Zet die oogkleppen eens af.quote:Op maandag 8 november 2010 21:18 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb een Samsung Galaxy S en een iPhone 4 in handen gehad, mijn keuze was duidelijk: Samsung Galaxy S is véél beter.
Hij is sneller, hij werkt simpel, het scherm is mooi kleurig en reageert snel.
Dat het materiaal van plastic is vind ik totaal geen probleem, zo is ie lekker licht en makkelijk te bedienen.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:20 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Aldus de toiletborstel van Steve Jobs
Stuk strontquote:Op maandag 8 november 2010 21:20 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Aldus de toiletborstel van Steve Jobs
Zegt het toiletpapier van Steve Jobsquote:Op maandag 8 november 2010 21:21 schreef retorbrapi het volgende:
[..]Ik moest lachen.
Voor de rest praat je poep.
Ben je nou echt zo dom?quote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef Hyundai het volgende:
Oja was ik ook bijna vergeten:
Je telefoon in een bepaalde onhandige houding moeten hebben om te kunnen bellen![]()
![]()
Dat is bullshit, dat weet jij ook.quote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef Hyundai het volgende:
Oja was ik ook bijna vergeten:
Je telefoon in een bepaalde onhandige houding moeten hebben om te kunnen bellen![]()
![]()
Toen ik mijn Galaxy S kocht had ie dezelfde prijs als een iPhone ( 3GS, 4 was nog niet uit? ), dus jouw opmerking 'poor mens' slaat ook nergens op.quote:Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef Brawler het volgende:
Een Samsung Galaxy S is gewoon een poor men's iPhone.
Maar dat is niet per se negatief.
Ik kan hier wel verder over discussiëren maar we blijven toch allebei bij ons eigen standpunt, vooral vanwege het feit dat jij een apple fanboy bent ( gezien je avatarquote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat is bullshit, dat weet jij ook.
Ok, het is een beetje overdreven. Ik bedoel er mee dat hij een paar honderd euro goedkoper is dan een iPhone 4. Plus dat de plastic behuizing naar mijn mening wat goedkoop aanvoelt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Toen ik mijn Galaxy S kocht had ie dezelfde prijs als een iPhone ( 3GS, 4 was nog niet uit? ), dus jouw opmerking 'poor mens' slaat ook nergens op.
Waarom ging Apple zelf hoesjes erbij leveren dan om het probleem te voorkomen? Omdat het probleem er niet was..?quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat is bullshit, dat weet jij ook.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef Brawler het volgende:
Een Samsung Galaxy S is gewoon een poor men's iPhone.
Maar dat is niet per se negatief.
Ik ben ook geen fan van de bouwkwaliteit van de Galaxy, maar het scherm 'best goed' noemen is dan duidelijk een troll. De iPhone 4 mocht willen dat die dat er in had. De kleuren zijn mooier dan bij ieder ander schermquote:Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef retorbrapi het volgende:
Ten tweede was het scherm ook best mooi. Het is geen Retina display, maar het zag er scherp en kleurrijk uit. Mooier dan het scherm van een 3GS, denk ik.
Ja, nu wel ja. Ik had ook een iPhone 4 abonnement kunnen nemen, alleen heb ik het niet zo op Apple en al die gesloten troep, net als iTunes etc.quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ok, het is een beetje overdreven. Ik bedoel er mee dat hij een paar honderd euro goedkoper is dan een iPhone 4. Plus dat de plastic behuizing naar mijn mening wat goedkoop aanvoelt.
Zo goed?
In plaats van iPhone, had ik er eigenlijk iPhone 4 neer moeten zetten, maar je snapt mijn punt nuquote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja, nu wel ja. Ik had ook een iPhone 4 abonnement kunnen nemen, alleen heb ik het niet zo op Apple en al die gesloten troep, net als iTunes etc.
Ik zelf vind de behuizing totaal geen probleem; hij is lekker licht en het went allemaal vanzelf.
Oh nee, sorry. Je hebt gelijkquote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van de bouwkwaliteit van de Galaxy, maar het scherm 'best goed' noemen is dan duidelijk een troll. De iPhone 4 mocht willen dat die dat er in had. De kleuren zijn mooier dan bij ieder ander scherm
Een scherm beoordelen op het feit dat je minder puntjes ziet als je helemaal met je neus erop zitquote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh nee, sorry. Je hebt gelijk
Ok iPhone 4 overklast Galaxy S in alles
http://www.engadget.com/p(...)-brightness/#3119696
Jij hebt even de commotie gemist over Apple zijn garantie afhandelingen? Dat heeft verdomd weinig met service te maken.quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Noisiv het volgende:
De iphone kwaliteit en vooral service van apple producten zijn zo ontzettend veel beter dan alle andere telefoons en computers. Kwa besturingssysteem kan je veel beter voor android gaan wat veel meer opties heeft beter werkt. Het is een keuze die je moet maken of goede service en kwaliteit. Of plastic telefoons met kieren die niet goed sluiten en als er iets met je telefoon is van het kastje naar de muur gestuurd worden.
bekijk even de giraffe foto dan ..quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Een scherm beoordelen op het feit dat je minder puntjes ziet als je helemaal met je neus erop zit
Een realistische test zou gewoon zijn dat je die twee in het echt naast elkaar zet, en dan is de Samsung Galaxy S toch écht de betere.
Inderdaad, als er iets bagger is bij Apple dan is dat het wel.quote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij hebt even de commotie gemist over Apple zijn garantie afhandelingen? Dat heeft verdomd weinig met service te maken.
HTC mag dan wel niet van plastic zijn maar het is zoals elke HTC een bouwpakket met allemaal kieren die niet goed sluiten. Lees de review op tweakers over de htc desire hd of kijk hier maar ffies:quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Renesite het volgende:
Hooohooooo! Sinds wanneer is de HTC Desire een plastic geval? Best of 2 worlds als je het mij vraagt
Nogmaals, ik heb ze beiden in het echt gezien en gebruikt, en mijn conclusie is dat het scherm van de Galaxy S gewoon mooier is. Heel leuk voor Engadget dat ze er foto's van hebben kunnen maken, maar het is gewoon een feit dat het scherm van de Galaxy S kleuriger is, maar dat kan je natuurlijk alleen meemaken als je ze beide hebt gebruikt, en daar zijn de meeste apple fanboys weer te idioot voor.quote:Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
bekijk even de giraffe foto dan ..
Ik heb ook meer dan genoeg andere ervaringen gehoord... En buiten de garantieperiode? Doel je dan op de fabrieksgarantie? Buiten de wettelijke garantie zal het niet zijn lijkt mij?quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Noisiv het volgende:
[..]
Heb al 2x gehoord dat zelfs buiten de garantie periode een macbook laptop gratis werd gerepareerd nadat er schade was aan de magneetjes waar je laptop mee dichtklapt. Ook bij de telefoons geven ze goede service als ze een release datum geven dan is het er ook echt die datum zonder uitstellen en je kan zonder bon terecht bij macservice points om je iphone na te laten kijken.
Dat kunnen we van onze Aziatische vrienden met goedkope android spullen niet zeggen. Hoewel het android besturingsysteem een stuk beter is en de telefoons zijn betaalbaarder maar daardoor ook minder duurzaam.
Ik heb al meer dan twee keer gehoord dat Apple regelmatig ernstige conflicten in een doofpot probeert te stoppen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Noisiv het volgende:
Heb al 2x gehoord dat zelfs buiten de garantie periode een macbook laptop gratis werd gerepareerd nadat er schade was aan de magneetjes waar je laptop mee dichtklapt. Ook bij de telefoons geven ze goede service als ze een release datum geven dan is het er ook echt die datum zonder uitstellen en je kan zonder bon terecht bij macservice points om je iphone na te laten kijken.
Dat kunnen we van onze Aziatische vrienden met goedkope android spullen niet zeggen. Hoewel het android besturingsysteem een stuk beter is en de telefoons zijn betaalbaarder maar daardoor ook minder duurzaam.
Het is bullshit dat je 'm op een bepaalde manier moet vasthouden omdat je anders niet zou kunnen bellen. Met een hoesje heb je misschien 1 of 2 streepjes meer, maar in het gebruik merk je geen verschil.quote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Waarom ging Apple zelf hoesjes erbij leveren dan om het probleem te voorkomen? Omdat het probleem er niet was..?
Dus ik moet maar even van jou gekleurde mening uitgaan ipv verschillende testen die ze daadwerkelijk naast elkaar leggen en waarbij je ziet dat het beeld van de Galaxy S korreliger en onechte kleuren heeft?quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb ze beiden in het echt gezien en gebruikt, en mijn conclusie is dat het scherm van de Galaxy S gewoon mooier is. Heel leuk voor Engadget dat ze er foto's van hebben kunnen maken, maar het is gewoon een feit dat het scherm van de Galaxy S kleuriger is, maar dat kan je natuurlijk alleen meemaken als je ze beide hebt gebruikt, en daar zijn de meeste apple fanboys weer te idioot voor.
HD =/= HTC Desire (die ik nu zelf heb dus daar ga ik vanuit)quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Noisiv het volgende:
[..]
HTC mag dan wel niet van plastic zijn maar het is zoals elke HTC een bouwpakket met allemaal kieren die niet goed sluiten. Lees de review op tweakers over de htc desire hd of kijk hier maar ffies:
http://www.androidworld.n(...)rtjes-behuizing.html
http://www.androidworld.n(...)m-htc-desire-hd.html
Wtf heeft mijn ondertitel met dit alles te makenquote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik kan hier wel verder over discussiëren maar we blijven toch allebei bij ons eigen standpunt, vooral vanwege het feit dat jij een apple fanboy bent ( gezien je avatar).
Daarnaast is je ondertitel ongelofelijk debiel, maar dat terzijde.
Jammaar jammaar die heb beetje stofjes achter scherm! Dat is een Android kwaaltje! Dat begrijp je wel!quote:
Wat bedoel je nu, vind je het scherm van de iPhone 4 beter of van de Galaxy?quote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van de bouwkwaliteit van de Galaxy, maar het scherm 'best goed' noemen is dan duidelijk een troll. De iPhone 4 mocht willen dat die dat er in had. De kleuren zijn mooier dan bij ieder ander scherm
Ik zal nogmaals proberen dit uit te leggen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Dus ik moet maar even van jou gekleurde mening uitgaan ipv verschillende testen die ze daadwerkelijk naast elkaar leggen en waarbij je ziet dat het beeld van de Galaxy S korreliger en onechte kleuren heeft?
lezen, nerd :quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu, vind je het scherm van de iPhone 4 beter of van de Galaxy?
quote:De iPhone 4 mocht willen dat die dat er in had
Effe dimmen ventje:quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Dus ik moet maar even van jou gekleurde mening uitgaan ipv verschillende testen die ze daadwerkelijk naast elkaar leggen en waarbij je ziet dat het beeld van de Galaxy S korreliger en onechte kleuren heeft?
Kansloze discussie met jou als debiele fanboyquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik zal nogmaals proberen dit uit te leggen.
Ik ben van mening dat de Samsung Galaxy S een mooier scherm heeft. Ik heb ze beiden in het echt gezien en gebruikt, en de SGS ziet er gewoon beter uit. Ik heb zelf prima ogen en ik hoef derhalve niet afhankelijk te zijn van zo'n website en van die foto's. Ik heb het toch zelf gezien
sorry, ik word gewoon zo moe van jou, met die "IK MOET IEDEREEN OVERTUIGEN DAT APPLE GOD IS" mentaliteit.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Markster het volgende:
[..]
sorry, ik word gewoon zo moe van jou, met die "IK MOET IEDEREEN OVERTUIGEN DAT APPLE GOD IS" mentaliteit.
Daar komen de frustraties alweer opborrelenquote:Op maandag 8 november 2010 21:58 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Kansloze discussie met jou als debiele fanboy
[..]
Vind je het gek, dat roep jij op.quote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Daar komen de frustraties alweer opborrelen!
Vanwaar frustraties?quote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Daar komen de frustraties alweer opborrelen!
Nou, je zou er bijna een topic over openenquote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Markster het volgende:
[..]
sorry, ik word gewoon zo moe van jou, met die "IK MOET IEDEREEN OVERTUIGEN DAT APPLE GOD IS" mentaliteit.
Dat is teveel eer.quote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nou, je zou er bijna een topic over openen!
Vooral niet inhoudelijk op ingaan héquote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nou, je zou er bijna een topic over openen!
Ik zeg dat de iPhone beter is dan de Galaxy, jij zegt dat de Galaxy beter is dan de iPhone, dus jij doet precies hetzelfde als ik.quote:Op maandag 8 november 2010 22:06 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Vanwaar frustraties?
Ik wordt gewoon moe van jouw apple-is-the-best-en-beter-dan-de-rest mentaliteit
Met jou kan je gewoon geen normale discussie voeren, klaar.
Jij staat alleen aan je pik te trekken zodra je aan Apple denkt. Ik vind het bijna een ziekte hoe erg jij op dat merk geilt.quote:Op maandag 8 november 2010 22:08 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik zeg dat de iPhone beter is dan de Galaxy, jij zegt dat de Galaxy beter is dan de iPhone, dus jij doet precies hetzelfde als ik.
Alleen ik jank er niet over.
Ik kom tenminste met normale argumenten en eigen ervaring. Jij kan nergens inhoudelijk op ingaan, juist omdat je van die Apple oogklepjes op hebt.quote:Op maandag 8 november 2010 22:08 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik zeg dat de iPhone beter is dan de Galaxy, jij zegt dat de Galaxy beter is dan de iPhone, dus jij doet precies hetzelfde als ik.
Alleen bij jou is het apple > alle andere merken.quote:Op maandag 8 november 2010 22:08 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het erop neer dat "het beste", persoonsgebonden is.quote:Op maandag 8 november 2010 22:09 schreef Markster het volgende:
[..]
Alleen bij jou is het apple > alle andere merken.
Wij kijken gewoon wat daadwerkelijk het beste is.
Welke argumenten dan? Het enige wat je doet is zeggen dat ík niet met argumenten kom. Dat is ook niet inhoudelijk meneer.quote:Op maandag 8 november 2010 22:09 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik kom tenminste met normale argumenten en eigen ervaring. Jij kan nergens inhoudelijk op ingaan, juist omdat je van die Apple oogklepjes op hebt.
Ja, maar ik bedoel dat wij gewoon verschillende merken kiezen, het is maar wat er op dat moment 'het beste' is.quote:Op maandag 8 november 2010 22:10 schreef Wing het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het erop neer dat "het beste", persoonsgebonden is.
Haal die plaat eens voor je kop weg, mafketelquote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Welke argumenten dan? Het enige wat je doet is zeggen dat ík niet met argumenten kom. Dat is ook niet inhoudelijk meneer.
Ja, wij van WC-eend kijken wat daadwerkelijk het beste is.quote:Op maandag 8 november 2010 22:09 schreef Markster het volgende:
[..]
Alleen bij jou is het apple > alle andere merken.
Wij kijken gewoon wat daadwerkelijk het beste is.
En deze ook nog erbij. Ook niet inhoudelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Haal die plaat eens voor je kop weg, mafketel
En waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, wij van WC-eend kijken wat daadwerkelijk het beste is.
En bij Markster is het nooit apple. Niets meer en niets minder.quote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat wij gewoon verschillende merken kiezen, het is maar wat er op dat moment 'het beste' is.
Bij retorbapi is het altijd apple. Niets meer en niets minder.
En nu? Huilen?quote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En deze ook nog erbij. Ook niet inhoudelijk.
Er valt sowieso niet inhoudelijk met jou te discussiëren, zie alle eerdere topics van jou.quote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Welke argumenten dan? Het enige wat je doet is zeggen dat ík niet met argumenten kom. Dat is ook niet inhoudelijk meneer.
Het heeft bijzonder weinig betekenis om te melden dat jij zelf wel kijkt naar wat het beste is. Dat kan ik namelijk ook zeggen.quote:
Maar wel tig andere merken. Die meer waard voor je geld zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En bij Markster is het nooit apple. Niets meer en niets minder.
En je doet nu weer precies hetzelfde. Je lijkt wel zo'n speelgoed robotje dat alleen 2 verschillende zinnen kan uitspreken.quote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Er valt sowieso niet inhoudelijk met jou te discussiëren, zie alle eerdere topics van jou.
Stel je eens niet zo aanquote:Op maandag 8 november 2010 22:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
En dan iemand anders verwijten niet inhoudelijk te reageren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |