Zijn er ook veel campers? omdat je killstreaks niet meer opbouwen etc?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:59 schreef G.R.S. het volgende:
Multiplayer is langzamer dan MW2 maar voor de rest wel een goede indruk, tot nu toe![]()
wat. de. fuk.quote:01. Kempi - Ik Ben Du Baas
02. RBDJAN - Schizo
03. Jack Parow - Cooler As Ekke
04. Big2 (The Opposites) - Broodje Bakpao ft. Gers & Sef
05. Faberyayo - Uniform
06. Faberyayo - Uniform Remix ft. RBDJAN & Lange Frans
07. The Opposites - Duif op de Dam ft. Burgs, Sjaak & KV
08. Sticks & A.R.T. - Niets voor Lief ft. James
09. Fresku - Nieuwe Dag ft. Winne
10. Jayh - Never Nooit Vriendje
11. De Jeugd van Tegenwoordig - Sterrenstof
12. Sticks & A.R.T. - Tijgers & Draken
13. Lange Frans - Ben Mezelf
14. SirOJ - Blijf Mezelf ft. Dio & Jiggy Djé
15. Willem (The Opposites) - Bad Boy
16. Promo - Miami Vice ft. Sef, Gers & Sjaak
17. The Opposites - Licht Uit
18. Skinto - Big Choon (Zwart Licht Remix)
19. Skinto - Big Choon
20. Reverse, Adje & Jayh - Fock Wachten
21. Reverse & Adje - Wat Weet Je Nou ft. Dio, Sef & Jayh
22. Kempi - Love Song ft. Hannah Ita
23. De Jeugd van Tegenwoordig - Sexy Beesten
24. Fresku - Kutkop
Ze kunnen er geld mee verdienen, zegt genoegquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:05 schreef _GdR_ het volgende:
Oke ik ben nu toch een beetje met stomheid geslagen.
Top notch (het label van alle kansloze kut muziek van nederland) heeft dus een 'maxtape' gemaakt voor call of duty.
http://www.top-notch.nl/p(...)lack%20Ops%20Mixtape
[c]
01. Kempi - Ik Ben Du Baas
02. RBDJAN - Schizo
05. Faberyayo - Uniform
19. Skinto - Big Choon
24. Fresku - Kutkop
[/c]
wat. de. fuk.
Waarom? En wat heeft dit met call of duty te maken?
Maar de link tussen 24 verschrikkellijke kut nummers en COD?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ze kunnen er geld mee verdienen, zegt genoeg
De link: Centjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Maar de link tussen 24 verschrikkellijke kut nummers en COD?
Ja, klopt ook...quote:Op dinsdag 9 november 2010 03:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja dat is toch ook niet zo vreemd? CoD4 was vernieuwend in veel opzichten. Dit is alweer de vierde game die qua multi en singleplayer hetzelfde pad belopen. Snap ook niet dat er zo ongelofelijk veel mensen deze game hebben aangeschaft ( als je kijkt naar midnight launches ). Meer dan 500 man bij de Mediamarkt? Fucking ziek.
Maar ik bedoel veel mensen zaten deze game zo te hypen alsof het de beste game allertijden ging worden ofzo?
Na 3.5 uur gameplay nog geen een keer genoobtubedquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit nog te twijfelen om hem te halen. Erger me dood bij MW2 aan heel veel.
Campers, noobtubers, die snipers die gewoon sprayen. Is dat beter bij BO?
Beetje zonde, 55 eu voor hetzelfde spel zeg maar.
is hier 1 retard die een euro over heeft voor deze cd?quote:
Ik had eerder een paar stoere metaltracks verwacht, of wat oudere rock wat beter bij de setting past.quote:Oke ik ben nu toch een beetje met stomheid geslagen.
Top notch (het label van alle kansloze kut muziek van nederland) heeft dus een 'maxtape' gemaakt voor call of duty.
http://www.top-notch.nl/p(...)lack%20Ops%20Mixtape
quote:
01. Kempi - Ik Ben Du Baas
02. RBDJAN - Schizo
05. Faberyayo - Uniform
19. Skinto - Big Choon
24. Fresku - Kutkop
wat. de. fuk.
Waarom? En wat heeft dit met call of duty te maken?
Snipers zijn een stuk minder effectief in dit spel. Je kan nu geen noobtubes meer aanvullen met OMA of scavenger, dus je hebt nog maar twee granaten, en met een flak jacket zijn die niet meer dodelijk. Campen, tja, het is een multiplayer shooter, dus dat zal je altijd wel houden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Dat klinkt al beter. Campers zijn altijd wel te vinden ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:18 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Snipers zijn een stuk minder effectief in dit spel. Je kan nu geen noobtubes meer aanvullen met OMA of scavenger, dus je hebt nog maar twee granaten, en met een flak jacket zijn die niet meer dodelijk. Campen, tja, het is een multiplayer shooter, dus dat zal je altijd wel houden.
Dan ligt niet aan het spel maar aan spelers zoals ik!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
Dit klinkt echt als muziek in mijn oren. Niet meer van die mongolen die van 40 meter afstand op de gok een granaat tubenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:18 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Snipers zijn een stuk minder effectief in dit spel. Je kan nu geen noobtubes meer aanvullen met OMA of scavenger, dus je hebt nog maar twee granaten, en met een flak jacket zijn die niet meer dodelijk.
Trek de volgende keer dan niet zo snel die conclusie van je. Stumper.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:48 schreef stoeltafel het volgende:
Het begint beter te worden:) Own hard met de Famas icm lightweight, fast reload en Marathon.
Welke killingstreaks hebben jullie ?
Lekker Ido! Zo ken ik je weer, pak hem WRAF WRAF AWOOOOOEEEW!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
Trek de volgende keer dan niet zo snel die conclusie van je. Stumper.
Ja, dat kan gebeuren als iemand afhaakt en net de host is of je eigen verbindign kut is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:13 schreef byah het volgende:
Eerste MP potje op de 360, na 2 kills, connection lost
Tot nu toe ben ik weinig campers tegen gekomen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Zijn er ook veel campers? omdat je killstreaks niet meer opbouwen etc?
Ik was daar de hele tijd mee bezig. Ik vind het zo leuk om te doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:28 schreef Parkinson_XTC het volgende:
als je vanuit een sprintje op "liggen" drukt, maakt je trooper een snoekduik
Gast jij hebt vannacht niet gespeeld hè, te veel lagquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
Trek de volgende keer dan niet zo snel die conclusie van je. Stumper.
straks eens testen of ik iemand kan redden door als een last action hero op een granaat te duikenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik was daar de hele tijd mee bezig. Ik vind het zo leuk om te doen
Ja doh, dat had ik je 3 weken geleden al kunnen vertellen, iedereen is vannacht begonnen met spelen, fucking overkill op de servers, even logisch nadenken manquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:24 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Gast jij hebt vannacht niet gespeeld hè, te veel lag
Waarom was dit bij mw2 dan niet ? Ach ja boeie, hij speelt lekker weg nu.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:27 schreef De.Marcus het volgende:
Ge pre-ordered bij bart smit, echter heb ik nog geen track en trace nummer, ze mogen wel opschieten... anders haal ik hem straks zelf wel in de winkel en verkoop ik de ge-preordered wel weer aan een vriend die hem nog niet heeft
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
straks eens testen of ik iemand kan redden door als een last action hero op een granaat te duiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |