Het is toch datgene geworden waar ik bang voor was. Heb nog geen één keer ene momentje gehad van WHAUW! Grafisch valt ie zwaar tegen, is zelfs achteruitgegaan ten opzichte van MW2 vind ik. Met die MP5 schiet je nog geen deuk in een pakje boter, zeker niet met een silencer erop! Zal enigszins wel door die silencer komen, zo maar weer een potje zonder proberen.
Qua gameplay wordt ik er ook niet echt warm van, niet echt de vernieuwende zaken waar ik op had gehoopt. Dat dive to prone slaat ook als een lul op en drumstel... Geluidjes van dingen klinken ook echt goedkoop. Dat gepiep van die semtex, laat me niet lachen

En dat grasmaaiermotortje van die RC XD komt me nu al m'n neus uit. Claymore is ook echt niet meer te ontwijken, binnen 0,3 seconden is het gedaan.
En mijn grootste ergernis tot nog toe: het spawnsysteem. Net een paar potjes Domination en gewoon recht in de vuurlijn van m'n enemy! Dat ze dat na 3 delen nog niet opgelost hebben
Ik heb/ben gehyped en ik heb er spijt van. Heb ik ook nog heel ruig een hardened edition gekocht

Ach ja, eigen schuld, dikke bult. Ik zal hem wel weer blijven spelen omdat de hele vriendenlijst het speelt. Hopelijk moet het allemaal nog even wennen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.