SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig deel: #1 Call of Duty: Black Ops [Xbox/PS] Opgesplitst!
Black Ops op PC: [#10] Call of Duty Black Ops [PC] Nog een paar uurtjes![]()
om geen oordeel te vellen in de topic titel, misschien beter op deze manier. Bij deze nogmaals mijn bescheiden mening:quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:37 schreef twenty2seven het volgende:
net 6 uur MP erop zitten en ik vind het ook wel OK. Toch een paar opmerkingen:
Grafisch had ik ook wel iets meer verwacht. Doch de SP moet ik nog spelen, misschien zitten daar wel leuke stukken in. De interface is zo ongeveer compleet dezelfde als MW2. Op zich niet erg, maar dan konden ze gerust ook wel terug Hans Zimmer inhuren voor de achtergrondmuziek.
Na 1 keer met die telegeleide auto toch maar vlug een andere killstreak gekozen.
De killstreaks die waren imo perfect in mw2.
Misschien moet het inderdaad allemaal even wennen.
Ik wil niet nostalgisch doen, maar ik mis de maps van MW2 wel een klein beetje, niettegenstaande deze in BO zeker wel nice zijn.![]()
Op de trailers was al te zien dat het grafisch iets minder was dan MW2. Vond het geluid wel goed overkomen.
Heb er zin an vanavond![]()
Ben al lang blij dat noobtubbing en commando eruit is, dat waren mijn 2 grootste ergernissen uit MW2.
Als SoldMayor het een bazengame vindt dan kom het wel goed denk ik![]()
![]()
De mo lijkt wel wat langzamer dan mw20% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Is dat bij alle game mania's vandaag?quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mooie OP, laten we hier verder gaan.9.30 gaat de game mania open
![]()
Ik heb heel willekeurig gekekenquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:44 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Is dat bij alle game mania's vandaag?Die van Alkmaar en Leidschendam ook. Welke moet je hebben?
![]()
ohh. Helmond 10 uurquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=117&store=57
en ja ik woon in Helmond![]()
![]()
MO?quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:43 schreef donald_dick het volgende:
De mo lijkt wel wat langzamer dan mw2![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:53 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ohh. Helmond 10 uur
en ja ik woon in Helmond![]()
![]()
![]()
zojuist telefoontje van dynabyte uw COD black ops harde editie ligt voor u klaar
catch ya online peepsLife never gets darker then midnight![]()
Lol veel plezier: Pquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:22 schreef Tumble het volgende:
zojuist telefoontje van dynabyte uw COD black ops harde editie ligt voor u klaar
catch ya online peeps
Ik heb gelukkig mijn huiswerk weten te verplaatsen zodat ik vanavond kan spelen ook al is het maar voor een uurtje of 2/3. Want de dag erna weer om 6 uur eruit
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
probeer terwijl eens de 'dead ops arcade' en haal die 2 makkelijke achievements/trophies binnenquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:22 schreef Mister_T het volgende:
Servers hebben het moeilijk, vannacht waren games instant nu 5 min zoeken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:25 schreef twenty2seven het volgende:
[..]
probeer terwijl eens de 'dead ops arcade' en haal die 2 makkelijke achievements/trophies binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Gast ben jij 12 ofzo? Met je huiswerkquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol veel plezier: P
Ik heb gelukkig mijn huiswerk weten te verplaatsen zodat ik vanavond kan spelen ook al is het maar voor een uurtje of 2/3. Want de dag erna weer om 6 uur eruit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:26 schreef Roces18 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat dan? Volg je geen opleiding dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:26 schreef Parvus het volgende:
[..]
Gast ben jij 12 ofzo? Met je huiswerkmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:29 schreef twenty2seven het volgende:
[..]
O nice thxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Wat een falerds zijn het weer daar, altijd nergens verstand van en maar lullenquote:-Telegraaf Nieuw is dat deze versie van Call of Duty in 3D gespeeld kan worden, driedimensionaal. Daarvoor moeten spelers behalve een rood-groen brilletje ook aparte apparatuur hebben.
Veel gamers blijken die apparatuur wel in huis te hebben, want bij de Game Shops in Utrecht en Breda stond het vannacht al ruim voor twaalven rijen dik.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat een falerds zijn het weer daar, altijd nergens verstand van en maar lullen![]()
![]()
![]()
En de arcade zombie mode is erg leuk, alleen van Zork snap ik geen moer
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Het kan wel hoor, maar ik heb geen 3d tv of speciale bril. Of bedoel je dat niet?quote:Wat een falerds zijn het weer daar, altijd nergens verstand van en maar lullen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wat een falerds zijn het weer daar, altijd nergens verstand van en maar lullen![]()
![]()
Nou ik denk dat 1 op 100 misschien een 3Dtv heeft, het is vooral de jeugd, en buiten dat om ik denk dat de meeste gewoon bij het orginele idee blijven, omdat ze het fijner vinden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het kan wel hoor, maar ik heb geen 3d tv of speciale bril. Of bedoel je dat niet?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
en omdat jij geen 3d tv hebt, mag de Telegraaf niet noemen dat het bij BO wel mogelijk is?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat 1 op 100 misschien een 3Dtv heeft, het is vooral de jeugd, en buiten dat om ik denk dat de meeste gewoon bij het orginele idee blijven, omdat ze het fijner vinden.![]()
Voor Zork hoef je volgens mij alleen het woord in te tikken that's it.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:35 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]
En de arcade zombie mode is erg leuk, alleen van Zork snap ik geen moermelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Man wat is jouw probleem? Kan je niet begrijpend lezen ofzo? Ik zal het nog eens stap voor stap uitleggen want niet iedereen is zo snel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:43 schreef byah het volgende:
[..]
en omdat jij geen 3d tv hebt, mag de Telegraaf niet noemen dat het bij BO wel mogelijk is?Hun zeggen dus dat veel gamers 3d tvs hebben wat helemaal niet waar is?!quote:Veel gamers blijken die apparatuur wel in huis te hebben, want bij de Game Shops in Utrecht en Breda stond het vannacht al ruim voor twaalven rijen dik.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
de telegraaf suggereert dat iedereen het spel in 3d gaat spelen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:43 schreef byah het volgende:
[..]
en omdat jij geen 3d tv hebt, mag de Telegraaf niet noemen dat het bij BO wel mogelijk is?![]()
Lol vannacht hebben wat vrienden bij de Saturn in Zaandam gestaan. Gelukkig heeft er 1 voor mij ook een exemplaar meegenomen. Had er echt geen zin in. Nu even lekker werken en vanavond eindelijk gamen.![]()
Gisteren nacht nog een paar rondjes gespeeld als eerste perk maar meteen ghost gekocht anders werd je de hele tijd gek van die UAV's. Beste potje was tot nu toe 33-5 met de M16 reflexsight.![]()
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!![]()
komt dat misschien doordat iedereen nieuw is en standaard killstreaks aan heeft staan? Dat er daarom veel spy planes zijn?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren nacht nog een paar rondjes gespeeld als eerste perk maar meteen ghost gekocht anders werd je de hele tijd gek van die UAV's. Beste potje was tot nu toe 33-5 met de M16 reflexsight.![]()
Ah okee, ga ik dat vanavond eens proberenquote:Voor Zork hoef je volgens mij alleen het woord in te tikken that's it.
Ja dat was ook mijn gedachte erachter hehe daarom is ghost nu ook zo sterk mensen zijn te afhankelijk van UAV dus je kan nu mooie scores neerzetten daardoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
komt dat misschien doordat iedereen nieuw is en standaard killstreaks aan heeft staan? Dat er daarom veel spy planes zijn?![]()
dat is vroegquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Vrouw belt net op, bol.com heeft hem zojuist bezorgdmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Bij mijn track en trace staat dat de chauffeur onderweg is, ik ben benieuwd hoe BO is.
Heb hem besteld bij Bart Smit.![]()
Zijn er ook veel campers? omdat je killstreaks niet meer opbouwen etc?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:59 schreef G.R.S. het volgende:
Multiplayer is langzamer dan MW2 maar voor de rest wel een goede indruk, tot nu toe
Oke ik ben nu toch een beetje met stomheid geslagen.
Top notch (het label van alle kansloze kut muziek van nederland) heeft dus een 'maxtape' gemaakt voor call of duty.
http://www.top-notch.nl/p(...)lack%20Ops%20Mixtapewat. de. fuk.quote:01. Kempi - Ik Ben Du Baas
02. RBDJAN - Schizo
03. Jack Parow - Cooler As Ekke
04. Big2 (The Opposites) - Broodje Bakpao ft. Gers & Sef
05. Faberyayo - Uniform
06. Faberyayo - Uniform Remix ft. RBDJAN & Lange Frans
07. The Opposites - Duif op de Dam ft. Burgs, Sjaak & KV
08. Sticks & A.R.T. - Niets voor Lief ft. James
09. Fresku - Nieuwe Dag ft. Winne
10. Jayh - Never Nooit Vriendje
11. De Jeugd van Tegenwoordig - Sterrenstof
12. Sticks & A.R.T. - Tijgers & Draken
13. Lange Frans - Ben Mezelf
14. SirOJ - Blijf Mezelf ft. Dio & Jiggy Djé
15. Willem (The Opposites) - Bad Boy
16. Promo - Miami Vice ft. Sef, Gers & Sjaak
17. The Opposites - Licht Uit
18. Skinto - Big Choon (Zwart Licht Remix)
19. Skinto - Big Choon
20. Reverse, Adje & Jayh - Fock Wachten
21. Reverse & Adje - Wat Weet Je Nou ft. Dio, Sef & Jayh
22. Kempi - Love Song ft. Hannah Ita
23. De Jeugd van Tegenwoordig - Sexy Beesten
24. Fresku - Kutkop
Waarom? En wat heeft dit met call of duty te maken?Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Ik zit nog te twijfelen om hem te halen. Erger me dood bij MW2 aan heel veel.
Campers, noobtubers, die snipers die gewoon sprayen. Is dat beter bij BO?
Beetje zonde, 55 eu voor hetzelfde spel zeg maar.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ze kunnen er geld mee verdienen, zegt genoegquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:05 schreef _GdR_ het volgende:
Oke ik ben nu toch een beetje met stomheid geslagen.
Top notch (het label van alle kansloze kut muziek van nederland) heeft dus een 'maxtape' gemaakt voor call of duty.
http://www.top-notch.nl/p(...)lack%20Ops%20Mixtape
[c]
01. Kempi - Ik Ben Du Baas
02. RBDJAN - Schizo
05. Faberyayo - Uniform
19. Skinto - Big Choon
24. Fresku - Kutkop
[/c]
wat. de. fuk.
Waarom? En wat heeft dit met call of duty te maken?![]()
Maar de link tussen 24 verschrikkellijke kut nummers en COD?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ze kunnen er geld mee verdienen, zegt genoeg
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
De link: Centjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Maar de link tussen 24 verschrikkellijke kut nummers en COD?![]()
![]()
Ja, klopt ook...quote:Op dinsdag 9 november 2010 03:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja dat is toch ook niet zo vreemd? CoD4 was vernieuwend in veel opzichten. Dit is alweer de vierde game die qua multi en singleplayer hetzelfde pad belopen. Snap ook niet dat er zo ongelofelijk veel mensen deze game hebben aangeschaft ( als je kijkt naar midnight launches ). Meer dan 500 man bij de Mediamarkt? Fucking ziek.
Maar ik bedoel veel mensen zaten deze game zo te hypen alsof het de beste game allertijden ging worden ofzo?
het is een beetje zoals je 10e editie van Awakenings, Defqon, IloveTechno, Nature One...
De eerste keren waren super en daarom wil je elk jaar weer gaan, ondanks dat het toch misschien die 60 euro niet waard gaat zijn... en dan zit je daar achter je laptopje te F5'en bij Timoco om toch maar een kaartje te hebben.
nog even over de game:
+ maps zijn nieuw (duh), dus er valt weer wat te verkennen
+ napalm is de shit
+ als je een lobby verlaat of van lobby wisselt, kan je je hele party meenemen
- netwerkproblemen, hostfinding
- playlist is ouder/nieuwer dan de andere mensen in je partyreset de console of reconnect met Live... wtf!?
- geluid <-> recoil niet synchroon
- graphics zijn echt matig (check bijv. killcam topdown chopper oid)-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car![]()
Na 3.5 uur gameplay nog geen een keer genoobtubedquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje zonde, 55 eu voor hetzelfde spel zeg maar.![]()
is hier 1 retard die een euro over heeft voor deze cd?quote:
Aangezien mensen hier al huilen over een prijs verschil van 3 of 4 euro.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Ik had eerder een paar stoere metaltracks verwacht, of wat oudere rock wat beter bij de setting past.quote:Oke ik ben nu toch een beetje met stomheid geslagen.
http://www.top-notch.nl/p(...)lack%20Ops%20Mixtape
quote:
01. Kempi - Ik Ben Du Baas
02. RBDJAN - Schizo
05. Faberyayo - Uniform
19. Skinto - Big Choon
24. Fresku - Kutkop
wat. de. fuk.
Waarom? En wat heeft dit met call of duty te maken?"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Snipers zijn een stuk minder effectief in dit spel. Je kan nu geen noobtubes meer aanvullen met OMA of scavenger, dus je hebt nog maar twee granaten, en met een flak jacket zijn die niet meer dodelijk. Campen, tja, het is een multiplayer shooter, dus dat zal je altijd wel houden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje zonde, 55 eu voor hetzelfde spel zeg maar.![]()
Dat klinkt al beter. Campers zijn altijd wel te vinden ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:18 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Snipers zijn een stuk minder effectief in dit spel. Je kan nu geen noobtubes meer aanvullen met OMA of scavenger, dus je hebt nog maar twee granaten, en met een flak jacket zijn die niet meer dodelijk. Campen, tja, het is een multiplayer shooter, dus dat zal je altijd wel houden.
Ben benieuwd naar meer ervaringen van spelers hier.
En wie allemaal hier zijn van die stathoeren die het er om doen om gelijk bovenaan te staan?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Damn, die Ghost Perk ziet er echt lelijk uit. Jammer dat je niet zelf kan kiezen hoe je character er uitkomt te zien. Nu ben ik geneigd om Flack Jacket te kiezen omdat die er vet uit ziet, terwijl ik eigenlijk Ghost wou.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Dan ligt niet aan het spel maar aan spelers zoals ik!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Beetje zonde, 55 eu voor hetzelfde spel zeg maar.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.![]()
Dit klinkt echt als muziek in mijn oren. Niet meer van die mongolen die van 40 meter afstand op de gok een granaat tubenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:18 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Snipers zijn een stuk minder effectief in dit spel. Je kan nu geen noobtubes meer aanvullen met OMA of scavenger, dus je hebt nog maar twee granaten, en met een flak jacket zijn die niet meer dodelijk.![]()
Ook die stakkers die rondrennen met een mes zijn weg, dit levert volgens mij een veel beter uitgebalanceerde game op.![]()
![]()
Zelfs het uitgekauwde shooter genre begint uitgekauwd te worden. Graphics don't mean shit.
Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS![]()
als je vanuit een sprintje op "liggen" drukt, maakt je trooper een snoekduik
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car![]()
Deze game is zo baas.
+ geen overpowerder noobtubes
+ geen quikscopers ( snipen is verdomd moeilijk )
+ Vette maps
+ Betere killstreak rewards\
+ Langzamer gameplay ( niet zo chaotisch als bij MW2 )
+ Ontzettend uitgebreid ( emblem, wapens, zombies, video's maken!! )
- graphics hadden beter gekund ( het is net iets mooier als MW2 .. 5% ofzo )
Dus conclusie Black Ops -> MW2![]()
Bol is ook al langs geweest!!! nu maar wachten tot half 3
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Waarom dat geklaag over graphics. Als je er nu al aan stoort hoe wil je over een jaar of 2 nog genieten van je xbox of ps? Het duurt nog wel even voordat er een nieuwe console komtIt's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Heb 'm bij Wehkamp gepreorderd; levertijd is gewoon 1 week..
Denk dat ik vandaag alsnog naar Mediamarkt ga![]()
Single player bevalt me goed, gameplay een stuk langzamer dan MW2, moet nog even kijken of dat positief of negatief is in de MP. Graphics is eigenlijk mn enige tegenvaller, vind het er zelfs slechter uit zien dan MW2
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Het begint beter te worden:) Own hard met de Famas icm lightweight, fast reload en Marathon.
Welke killingstreaks hebben jullie ?![]()
De schaduwen zijn vooral wat het spel minder maakt. Hoe verder je van een schaduw af bent, hoe minder mooi en gedetailleerd ze er uitzien. Dat was in mw2 ook, maar daar viel het veel minder op omdat ze het geoptimaliseerd hadden.![]()
Trek de volgende keer dan niet zo snel die conclusie van je. Stumper.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:48 schreef stoeltafel het volgende:
Het begint beter te worden:) Own hard met de Famas icm lightweight, fast reload en Marathon.
Welke killingstreaks hebben jullie ?![]()
Lekker Ido! Zo ken ik je weer, pak hem WRAF WRAF AWOOOOOEEEW!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
Trek de volgende keer dan niet zo snel die conclusie van je. Stumper.![]()
![]()
Was ik vanochtend (half 11) bij de mediamarkt was het spel uitverkocht(nieuwe levering kwam over 2 uur
). Toen maar voor 10 euro meer gekocht bij Gamemania!
Mijn eerste bevindingen over het spel:
-zie verbeteringen wat betreft minder snipers en noob tubers
-beetje jammer dat je soms ''tientallen'' vliegtuigen in je map ziet (die zijn GROOT)
Verder ben ik alleen maar bezig met de multiplayer. SP komt later![]()
![]()
Ja, dat kan gebeuren als iemand afhaakt en net de host is of je eigen verbindign kut is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:13 schreef byah het volgende:
Eerste MP potje op de 360, na 2 kills, connection lost![]()
Vanavond na het werk meteen knallen. Ben echt benieuwd. Vriend van me heeft vannacht al wat potjes gespeeld en was er wel zeer te spreken over.![]()
Tot nu toe ben ik weinig campers tegen gekomen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Zijn er ook veel campers? omdat je killstreaks niet meer opbouwen etc?![]()
Ik was daar de hele tijd mee bezig. Ik vind het zo leuk om te doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:28 schreef Parkinson_XTC het volgende:
als je vanuit een sprintje op "liggen" drukt, maakt je trooper een snoekduik![]()
![]()
Gast jij hebt vannacht niet gespeeld hè, te veel lagquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
Trek de volgende keer dan niet zo snel die conclusie van je. Stumper.![]()
straks eens testen of ik iemand kan redden door als een last action hero op een granaat te duikenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik was daar de hele tijd mee bezig. Ik vind het zo leuk om te doen
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car![]()
Ja doh, dat had ik je 3 weken geleden al kunnen vertellen, iedereen is vannacht begonnen met spelen, fucking overkill op de servers, even logisch nadenken manquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:24 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Gast jij hebt vannacht niet gespeeld hè, te veel lag![]()
![]()
Ge pre-ordered bij bart smit, echter heb ik nog geen track en trace nummer, ze mogen wel opschieten... anders haal ik hem straks zelf wel in de winkel en verkoop ik de ge-preordered wel weer aan een vriend die hem nog niet heeft![]()
![]()
Zag ook een optie dat je 3D kan aanvinken, iemand dit al gedaan met een 3D tv?
Geluid is echt dik, dolby is echt handig.
Welke wapens gebruiken jullie ?![]()
Kut Bol, breng me pakket snel voordat ik naar me vriendin moet
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Waarom was dit bij mw2 dan niet ? Ach ja boeie, hij speelt lekker weg nu.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:27 schreef De.Marcus het volgende:
Ge pre-ordered bij bart smit, echter heb ik nog geen track en trace nummer, ze mogen wel opschieten... anders haal ik hem straks zelf wel in de winkel en verkoop ik de ge-preordered wel weer aan een vriend die hem nog niet heeft![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
straks eens testen of ik iemand kan redden door als een last action hero op een granaat te duiken![]()
My hero!!
![]()
Als je niet schiet doen ze niksquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:39 schreef Mister_T het volgende:
Attack dogs zijn echt super vervelend!
Verder zijn het leuke killstreak awards!Dus als je ze hoort, gewoon niet schieten
![]()
Ze weet dat ik anders de hele dag ga codden hihiquote:
Super leuke game alleen is mij iets opgevallen.
Het lijkt wel of mijn playstation het net niet helemaal aankan, bij grote ruimtes dropt de framerate en bijvoorbeeld als ik glas insla stottert het beeld. Ook als er veel gebeurt tegelijk hapert hij.
Ik had dat voorheen ook met GTA en heb toen een nieuwe playstation gekregen van Sony, maar toen bleef hij het doen. Ligt dat gewoon aan het spel of aan mijn console? Erg irritant namelijk.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
Zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
tvp
Ik bestel hem over een paar weken denk ik.
MW2 heb ik me gigantisch mee vermaakt...
Lijkt ook zo dat de meeste dingen in MW2 waar ik me persoonlijk zwaar aan ergerde eruit zijn gehaald.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
1 puntje van kritiek op de PS3
Bij de claymore moet je nu eerst pijltje omhoog gebruiken en dan kanje dit pas gebruiken.
Kan dit niet direct ? Of kon dat bij mw2 ook niet ?
PS3 loopt nu lekker![]()
Bij MW2 kon je hem gelijk gebruiken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef stoeltafel het volgende:
1 puntje van kritiek op de PS3
Bij de claymore moet je nu eerst pijltje omhoog gebruiken en dan kanje dit pas gebruiken.
Kan dit niet direct ? Of kon dat bij mw2 ook niet ?
PS3 loopt nu lekker* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
ik heb mijne ook binnen nu maar wachten totdat ik thuis kom +/- 7 uurmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:37 schreef SoldMayor het volgende:
Deze game is zo baas.
+ geen overpowerder noobtubes
+ geen quikscopers ( snipen is verdomd moeilijk )
+ Vette maps
+ Betere killstreak rewards\
+ Langzamer gameplay ( niet zo chaotisch als bij MW2 )
+ Ontzettend uitgebreid ( emblem, wapens, zombies, video's maken!! )
- graphics hadden beter gekund ( het is net iets mooier als MW2 .. 5% ofzo )
Dus conclusie Black Ops -> MW2![]()
![]()
Misschien vaker gevraagd, maar kun je nou met 2 spelers online(dus eigen account+guest) of niet? Lees verschillende dingen.![]()
Ik vond alleen de snelle gameplay in mw2 zo vetquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.
Lijkt ook zo dat de meeste dingen in MW2 waar ik me persoonlijk zwaar aan ergerde eruit zijn gehaald.
Van mijn snelle reflexen moest ik het juist hebben![]()
![]()
ja je kan leanen maar i kweet alleen nog niet hoequote:
zelfde als in cod4 maar die heb ik niet gespeeld op de ps3melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ja klopt. Hopelijk went het gauw. Ben zelf altijd UT99 gewend op pc en dat was ook snel zeg maar. MW2 ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vond alleen de snelle gameplay in mw2 zo vet
Van mijn snelle reflexen moest ik het juist hebben
Deze schijnt langzamer maar misschien valt het mee en went het snel.
Op 1 of andere manier speel ik met bier op veel beter, reflexen zijn dan beter ofso.
Kan iemand vertellen of je op 1 ps3 met meer mensen online kan spelen?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
cod4 kon je ook niet leanen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja je kan leanen maar i kweet alleen nog niet hoe
zelfde als in cod4 maar die heb ik niet gespeeld op de ps3Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Combat record is ook echt vet
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Nee. Schijnt in de plaats daarvan online multiplayer splitscreen te zijn. Maar ik wacht op iemand hier met BO die dat kan vertellen....quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zitten er in COD:BO ook weer van die special opps, net als bij MW2?!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ja!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:21 schreef Groningert het volgende:
Misschien vaker gevraagd, maar kun je nou met 2 spelers online(dus eigen account+guest) of niet? Lees verschillende dingen.![]()
![]()
Iemand meer hier last van?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:48 schreef deepart het volgende:
Super leuke game alleen is mij iets opgevallen.
Het lijkt wel of mijn playstation het net niet helemaal aankan, bij grote ruimtes dropt de framerate en bijvoorbeeld als ik glas insla stottert het beeld. Ook als er veel gebeurt tegelijk hapert hij.
Ik had dat voorheen ook met GTA en heb toen een nieuwe playstation gekregen van Sony, maar toen bleef hij het doen. Ligt dat gewoon aan het spel of aan mijn console? Erg irritant namelijk.
Got itover 5 minuten thuis en knallen!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
ik heb cod4 op de pc gespeeld en ik kon echt wel leanen met e en qquote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
op de console niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik heb cod4 op de pc gespeeld en ik kon echt wel leanen met e en q![]()
Oke dat wist ik niet? Maar hoe moet je dan leanen want het is wel mogelijk...quote:melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Linkje ?!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Net de review van gametrailers.com gekeken.
Hyped![]()
voor degene die in het vorige topic 'al level 15' was.
deze gast heeft een uurtje gespeeld en is level 13
En langzaam vind ik het niet. Misschien wel iets langzamer dan MW2. Maar iig niet té langzaam.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
anders ga je naar gametrailers.com en je kijkt naar de hoofdpagina.quote:
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Gisteravond tot half 6 doorgespeeld, hij is super tof.
2 player online split screen is OOK een godsgeschenk
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Kga em toch maar halen vanmiddag bij Saturn 44 eu
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Je vraagt jezelf of je benieuwd bent hoe gamen met 3D is?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:10 schreef stoeltafel het volgende:
Ben echt benieuwd hoe gamen met 3D is ?
Anyway, het is kut voor je ogen en je krijgt er hoofdpijn van. Totale meerwaarde is gelijk aan 0.
True story.![]()
Het is modder vet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je vraagt jezelf of je benieuwd bent hoe gamen met 3D is?
Anyway, het is kut voor je ogen en je krijgt er hoofdpijn van. Totale meerwaarde is gelijk aan 0.
True story.
hoofdpijn is voor vrouwen en homo's. en het is niet kut voor je ogen.
true storyOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Nee maar als je je console uitdoet kan CoD de host niet overschakelen, als je alleen uit het spel gaat wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:17 schreef Parvus het volgende:
Is het dus weer zo geregeld dat als de host stopt het spel ook stopt dan? Dat zou wel gay zijnTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ah ok ik schrok al hehe. Zo gay bij WAW.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:18 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee maar als je je console uitdoet kan CoD de host niet overschakelen, als je alleen uit het spel gaat wel.![]()
_GdR_ ik vind je nu al een kutuserquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Het is modder vet.
hoofdpijn is voor vrouwen en homo's. en het is niet kut voor je ogen.
true story![]()
![]()
Ben je vanaaf online?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:19 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ah ok ik schrok al hehe. Zo gay bij WAW.![]()
Krijg net een smsje van m'n vriendin : 'Aangzien je nog niet thuis bent een ik je spelletje zag liggen, ben ik hem maar vast gaan spelen. Roy(roommate) was hier net ook en hij zegt dat ik je kd aan het verneuken ben, zal wel, maar ik had net wel een vliegtuig dus ik doe het best goed.![]()
![]()
dat dat zolang moet duren joh. zit hier al een tijdjequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
_GdR_ ik vind je nu al een kutuser
Maar 3D is gewoon vet. Een maat van me heeft zo'n tv en wipeout enzo gedaan en het is gewoon fukking bruut.
Verwacht dat BO nog vetter is in 3D.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Je vriendin heerst. 14.gifquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef Groningert het volgende:
Krijg net een smsje van m'n vriendin : 'Aangzien je nog niet thuis bent een ik je spelletje zag liggen, ben ik hem maar vast gaan spelen. Roy(roommate) was hier net ook en hij zegt dat ik je kd aan het verneuken ben, zal wel, maar ik had net wel een vliegtuig dus ik doe het best goed."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Niks mis mee, een gamende vriendin. Die van mij gamed(t?) ook en is best goed. Van het weekend kunnen we lekker samen splitscreenen
3D is wel ok, maar ik zou er geen 2 mille aan uitgeven.
Motorstorm Pacific Rift en GT5 3D heb ik een paar weken geleden gespeeld bij Sony en dat was echt wel tof. Ook de 3D-gameplay-trailer van KZ3 kunnen checken... super.
maar nogmaals, ik zou er geen nieuwe tv voor kopen (nog niet)-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat dat zolang moet duren joh. zit hier al een tijdje
Maar 3D is gewoon vet. Een maat van me heeft zo'n tv en wipeout enzo gedaan en het is gewoon fukking bruut.
Verwacht dat BO nog vetter is in 3D.
Ik heb het e.e.a. gespeeld bij Sony in 3D, maar ik ben er echt niet te spreken over. Kijkdoos-effect, lelijke implementatie, koppijn, eye-strain, geen echte toegevoegde waarde. Nee voor mij gaat dat over iig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef Groningert het volgende:
Krijg net een smsje van m'n vriendin : 'Aangzien je nog niet thuis bent een ik je spelletje zag liggen, ben ik hem maar vast gaan spelen. Roy(roommate) was hier net ook en hij zegt dat ik je kd aan het verneuken ben, zal wel, maar ik had net wel een vliegtuig dus ik doe het best goed.![]()
een vliegtuig
![]()
![]()
Die van mij zal wel: OOOH PUPPIEESSS gaan als ik die bloedhonden los laat @ 11kills![]()
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef Groningert het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef Groningert het volgende:
...hij zegt dat ik je kd aan het verneuken ben, zal wel, maar ik had net wel een vliegtuig dus ik doe het best goed.![]()
![]()
hoe is de split screen op 1 xbox?
bij cod 4 en 5 kon je kiezen uit 10 sets wapens en bij cod 6 moest je alles unlocken. wat ongelovelijk kut was aangezien je soms een potje splitscreen wil doen met wat meer wapens.360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991![]()
![]()
[ Bericht 99% gewijzigd door pugehenis op 09-11-2010 14:54:09 ]360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991![]()
Oké dus ik kan beter nog even wachten met kopen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb het e.e.a. gespeeld bij Sony in 3D, maar ik ben er echt niet te spreken over. Kijkdoos-effect, lelijke implementatie, koppijn, eye-strain, geen echte toegevoegde waarde. Nee voor mij gaat dat over iig.
[..]
![]()
een vliegtuig
![]()
![]()
Die van mij zal wel: OOOH PUPPIEESSS gaan als ik die bloedhonden los laat @ 11kills
3D lijkt me echt vet![]()
Iemand al van Bol ontvangen? Ik maar wachten en wachten
Naja goed, het is nu nog redelijk onbetaalbaar. Maar je moet het echt zelf ondervinden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:07 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Oké dus ik kan beter nog even wachten met kopen.
3D lijkt me echt vet
Sommige mensen zijn helemaal ondersteboven van 3D bios-films bijvoorbeeld. Ik vind het verschrikkelijk lelijk![]()
![]()
Wat is dat?quote:
Waarom?
Argumenten. Uitleg. Hop.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik vind datquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is dat?
Waarom?
Argumenten. Uitleg. Hop.![]()
![]()
Status -
Outfit geinstalleerd
Zombie mappack geinstalleerd.
Game aan het installeren.
Wordt vervolgd.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
whahaha een vliegtuig is minstens een 5killstreak dus je kd is vast wel in orde.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef Groningert het volgende:
Krijg net een smsje van m'n vriendin : 'Aangzien je nog niet thuis bent een ik je spelletje zag liggen, ben ik hem maar vast gaan spelen. Roy(roommate) was hier net ook en hij zegt dat ik je kd aan het verneuken ben, zal wel, maar ik had net wel een vliegtuig dus ik doe het best goed.
Trouwens net een mailtje van school gehad, Alle lessen vervallen morgenAnders moest ik van half 9 tot half 6 op school zitten dus ben vet blij. De goden hebben het mij gegund!
edit: mijne is van mediaoffer ook binnen om 3 uur almelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Gungame is vet
Beginnen jullie allemaal aan multiplayer eerst ofzo? Het is wel handig voor de variatie want je wilt tenslotte wel tot prestige 14 misschien, maar de singleplayer lijkt me ook echt tof en straks verklapt iedereen het.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Zit je nou expres zo te kutten? Wat is nou een wager match? ik weet echt van niks.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon iets anders dan al die standaardmodes als TDM of HQ.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Meen je dat nou echt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit je nou expres zo te kutten? Wat is nou een wager match? ik weet echt van niks.![]()
Is er ook een scorebord voor de totale score, ik ze alleen 'score per minute'.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Punten inzettenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit je nou expres zo te kutten? Wat is nou een wager match? ik weet echt van niks.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Ja. Echt..quote:
En dat voor een nerd
Oh ok nice. bedankt.quote:
G.R.S Geen dank! :[* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Spy plane is 3 tochquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
whahaha een vliegtuig is minstens een 5killstreak dus je kd is vast wel in orde.
Trouwens net een mailtje van school gehad, Alle lessen vervallen morgenAnders moest ik van half 9 tot half 6 op school zitten dus ben vet blij. De goden hebben het mij gegund!
edit: mijne is van mediaoffer ook binnen om 3 uur al
Ja oke, maar dat telt niet als vliegtuig want het is onbemand
Is nog steeds hetzelfdequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:52 schreef pugehenis het volgende:
hoe is de split screen op 1 xbox?
bij cod 4 en 5 kon je kiezen uit 10 sets wapens en bij cod 6 moest je alles unlocken. wat ongelovelijk kut was aangezien je soms een potje splitscreen wil doen met wat meer wapens.![]()
![]()
Sorry!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ok nice. bedankt.
G.R.S Geen dank! :[![]()
![]()
Speel nooit SP. Altijd MP en dan FFA:)quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:26 schreef Roces18 het volgende:
Beginnen jullie allemaal aan multiplayer eerst ofzo? Het is wel handig voor de variatie want je wilt tenslotte wel tot prestige 14 misschien, maar de singleplayer lijkt me ook echt tof en straks verklapt iedereen het.![]()
Yep, eergisteravond rond half twaalf s'avonds besteld, vanmorgen ontvangen....quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:18 schreef Baghdaddy het volgende:
Iemand al van Bol ontvangen? Ik maar wachten en wachten
Hmm..weet je wat laat ik em eens gaan uitproberen....![]()
vanavond blij als ik een spy plane haal HAHAHAHAquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:33 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Speel nooit SP. Altijd MP en dan FFA:)melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
@Paxcon
Hier ook nog niks maar ik maak me (nog) niet heel erg zorgen. Had ergens gelezen dat Wehkamp eigen bezorgers heeft en dat ze soms nog redelijk laat in de middag bezorgen.![]()
Net even een uurtje gespeeld, maar het oog allemaal wat houterig en de graphics zijn inderdaad wat minder.Jellyfish float by.![]()
Ah oke.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:37 schreef WSquater het volgende:
@Paxcon
Hier ook nog niks maar ik maak me (nog) niet heel erg zorgen. Had ergens gelezen dat Wehkamp eigen bezorgers heeft en dat ze soms nog redelijk laat in de middag bezorgen.![]()
![]()
iemand een idee wat de xbox versie kost bij MM Leeuwarden of Saturn Groningen?
Kom er zo langs tijdens afspraken voor werk, kan niet meer bellen.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Het gezeur over de graphics snap ik echt niet, er is wel een zeker minimum, maar verder gaat het me toch echt om gameplay.Geen referral hier.![]()
Klopt, wie let er in multiplayer nou ooit op de graphics? Zolang het maar een beetje soepel loopt, maar het mij echt niet uit of je de snorharen op het gezicht van je tegenstander kan tellen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Het gezeur over de graphics snap ik echt niet, er is wel een zeker minimum, maar verder gaat het me toch echt om gameplay.![]()
Xboxlivequote:Op dinsdag 9 november 2010 16:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ey, waarom vind ik die gamemodes nietIk wil one in the chamber doen
Wager match
Find match
Dan een van die 3 opties klikken
Dan zie je die game modes!![]()
Misschien dat ik toch voor black ops ga, de verkoper van MW2 reageert niet, grote kans dat die al verkocht is. Daarnaast spelen een aantal vrienden van me nu ook black ops ipv MW2 en kan ik mijn broer misschien zover krijgen mee te betalen.![]()
![]()
Hoeveel fckn kogels moet je wel niet in iemand zn porum knallen voordat ie dood gaat.
Jezus he fckn belachelijk.
na regen, ben ik er.
Geen last van.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hoeveel fckn kogels moet je wel niet in iemand zn porum knallen voordat ie dood gaat.
Jezus he fckn belachelijk.![]()
Ik vind deze spel wel goed te doen hoor
Alleen snap ik niet hoe er nu al mensen zijn met meer dan 13000 kills. Waar halen die mensen de tijd vandaan :/
Vind de wapens een beetje apart klinken. Ook die vliegtuigen op de radar zuigen (soms stuk of 4 vliegtuigen en ze zijn niet bepaald klein :/)![]()
Klopt niks van, ik had ook al 7000kills, apartquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:47 schreef Asgard het volgende:
Ik vind deze spel wel goed te doen hoor
Alleen snap ik niet hoe er nu al mensen zijn met meer dan 13000 kills. Waar halen die mensen de tijd vandaan :/
Vind de wapens een beetje apart klinken. Ook die vliegtuigen op de radar zuigen (soms stuk of 4 vliegtuigen en ze zijn niet bepaald klein :/)![]()
![]()
Nu iets van 4 game uren erop zitten en ben inmiddels level 11 met een kd ratio van 1,5(vind ik ok)
Paar bevindingen:
-Map Jungle is de meest toffe map ooit![]()
-ACOG scope is weer wat moeilijker gemaakt (reflecterende zoom) maar is wel weer heerlijk op grote maps
-RC Car is tof en niet te overpowered
-Heb dmv een care package even gebruik gemaakt van het Gunship. Is ook niet zo overpowered want de duur is gewoon kort!
Al met al vind ik het een top game! Vanavond met wat maten de Singleplayer doen![]()
![]()
Ik vind em best wel vet, de singleplayer én de multiplayer. Af en toe zien sommige textures er uit als Counter Strike 1.6 maar andere dingen vind ik er wel mooi uit zien.
Ik mis toch wel een Spec Ops achtige mode.
![]()
Werk bij iemand de theatre mode btw?
Er staat bij mij al de hele tijd: "There are no recent games currently available."..
Ben trouwens al lvl 21 :p famas en ak47-u, wat een bazenwapens.![]()
Op de Xbox werkt het nog even nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:13 schreef Proletariaat het volgende:
Werk bij iemand de theatre mode btw?
Er staat bij mij al de hele tijd: "There are no recent games currently available."..
Ben trouwens al lvl 21 :p famas en ak47-u, wat een bazenwapens.quote:The Call of Duty: Black Ops game servers are online and fully functional, but due to increased load on the content servers, we have temporarily disabled access to Community and Recent Games in the Theater. The Treyarch team is working to bring this portion of the game back online as fast as possible.![]()
Balen.. Weet je toevallig ook of de matches die je al hebt gespeeld nog terug komen? had er toch een paar mooie bijquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Op de Xbox werkt het nog even niet![]()
![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 9 november 2010 17:16 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Balen.. Weet je toevallig ook of de matches die je al hebt gespeeld nog terug komen? had er toch een paar mooie bij![]()
![]()
Straks even bij de FRS op het station kijken of ze hem hebben. Helaas kan ik hem dan woensdag pas spelen
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Je kan ook lokaal met 2 spelers tegelijk de online multiplayer doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:20 schreef ukga het volgende:
Kun je ook multi-player local spelen of alleen tegen die teringzombies?![]()
![]()
Awaiting challenge
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
.
.
.
.
45
Je moet je potje eerste downloaden en daarna kun je hem bekijken, best wel vet maar ik ga het denk ik niet vaak gebruiken.Jellyfish float by.![]()
En?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:32 schreef Paxcon het volgende:
Die Wehkamp mag hem nu wel eens komen brengen!![]()
Oke, ben begonnen met de single play op Veteran.
Tot nu toe geen granaatregen.
na regen, ben ik er.
Was even wennen, vooral de audio van de voestappen. Voor de rest wel echt een vette game, vooral de economy. Nu heb ik gelijk extended mags voor MP5K
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet![]()
Klote postbodes. Weken terug gereserveerd bij xboxhome.nl, gisterenmiddag verzonden. Vandaag niet ontvangen.
Ik hoop dat al die klote postbodes ernstige ziektes krijgen![]()
![]()
Plaats dan geen pre-order en fiets gewoon naar de winkel, droplul.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:37 schreef Snuf. het volgende:
Klote postbodes. Weken terug gereserveerd bij xboxhome.nl, gisterenmiddag verzonden. Vandaag niet ontvangen.
Ik hoop dat al die klote postbodes ernstige ziektes krijgen![]()
Die moet je dan kopen, zelfde geld voor attachments.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Als je camo hebt unlocked, zijn dan alle camo's beschikbaar? Gaat niet meer via headshots, toch?na regen, ben ik er.
Ik vind het spel echt vet en ook gewoon mooi! (PS3) Af en toe wel een btje stotterig in de single player maar niet echt heel erg irritant. Multiplayer online is ook echt gaaf, vindt de maps echt allemaal gaaf, behalve die nuke town ofzo, wat een graf map is dat.
Echter, nu ongeveer 3 uurtjes online gespeeld, maar zogenaamd al 3500 kills volgens het scoreboard? Weet iemand hoe dit kan? Klopt dus helemaal niets van, las er al wat meer over in dit topic. Gaat hier nog iets aangedaan worden?![]()
Stoor me eigen steeds meer aan de (mindere) graphics en de lag..
Maja mischien komt het ook wel omdat er 1.2 miljoen nu tegelijk online zijn op de x360![]()
Nuke Townquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:48 schreef Hyperdunk_15 het volgende:
Ik vind het spel echt vet en ook gewoon mooi! (PS3) Af en toe wel een btje stotterig in de single player maar niet echt heel erg irritant. Multiplayer online is ook echt gaaf, vindt de maps echt allemaal gaaf, behalve die nuke town ofzo, wat een graf map is dat.
Echter, nu ongeveer 3 uurtjes online gespeeld, maar zogenaamd al 3500 kills volgens het scoreboard? Weet iemand hoe dit kan? Klopt dus helemaal niets van, las er al wat meer over in dit topic. Gaat hier nog iets aangedaan worden?!
![]()
Ik heb alleen last van lag bij wager.. dat is nogal irritant bij 1 in the chamberquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:52 schreef SoldMayor het volgende:
Stoor me eigen steeds meer aan de (mindere) graphics en de lag..
Maja mischien komt het ook wel omdat er 1.2 miljoen nu tegelijk online zijn op de x360![]()
![]()
Dan liggen ze dus ziek in bed en wie gaat er dan de post bezorgen? Jij?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik hoop dat al die klote postbodes ernstige ziektes krijgen
De mijne werd precies bezorgd op het moment dat ik thuis kwam van het werk, perfecte timing dus
En nu op naar mijn andere werkgever.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Net bij ePlaza gehaald en die van Bol ook gekregen, morgen terugsturen dan maar
Okay, de single play is gewoon fckn nep.
Je kan niet eens zien waar je vandaag wordt beschoten maar dood ga je wel wtf!
Kk dom gewoonna regen, ben ik er.
ja maar zoals bij MW2 kon je offline zeg maar samen die opps doen. dat kan nu niet eer dus?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je kan ook lokaal met 2 spelers tegelijk de online multiplayer doen
alleen zombies slachten?![]()
Dan moet je ook niet op veteran spelen![]()
Ik heb een paar missies van de single player gedaan, tot nu toe bevalt die een stuk beter dan de vorige edities. Multiplayer is ook tof, de meest irritante zaken van MW2 lijken er niet meer in te zitten.![]()
Zo kennen we hem weerquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kk dom gewoon![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kk dom gewoon![]()
![]()
![]()
De multiplayer is echt even flink wennen, maar wel een blijvertje denk ikIk verlang absoluut niet terug naar MW1 of MW2 qua cod-shootert
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Prima spel tot nu toe, level 11 na 2 uurtjes speeltijd..
Heb alleen het idee dat het aantal maps wel wat meer had mogen zijn... jullie?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Godverdomme, sommige mensen die ook bij FRS niet hun bestelling hebben gekregen?
Niks ontvangen, terwijl ik donderdag een bevestiging van verzending heb gehad en dat die vrijdag verzonden is.
Ze zeiden aan de telefoon ook dat ie op releasedag binnen zal zijn + in de mail...Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
quote:![]()
Je had me vanmiddag moeten zien met de rest.
We waren Domination aan het doen, met een kutverbinding.
Het ging gewoon echt ongelofelijk kut, matchmaking was om te huilen.
1 gast killde mij en volgens mij Stoma of Blister.. terwijl we op hem schoten.
Samengevat:
na regen, ben ik er.
Heb je trouwens voor dit spel ook een online key nodig dat je moet registreren op de consoles? anders koop ik dit spel wel 2e hands op internet.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
We zijn natuurlijk ook telefonisch te bereiken. Op werkdagen kun je van 09:00 tot 17:30 bellen naar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:30 schreef Trava het volgende:
Nog een FRS klantenservice nummer die open is?
Er is maar 1 klantenservice nummer toch?na regen, ben ik er.
Ja dat had ik al gelezen, maar is toch schandalig of niet dan... godverdomme. Ben lijp nu.. had al helemaal verheugd.Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
Nope, geen code nodig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heb je trouwens voor dit spel ook een online key nodig dat je moet registreren op de consoles? anders koop ik dit spel wel 2e hands op internet.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ik kijk uit naar de wapens die je krijgt bij de hogere levels.
Dat is aardig kut ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:33 schreef Trava het volgende:
Ja dat had ik al gelezen, maar is toch schandalig of niet dan... godverdomme. Ben lijp nu.. had al helemaal verheugd.
Daarom pre-order ik ook niks online.
Ik haal m gewoon op in de winkel.na regen, ben ik er.
Ben je al aan het knifequote:xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Net even langs de FRS gegaan. Die hadden nog rijen staan :p Morgen lekker spelen
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Knap dat je daarop wil wachtenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heb je trouwens voor dit spel ook een online key nodig dat je moet registreren op de consoles? anders koop ik dit spel wel 2e hands op internet.![]()
Multiplayer ziet er goed uit...Trearch heeft het niet verneukt, maar MW2 wordt helaas niet weggeblazen.
Morgen maar eens de campange beginnen.![]()
Die missie inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pre orders zijn bijna altijd op tijd, en daarnaast: de prijs. Tuurlijk, vannacht had je bijvoorbeeld acties bij de mediamarkt voor maar 48 euro ofzo maar anders mort je gewoon 60 euro betalen bij de meeste winkels. (En voor de opmerking "het scheelt maar een tientje" alvast mijn antwoord: als je bijv. 10 games per jaar koopt is 100 euro besparing in totaal toch wel mooi).quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Plaats dan geen pre-order en fiets gewoon naar de winkel, droplul.
Maar goed, helaas ook bij mij nu niet binnen (Wehkamp).![]()
Nee idd, verder speelt hij echt heerlijk weg.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Klopt, wie let er in multiplayer nou ooit op de graphics? Zolang het maar een beetje soepel loopt, maar het mij echt niet uit of je de snorharen op het gezicht van je tegenstander kan tellen.
Singleplayer vond ik verrassend goed, en lang genoeg.Geen referral hier.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:55 schreef byah het volgende:
Die missie inWat moet je precies doen daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
Direct uit werk, op 2 minuten voor 6 de gameshop ingelopen
Moet zeggen dat ik de graphics van de singleplayer knap kut vind. Ook zo nu en dan wat onduidelijk wat je nou precies moet doen. Vanavond maar eens de multiplayer spelen, daar boeien de graphcs me minder zoals eerder ook al gezegd is.A mind with a heart of it's own![]()
kan ik het spel volgende week overkopen wanneer je het in een hoek gaat fikkeren?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik had wel 1 knife kill ja. Maar ik heb lang geen MW2 gespeeld.![]()
Alles goed verder?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
2 uur bezig, level 14! Hij is übertof
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
SP uitgespeeldin totaal 5 uurtjes aan gezeten, wel heel vet. Nu maar eens op de multiplayer gaan (als die kut huisgenoot niet weer 500gb aan gay porn aan het downloaden is)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Misschien een nieuwe geluidsinstallatie ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:59 schreef Het_Biertje het volgende:
Audio van de schoten is fucked up bij mij (PC) machinegeweer schoten klinken als klikjes
Bij mij klinkt de dolby super!![]()
dat magquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga hem morgen denk ik halen voor ¤44-, bij de Saturn...![]()
Ik wordt echt helemaal schijtziek van de SP, de checkpoint zijn er of te weinig, of op totaal onlogische plekken. Zit nu in die missie in die boot, en heb nu blijkbaar een checkpoint waar ik sowieso binnen 1 seconde dood ben.![]()
![]()
Vandaag gehaald, maar een tegenvaller.
Vietnam??? Op een enkele multiplayer map met de naam jungle waar amper jungle is te bekennen is er nergens een vietnam sfeertje te bekennen. Ik had gehoopt op een game ala vietcong. Zeker allemaal Cuba maps dan
Heel vreemd.![]()
Viel me trouwnes op in de SP, heel erg grafisch, niet zelden schoot ik een arm of been erafIs dat ook zo in de MP?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Nee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef dreamzk het volgende:
Viel me trouwnes op in de SP, heel erg grafisch, niet zelden schoot ik een arm of been erafIs dat ook zo in de MP?
![]()
Ik dacht precies hetzelfde XDquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
kan ik het spel volgende week overkopen wanneer je het in een hoek gaat fikkeren?![]()
Alles goed verder?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
lvl 25 nu. Hoe langer ik het speel hoe leuker ik het vindkd 1.74 dus gaat prima
favo wapen tot nu toe is ak74u met silencer en ghost perk. Aangezien bijna iedereen nu nog spyplane heeft is ghost een must imo.poker, poker, poker![]()
Galil is ook lekker. Ik heb ook die ak74u gebruikt maar op afstand is de Galil fijner, en dan gewoon steady aimquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef Cieva het volgende:
favo wapen tot nu toe is ak74u met silencer en ghost perk. Aangezien bijna iedereen nu nog spyplane heeft is ghost een must imo.
Inmiddels tiger printje op mijn wapen gedaanIs wel vet.
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die pro perks, wat je dan voor extra krijgt als je dat hebt unlockt?Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Scheelt dat echt zoveel?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef Cieva het volgende:
favo wapen tot nu toe is ak74u met silencer en ghost perk. Aangezien bijna iedereen nu nog spyplane heeft is ghost een must imo.![]()
![]()
imo wel. Ik speel zelf echt op de radar en hoop dat mn tegenstanders dat ook doenals ik achter de enemy kom kan ik ze mooi 1 voor 1 uitschakelen zonder dat ik op de radar kom. En voor de campers onder ons is motion detector ook erg nice jammer genoeg :p
poker, poker, poker![]()
Geweldig spel, de sp is wel iets meer standaard dan mw 2. En de graphics lijken ook wat tegen te vallen. Maar die multiplayer, hoe veel beter dan mw 2 is datDe hele opzet lijkt gewoon veeeeeeeel beter te werken. Alleen de flamethrower attachment lijkt me wat overpowered
![]()
![]()
Dit spel is zo kk hard verneukt.
Niet normaal.
Stoma, McSkills back me up.na regen, ben ik er.
Nope nog niet gezien.. MP zit weer vol met spawnkills en op iemand schieten die vervolgens omdraait en jou killt. Goed werk Treyarchquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef dreamzk het volgende:
![]()
![]()
+1quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dit spel is zo kk hard verneukt.
Niet normaal.
Stoma, McSkills back me up.![]()
Heb er eigenlijk nu al weer genoeg, wat een kankerspelCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Geen last vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:09 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nope nog niet gezien.. MP zit weer vol met spawnkills en op iemand schieten die vervolgens omdraait en jou killt. Goed werk Treyarch
Diepzinnige deepart.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: