abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88879769
Oh Ticootje, kijk de zusjes nou O+
.... met gevoel voor drama....
pi_88879847
Gefeliciteerd Maarten! *O*

Oooh tico wat een lieve foto O+ O+

Op dit moment is ze wel heel lief voor de baby!
Geeft het eten via mijn navel en drinken door haar drinken in mijn boezem te gooien O+
ze kust de baby veel en is er heel lief over.. Ook voor de baby's bij de opvang is ze heel lief maar een eigen broertje is natuurlijk een heel ander verhaal :Y
pi_88879927
Hoe je het ook went of keert, je baby gaat straks een hoop aandacht vragen, en het is ook zo dat je baby vaak voorgaat... Het is niet zo dat je eerst even een toren kunt gaan maken als je baby wilt drinken... Daar moeten ze mee leren omgaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 18 november 2010 @ 21:40:37 #229
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88880257
Dank jullie wel voor het welkom!

Ticoo, wat een lieve foto O+
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_88881637
zaterdagavond gaat meneer hier voor het eerst op een groot bed, ben benieuwd hoe dat gaat... Ik heb het idee dat hij veranderingen niet zo leuk vind. Zijn muur heb ik blauw geverfd en ik schilder er nu een autoweg op. Maar hij heeft al 2 ochtenden wat gemekkerd omdat hij zijn groene muur met schaapjes terug wil.... en hij is een autofan, hij wil alleen maar spelen met auto's, dus daar ligt het niet aan.

ik haal nog maar even niet het "babybed" uit elkaar voor het geval dat.
pi_88891364
Spannend Ricardrahl..
Ik kan wel zeggen dat die overgang hier erg meeviel. Hij ging gewoon liggen en slapen. En na een jaar blijft hij nog steeds netjes liggen. Hij komt er zelf niet uit voordat we dat gezegd hebben :D

We hebben hem wel echt laten helpen met het bed in elkaar zetten, en de oude weghalen. Misschien dat dat nog iets geholpen heeft.
pi_88892815
Maarten gefeliciteerd en welkom. *O*

Wat een lieve foto Ticootje!

Bij ons ging de overgang naar een peuterbed heel makkelijk. Damian komt er wel vanaf dag 1 zelf uit, maar dat mag van ons ook.

Wij zijn woensdag voor het laatst naar het consultatiebureau geweest. Ze zijn altijd erg aardig en zorgzaam. Met Damian was alles goed, maar ik had ook niet anders verwacht.
Lengte is 1.05 en gewicht 16 kg.

Damian vraagt de laatste tijd heel vaak wanneer hij nou eens een broertje of zusje krijgt! :D
Hij wil vooral graag een zusje.
Op het kinderdagverblijf besteedt hij ook erg veel aandacht aan de babietjes. Als ze huilen dan troost hij ze en hij zorgt dat ze geen minuut zonder speelgoed zitten.
Best schattig, maar leg maar eens uit waarom er nu nog geen broertje of zusje komt.. :o

[ Bericht 0% gewijzigd door appelsap op 19-11-2010 10:06:55 ]
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:17:43 #233
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88894962
'Mama, poep gedaan!'
'Goed gedaan, kom maar meer dan gaan we eens schone broek aandoen'
'Even wachten!' *rent weg*
..
..
..

.
.
.
.

Duurde wel erg lang..
ga ik kijken..zit ze aan tafel te tekenen :')

Ik moet tegenwoordig bij zo`n beetje alles wat ik zeg 'even wachten' van madam en ik trap er ook elke keer weer in :')
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_88896186
Whehehe :D Zij snapt het ;)
pi_88896913
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 08:53 schreef Deepfreeze het volgende:
We hebben hem wel echt laten helpen met het bed in elkaar zetten, en de oude weghalen. Misschien dat dat nog iets geholpen heeft.
Dat ga ik doen. Meneer wil nu ook meehelpen met verven, maar dat mag niet. Ik ben een weg aan het maken met een rotonde en dat is nogal nauwkeurig werk en ik zie het al voor me, het is dan wel muurverf, maar als zo'n pot omgaat :X

Vorige week ging hier al een pot verf in de woonkamer om (waterverf), wat een gedoe is dat zeg. Ik moet nu nog een muur opnieuw wit verven :{

Maar het bed in elkaar zetten kan wel, dat is niet te moeilijk volgens mij en we hebben helaas niet superveel tijd (morgen aan het einde van de ochtend komen opa, oma en neef op bezoek), maar ik ga het wel doen, dat helpt vast. Hij kijkt er ook heel erg naar uit, we hebben het er namelijk al maanden met hem over.

Bij ons mag hij ook gewoon uit bed komen in de ochtend, niet als hij moet slapen. Maarja, we zien wel even. Hij heeft al een paar keer met ons samen in ons bed gelegen en dan slaapt hij wel lekker.

Hij heeft alleen wel de neiging een grot te gaan bouwen van de dekens, dat wordt nog wat.
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:22:23 #236
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_88897128
Hier gisteren weer drama. Ze had een kwartier in de auto geslapen, en kon toen weer vrolijk door tot 23.00 *O*. Uiteindelijk heb ik opgegeven :@. en ben ik in mijn eigen bed gaan liggen en hebben we het licht uitgedaan. Toen is ze na een kwartier boos gekrijs toch maar zelf in het opklapbedje in onze slaapkamer gaan liggen.

Ben benieuwd hoe het vanavond weer gaat :%.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:24:27 #237
14746 k_i_m
pi_88897181
Alleen 's ochtends moet ik er wel om lachen dat ze zelf eruit komt. Dan hoor je eerst wat gegaap, dan een *boenk* *ren stamp ren stamp* en dan worden de dekens van je afgetrokken met een vrolijk "hallo mammie!" :D.
In my life
Why do I smile
pi_88897209
Chris mag er ook wel uit 's ochtends.. Hij doet het alleen niet. Al had hij gistermiddag wel zijn duplorails aan het voeteind onder het dekbed verstopt. Maar hij kon vanuit zijn bed bij de kist, dus denk niet dat hij eruit geweest is..

TF, wat een heerlijk meiske toch :)

Kim, wat een drama zeg.
Chris heeft wel zo'n fase gehad. Dat was na een paar weken ook opeens weer over..
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:27:08 #239
14746 k_i_m
pi_88897300
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
'Mama, poep gedaan!'
'Goed gedaan, kom maar meer dan gaan we eens schone broek aandoen'
'Even wachten!' *rent weg*
..
..
..

.
.
.
.

Duurde wel erg lang..
ga ik kijken..zit ze aan tafel te tekenen :')

Ik moet tegenwoordig bij zo`n beetje alles wat ik zeg 'even wachten' van madam en ik trap er ook elke keer weer in :')
Zo zeg ik hier bij elke volle luier dat ze dat tegen mammie had moeten zeggen dat ie vol was. Waarop ze gelijk zegt dat ze een schone luier nodig heeft }:|. Neeheee, dat moet je zeggen voordat je er een half uur stiekem mee rondloopt!
In my life
Why do I smile
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:28:15 #240
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_88899551
Cynthia loopt er ook gewoon mee rond zonder het te vertellen dat ze een poepje heeft gedaan :D
Pas als het niet lekker meer loopt komt ze naar je toe, of je ruikt het zelf.
Op potje zitten wil ze nog niet echt helaas, maar blijf het vol houden :)
pi_88899820
selene wil nu en dan graag een plasje doen op de wc :) en ze zegt het ook niet als de luier vol is. maar het wurm heeft nog steeds heel snel luieruitslag, dus ik sta eigenlijk altijd wel op de uitkijk. plus dat ik haar ook even besnuffel als ravi een schone mag. plus voor en na elk slaapje.

wat ik wel merk is dat ze bij voorkeur enkel thuis poept. ze heeft tot nu toe (sinds september) 1 x gepoept op de psz, terwijl ze thuis na het ontbijt altijd poept. ik ben benieuwd wanneer ze echt zindelijk wil worden, want ze kan dus prima ophouden he! laatst wilde ze plassen op de wc maar was ik bezig met ravi, dus zei ik "eventjes wachten liefje, als ik klaar ben met ravi gaan we" en tadaaah :) even wachten en netjes een plasje op de wc :) toch is ze er voor mijn gevoel nog niet echt helemaal aan toe en ik vertik het om het nu al af te dwingen, dat hoeft voor ons gewoon nog niet. laat haar maar lekker zelf de regie houden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_88912306

Heel ondeugend!
pi_88912345

Jen heeft ook een baby!
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:11:53 #244
14746 k_i_m
pi_88915763
_O-.

Hier werd er net geeist dat we naar boven zouden gaan :o. En de pyjama moest aan, en ik moet een verhaaltje lezen. En ze ging in d'r bed. Wordt vervolgd......
In my life
Why do I smile
pi_88915831
Wat een prematuurtje heeft Jen daar!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:16:50 #246
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88915974
Jen is gewoon Kloontje het Reuzenkind en de baby is van normaal formaat. Dat zie je zo :P
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 19 november 2010 @ 23:08:12 #247
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88925291
k_i_m!
Hoe ging het verder?

Devin had vanmorgen een boormachine in zijn schoen gevonden "Een echte is dat!".
Toen we gister zijn schoen gingen zetten bleken de wortels voor het paard van Sinterklaas op te zijn. Een mandarijntje vond hij echter ook goed "Die is voor Zwarte Piet". Uiteraard nog een bakje water erbij en vanmorgen... was het bakje leeg en lagen de schillen van de mandarijn in het bakje.
Op school was hij er vol van, showde zijn boormachine en riep dat Zwarte Piet de mandarijn heeeeeelemaal op had gegeten!
Een ander jochie zei toen dat Zwarte Pieten alleen maar pepernoten eten en niks anders.
Mijn kleine slimmerik: "Niet, als je te veel pepernoten eet krijg je pijn in je buik hoor" :6
  vrijdag 19 november 2010 @ 23:08:53 #248
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_88925329
dubbel
pi_88933577
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:11 schreef k_i_m het volgende:
_O-.

Hier werd er net geeist dat we naar boven zouden gaan :o. En de pyjama moest aan, en ik moet een verhaaltje lezen. En ze ging in d'r bed. Wordt vervolgd......
En? :D

Kersjes, gaaf zeg :D Slim ventje :D
pi_88934309
Slim devin!

Ben benieuwd bij k_i_m!

Mijn peuter heeft een nieuw stopwoord ofzo, ik hoor ipv alleen ja/nee nu continue ja hoor/nee hoor. De hele dag door..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')