waarom jeroen S. Waaromquote:Welkom op mijn vernieuwde website. Wij zijn nog even aan het bouwen maar in de komende tijd zal de voorledig verbouwde site te zien zijn.
quote:FAIL (the browser should render some flash content, not this).
quote:Hee Marijke,
Machtige zender, ontvangst vanuit nijmegen is toppietoppie! de muziek waar ik echt voor ga!
liefs mij
quote:DE 10 LEUKSTE BERICHTJES IN MIJN GASTENBOEK
WORDEN BELOOND MET DE GRATIS NIEUWE CD IN JANUARI
BEKIJK MIJN NIEUWE WEBSITE EENS O WAT IS HIJ MOOI GEWORDEN
WWW.GRADJE.COM
http://www.tvoranjeshowni(...)ws-view-item&id=5368
klik op de link tv oranje voor nieuws over gradje
GRATIS DE NIEUWE CD WINNEN
P/S
IEDEREEN DIE INTRESSEN HEEFT IN DE NIEUWE CD
OF MP3
LAAT EVEN EEN BERICHTJE ACHTER IN MIJN GASTENBOEK
IK GEEF ENKELE NIEUWE CD,S WEG IN JANUARI VOOR DE 10 LEUKSTE BERICHTJES
WWW.GRADJE.COM
GRADJE IS VANAF NU TE BOEKEN BIJ LANDELIJK ARTIESTEN BUREAU
www.ambermusic.eu
Sharon praat als Rinus en de Silverlady tegelijk.quote:liefe zilver
Liefe zilver lady
Wat mooi jou weer te zien dat jij een eigen site heb met radio !! ben erg gelukkig mee dat ik weer nara je kan luister
Oke ik weet niks anders oke
Maar ik wou alleen noch even zeggen dat ik graag by je langs wilt komen als mijn eigen cdtje op mijn naam staat
Groetjes van Sharona en de kids
quote:Gradje in januari 2011. 10 cd's weggeeft met zijn nieuwste hit aan 10 personen die de 10 mooiste bericht in zijn gastenboek zetten.
Nee, het is 'oke ik zit hier aan de koffie nu oke'quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:35 schreef Jumparound het volgende:
neee, dat is sharona! (en de kids)
nou, ik ga even koffie drinken oke
sorry gronkelquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Nee, het is 'oke ik zit hier aan de koffie nu oke'
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:43 schreef sjakie007 het volgende:
ZANGER PETRO NU BIJ SILVERLADYRADIO![]()
www.silverladyradio.nl
je was ook te laat!quote:
Vriendje van vele tantes en ooms.quote:
cesar ons vriendje
en vriendje van vele tantes en ooms
cesar is trouwe fan van silverlady radio
en luisterd altyd gezellig met al zijn hyves vriendjes mee naar silverladyradio u ook woef woef poot van cesar
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:15 schreef LeaderRoel het volgende:
We zouden eigenlijk met zijn allen reclame moeten maken voor Zanger Petro, dan wordt hij ook een groot artiest!
quote:
de tering...quote:Op zondag 14 november 2010 12:05 schreef eleusis het volgende:
Zangeres Anique met haar nieuwe track. Voetjes van de vloer op een Veluwse hei. En zouden we daar niet allemaal in haar armen willen liggen, het liefst met de toetseniste erbij. De vraag stellen is hem beantwoorden.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:35 schreef Jumparound het volgende:
ik mis de kampsletjes eigenlijk wel een beetje
Jammer dat zo'n mooi meisje zichzelf voor schut zetquote:
Je zeurt te veel.quote:Op zondag 14 november 2010 17:41 schreef PizzaMizza het volgende:
Jammer dat zo'n mooi meisje zichzelf voor schut zet
Dat is niet Jacques D'Ancona maar jac dankona.quote:Op maandag 15 november 2010 10:43 schreef tho_Omas het volgende:
Jacques D'Ancona belt nu met de Zilverlady.Hij is onverstaanbaar.
Dat is een of ander mysterieus figuur die iedere week 30 keer belt, maar nog nooit te verstaan is geweest. Hij heeft wel mooi een radio gewonnen.quote:Op maandag 15 november 2010 10:43 schreef eleusis het volgende:
Jezus, wat is dat voor een COPD-patiënt aan de lijn? En waarom noemt ze hem Jacques D'Ancona?
Ohja, foutje.quote:Op maandag 15 november 2010 10:57 schreef Gronkel het volgende:
Had Arie dan ruzie met Marijke? Ik dacht dat alleen Albert Pater niets meer met de Silverlady te maken wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |