Ok, het is een beetje overdreven. Ik bedoel er mee dat hij een paar honderd euro goedkoper is dan een iPhone 4. Plus dat de plastic behuizing naar mijn mening wat goedkoop aanvoelt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Toen ik mijn Galaxy S kocht had ie dezelfde prijs als een iPhone ( 3GS, 4 was nog niet uit? ), dus jouw opmerking 'poor mens' slaat ook nergens op.
Waarom ging Apple zelf hoesjes erbij leveren dan om het probleem te voorkomen? Omdat het probleem er niet was..?quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat is bullshit, dat weet jij ook.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef Brawler het volgende:
Een Samsung Galaxy S is gewoon een poor men's iPhone.
Maar dat is niet per se negatief.
Ik ben ook geen fan van de bouwkwaliteit van de Galaxy, maar het scherm 'best goed' noemen is dan duidelijk een troll. De iPhone 4 mocht willen dat die dat er in had. De kleuren zijn mooier dan bij ieder ander schermquote:Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef retorbrapi het volgende:
Ten tweede was het scherm ook best mooi. Het is geen Retina display, maar het zag er scherp en kleurrijk uit. Mooier dan het scherm van een 3GS, denk ik.
Ja, nu wel ja. Ik had ook een iPhone 4 abonnement kunnen nemen, alleen heb ik het niet zo op Apple en al die gesloten troep, net als iTunes etc.quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ok, het is een beetje overdreven. Ik bedoel er mee dat hij een paar honderd euro goedkoper is dan een iPhone 4. Plus dat de plastic behuizing naar mijn mening wat goedkoop aanvoelt.
Zo goed?
In plaats van iPhone, had ik er eigenlijk iPhone 4 neer moeten zetten, maar je snapt mijn punt nuquote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja, nu wel ja. Ik had ook een iPhone 4 abonnement kunnen nemen, alleen heb ik het niet zo op Apple en al die gesloten troep, net als iTunes etc.
Ik zelf vind de behuizing totaal geen probleem; hij is lekker licht en het went allemaal vanzelf.
Oh nee, sorry. Je hebt gelijkquote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van de bouwkwaliteit van de Galaxy, maar het scherm 'best goed' noemen is dan duidelijk een troll. De iPhone 4 mocht willen dat die dat er in had. De kleuren zijn mooier dan bij ieder ander scherm
Een scherm beoordelen op het feit dat je minder puntjes ziet als je helemaal met je neus erop zitquote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh nee, sorry. Je hebt gelijk
Ok iPhone 4 overklast Galaxy S in alles
http://www.engadget.com/p(...)-brightness/#3119696
Jij hebt even de commotie gemist over Apple zijn garantie afhandelingen? Dat heeft verdomd weinig met service te maken.quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Noisiv het volgende:
De iphone kwaliteit en vooral service van apple producten zijn zo ontzettend veel beter dan alle andere telefoons en computers. Kwa besturingssysteem kan je veel beter voor android gaan wat veel meer opties heeft beter werkt. Het is een keuze die je moet maken of goede service en kwaliteit. Of plastic telefoons met kieren die niet goed sluiten en als er iets met je telefoon is van het kastje naar de muur gestuurd worden.
bekijk even de giraffe foto dan ..quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Een scherm beoordelen op het feit dat je minder puntjes ziet als je helemaal met je neus erop zit
Een realistische test zou gewoon zijn dat je die twee in het echt naast elkaar zet, en dan is de Samsung Galaxy S toch écht de betere.
Inderdaad, als er iets bagger is bij Apple dan is dat het wel.quote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij hebt even de commotie gemist over Apple zijn garantie afhandelingen? Dat heeft verdomd weinig met service te maken.
HTC mag dan wel niet van plastic zijn maar het is zoals elke HTC een bouwpakket met allemaal kieren die niet goed sluiten. Lees de review op tweakers over de htc desire hd of kijk hier maar ffies:quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Renesite het volgende:
Hooohooooo! Sinds wanneer is de HTC Desire een plastic geval? Best of 2 worlds als je het mij vraagt
Nogmaals, ik heb ze beiden in het echt gezien en gebruikt, en mijn conclusie is dat het scherm van de Galaxy S gewoon mooier is. Heel leuk voor Engadget dat ze er foto's van hebben kunnen maken, maar het is gewoon een feit dat het scherm van de Galaxy S kleuriger is, maar dat kan je natuurlijk alleen meemaken als je ze beide hebt gebruikt, en daar zijn de meeste apple fanboys weer te idioot voor.quote:Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
bekijk even de giraffe foto dan ..
Ik heb ook meer dan genoeg andere ervaringen gehoord... En buiten de garantieperiode? Doel je dan op de fabrieksgarantie? Buiten de wettelijke garantie zal het niet zijn lijkt mij?quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Noisiv het volgende:
[..]
Heb al 2x gehoord dat zelfs buiten de garantie periode een macbook laptop gratis werd gerepareerd nadat er schade was aan de magneetjes waar je laptop mee dichtklapt. Ook bij de telefoons geven ze goede service als ze een release datum geven dan is het er ook echt die datum zonder uitstellen en je kan zonder bon terecht bij macservice points om je iphone na te laten kijken.
Dat kunnen we van onze Aziatische vrienden met goedkope android spullen niet zeggen. Hoewel het android besturingsysteem een stuk beter is en de telefoons zijn betaalbaarder maar daardoor ook minder duurzaam.
Ik heb al meer dan twee keer gehoord dat Apple regelmatig ernstige conflicten in een doofpot probeert te stoppen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Noisiv het volgende:
Heb al 2x gehoord dat zelfs buiten de garantie periode een macbook laptop gratis werd gerepareerd nadat er schade was aan de magneetjes waar je laptop mee dichtklapt. Ook bij de telefoons geven ze goede service als ze een release datum geven dan is het er ook echt die datum zonder uitstellen en je kan zonder bon terecht bij macservice points om je iphone na te laten kijken.
Dat kunnen we van onze Aziatische vrienden met goedkope android spullen niet zeggen. Hoewel het android besturingsysteem een stuk beter is en de telefoons zijn betaalbaarder maar daardoor ook minder duurzaam.
Het is bullshit dat je 'm op een bepaalde manier moet vasthouden omdat je anders niet zou kunnen bellen. Met een hoesje heb je misschien 1 of 2 streepjes meer, maar in het gebruik merk je geen verschil.quote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Waarom ging Apple zelf hoesjes erbij leveren dan om het probleem te voorkomen? Omdat het probleem er niet was..?
Dus ik moet maar even van jou gekleurde mening uitgaan ipv verschillende testen die ze daadwerkelijk naast elkaar leggen en waarbij je ziet dat het beeld van de Galaxy S korreliger en onechte kleuren heeft?quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb ze beiden in het echt gezien en gebruikt, en mijn conclusie is dat het scherm van de Galaxy S gewoon mooier is. Heel leuk voor Engadget dat ze er foto's van hebben kunnen maken, maar het is gewoon een feit dat het scherm van de Galaxy S kleuriger is, maar dat kan je natuurlijk alleen meemaken als je ze beide hebt gebruikt, en daar zijn de meeste apple fanboys weer te idioot voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |