quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:31 schreef FedExpress het volgende:
Intel, mijn volgende pick staat onder de OOP! maar ik zal je de moeite besparen:
dag 2: Stakhovsky
Zo danquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:33 schreef franklop het volgende:
tof dat je me helemaal onderaan zet Intel
Ok, was vanaf mobiel. Ik zal even kijken.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die stond al even op de baan.
Melzerquote:
Het is spannender dan je denktquote:Op donderdag 11 november 2010 15:56 schreef Chriz2k het volgende:
Lucky mongooltje die Melzer.
Nu kan ik in ieder geval nog een heel klein beetje billen knijpen of ik de Masters wel haal.
Het zou wel een blamage zijn als ik mijn titel niet eens kan verdedigenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is spannender dan je denkt
Doe dan ook meteen de OOP voor zondagquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:20 schreef franklop het volgende:
OOP Zaterdag:
A Roddick (USA) or R Soderling (SWE) vs N Davydenko (RUS) or M Llodra (FRA)
R Federer (SUI) or J Melzer (AUT) vs A Murray (GBR) or G Monfils (FRA)
FAIL!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als Murray nou voor ééns in z'n miezerige leven niet faalt, dan heb ik ook nog een kans op uitspelen...
Ik wil als Rafa naar de Masters.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ambrosius en Vector_SLD geven elkaar geen duimbreed toe
Deze man.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:13 schreef wimderon het volgende:
Maar op de Masters zijn wel weer honderdmiljoenmiljard punten te verdienen?
Beste elf resultaten!quote:Op zondag 14 november 2010 16:57 schreef APK het volgende:
Hoe kan het dat Bruce en Vegakip mij voorbij zijn gegaan terwijl we er tegelijk uitgingen?
Edit: Oh, bruce stond al voor mij
Maar ik had maar 15 punten te verdedigen.
PimFR op 47?quote:Op zondag 14 november 2010 16:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Alhoewel de XL-ranking nu gelijk zou moeten zijn aan de 2010-ranking, blijkt toch dat ik ergens iemand vergeten benWie ziet het?
De regels van de WTF worden één dezer dagen (misschien over een week) bekend gemaakt in dit topic, ik stuur alle spelers nog wel een PM ter herinnering. Ik hoop wel dat iedereen mee kan doen, zo niet meldt het dan tijdig zodat ik nog een vervanger kan inplannen!quote:Op zondag 14 november 2010 16:58 schreef Vector_SLD het volgende:
Bedankt voor de snelle stand.
Hoe werken die Masters eigenlijk?
Doet F. Lopez mee aan de WTFquote:Op zondag 14 november 2010 17:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De regels van de WTF worden één dezer dagen (misschien over een week) bekend gemaakt in dit topic, ik stuur alle spelers nog wel een PM ter herinnering. Ik hoop wel dat iedereen mee kan doen, zo niet meldt het dan tijdig zodat ik nog een vervanger kan inplannen!
Ik heb alvast een lijst gemaakt voor de deelnemers en de bijbehorende spelers!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 november 2010 17:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
http://mostamazingplayers(...)tennis-pictures.html
Mijn bron
Ach, de stand op de ATP-site wordt niet zo snel bijgewerkt blijkbaar. Weet je toevallig of er nog meer wijzigingen zullen volgen?quote:Op zondag 14 november 2010 17:22 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoe vervelend ik het ook vind om Murray "te zijn", is Soderling nu nummer 4 en Murray 5, Intel.
quote:Op zondag 14 november 2010 19:22 schreef VegaKip het volgende:
Goed seizoen![]()
Succes met de masters iedereen, en bedankt voor het organiseren!
Natuurlijk, maar dat is een minder populaire en minder leuke variant. Dit is jouw spel ondertussen geworden!quote:
What he saidquote:Op maandag 15 november 2010 00:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is een minder populaire en minder leuke variant. Dit is jouw spel ondertussen geworden!
Dan moeten de OP en de regels aangepast worden! Het lijkt me niet dat Intel dat er ook nog eens bij wil doenquote:Op maandag 15 november 2010 00:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is een minder populaire en minder leuke variant. Dit is jouw spel ondertussen geworden!
Precies, het is al druk genoeg.quote:Op maandag 15 november 2010 19:02 schreef XL het volgende:
[..]
Dan moeten de OP en de regels aangepast worden! Het lijkt me niet dat Intel dat er ook nog eens bij wil doen
15, Nicolas Almagroquote:
Dat maakt m'n jaar nog wat teleurstellenderquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:43 schreef franklop het volgende:
[..]
15, Nicolas Almagro
Ben ik toch nog boven je geëindigd Szura
we stuwen elkaar de WTF in volgend jaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat maakt m'n jaar nog wat teleurstellender
Jeweets.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef Ambrosius het volgende:
Oei, wel met wat vaste Masters-klanten in de poule.
Gezellig.quote:
Suggesties per PMquote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef APK het volgende:
Doe maar een paar lekkere smerige schiftingsvragen die heel veel research vereisen, Intel
Het moet toch een keer raak zijn hoop ik.quote:
Duidelijk een teken van zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
En de eerste voorspelling is binnen
Dat moet haast wel!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Duidelijk een teken van zelfvertrouwen.
Ik word helemaal warm van binnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Hup Chriz.
Vorig jaar werd je dankzij mijn steun kampioen, we gaan voor de prolongatie baby.
Groenen hupquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ambro en groenen in de underdogrollen, vlak ze niet uit mensen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Groenen hup
Ambro hupEn daarnaast gewoon 1e in de lijsten..kun je moeilijk onderhond zijn imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
sig verwijderd door FA
Denk je echt dat er in negen setjes 81 aces geslagen gaan worden of is dit een soort spreid je kansen?quote:Op zondag 21 november 2010 13:52 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, hup Murray dus maar, de rest maakt niet uit.
9 aces per set door 2 spelers, imo moet dat kunnen. Het was een serieus aantal iig.quote:Op zondag 21 november 2010 14:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Denk je echt dat er in negen setjes 81 aces geslagen gaan worden of is dit een soort spreid je kansen?
Duidelijk dat wij dezelfde ingewikkelde formule hebben gebruikt om het aantal aces te berekenen.quote:Op zondag 21 november 2010 14:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hup Soderling, Ferrer, Nadal en return dan maar.
quote:Op zondag 21 november 2010 14:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Duidelijk dat wij dezelfde ingewikkelde formule hebben gebruikt om het aantal aces te berekenen.
Het gemiddeld aantal aces per wedstrijd per speler bij elkaar opgeteld, dan bedacht dat 5-setters, ondergronden e.d. dit kompleet onbruikbaar maakte en vervolgens een getal uit een hoge hoed geraapt?quote:Op zondag 21 november 2010 14:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Duidelijk dat wij dezelfde ingewikkelde formule hebben gebruikt om het aantal aces te berekenen.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Beginnen met een overwinning, da's altijd lekker.
Jij hebt nog niet gewonnen. Als Roddick-Nadal geen driesetter wordt verlies je zeer waarschijnlijk. Ambrosius heeft al wel gewonnen.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 00:23 schreef wimderon het volgende:
Het staat nu 3-2 en je kunt nog maximaal een punt inlopen als Nadal of Roddick in twee sets wint, in welk geval je waarschijnlijk wint.
Zoals de regels geschreven zijn staat dat er niet.quote:Op maandag 22 november 2010 01:52 schreef wimderon het volgende:
Het punt voor het aantal sets krijg je alleen als je de winnaar ook goed voorspelt.
Zo staat het er inderdaad niet, maar dat is wel de meest logische optie (ook uit het verleden).quote:Op maandag 22 november 2010 07:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zoals de regels geschreven zijn staat dat er niet.
Heb je inderdaad gelijk in, maar zo wordt het wel gezien. Het is meer bedoeld om een winnaar aan te kunnen wijzen in geval van gelijke voorspellingen.quote:Op maandag 22 november 2010 07:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zoals de regels geschreven zijn staat dat er niet.
Beide wedstrijden van morgen moeten in elk geval voor aanvang van de middagwedstrijd binnen zijn, de wedstrijden van woensdag laten blijkbaar nog even op zich wachten. Die moeten voor de middagwedstrijd op woensdag binnen zijn dus.quote:Op maandag 22 november 2010 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
De wedstrijden voor woensdag hoeven dus niet per se voor 14.00 morgen voorspeld te zijn? 15.00 lijkt me ook goed trouwens.
Is het niet wat random om dit te voorspellen als je niet weet welke wedstrijden er op woensdag zijnquote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
De schiftingsvraag: Het totaal aantal breakpoints (benut en onbenut) over dinsdag en woensdag.
Je hebt wel een beetje gelijk ja, ik ging er echter van uit dat de wedstrijden van woensdag gisteravond nog wel geplaatst zouden worden... Voor nu blijft het gewoon staan, maar bij een volgende schiftingsvraag zal ik er rekening mee houden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is het niet wat random om dit te voorspellen als je niet weet welke wedstrijden er op woensdag zijn
Helaas te weinig acesquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Thanks, had ik echt niet verwacht nadat die aces bleven komen.
Doorgaans is het de meest logische optie om de regels te volgen.quote:Op maandag 22 november 2010 08:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zo staat het er inderdaad niet, maar dat is wel de meest logische optie (ook uit het verleden).
Bij intelquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Doorgaans is het de meest logische optie om de regels te volgen.
Nou ja, maakt toch niets meer uit.
Dit klopt inderdaad, er zijn nog een aantal spelers die picks door moeten geven!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:21 schreef franklop het volgende:
Vond dit op ATP site:
[To] win a match here is very important for me, said Nadal, who next will face Novak Djokovic on Wednesday evening.
Zal dus betekenen:
OOP woensdag
Berdych - Roddick
Nadal - Djokovic
no thanks
Je hebt ook veel te veel gespeeld dit jaar Ambro...Niet gek dat het een keer misgaat..quote:
Zien er idd goed uit !intel++quote:Op woensdag 24 november 2010 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je grafic is echt geniaal Intel, je geeft als organisator de game nog meer glans.
Je staat neem ik aan ook al op 2 punten voor deze match?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zien er idd goed uit !intel++
Vaduz gefeliciteerd met je halve finale. Ambro en ik vechten uit wie er mee mag.
En Chris ook gefeliciteerd natuurlijk.
Nu hij dit weet gaat hij gelijk allemaal tactische switches makenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je staat neem ik aan ook al op 2 punten voor deze match?
Waarom geeft je de voorspellingen niet vrij?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik maak de eindstand morgenavond na de laatste poulewedstrijd pas bekend
Niet stiekem overleggen dus!
Idd, maakt het nog leuker imo.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Waarom geeft je de voorspellingen niet vrij?
Is wel zo spannend
Nee ok, iedereen heeft 2-0 Federer en 2-0 Murray.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik kan jullie garanderen dat het vandaag echt niet spannend gaat worden
Lijkt me wel, anders kan je nog aanpassingen maken gebaseerd op de uitslagen van de vorige dag.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee ok, iedereen heeft 2-0 Federer en 2-0 Murray.
Maar dan kun je die voor morgen plaatsen toch? Of wacht je daarmee tot 15.00u?
Wijzigingen moeten gewoon niet toegestaan zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lijkt me wel, anders kan je nog aanpassingen maken gebaseerd op de uitslagen van de vorige dag.
Die van groenen zekerquote:Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Op dit moment mis ik nog een voorspelling. Ik plaats het pas als alles compleet is (na het begin van de eerste wedstrijd) en evt. wijzigingen daarna worden niet meer verwerkt. Moet je maar nadenken voordat je wat plaatst
Ik toch ook?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet toch alles in 1 keer voorspellen? Ik ben het eens met Bruce en Chriz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |