quote:
Op vrijdag 19 november 2010 08:53 schreef Deepfreeze het volgende:We hebben hem wel echt laten helpen met het bed in elkaar zetten, en de oude weghalen. Misschien dat dat nog iets geholpen heeft.
Dat ga ik doen. Meneer wil nu ook meehelpen met verven, maar dat mag niet. Ik ben een weg aan het maken met een rotonde en dat is nogal nauwkeurig werk en ik zie het al voor me, het is dan wel muurverf, maar als zo'n pot omgaat

Vorige week ging hier al een pot verf in de woonkamer om (waterverf), wat een gedoe is dat zeg. Ik moet nu nog een muur opnieuw wit verven
Maar het bed in elkaar zetten kan wel, dat is niet te moeilijk volgens mij en we hebben helaas niet superveel tijd (morgen aan het einde van de ochtend komen opa, oma en neef op bezoek), maar ik ga het wel doen, dat helpt vast. Hij kijkt er ook heel erg naar uit, we hebben het er namelijk al maanden met hem over.
Bij ons mag hij ook gewoon uit bed komen in de ochtend, niet als hij moet slapen. Maarja, we zien wel even. Hij heeft al een paar keer met ons samen in ons bed gelegen en dan slaapt hij wel lekker.
Hij heeft alleen wel de neiging een grot te gaan bouwen van de dekens, dat wordt nog wat.