Ik zou er toch niet te luchtig over doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:09 schreef richardrahl het volgende:
nou, dat ga ik nog wel even oefenen dan, maar hij ziet al vanaf pakweg 400 meter uit een rijdende auto een hijskraan en die kan ik dan amper ontwaren, dus het zal wel goedkomen.
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:01 schreef Marie79 het volgende:
Ik kom me melden met Maarten! Hij is vandaag 2 jaar geworden, hij is gewoon naar het kdv geweest waar hij getrakteerd heeft en vanavond heeft hij nog een cadeau van ons gehad, een autobaan en dat is gelukkig een grote hit. Auto's zijn sowieso favoriet hier in huis!
Even een foto erbij:
[ afbeelding ]
Ik ben ook echt heel benieuwd hoe Lotte straks op haar broertje zal reageren..hoe goed je ze ook probeert voor te bereiden, het is de vraag wat ze er nu eigenlijk van snaptquote:Op donderdag 18 november 2010 19:28 schreef Pvoesss het volgende:
En ik maak me heel erg veel zorgen over hoe ze reageren zal op haar broertje.![]()
Ze is zo makkelijk nu dat ik bang ben dat ik me er in verkijk
Dat ga ik doen. Meneer wil nu ook meehelpen met verven, maar dat mag niet. Ik ben een weg aan het maken met een rotonde en dat is nogal nauwkeurig werk en ik zie het al voor me, het is dan wel muurverf, maar als zo'n pot omgaatquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:53 schreef Deepfreeze het volgende:
We hebben hem wel echt laten helpen met het bed in elkaar zetten, en de oude weghalen. Misschien dat dat nog iets geholpen heeft.
Zo zeg ik hier bij elke volle luier dat ze dat tegen mammie had moeten zeggen dat ie vol was. Waarop ze gelijk zegt dat ze een schone luier nodig heeftquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
'Mama, poep gedaan!'
'Goed gedaan, kom maar meer dan gaan we eens schone broek aandoen'
'Even wachten!' *rent weg*
..
..
..
.
.
.
.
Duurde wel erg lang..
ga ik kijken..zit ze aan tafel te tekenen
Ik moet tegenwoordig bij zo`n beetje alles wat ik zeg 'even wachten' van madam en ik trap er ook elke keer weer in
En?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:11 schreef k_i_m het volgende:
.
Hier werd er net geeist dat we naar boven zouden gaan. En de pyjama moest aan, en ik moet een verhaaltje lezen. En ze ging in d'r bed. Wordt vervolgd......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |