Je hebt ook veel te veel gespeeld dit jaar Ambro...Niet gek dat het een keer misgaat..quote:
Zien er idd goed uit !intel++quote:Op woensdag 24 november 2010 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je grafic is echt geniaal Intel, je geeft als organisator de game nog meer glans.
Je staat neem ik aan ook al op 2 punten voor deze match?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zien er idd goed uit !intel++
Vaduz gefeliciteerd met je halve finale. Ambro en ik vechten uit wie er mee mag.
En Chris ook gefeliciteerd natuurlijk.
Nu hij dit weet gaat hij gelijk allemaal tactische switches makenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je staat neem ik aan ook al op 2 punten voor deze match?
Waarom geeft je de voorspellingen niet vrij?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik maak de eindstand morgenavond na de laatste poulewedstrijd pas bekend
Niet stiekem overleggen dus!
Idd, maakt het nog leuker imo.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Waarom geeft je de voorspellingen niet vrij?
Is wel zo spannend
Nee ok, iedereen heeft 2-0 Federer en 2-0 Murray.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik kan jullie garanderen dat het vandaag echt niet spannend gaat worden
Lijkt me wel, anders kan je nog aanpassingen maken gebaseerd op de uitslagen van de vorige dag.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee ok, iedereen heeft 2-0 Federer en 2-0 Murray.
Maar dan kun je die voor morgen plaatsen toch? Of wacht je daarmee tot 15.00u?
Wijzigingen moeten gewoon niet toegestaan zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lijkt me wel, anders kan je nog aanpassingen maken gebaseerd op de uitslagen van de vorige dag.
Die van groenen zekerquote:Op donderdag 25 november 2010 20:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Op dit moment mis ik nog een voorspelling. Ik plaats het pas als alles compleet is (na het begin van de eerste wedstrijd) en evt. wijzigingen daarna worden niet meer verwerkt. Moet je maar nadenken voordat je wat plaatst
Ik toch ook?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet toch alles in 1 keer voorspellen? Ik ben het eens met Bruce en Chriz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |