Het idee is goed maar helaas werkt het in de praktijk niet omdat je iedere afspraak apart een nieuwe kleur moet geven. Ik zou 1 keer willen kiezen voor de hele lijst, is dat mogelijk?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:17 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik had je verkeerd begrepen.
Dat is ook geen probleem.
Dan moet je :
.ShowCategoriesDialog
toevoegen.
Ja dat is zeker mogelijk. Moet je een keuze popup menulijst maken. Ik zal een opzetje schrijven van de week.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:45 schreef sjak het volgende:
[..]
Het idee is goed maar helaas werkt het in de praktijk niet omdat je iedere afspraak apart een nieuwe kleur moet geven. Ik zou 1 keer willen kiezen voor de hele lijst, is dat mogelijk?
Check belastingdienst.nl, maar ik geloof dat je pas aan het einde je BTW berekend.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:00 schreef deuberbaron het volgende:
Hallo allemaal!
Met enige regelmaat moet wat factuurtjes maken dus ik ben bezig om hiervan een excel sjabloon te creëren. Ik heb eigenlijk twee vragen:
1) Wordt de BTW per item berekend en dan afgerond, of wordt de BTW berekend over het subtotaal (ex btw)? Ik verkoop namelijk o.a. een boek voor ¤20 incl.
Excl komt dat uit op (+/-) 18,87. Als ik dan drie boeken verkoop is de subtotaalprijs (excl) 56,61. 56,61*1,06 = ¤60,01 (en dat is geen veelvoud van ¤20 incl...)
Het lijkt me dus beter om de btw over elk verkocht bek apart te berekenen. Dan krijg je dus 18,87+1,13 btw = 20, en dat keer 3 = 60
Mijn vraag is eigenlijk hoe het formeel moet, per item, of per totaalbedrag?
=afronden()quote:2) Het gaat iets te ver om helemaal uit te leggen waarom, maar is het mogelijk om een bedrag af te ronden op twee decimalen? Hij moet er niet alleen twee laten zien, hij moet de rest ook echt 'vergeten'.
AFRONDEN() bestaat wel deglijk hoor!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:28 schreef DaFan het volgende:
Je berekent BTW over het totaal dat je aan een klant berekend (of koopt natuurlijk).
Let wel op je tarief, boeken zijn 6%
AFRONDEN() is niet laatste 2 decimalen 'vergeten' ! Daarnaast bestaat AFRONDEN op zich niet eens![]()
Het is AFRONDING (die rond af zoals je geleerd hebt op school).
Je hebt ook AFRONDEN.NAAR.BENEDEN, die maakt bv van 1,1896 -> 1,18.
En bij deze is dus weer bewezen dat het vermelden van taal + editie van wezenlijk belang kan zijn voor het doen slagen van een oplossing!quote:
=ALS(EN(cel1>=0;cel2>=0);cel1-cel2;"")quote:Op zondag 28 november 2010 01:39 schreef nickybolletje het volgende:
Ik wil twee cellen van elkaar aftrekken, maar ik wil alleen dat dit gebeurt als beide cellen een waarde (positief) hebben. Als een van de twee cellen geen positive waarde heeft, wil ik dat de bewerking niet wordt uitgevoerd, en dat de cel leegblijft. Iemand enig idee hoe ik dit kan doen?
even uitproberen hoor!quote:Op maandag 29 november 2010 11:25 schreef DaFan het volgende:
Het kan niet met VLOOKUP maar dit lukt wel:
http://www.glowfoto.com/s(...)1/2010/img4/glowfoto
Waarbij H1 =
=SUMPRODUCT(($A$1:$A$3=F1)*($B$1:$B$3=G1)*($C$1:$C$3))
=en(en(en(en()))) bedoel je?quote:
Wat je ook kan doen is de kleur van je cel aanpassen, windows kiest namelijk een tegeonvergestelde kleur voor de selectie..quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:48 schreef DaFan het volgende:
Kan je eens kijken onder Configuratiescherm - Personeelijkse instellingen - Vensterkleur - Item - geselecteerde items?
(Windows 7)
Het is een Windows instelling, en past het dus óveral aan (dus ook voor je bureaublad items enzo)
Succes.
"Ik heb een probleem met Windows" - 'Koop een Apple!!'quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen is de kleur van je cel aanpassen, windows kiest namelijk een tegeonvergestelde kleur voor de selectie..
Nah, ik heb nu een prachtige paars kleurenschemaatje ingesteld (paarsquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:48 schreef DaFan het volgende:
Kan je eens kijken onder Configuratiescherm - Personeelijkse instellingen - Vensterkleur - Item - geselecteerde items?
(Windows 7)
Het is een Windows instelling, en past het dus óveral aan (dus ook voor je bureaublad items enzo)
Succes.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Naam1 naam2 Specificatie1 specificatie2 Naam1 naam2 specificatie1 specificatie2 etc. etc. |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | PC13 01:03:04:05:06:08 Pentium 4 3.0 512MB PC24.administratie ab:e3:a8:b6:b3:e3 Core2Duo 2.3GHz 1024MB etc. etc. |
1 2 3 | Cel 1 cel2 cel3 cel4 Rij1 | Naam 1 | naam2 | specifiactie1 | specificatie2 Rij2 | Naam 1 | naam2 | specifiactie1 | specificatie2 |
Probeer je contrast van je monitor eens beter af te stellen, als die te hoog staat zie je dat idd niet...quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:38 schreef Puckzzz het volgende:
Hi!
Ik heb me suf gezocht maar kan het niet vinden.
Versie Excel 2007. Is het mogelijk de selectiekleur van de cellen aan te passen? Die is zo ongelooflijk lichtblauw dat ik het bijna niet zie. Of ik ben zo ongelooflijk kippig, dat kan natuurlijk ook
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:35 schreef Terloops het volgende:
Ik heb een grote lijst met informatie:
[ code verwijderd ]
voorbeeld2:
[ code verwijderd ]
En wil deze lijst (automatisch) inporteren in excel als zijnde de volgende tabel:
[ code verwijderd ]
kan iemand hier mij een makkelijke functie voor geven?
Alvast bedankt!
1 2 3 | Cel 1 cel2 cel3 cel4 Rij1 | =A1 | =A2 | =A3 | =A4 Rij2 | =A5 | =A6 | =A7 | =A8 |
werkt niet meer doorkopieren.quote:
Tja dat kan dan weer wel. Ik heb nog een macrootje geschreven om zelf ff weer te oefenen met arrays enzo.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 | Sub lijstje_uitsorteren() 'zorg dat ruwe gegevens in kolom A staan imn volgorde naam, naam, spec, spec 'selecteer vervolgens alle gegevens en strart de macro Dim rRange As Range Dim myArray() As Variant Dim i, j As Integer Dim boundary, laatst As Integer Set rRange = Selection boundary = rRange.Cells.Count laatst = Round(boundary / 4, 0) ReDim myArray(1 To boundary) i = 0 'fill array For Each c In rRange.Cells i = i + 1 myArray(i) = c Next c Range("C1").Select i = 1 For j = 1 To laatst ActiveCell.Offset(j, 0).Value = myArray(i) ActiveCell.Offset(j, 1).Value = myArray(i + 1) ActiveCell.Offset(j, 2).Value = myArray(i + 2) ActiveCell.Offset(j, 3).Value = myArray(i + 3) i = i + 4 Next j End Sub |
klopt maar dan moet je gewoon meerdere producten in dat zelfde bestandje zetten dit zie ik niet als ''probleem''quote:Op donderdag 9 december 2010 21:15 schreef Basp1 het volgende:
metal b en als persoon A nu vaker bij dezelfde leverancier iets besteld dan wordt het bestand overschreven?
Maar je wil dat het document opgeslagen wordt als LeverancierA.xls, toch?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef metal-b het volgende:
[..]
klopt maar dan moet je gewoon meerdere producten in dat zelfde bestandje zetten dit zie ik niet als ''probleem''
@DaFan ik heb het nu voor elkaar om met zown knopje op te slaan maar dan komt alles onder de zelfde naam
gr metal-b
Je moet nog een variabele maken die de leveranciernaam ophaalt (sheetnaam of uit een cel oid?)quote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef metal-b het volgende:
[..]
klopt maar dan moet je gewoon meerdere producten in dat zelfde bestandje zetten dit zie ik niet als ''probleem''
@DaFan ik heb het nu voor elkaar om met zown knopje op te slaan maar dan komt alles onder de zelfde naam
gr metal-b
Ik zie dat wel als een probleem omdat je dan niet meer weet wat bij welke bestelling heeft gehoord en je nooit meer een makkelijke ingangscontrole gaan uitvoeren op je inkopen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:00 schreef metal-b het volgende:
Veel bedrijven denken toch echt dat ze een heel speciaal proces hebben en dat het niet bestaat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:51 schreef Deetch het volgende:
Soms is het beter om dingen niet zelf te willen maken.
Maar wilt de baas niet weten hoeveel hij op den duur op voorraad heeft liggen en wie het meeste besteld of er door inkopen te bundelen geen hogere kortingen mogelijk zijn, enz..quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:40 schreef metal-b het volgende:
@ Basp1 ik werk in een onderdelen winkel die onderdelen verkoopt voor o.a. drogers koelkasten stofzuigers enz. het komt bij ons bijna niet voor dat er mensen voor de 2de keer iets bestellen voordat hun vorige bestelling binnen is.
de levertijd van onze leveranciers in ongeveer 1a2 dagen.
nu schrijven we alles op papier (soms onmogelijk om te lezen) en we raken ze kwijt.
ook hebben wij een label writer waar met een klik op de knop een stikker uitkomt met de naam en telefoon nummer.
en als dat toch iemand voor de 2de keer besteld dan zet je toch een 1 achter zijn naam.
het is geen grote winkel waar 100 orders per week binnen komen.
Dus jij kunt bij wijze van spreken 200 schoefjes bestellen, maar als er dan maar 5 geleverd worden, en de leverancier stuurt vervolgens een factuur van 200 schroefjes dan worden er toch 200 schroefjes betaald.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:09 schreef metal-b het volgende:
een macro maken om te printen lukt mij wel.
alleen het opslaan wil me niet lukken.
en tot nu toe word het ook niet bijgehouden wat er allemaal word besteld en er word ook alleen maar een bonnetje gemaakt van dingen die worden besteld door de klanten het is niet zo dat alles wat in de winkel ligt een bonnetje van word gemaakt.
Die schroefjes waren maar een voorbeeld. Je moet bij kantoorautomatisering ook meteen rekening houden met het gehele proces. Anders ben je wat eilandjes aan het automatiseren en schiet je je doel geheel voorbij.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:02 schreef metal-b het volgende:
het gaat tog niet over schroefjes ik wil alleen weten hoe i dat op deze manier moet opslaan
om alles zo makkelijk en snel mogelijk te laten gaan.
Maar of daar dan ook inkoop orders onder vallen is maar de vraag. Je verkochte orders kan ik me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:09 schreef qu63 het volgende:
@metal-b Iets anders wat me te binnen schoot.. Heb je niet de wettelijke plicht om je orders 5 jaar te bewaren ivm de belastingdienst? Als je bestanden gaat overschrijven krijg je ze natuurlijk nooit meer terug..
Voor sommige documenten zijn andere termijnen vastgesteld, maar t is altijd minimaal 5, vandaar dat ik me daar aan hieldquote:
Nouja, je betaald daar belasting, dus als je geld terug wil gaan vragen moet je dat sowieso kunnen verklaren lijkt me..quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar of daar dan ook inkoop orders onder vallen is maar de vraag. Je verkochte orders kan ik me wel voorstellen.
Het was gewoon iets wat ik me afvroeg, hoe jullie het geregeld hebben zal mij een worst zijn!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:44 schreef metal-b het volgende:
even voor alle duidelijkheid als de klant zijn product heeft opgehaald word het bestandje verwijdert
het heeft niks met aantallen te maken ofzo of belasting alles wat we bestellen is gewoon voor particulieren die bijvoorbeeld de v-snaar van zijn droger kapot heeft en een nieuwe moet hebben.
gr danny
Beide met gegevensvalidatiequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:07 schreef elkravo het volgende:
OK... heel simpel voor de expert denk ik:
Cel A1: in deze cel moet een code ingevuld worden
Deze code mag alleen 8 of 11 tekens lang zijn (combi van letters en cijfers).
=> hoe stel ik in dat ik een (fout)melding krijg als ik anders dan 8 of 11 tekens invoer?
=> hoe stel ik in dat er alleen maar letters en cijfers (dus geen andere tekens) ingevoerd worden (alleen als zonder macro's kan)?
Is dat van belang of is het alleen de opmaak zodat het er leuk uitziet?quote:=> hoe stel ik in dat bij invoer van kleine letters, Excel er automatisch hoofdletters van maakt (alleen als het zonder macro's kan)?
quote:Vervolgens
Cel B2: als in cel A1 een geldige code staat, dient Excel van deze 8/11 tekens lange code het 5e en 6e teken te lezen.
1 | =ALS(LENGTE(A1)=11;LINKS(RECHTS(A1;7);1)&LINKS(RECHTS(A1;6);1);ALS(LENGTE(A1)=8;LINKS(RECHTS(A1;4);1)&LINKS(RECHTS(A1;3);1);"Fout!")) |
=VERT.ZOEKEN(B1;Blad2!A1:B12;2;ONWAAR)quote:Dit is altijd een land code (zoals NL is Nederland, BE is België etc.)... van die codes heb ik een lijst op 2e tabblad.
=> voor bepaalde landcodes in deze lijst dient in deze cel B1 (dus boven cel B2) weer te geven "[berichtcode]". Wanneer cell B2 is ingevuld dient deze melding weer te verdwijnen.
[berichtcode] kan worden gehaald uit dezelfde lijst op 2e tabblad met landcodes, en is per landcode verschillend (dus tabel met landcodes, en daarachter eventueel een berichtcode).
=> echter sommige landcodes hebben geen bericht, en dan dient er geen melding in cel B1 te verschijnen.
Zonder macro'squote:Ik hoop dat ik het duidelijk beschreven heb... ... liever geen macro's.
Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:07 schreef elkravo het volgende:
OK... heel simpel voor de expert denk ik:
Cel A1: in deze cel moet een code ingevuld worden
Deze code mag alleen 8 of 11 tekens lang zijn (combi van letters en cijfers).
=> hoe stel ik in dat ik een (fout)melding krijg als ik anders dan 8 of 11 tekens invoer?
Hier kom ik niet uit... met Data-Validatie kan ik maar 1 getal valideren (8 of 11) ... ik kan niet instellen dat de code alleen goed is als deze 8 of 11 tekens is (dus niet kleiner dan 8, niet 9, niet 10, en niet groter als 11).quote:Beide met gegevensvalidatie
Vul dit in bij de formule bij Data-Validatie =ALS(OF(LENGTE(A1)=8;LENGTE(A1)=11);WAAR;ONWAAR)quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:22 schreef elkravo het volgende:
Bedankt q63... één ding kom ik nog niet uit...
[..]
[..]
Hier kom ik niet uit... met Data-Validatie kan ik maar 1 getal valideren (8 of 11) ... ik kan niet instellen dat de code alleen goed is als deze 8 of 11 tekens is (dus niet kleiner dan 8, niet 9, niet 10, en niet groter als 11).
...of mis ik iets?
D'oh!quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:50 schreef DaFan het volgende:
Qu kan je niet beter MID gebruiken voor 5e en 6e getalik weet alleen ff niet de NL variant, DEEL oid
Dus gewoon DEEL(A1;5;2)
Om het er mooier in te krijgen kun je code tags gebruiken dus [ code] en [ /code] (alleen dan zonder de extra spatie.quote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef pipper het volgende:
Dag,
Ik ben bezig om een rooster te maken, maar nu heb ik de input in een andere vorm staan dan wat ik zou willen.
dit heb ik;
naam vak 1 vak 2 vak 3 vak 4 vak 5 vak 6
jan economie aardrijkskunde wiskunde geschiedenis duits m&o
piet Wiskunde Kunst M&O Duits Economie Geschiedenis
klaas biologie scheikunde natuurkunde Geschiedenis Wiskunde aardrijksk. wim Scheikunde Natuurkunde Biologie Wiskunde Duits Frans
dit zou ik willen:
naam wiskunde economie aardrijkskunde biologie duits frans
jan 1 1 1 1
piet 1 1 1
klaas 1 1 1
wim 1 1 1 1
Sorry voor de layout, maar daar gaat het nu even niet om. (Hoe kan ik een stukje excel wat mooier overzetten naar deze vraag???) Ik hoop dat het idee duidelijk is. Ik ben al bezig geweest met een draaitabel, maar dat lukt ook niet, met vak 1 gaat het goed, maar als ik de andere vakken toe wil voegen gaat het mis. Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik wil en me kan helpen.
countif gebruiken? (aantal.als)quote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef pipper het volgende:
Dag,
Ik ben bezig om een rooster te maken, maar nu heb ik de input in een andere vorm staan dan wat ik zou willen.
dit heb ik;
naam vak 1 vak 2 vak 3 vak 4 vak 5 vak 6
jan economie aardrijkskunde wiskunde geschiedenis duits m&o
piet Wiskunde Kunst M&O Duits Economie Geschiedenis
klaas biologie scheikunde natuurkunde Geschiedenis Wiskunde aardrijksk. wim Scheikunde Natuurkunde Biologie Wiskunde Duits Frans
dit zou ik willen:
naam wiskunde economie aardrijkskunde biologie duits frans
jan 1 1 1 1
piet 1 1 1
klaas 1 1 1
wim 1 1 1 1
Sorry voor de layout, maar daar gaat het nu even niet om. (Hoe kan ik een stukje excel wat mooier overzetten naar deze vraag???) Ik hoop dat het idee duidelijk is. Ik ben al bezig geweest met een draaitabel, maar dat lukt ook niet, met vak 1 gaat het goed, maar als ik de andere vakken toe wil voegen gaat het mis. Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik wil en me kan helpen.
tja, als ze op papier staan, kun je toch niets anders doen? tenzij je met tekstherkenningstools werkt, maar heeft weinig mete excel te maken.quote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef Spektor het volgende:
Ik heb in Excel een adressenbestand welke bestaat uit ongeveer 1500 adressen. Nu heb ik op papier een lijst met 250 adressen die ook in het excel-bestand staan. Nu wil ik deze er snel uit filteren zonder ze 1 voor 1 op te hoeven zoeken met ctrl f. Iemand een idee hoe ik dit kan doen?
1 2 3 4 5 | De koe stond in de koeienstal Maar de kat kon het niet aan Minister koenders vond dat gek De haan vond het niet. De hond vond van wel |
1 2 | iet aan |
1 2 3 4 5 | De koe stond in de koeienstal 0 Maar de kat kon het niet aan 1 Minister koenders vond dat gek 0 De haan vond het niet. 1 De hond vond van wel 0 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | For J = 2 To Blad4.UsedRange.Rows.Count FindString = Blad4.Cells(J, 15).Value2 With Blad1.Range("T:T") Set Rng = .Find(What:=FindString, _ After:=.Cells(.Cells.Count), _ LookIn:=xlValues, _ LookAt:=xlWhole, _ SearchOrder:=xlByRows, _ SearchDirection:=xlNext, _ MatchCase:=False) If Not Rng Is Nothing Then nummer = Rng.Row Blad1.Cells(nummer, 16).Value2 = Blad4.Cells(J, 6).Value2 'Stadium Blad1.Cells(nummer, 8).Value2 = Blad4.Cells(J, 9).Value2 'Opdrnr Rng.Activate Else Blad4.Cells(J, 9).Interior.ColorIndex = 3 End If End With Next J |
Je timestamp is het aantal seconden na 1-1-1970 (uit mn hoofd). Je kan dus =DATUM(JAAR(timestamp);MAAND(timestamp);DAG(timestamp)) doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef teamlead het volgende:
ik loop even vast..
Ik heb in kolom A iets meer dan 37.000 records staan met een timestamp. Die timestamp heeft als format dd-mm-yyyy HH:MM
Nu wil ik deze gesplitst hebben in 2 kolommen: 1 met de datum en 1 met de tijd.
Als ik copy/paste en de celeigenschappen aanpas, wordt alleen de weergave gewijzigd. En dat is net niet genoeg, omdat ik vervolgens op datum moet kunnen sorteren.
Met =(rechts A2;5) krijg ik ook geen tijd in kolom B, maar een reeks cijfers waar ik geen chocola van kan maken
iemand een idee anders dan handmatig overtikken?
(Excel 2007 NL overigens)
Goede vraag waar ik het antwoordt ook wel op wil wetenquote:Op maandag 20 december 2010 11:49 schreef actuarisje het volgende:
Eigenlijk een vraag mbt Word, maar het heeft ook zijdelings met Excel te maken en misschien dat jullie het antwoord weten.
Het gaat om afdruk samenvoegen. Ik heb een Word-template gekoppeld aan een Excel-file en krijg daaruit dus een brief-merge. Als ik in Word het samenvoegen voltooi, dan krijg ik één bestand met daarin alle (in dit geval 59) brieven.
Maar wat ik wil is 59 aparte bestanden met daarin één brief (ik wil dus alle brieven apart opslaan). Nu kan ik vanuit de merge wel één voor één elk record op gaan slaan, maar dat moet vast sneller en makkelijker kunnen.
ik gebruik Word 2007. Iemand een idee?
met een copy paste actie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef teamlead het volgende:
ik loop even vast..
Ik heb in kolom A iets meer dan 37.000 records staan met een timestamp. Die timestamp heeft als format dd-mm-yyyy HH:MM
Nu wil ik deze gesplitst hebben in 2 kolommen: 1 met de datum en 1 met de tijd.
Als ik copy/paste en de celeigenschappen aanpas, wordt alleen de weergave gewijzigd. En dat is net niet genoeg, omdat ik vervolgens op datum moet kunnen sorteren.
Met =(rechts A2;5) krijg ik ook geen tijd in kolom B, maar een reeks cijfers waar ik geen chocola van kan maken
iemand een idee anders dan handmatig overtikken?
(Excel 2007 NL overigens)
Die bovenste truuk werkt helaas alleen maar voor 1 cel, maar de 2e truuk werkt wel voor hele kolomen. Nederlandse excel is dan gegevens, tekst naar kolomen, waarbij je een spatie als separator moet invullen.quote:http://www.excelforum.com(...)e-and-time-cell.html
Ctrl + semicolon will insert the date into a cell
Crtl + Shift + colon will insert the time into a cell
To split an existing cell between date and time use....
Data > TextToColumns > Fixed > and insert a column break between the two...
Of een vaste breedte aanhouden en zelf het lijntje plaatsen (fixed namelijk).quote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
met een copy paste actie.
[..]
Die bovenste truuk werkt helaas alleen maar voor 1 cel, maar de 2e truuk werkt wel voor hele kolomen. Nederlandse excel is dan gegevens, tekst naar kolomen, waarbij je een spatie als separator moet invullen.
Datums hebben geen voorlopende 0, dus niet altijd dezelfde breedte, maar wanneer je je lijntje juist plaatst komt het wel nog goed uit.quote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Of een vaste breedte aanhouden en zelf het lijntje plaatsen (fixed namelijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |