Je suggereert nu allemaal dingen, terwijl je niet eens weet of ik dat echt zou vinden.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:49 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Als de Galaxy S de hoogste resolutie zou hebben zou je het wel een valide argument vinden.
Fandroids.
origineel ..quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:05 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Je suggereert nu allemaal dingen, terwijl je niet eens weet of ik dat echt zou vinden.
Toiletborstel van Steve
Perfectie?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Perfectie willen aanpassen.Je wilt zeker Scarlett Johansson ook grotere tieten geven.
Huh? iPhone 4quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Antennagate is bullshit, dat weet jij ook.
Huh? http://www.engadget.com/2(...)ts-antennagate-woes/quote:Op maandag 8 november 2010 22:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat is de vorige generatie. En dat gebeurt niet zomaar hoor, als je dat denkt.
Wat is men weer heerlijk biasedquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:41 schreef oinkoink12 het volgende:
(mensen die 800 euro voor een telefoon neerleggen terwijl er over een jaar weer een nieuwe uitkomt die ze dan gegarandeerd gaan kopen) (ja 180 euro los met een abbo van 7 tientjes is ook teveel)
correctie 220 euries ofzo, t mobilee heeft het opgekriktquote:Op zondag 14 november 2010 02:53 schreef J4ckp0T het volgende:
[..]
Wat is men weer heerlijk biased![]()
Iphone 4 kost 169 EUR met een abbo van 3 tientjes voor 24 maand...
Dat is heel wat anders met dat beeld van 7 tientjes wat je probeert te schetsen...
Ga eens wieberen![]()
Ik ben nog opzoek naar een goedkope abbo, doe is die 24 per maand laten zien ?quote:Op zondag 14 november 2010 02:53 schreef J4ckp0T het volgende:
[..]
Wat is men weer heerlijk biased![]()
Iphone 4 kost 169 EUR met een abbo van 3 tientjes voor 24 maand...
Dat is heel wat anders met dat beeld van 7 tientjes wat je probeert te schetsen...
Ga eens wieberen![]()
Sinds ik weet wie TS is voel ik mezelf zoveel beterquote:Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef retorbrapi het volgende:
Sinds ik een Galaxy S in m'n handen heb gehad heb ik zoveel meer waardering voor m'n iPhone gekregen.
Je was zeker te dom uit te vinden hoe Android werkt.quote:Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef retorbrapi het volgende:
Sinds ik een Galaxy S in m'n handen heb gehad heb ik zoveel meer waardering voor m'n iPhone gekregen.
Werk in iets steken wat vanzelfsprekend moeten zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je was zeker te dom uit te vinden hoe Android werkt.
Android werkt ook vanzelfsprekend, moet je nagaan als je zelfs daarvoor nog te dom bent.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Werk in iets steken wat vanzelfsprekend moeten zijn.Je hebt het wiel ook niet uitgevonden of wel, drietbuul.
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Android werkt ook vanzelfsprekend, moet je nagaan als je zelfs daarvoor nog te dom bent.
Dat Apple zich richt op de grootste idioten onder ons is wel duidelijk.
http://news.cnet.com/2100-1040-943519.htmlquote:Op woensdag 1 december 2010 19:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Android werkt ook vanzelfsprekend, moet je nagaan als je zelfs daarvoor nog te dom bent.
Dat Apple zich richt op de grootste idioten onder ons is wel duidelijk.
Ssst haal TS nou niet uit zijn dromen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij hebt even de commotie gemist over Apple zijn garantie afhandelingen? Dat heeft verdomd weinig met service te maken.
Ah, daar gaan we weer. Apple is kut, doet niks goed, het enige wat Apple wel goed kan is marketen, en het succes van Apple komt dan ook puur daardoor. Dat bedoel je toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ssst haal TS nou niet uit zijn dromen.
Apple is perfect, super en er is niets beters....aldus de propagandamachine van Apple.
Het enige wat niet te overtreffen is bij Apple is de marketingafdeling. Alles wat zij naar buiten brengen wordt geslikt door de Apple 'geeks' die alles geloven wat ze zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |