Ze hadden de kruistochten moeten verbieden!quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:53 schreef Q. het volgende:
Dat soort geweldadige spellen moeten per direct verboden worden, mensen worden er alleen maar geweldadig van. De tweede wereldoorlog was vast niet gebeurt als er destijds niet van die geweldadige games waren geweest! VERBIEDEN! NU!.
Zonder al die geweldadige games hadden ze Jezus nooit aan dat kruis gehangen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze hadden de kruistochten moeten verbieden!
Wie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Zonder al die geweldadige games hadden ze Jezus nooit aan dat kruis gehangen!
Dit dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Black Ops is toch een overrated kopie van MW2. Dat je daarvoor om middernacht naar een winkel gaat en met plezier 60 euro neertelt begrijp ik dus echt niet.
38 of 60, nog steeds teveel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:36 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Hij was 38 euro, falers.
Leer je feiten.
En het spel downloaden en vervolgens allemaal vage shitservers joinen is kut.
Ik doe gewoon liever het origineel.
Dude, waarom zou je CoD níét online spelen? Dat is júíst het leukst. De single player speel je in 1 of 2 dagen uit, en dan? Dan heb je niks meer te doen als je niet online gaat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
38 of 60, nog steeds teveel.
en online spelennee dank je.
en dan haal ik em er weer vanaf. Daarom kuik ik emquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:39 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
De single player speel je in 1 of 2 dagen uit, en dan?
Meh fair enough, maar je mist wat hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:41 schreef wise het volgende:
[..]
en dan haal ik em er weer vanaf. Daarom kuik ik em
Ja ik ken ook een paar mensen die zich al 2 weken af zitten te trekken op de gedachte dat ze het spel hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dit dus
Overhypte kut game
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dit dus
Overhypte kut game
Alsof school leuker is dan Call of Dutyquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:25 schreef Nico_Galijk het volgende:
Call of Duty
Ziekmelden om een spelletje![]()
veel kanslozer kan niet. Heb meer respect voor mensen die elk weekend spelletjes spelen ipv socializen, dan voor mensen die zich ziekmelden om een spel te spelen.
Ja, aangezien elke Call of Duty een kopie is van de voorganger.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:26 schreef Broder het volgende:
[..]
Alsof school leuker is dan Call of Duty
Haha, trage internetverbinding met je 45 minuten. Game zal wel iets van 6GB zijn, dus met een 20 minuten moet hij wel binnen zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:35 schreef wise het volgende:
waarom zo in de rij staan en 60 euro neerpleuren als je met 2 klikken en 45min geduld het gratis binnen kan halen
spijbel stiflerquote:
stoer =pquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Haha, trage internetverbinding met je 45 minuten. Game zal wel iets van 6GB zijn, dus met een 20 minuten moet hij wel binnen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |