Daar gaat het ook veel minder om bij dit programma, dat mag onderhand duidelijk zijn na al die jaren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Inhoudsloos als het om het Voetbal gaat
Steeds minder ja. En als die zelfde lulverhalen gaan vervelen op den duurquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar gaat het ook veel minder om bij dit programma, dat mag onderhand duidelijk zijn na al die jaren.
alsof het interessant is om 90 minuten naar een analyse over voetbal te luisterenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
en iedereen gaat cappuccino bestellenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:41 schreef marcodej het volgende:
Dat Hotel Abrona wordt nu een bedevaartsoort.
Valt mee, het gaat hier iig over de actualiteit, ze behandelen het volledige voetbalwereldje en het gaat met humor. BIj SV praten ze nog steeds over de WK finale, gaat het de helft van de tijd over Ajax en is er weinig te lachen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
So what? Het voetbal moet niet groter gemaakt worden dan dat het is. Het mooie aan VI is dat ze zichzelf niet zo serieus nemen. Die houding kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het enige wat ik mis bij VI is de kritische toon. Dus een Hansie/Vanenburg die een discussie wil aangaan. Dat komt helaas te weinig voor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Valt mee, het gaat hier iig over de actualiteit, ze behandelen het volledige voetbalwereldje en het gaat met humor. BIj SV praten ze nog steeds over de WK finale, gaat het de helft van de tijd over Ajax en is er weinig te lachen.
Ik vond het vorig jaar beter, de grappen ook spontaner. Nu is het alleen nog maar flauwekul. Schelvis heeft nog niets kunnen bijdragen omdat het nooit over voetbal gaatquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:42 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
alsof het interessant is om 90 minuten naar een analyse over voetbal te luisterendaar zit toch, behalve wat ambitieuze trainers uit de hoofdklasse ofzo, geen hond op te wachten
Hahahaha die site krijg ik niet eens...zal wel druk zijn op het webservertje idd...quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
www.hotelabrona.nl
Servertje rookt al
Kogelrondquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:57 schreef DrDentz het volgende:
Niemand lacht om Schelvis' allereerste grapje
Precies...ondanks dat ik me als mens niet heb verrijkt, was het gewoon ander halfuur topentertainmentquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
Was een erg vermakelijke uitzending vandaag.
Is de paus katholiek?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef Paxcon het volgende:
Had Johan weer leuke grappen/beledigingen?
Fawlty Towers ten topquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef BB-King het volgende:
Derksen/Genee met dat hotelverhaal was hilarisch.
De hoster is zeker ook een gehandicaptequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
www.hotelabrona.nl
Servertje rookt al
Toch competenter dan die webmaster van RTL gemistquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef pberends het volgende:
[..]
De hoster is zeker ook een gehandicapte![]()
.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef pberends het volgende:
De hoster is zeker ook een gehandicapte![]()
.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch competenter dan die webmaster van RTL gemist
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef Fizd het volgende:
Staat inmiddels online - kan iemand de mp4 link hier plakken?
Eindelijk een goede grap van Geneequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef BB-King het volgende:
Derksen/Genee met dat hotelverhaal was hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |