abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88518700
JA het heet gellof ik Help mijn kind is te dik

ofzo.

Ik kreeg er een heel naar gevoel van.
pi_88518707
Ik vind dat programma over paranormale kinderen ook bijzonder stuitend. :X
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:51:43 #53
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88518879
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:38 schreef wickie het volgende:

[..]

Ik heb vorige week bijvoorbeeld echt zacht zitten snikken toen ze gewoon bij mij op de bank wilde zitten lekker tutten en dat ze tegen me aan kwam liggen, saampjes met haar favoknuffel. Dat was voor het eerst, en dat was zo fijn.

knip

Dat herken ik ook heel erg, Jorja was helemaal niet zo van het knuffelige en we hebben in september een vrij heftige vakantie gehad waar de nodige tranen zijn gevloeid en sindsdien heb ik een totaal ander kind. Ze kwam toen, als ze zag dat ik verdriet had, naar me toe en gaf me een knuffel en ging niet weg voordat ik stopte met huilen. Dat deed ze voorheen nooit, ze kwam nooit zomaar knuffelen of kusjes geven of bij ons op de schoot zitten.
Dat knuffelige komt er echt wel ooit, en misschien is ze ook wel niet zo knuffelig aangelegd. Kan toch ook? Maar geniet lekker van die kleine momentjes! :*

Helaas, over dat contact maken kan ik geen ervaringen delen, want Jorja is een klein aandachtzoekertje wat zeker wil weten dat iedereen naar haar kijkt en bewondert hoe lief ze aan het spelen is....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88518880
Het kan zijn dat ik dat 'help' er zelf bij verzonnen heb. Bijna alle programma's op dat soort zenders beginnen volgens mij met 'help'

Claudia, dat is inderdaad ook erg. En dan mijn moeder gelijk weer aan de telefoon dat ik wel een lichtje moet laten branden op de kamer van Isabeau, ivm geesten... }:|

Het ergste vind ik nog dat ik er als ik slaperig naar de kamer van Isabeau strompel 's nachts er soms onwillekeurig nog de kriebels van krijg ook.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:52:51 #55
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88518915
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:51 schreef Sorbootje het volgende:
En dan mijn moeder gelijk weer aan de telefoon dat ik wel een lichtje moet laten branden op de kamer van Isabeau, ivm geesten... }:|

:D :@

Ik heb het programma nog niet bekeken, maar het kan niet veel soeps zijn.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 15:53:41 #56
5428 crew  miss_sly
pi_88518949
Ik vind dat soort programma's over kinderen sowieso niets. Alsof die kinderren een keus hebben en indien ze wel zelf mogen bepalen of ze meedoen, kunnen overzien wat de gevolgen kunnen zijn op termijn.

En ja, voorleven, dat vind ik een mooie term die ik ook probeer toe te passen. En in dat kader klopt het ongetwijfeld wat je zegt, Claudia, dat de ouders wel zullen denken dat ze zelf goed eten en bewegen, maar zijn ze dan niet wat gemakkelijk? Ik bedoel: een klein beetje informatie zoeken over wat nou gezond leven is, is tegenwoordig toch niet zo heel moeilijk? En dan moeten ze toch al snel tot de ontdekking komen dat ze helemaal neit zo gezond leven?

wickie :* lastig lijkt me. Ik heb er ook niet echt iets verstandigs over te zeggen, alleen dat ik het wel eens ben met wat Claudia post.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88518953
Wat lief zo knuffelen op de bank samen Wickie, *;

En, oh wat ben ik blij dat we alleen 1,2,3 kunnen ontvangen en zelfs daar nauwelijks naar kijken. Het klinkt allemaal behoorlijk naar. :{
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88518961
Even wat gegoogled, brrrr...
Moet je je kind nou zo te kijken gaan zetten op tv omdat jij hem/haar verkeerd voedsel aanbiedt? Rillingen over mn lijf.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88519049
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat soort programma's over kinderen sowieso niets. Alsof die kinderren een keus hebben en indien ze wel zelf mogen bepalen of ze meedoen, kunnen overzien wat de gevolgen kunnen zijn op termijn.
Nou, precies! En ik erger me er ook aan dat die kinderen een zekere status ontlenen aan hun bijzondere gave. Ik wil in het midden laten of er zoiets bestaat als het paranormale, maar hoe kun je nu weten dat je kind zo'n talent heeft? Welk deel is mogelijk fantasie, welk deel is mogelijk aangepraat door de ouders? Gaat een kind niet op een bepaald moment dingen zien en horen juist omdat de ouders dat verwachten, gewoon om zich maar bijzonder te blijven voelen?

Het is allemaal zo problematisch dat ik ernstig twijfel aan de integriteit van zulke programmamakers, al ligt de hoofdverantwoordelijkheid vanzelfsprekend bij de ouders.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:56:38 #60
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88519055
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:51 schreef Sorbootje het volgende:

Claudia, dat is inderdaad ook erg. En dan mijn moeder gelijk weer aan de telefoon dat ik wel een lichtje moet laten branden op de kamer van Isabeau, ivm geesten... }:|

Het ergste vind ik nog dat ik er als ik slaperig naar de kamer van Isabeau strompel 's nachts er soms onwillekeurig nog de kriebels van krijg ook.
Wij keken eerst weleens van die geesten programma's, maar ondanks dat ik er weinig mee heb (het zal wel, ik zie/voel ze niet), werd ik er toch lichtelijk gestressed van. En de man ook....

Wel zei zijn moeder dat van die stuiplachjes bij van die hele kleine beebies is omdat ze nog engelen kunnen zien... Dat vind ik dan wel weer lief ofzo, maar ik heb er weinig mee.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88519272
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:56 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Wij keken eerst weleens van die geesten programma's, maar ondanks dat ik er weinig mee heb (het zal wel, ik zie/voel ze niet), werd ik er toch lichtelijk gestressed van. En de man ook....

Wel zei zijn moeder dat van die stuiplachjes bij van die hele kleine beebies is omdat ze nog engelen kunnen zien... Dat vind ik dan wel weer lief ofzo, maar ik heb er weinig mee.
oh ja zo zegt mijn vriendinnetje altijd dat het kuiltje dat iedereen tussen zn neus en lip heeft, dat dat komt omdat een engel daar zn vinger legt voor het kind geboren wordt.

De cynicus in mij denkt dan gelijk aan kindjes met een schisis enzo :') maar schattig is het wel.

En ja wickie dat is dus ook precies waar ik jeuk van krijg, je zet je kind te kijk terwijl het probleem bij jóu ligt. Dat idee. Nouja goed. Gelukkig maar dat ik niet hóef te kijken :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88519322
Jawel hoor Huup, je moet kijken hoe érg het is! :P
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:07:23 #63
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88519385
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:05 schreef Sorbootje het volgende:
Jawel hoor Huup, je moet kijken hoe érg het is! :P
Psies, en het er dan dagen over hebben met de buurvrouw EN online... :) SCHANDALUG.

Een integer voorbeeld:

pi_88519464
OMG. :{
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 16:16:55 #65
5428 crew  miss_sly
pi_88519692
Ik moet er echt bijna van huilen, als ik dat filmpje zie :'(
Wat een arme kindjes. Ik vind het gewoonweg kindermishandeling. Niemand, werkelijk niemand, kan toch denken dat dat voedingspatroon voor een klein kind gezond is? Of zelfs maar een beetje normaal?
pi_88519803
:'(
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen....
Ik werd vooral intens kwaad op die vrouw die riep dat het goed was dat haar kind zo dik is.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88519859
Ik ben opgehouden met kijken na het intro, ik word er gewoon echt ziek van...
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:23:09 #68
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88519910
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:16 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet er echt bijna van huilen, als ik dat filmpje zie :'(
Wat een arme kindjes. Ik vind het gewoonweg kindermishandeling. Niemand, werkelijk niemand, kan toch denken dat dat voedingspatroon voor een klein kind gezond is? Of zelfs maar een beetje normaal?
De sensatie.... :( Echt heel triest, en ipv die kindjes leuke kleren aan te trekken ofzo, moeten ze met ontbloot bovenlijf hotdogs naar binnenwerken terwijl ze in de andere hand een cupcake met extra icing hebben ofzo.... Zo triest, en zo jammer met name... Kan niet goed zijn voor de ouders, de kinderen of wie er dan ook bij betrokken is. En dit is bijna dagelijkse kost bij deze show, naast de 'you are NOT the father' shows... Daar worden kinderen ook al zo leuk geprofileerd: HOW CAN THAT BE MY CHILD, HE AIN'T HISPANIC, HE IS BLACK! LOOK AT THE NOSSSSSSSEEEEEEEEEEEE....
  Moderator dinsdag 9 november 2010 @ 16:24:06 #69
5428 crew  miss_sly
pi_88519944
Ik heb alleen beeld, geen geluid hier op mijn werk, en dat vond ik al erg genoeg.

Ik heb ze wel gezien bij bijv Dr Phil ofzo ouders met een zo dik kind. En dat kind kreeg zoveel slecht eten, en ze konden het maar niet weigeren, want dan werd ze zo verdrietig. Maar volgens mij wordt zo'n kind nog veel verdrietiger als ze niet mee kan doen met leeftijdsgenootjes, als ze straks diabetes2 ontwikkelt en allerlei andere gezondheidsklachten die niet horen bij een kleuter.

Ik vond het altijd al erg triest, maar sinds ik zelf moeder ben, voel ik mijn hart bijna letterlijk breken bij zulke beelden en verhalen.
pi_88520077
Dat tv programma :'( hoe kunnen ouders zo wreed zijn.

Esmeetje O+ haha dat eigenwijze koppie, zo droog "ja", "nee".
Waar staat dat filmpje van de macaroni-etende Mette?

Wickie, Niels wil ook pas sinds heel kort soms even bij ons op de bank zitten en dan alleen maar als Sesamstraat aanstaat :) Wij hebben ons altijd verbaasd over kindjes die rustig bij hun ouders op schoot liggen of zitten.
Knuffelen of kusjes geven is altijd op zijn verzoek ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88520168
Poeh zeg, wat ontzettend afschuwelijk gewoon. :'(
Ik kan het niet eens afkijken, zo naar werd ik ervan.
En zo bizar als je bedenkt dat mijn vriend en ik al discussie hebben over hoe vaak hij een doosje rozijntjes mag in de week.
Ik zie daar baby's gewoon kipkluiven en hamburgers naar binnen werken. Hoe is de mensheid op zo'n punt gekomen?
Die kinderen zullen de rest van hun leven in hun lichaam voelen hoe ze volgepropt zijn als kleintje.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88520196
Knuffelen was hier ook uitgesloten, kost veel te veel tijd... maar sinds een paar weken komt ze ineens op schoot zitten en geeft ze zelf knuffels. Lekker die armpjes om me heen en haar hoofdje in mijn nek begraven. Dan kun je me wegdragen hoor... <3
pi_88520251
Dat filmpje kon ik niet aanzien
pi_88520890
Ik begrijp niet waarom ouders hun kind dat aandoen :( Zelf zijn wij echt bewust om met voeding voor onze meisjes. Ik doe er ook niet krampachtig over, maar snoep is hier geen dagelijkse kost. Gelukkig zijn zowel Merel als Sara goede groente eters en vinden ze gezonde tussendoortjes prima!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_88521332
Weet je wat we ons wel moeten realiseren, wij zijn allemaal heel bewust bezig met het ouderschap. Wij vinden het ook normaal om daaar zo bewust mee bezig te zijn, maar in -hoe zeg ik dit zonder snobistisch te klinken- andere kringen is dat helemaal niet zo vanzelfsprekend. De ouders van die dikke kinderen zijn zelf misschien ook wel opgegroeid met het slechte eetgewoonten en een slecht voorbeeld. Staan misschien niet zo sterk in hun schoenen en vinden het moeilijk hun kinderen dingen te weigeren.

Ze hebben waarschijnlijk het beste met hun kinderen voor, maar weten niet beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')