quote:Op maandag 8 november 2010 23:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Waar verliest hij dan een discussie?
Zegt genoeg, of heb je geen inzicht?quote:Op maandag 8 november 2010 22:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee, het topic is saai geworden. Zet maar een slotteke!
Ga fietsen, samsung galaxy s voelt als een speeltje uit een kindersurprise met een vaag kut scherm.quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Een scherm beoordelen op het feit dat je minder puntjes ziet als je helemaal met je neus erop zit
Een realistische test zou gewoon zijn dat je die twee in het echt naast elkaar zet, en dan is de Samsung Galaxy S toch écht de betere.
Als de Galaxy S de hoogste resolutie zou hebben zou je het wel een valide argument vinden.quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Een scherm beoordelen op het feit dat je minder puntjes ziet als je helemaal met je neus erop zit
Een realistische test zou gewoon zijn dat je die twee in het echt naast elkaar zet, en dan is de Samsung Galaxy S toch écht de betere.
I-hippiesquote:Op donderdag 11 november 2010 13:49 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Als de Galaxy S de hoogste resolutie zou hebben zou je het wel een valide argument vinden.
Fandroids.
Boehoequote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:09 schreef Ploertendoder het volgende:
Android gaat sowieso boven iOS. Hoe je het wendt of keert. Ik heb de Galaxy S niet, maar vind het wel een mooi toestel.
Dat is een goede review, en zo goed onderbouwd ook.quote:Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef retorbrapi het volgende:
Moet dit nou de concurrentie voor de iPhone 4 zijn? Ik heb vandaag -eindelijk- met eentje kunnen spelen. Wat een koude kermis.
Toegegeven, door een paar dingen was ik positief verrast: ten eerste was het toestel sneller dan ik had verwacht. Apps launchen ging snel. Het draaien van de interface ging ook snel. Ten tweede was het scherm ook best mooi. Het is geen Retina display, maar het zag er scherp en kleurrijk uit. Mooier dan het scherm van een 3GS, denk ik.
Voor de rest was het een teleurstelling. Hoewel het een snelle smartphone is, 'voelt' het niet echt snel. Bij het scrollen had ik vaak last van een kleine, maar hinderlijke lag. Het draaien van de interface gaat gewoon *BAM*, geen animatie, niks. Daardoor ziet de interface er een stuk minder 'vloeiend' uit. Misschien voor sommigen een klein probleem, maar ik hou daar niet van. Een interface moet van mij smooth werken.
Over de interface gesproken; hoewel het bijna een directe kopie van de iPhone interface is, werkt het niet net zo intuďtief. Het is niet meteen duidelijk waar elke knop voor staat. Misschien een kwestie van gewenning, maar toch een minpunt qua gebruiksvriendelijkheid.
Dan het laatste en grootste nadeel wat mij betreft. Zodra ik 'm in m'n handen kreeg wist ik dat dit toestel echt een klasse onder de iPhone zit. Het voelt gewoon echt aan als een plastic speeltje. Meer kan ik er niet van maken. De iPhone 4 heeft zo'n geweldige look and feel, met de strak afgewerkte metalen/glazen behuizing. Hij straalt luxe uit, ook doordat hij relatief zwaar is voor een smartphone. De Galaxy S is gewoon een brok plastic, zonder minimalistisch design (heel slecht afgekeken van de iPhone), met dat lelijke logo zo pontificaal op de voorkant. Het is het gewoon niet.
Dus dat. Ik weet niet hoe duur de Galaxy S precies is, als hij flink goedkoper is dan de iPhone is het best een prima toestelletje. Hij doet wat hij moet doen en niet eens op zo'n vervelende manier. Maar hij kan zich nog echt niet meten met de iPhone.
Perfectie willen aanpassen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:42 schreef LePoo het volgende:
450 euro vs 800 euro vergelijken.![]()
Kan er wat naast zitten...
Laatst ook de SGS gezien, maar dat toestel is wel echt te fucking groot.
Heb zelf een HTC Desire en dat toestel werkt prima, en snel.
Mensen kijken alleen niet verder dan die standaard "shell" die SGS installeert.
Android heeft zooo veel andere shells die veel sneller en soepeler lopen.
Maar TS is iOS gewend, waarbij je vast zit aan 1 en dezelfde interface.
Dat is natuurlijk gewoon ontzettend faal, net als heel iOS wat gewoon op geen ENKELE manier is aan te passen.
Android.![]()
iOS.![]()
Prijs Android toestel.![]()
Prijs iPhone.
Je suggereert nu allemaal dingen, terwijl je niet eens weet of ik dat echt zou vinden.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:49 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Als de Galaxy S de hoogste resolutie zou hebben zou je het wel een valide argument vinden.
Fandroids.
origineel ..quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:05 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Je suggereert nu allemaal dingen, terwijl je niet eens weet of ik dat echt zou vinden.
Toiletborstel van Steve
Perfectie?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Perfectie willen aanpassen.Je wilt zeker Scarlett Johansson ook grotere tieten geven.
Huh? iPhone 4quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Antennagate is bullshit, dat weet jij ook.
Huh? http://www.engadget.com/2(...)ts-antennagate-woes/quote:Op maandag 8 november 2010 22:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat is de vorige generatie. En dat gebeurt niet zomaar hoor, als je dat denkt.
Wat is men weer heerlijk biasedquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:41 schreef oinkoink12 het volgende:
(mensen die 800 euro voor een telefoon neerleggen terwijl er over een jaar weer een nieuwe uitkomt die ze dan gegarandeerd gaan kopen) (ja 180 euro los met een abbo van 7 tientjes is ook teveel)
correctie 220 euries ofzo, t mobilee heeft het opgekriktquote:Op zondag 14 november 2010 02:53 schreef J4ckp0T het volgende:
[..]
Wat is men weer heerlijk biased![]()
Iphone 4 kost 169 EUR met een abbo van 3 tientjes voor 24 maand...
Dat is heel wat anders met dat beeld van 7 tientjes wat je probeert te schetsen...
Ga eens wieberen![]()
Ik ben nog opzoek naar een goedkope abbo, doe is die 24 per maand laten zien ?quote:Op zondag 14 november 2010 02:53 schreef J4ckp0T het volgende:
[..]
Wat is men weer heerlijk biased![]()
Iphone 4 kost 169 EUR met een abbo van 3 tientjes voor 24 maand...
Dat is heel wat anders met dat beeld van 7 tientjes wat je probeert te schetsen...
Ga eens wieberen![]()
Sinds ik weet wie TS is voel ik mezelf zoveel beterquote:Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef retorbrapi het volgende:
Sinds ik een Galaxy S in m'n handen heb gehad heb ik zoveel meer waardering voor m'n iPhone gekregen.
Je was zeker te dom uit te vinden hoe Android werkt.quote:Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef retorbrapi het volgende:
Sinds ik een Galaxy S in m'n handen heb gehad heb ik zoveel meer waardering voor m'n iPhone gekregen.
Werk in iets steken wat vanzelfsprekend moeten zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je was zeker te dom uit te vinden hoe Android werkt.
Android werkt ook vanzelfsprekend, moet je nagaan als je zelfs daarvoor nog te dom bent.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Werk in iets steken wat vanzelfsprekend moeten zijn.Je hebt het wiel ook niet uitgevonden of wel, drietbuul.
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Android werkt ook vanzelfsprekend, moet je nagaan als je zelfs daarvoor nog te dom bent.
Dat Apple zich richt op de grootste idioten onder ons is wel duidelijk.
http://news.cnet.com/2100-1040-943519.htmlquote:Op woensdag 1 december 2010 19:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Android werkt ook vanzelfsprekend, moet je nagaan als je zelfs daarvoor nog te dom bent.
Dat Apple zich richt op de grootste idioten onder ons is wel duidelijk.
Ssst haal TS nou niet uit zijn dromen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij hebt even de commotie gemist over Apple zijn garantie afhandelingen? Dat heeft verdomd weinig met service te maken.
Ah, daar gaan we weer. Apple is kut, doet niks goed, het enige wat Apple wel goed kan is marketen, en het succes van Apple komt dan ook puur daardoor. Dat bedoel je toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ssst haal TS nou niet uit zijn dromen.
Apple is perfect, super en er is niets beters....aldus de propagandamachine van Apple.
Het enige wat niet te overtreffen is bij Apple is de marketingafdeling. Alles wat zij naar buiten brengen wordt geslikt door de Apple 'geeks' die alles geloven wat ze zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |