abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88490114
Moet dit nou de concurrentie voor de iPhone 4 zijn? Ik heb vandaag -eindelijk- met eentje kunnen spelen. Wat een koude kermis.

Toegegeven, door een paar dingen was ik positief verrast: ten eerste was het toestel sneller dan ik had verwacht. Apps launchen ging snel. Het draaien van de interface ging ook snel. Ten tweede was het scherm ook best mooi. Het is geen Retina display, maar het zag er scherp en kleurrijk uit. Mooier dan het scherm van een 3GS, denk ik.

Voor de rest was het een teleurstelling. Hoewel het een snelle smartphone is, 'voelt' het niet echt snel. Bij het scrollen had ik vaak last van een kleine, maar hinderlijke lag. Het draaien van de interface gaat gewoon *BAM*, geen animatie, niks. Daardoor ziet de interface er een stuk minder 'vloeiend' uit. Misschien voor sommigen een klein probleem, maar ik hou daar niet van. Een interface moet van mij smooth werken.

Over de interface gesproken; hoewel het bijna een directe kopie van de iPhone interface is, werkt het niet net zo intuïtief. Het is niet meteen duidelijk waar elke knop voor staat. Misschien een kwestie van gewenning, maar toch een minpunt qua gebruiksvriendelijkheid.

Dan het laatste en grootste nadeel wat mij betreft. Zodra ik 'm in m'n handen kreeg wist ik dat dit toestel echt een klasse onder de iPhone zit. Het voelt gewoon echt aan als een plastic speeltje. Meer kan ik er niet van maken. De iPhone 4 heeft zo'n geweldige look and feel, met de strak afgewerkte metalen/glazen behuizing. Hij straalt luxe uit, ook doordat hij relatief zwaar is voor een smartphone. De Galaxy S is gewoon een brok plastic, zonder minimalistisch design (heel slecht afgekeken van de iPhone), met dat lelijke logo zo pontificaal op de voorkant. Het is het gewoon niet.

Dus dat. Ik weet niet hoe duur de Galaxy S precies is, als hij flink goedkoper is dan de iPhone is het best een prima toestelletje. Hij doet wat hij moet doen en niet eens op zo'n vervelende manier. Maar hij kan zich nog echt niet meten met de iPhone.
pi_88490267
Ik heb een Samsung Galaxy S en een iPhone 4 in handen gehad, mijn keuze was duidelijk: Samsung Galaxy S is véél beter.

Hij is sneller, hij werkt simpel, het scherm is mooi kleurig en reageert snel.
Dat het materiaal van plastic is vind ik totaal geen probleem, zo is ie lekker licht en makkelijk te bedienen.
  maandag 8 november 2010 @ 21:18:27 #3
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_88490278
iPhone vs. de rest bashtopic.
Tics van je petten.
pi_88490299
Kun je er ook mee bellen?
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_88490308
Oh ik ben nog iets vergeten, TS :')
pi_88490323
Het prijsverschil rechtvaardigt ruimschoots de onvolkomenheden (voor zover ze dat zijn).
pi_88490363
Daarbij, Apple nerds :')
pi_88490371
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:18 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb een Samsung Galaxy S en een iPhone 4 in handen gehad, mijn keuze was duidelijk: Samsung Galaxy S is véél beter.

Hij is sneller, hij werkt simpel, het scherm is mooi kleurig en reageert snel.
Dat het materiaal van plastic is vind ik totaal geen probleem, zo is ie lekker licht en makkelijk te bedienen.
Zet die oogkleppen eens af. :')
life goes by...
pi_88490388
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Dennis101 het volgende:
Daarbij, Apple nerds :')
Oja dat ook.
Apple :')
Gesloten troep :')
pi_88490403
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Wing het volgende:

[..]

Zet die oogkleppen eens af. :')
Aldus de toiletborstel van Steve Jobs :')
pi_88490487
quote:
Op maandag 8 november 2010 21:20 schreef Hyundai het volgende:

[..]

:') Ik moest lachen.

Voor de rest praat je poep.
pi_88490524
Waarom twijfelen tussen Sumsung Galaxy S en Iphone? Neem gewoon BB, we kunnen pingen jwzz :') :')
pi_88490545
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:20 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Stuk stront :6
life goes by...
  maandag 8 november 2010 @ 21:22:58 #14
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_88490578
HTC Desire Z _O_
Tics van je petten.
pi_88490641
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:21 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

:') Ik moest lachen.

Voor de rest praat je poep.
Zegt het toiletpapier van Steve Jobs :')_!
pi_88490651
je kan er tenminste fatsoenlijk mee bellen..
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.
pi_88490692
Oja was ik ook bijna vergeten:

Je telefoon in een bepaalde onhandige houding moeten hebben om te kunnen bellen :') :'( :')
pi_88490731
Een Samsung Galaxy S is gewoon een poor men's iPhone.
Maar dat is niet per se negatief.
pi_88490733
_O_ Samsung Galaxy S
pi_88490754
Nog even wachten op de HTC Desire Z en kijken wat voor kinderziektes daarin zitten. Als het meevalt, dan voor de Desire Z en anders Galaxy S. Puur omdat iedereen op mijn werk zo Iphone geil is - wat kan ik daar slecht tegen zeg.

Of de BB omdat je daarmee kan pingen. En dan van die meide die zeggen: "'ja, waarom koop je geen BB? Die kan tenminste pingen.". Dan denk ik van - ben jij nou dom of..... met (bijna) elke telefoon kan dat gvd

of nog even wachten op de nieuwe android ;)
pi_88490803
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef Hyundai het volgende:

Je telefoon in een bepaalde onhandige houding moeten hebben om te kunnen bellen :') :'( :')
Ben je nou echt zo dom? :|W

De iPhone 4 is dan ook bedoeld voor mensen met 3 vingers
life goes by...
pi_88490819
quote:
Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef Hyundai het volgende:

Dat is bullshit, dat weet jij ook.
  maandag 8 november 2010 @ 21:26:45 #23
308481 Ketchupknul
Harder dan karton.
pi_88490829
Jy rol met 'n selfoon in jou pen.
Ek rol nog met 'n 3310.
pi_88490899
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef Brawler het volgende:
Een Samsung Galaxy S is gewoon een poor men's iPhone.
Maar dat is niet per se negatief.
Toen ik mijn Galaxy S kocht had ie dezelfde prijs als een iPhone ( 3GS, 4 was nog niet uit? ), dus jouw opmerking 'poor mens' slaat ook nergens op.
pi_88490954
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Dat is bullshit, dat weet jij ook.
Ik kan hier wel verder over discussiëren maar we blijven toch allebei bij ons eigen standpunt, vooral vanwege het feit dat jij een apple fanboy bent ( gezien je avatar :') ).
Daarnaast is je ondertitel ongelofelijk debiel, maar dat terzijde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')