Hij is wedergekeerd.quote:
Emailtje:quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:15 schreef LeaderRoel het volgende:
We zouden eigenlijk met zijn allen reclame moeten maken voor Zanger Petro, dan wordt hij ook een groot artiest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duuuuuuuuuus...
Vanaf morgen kan er bij TV Oranje gestemd worden op de clip van 'Tief Aus Meinem Herzen' !
Stemmen jullie mee ?!
http://www.tvoranje.nl/index.php?menu_id=62
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow... en voor degenen met een vrije dag of zeeën van tijd...
Je kan iéder uur stemmen !
![]()
![]()
Is er niet ergens een luie IT'er die een scriptje wil bouwen?quote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga zeker stemmen op Petro, ieder uur van de dag.
Ik had Petro beloofd het FOK!-forum deze week uit te komen leggen, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen...quote:Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef Gronkel het volgende:
Wanneer komt Petro hier zelf eens posten? Misschien ga ik dan een nachtje doorhalen om ieder uur te kunnen stemmen.
Zou wel gaaf zijn !quote:Op maandag 15 november 2010 21:56 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Is er niet ergens een luie IT'er die een scriptje wil bouwen?
Nee, Petro zal zegevieren op een eerlijke manier.quote:Op maandag 15 november 2010 21:56 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Is er niet ergens een luie IT'er die een scriptje wil bouwen?
Dit dus, Petro zal door zijn -hier verworven- bekendheid sowieso wel kanshebber zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Nee, Petro zal zegevieren op een eerlijke manier.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:32 schreef leRomein het volgende:
Dit dus, Petro zal door zijn -hier verworven- bekendheid sowieso wel kanshebber zijn.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Gronkel het volgende:
Nee, Petro zal zegevieren op een eerlijke manier.
Hij is terug en staat meteen klaar voor Zanger Petroquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef Penisbaard het volgende:
Bedankt voor uw stem!
Volgende uur weer stemmen geblazen.
Hier niet in ieder geval, het blijft wit. Wel is er al drie keer een stem van mij naar Petro gegaan vandaag.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:31 schreef kikoooooo het volgende:
Werkt dit?
http://www.tvoranje.nl/in(...)de4b3cb03d5b2708ef4b
quote:Bedankt voor uw stem!
Uw verzoekje telt mee voor de verzoekparade welke begint op dinsdag 16 november 2010 om 18:00 uur
Als uw verzoekje een van de meest aangevraagde clips is, dan wordt uw clip uitgezonden op TV Oranje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |