Dat weet hij wel, hij vraagt zich af of het de FiPo is of niet.quote:
Lijkt me niet want de OP is eigenlijk de FiPo.quote:Op maandag 8 november 2010 23:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat weet hij wel, hij vraagt zich af of het de FiPo is of niet.
Technisch gezien wel... maar 300 hoort ook de sluitpost te zijn, en dat is pas 301, dus de OP telt eigenlijk niet...quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me niet want de OP is eigenlijk de FiPo.
Gave Bassquote:
Mogelijk morgen kaartjes voor Fear Factory, 36 Crazyfists en Bullet For My Valentine.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:02 schreef brother52 het volgende:
Morgen kaartjes voor Pennywise en Millencolin
Ibanez BTB400nogwat. Zeer goed ding, die van ons heeft hem ookquote:
Hmmm, Fear Factory, ook tof. Alleen vind ik het laatste album niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mogelijk morgen kaartjes voor Fear Factory, 36 Crazyfists en Bullet For My Valentine.
Eigenlijk kan ik beter sparen voor een nieuwe versterker
VET !quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ibanez BTB400nogwat. Zeer goed ding, die van ons heeft hem ook![]()
[ afbeelding ]
In dat geval jaquote:Op maandag 8 november 2010 23:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat weet hij wel, hij vraagt zich af of het de FiPo is of niet.
Ik vind hem erg sterkquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, Fear Factory, ook tof. Alleen vind ik het laatste album niet echt geweldig.
quote:
Dat je het weetquote:
* KaMo verbrandt snel al zijn gitaren om ruimte te makenquote:
Echt, bij mij zijn er dus echt 0 problemen met deze layout, alles werkt gewoon prima.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:21 schreef Witchfynder het volgende:
Lekker. Niks aan mijn settings veranderd en toch is de quoteknop ineens kwijt, terwijl ik hem gister nog had. Goede software, zeg.
Ik denk dat het probleem tussen stoel en toetsenbord zitquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:21 schreef Witchfynder het volgende:
Lekker. Niks aan mijn settings veranderd en toch is de quoteknop ineens kwijt, terwijl ik hem gister nog had. Goede software, zeg.
Zie, er zat wel ergens een stoel toetsenbord persoon. Alleen was jij dat nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:57 schreef Witchfynder het volgende:
Tuurlijk, de user heeft een knop weg gegooid. En hoe had ik dat moeten doen?
Edit: ik heb maar ff de servicedesk gebeld en die kerel daar heeft een regel aangemaakt in de filter en nu werkt het weer.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Zie, er zat wel ergens een stoel toetsenbord persoon. Alleen was jij dat niet
BOOOOOOOOOOOOOOS!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:10 schreef DrD00m het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar even een band-foto spam
Ook voor niet ict'ers geldt die regelquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Ben geen ICT'er maar een leerling die een opdracht krijgt en er geen kut van snapt.
Je gaat toch!quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mogelijk morgen kaartjes voor Fear Factory, 36 Crazyfists en Bullet For My Valentine.
Eigenlijk kan ik beter sparen voor een nieuwe versterker
Misschienquote:
Ga anders naar Deftones/Coheed op 24 novquote:
Nou en, hij moet weg nu. Naar jou. Nu. Nu.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bent toch nog lang geen 18 man
Je hals is vet krom!quote:Op maandag 8 november 2010 22:40 schreef KaMo het volgende:
[..]
Was bij mij een kwestie van midden op de foto rechts klikken![]()
Familiefoto:
[ afbeelding ]
Oh god ja, die komen ook nog...quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ga anders naar Deftones/Coheed op 24 nov
Afgelopen zondag.quote:
quote:
Maar, het is toch helemaal niet handig om achteraf afspraken te maken?quote:
Dat kun je wel zeggen ja!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef TeleluvR het volgende:
Mijn gitaarfoto's aan het opruimen, leuk spul gehad en toch iets te snel weggedaan!
[ afbeelding ]
Lucillequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef TeleluvR het volgende:
Mijn gitaarfoto's aan het opruimen, leuk spul gehad en toch iets te snel weggedaan!
[ afbeelding ]
Iets met kwaliteit vs kwantiteit ...quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
[ afbeelding ]
Niet te hard lachen: deze mannen hebben 120 miljoen geluidsdragers verkocht!
Je kunt niet alles bewaren... Tussen mij en mijn broer 101 items door de jaren heen... Niet alleen gitaren...quote:
Ook dat kan ik me voorstellen. Thinlinesquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je kunt niet alles bewaren... Tussen mij en mijn broer 101 items door de jaren heen... Niet alleen gitaren...
Deze mis ik stiekem wel een beetje:
[ afbeelding ]
Spijt is natuurlijk een groot woord, ik heb er een hoop moois voor terug.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ook dat kan ik me voorstellen. Thinlines![]()
En precies waarom ik eigenlijk nog nooit een gitaar met emotionele waarde heb verkocht. Alleen een keer een Squier Telecaster uit Indonesië, wat toch een stuk waaiboomhout was.
Ik twijfel wel af en toe of ik mijn Les Paul of mijn LTD zal verkopen, aangezien ik meer en meer een Fender-liefhebber word, maar toch doe ik het niet.
Alhoewel, Fender-man...voor de opbrengst daarvan zou ik of een fijne Gretsch, of een fijne Gibson ES355 kopen.![]()
Maar ja. Bang dat ik spijt krijg..
3 dorpen en een buurtschapquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:11 schreef TeleluvR het volgende:
Hij heeft net een Guvnor besteld!
Ha, het is 2 dorpen verderop voor Dean!
2 koei'n' en een schaap verderop...quote:
Dankquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:08 schreef Witchfynder het volgende:
Dean
http://link.marktplaats.nl/393700737
Ja,als losse distortion. JCM800quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:11 schreef TeleluvR het volgende:
Hij heeft net een Guvnor besteld!
Ha, het is 2 dorpen verderop voor Dean!
Nogmaals dankquote:
Broeksterwoude, Valom, Veenwouden, Quatrebras... ja, scheelt niet veelquote:
Vergeten te remmen en ik ben er voorbijquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
2 koei'n' en een schaap verderop...
Had je dan niet beter nieuwe remblokken kunnen nemen in plaats van nieuwe banden?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef The_Dean het volgende:
Vergeten te remmen en ik ben er voorbij
Kan je nagaan, is mijn handrem ook nog kapot...quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had je dan niet beter nieuwe remblokken kunnen nemen in plaats van nieuwe banden?
Nu zaterdag? Zal eens in de planning kijkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:47 schreef Witchfynder het volgende:
Nog mensen die ons willen steunen in de Bibelot aanstaande zaterdag?
Ik heb dan ook een LPB-1 bij me! (al weet ik niet echt waarom)
Fijn pedaal! Onze gitariste gebruikt hem voor de Orange, ben ik erg over te spreken.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:54 schreef TeleluvR het volgende:
Dordrecht, dat is zomaar goed aan te rijden!
Ja, hoor er goede dingen overquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Fijn pedaal! Onze gitariste gebruikt hem voor de Orange, ben ik erg over te spreken.
Als het lekker op slaapkamer niveau mag zijn, zou ik voor de Vibro Champ XD gaan. Is 5 watt versus de 100 van de FM212. Ik heb me op het aantal watts verkeken, ik had 130 en dat is voor slaapkamer veel te veel. Het is veel fijner om het volume even open te draaien en dat kan met die Vibro Champ. En het is een buizenversterker en daar geilt iedereen hier eigenlijk wel op.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:48 schreef no1uknow het volgende:
tvp, ik heb sinds een tijdje m'n gitaar weer opgepakt. Tijdje laten liggen (doodzonde!) maar ik ben weer lekker aan het spelen, zowel akoestisch als elektrisch.
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe versterker, zo rond de 200/300 euro. Dat Behringer ding wat ik nu heb is bagger. Het hoeft geen honderden watts te zijn, maar er moet een lekker, vooral bluesy geluid uitkomen. Een beetje rockerig mag wel, maar het hoeft niet te overdriverig te zijn, ik geef meer de voorkeur aan een wat cleaner geluid tov een scheurgeluid.
Ik kwam dit al de Fender FM212 R en de Fender Vibro Champ XD tegen, is dit wat?
Let wel, het is voor op m'n slaapkamer en de buren hoeven nog niet doof te worden dus erg hard/krachtig hoeft het niet als er maar wel een lekker geluidje in zit.
Alvast bedankt!
edit: ter vergelijking, ik heb nu dit ding: http://www.behringer.com/EN/Products/GM108.aspx
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:37 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik heb een keytar! een yamaha sh101 geloof ik, een grijze!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Gtr I ||--------------------|------------------| ||o-------------------|------------------| ||--------------------|------------------| ||--------17-------17-|-------17-------17| ||o-12h14----12h14----|-12h14----12h14---| ||--------------------|------------------| |-------------------|--------------------| |-------------------|--------------------| |-------------------|--------------------| |-------16-------16-|-------16-------16--| |-12h14----12h14----|-12h14----12h14-----| |-------------------|--------------------| |-----------------|-----------------| |-----------------|-----------------| |-----------------|-----------------| |------14------14-|------14------14-| |-7h10----7h10----|-7h10----7h10----| |-----------------|-----------------| 4x |---------------|----------------|| |---------------|---------------o|| |---------------|----------------|| |-----12-----12-|-----12-----12--|| |-7h9----7h9----|-7h9----7h9----o|| |---------------|----------------|| |
zo pittig..pfffquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef Cynic het volgende:
Zonet een leuk rekoefeningetje bedacht, misschien ook nog wel leuke toontjes om een keer iets mee te doen. Ik hou wel van brede grepen
[ code verwijderd ]
Nou, daar heb ik weer mooi een hele hoop witregels voor en achter gemaakt
http://www.guitarhabits.c(...)-for-guitar-players/quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef no1uknow het volgende:
Oh trouwens, ik zie door de bomen het bos niet meer maar weten jullie een goede/leuke website met lessen voor gitaarspelen? Of een youtube-user die veel toegankelijke filmpjes heeft/maakt? Ik heb geen zin/tijd om (weer) op les te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |