je stelt me teleur .quote:Op woensdag 17 november 2010 01:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ken je nog van tv oranje ha ha sry fred geluidsmand ben cramer
Als ik tijd had, had ik hier een proxystemmer voor gemaakt. Dan kreeg Petro 24/7 stemmen uit alle landen van de wereld.quote:Bedankt voor uw stem!
Uw verzoekje telt mee voor de verzoekparade welke begint op woensdag 17 november 2010 om 18:00 uur
Als uw verzoekje een van de meest aangevraagde clips is, dan wordt uw clip uitgezonden op TV Oranje!
Hoe mooi zou het zijn als Petro het jaar afsluit als nummer 1 van de top 1000.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik tijd had, had ik hier een proxystemmer voor gemaakt. Dan kreeg Petro 24/7 stemmen uit alle landen van de wereld.
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:11 schreef tho_Omas het volgende:
Ik ga al voor de 2004333e keer stemmen nu.
Als Petro op 1 staat is het volgende doel om de volledige top 5 te vullen met Petro-hits.
Prissillaquote:Op woensdag 17 november 2010 18:21 schreef Enchanter het volgende:
NR 12
NR 11
Prissilla, als die geen wielen onder haar woning heeft...
/edit , ik heb de eerste 5 'hits' gemist , maar de kans is groot dat Petro dus in de top 10 staat
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:03 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga voor de grap mezelf maar even pijnigen met TV Oranje
Als zij op 1 kan staan... moet ik ook maar es een NL-talig liedje van mezelf opsturen...quote:Op woensdag 17 november 2010 18:57 schreef Enchanter het volgende:
NR 1
Ik weet niet waarom deze zeekoe op nr 1 staat , zo geweldig is dit nummer nou ook weer niet
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:55 schreef MeissieMeissie het volgende:
Zelfs het fragmentje met die duif hebben ze rood weten te krijgen..
@#$%^&* !!!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |