abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 2010 @ 21:28:46 #26
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_88490955
TS is een ontzettende faalhaas, wat een zeik topic :')
pi_88490972
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Toen ik mijn Galaxy S kocht had ie dezelfde prijs als een iPhone ( 3GS, 4 was nog niet uit? ), dus jouw opmerking 'poor mens' slaat ook nergens op.
Ok, het is een beetje overdreven. Ik bedoel er mee dat hij een paar honderd euro goedkoper is dan een iPhone 4. Plus dat de plastic behuizing naar mijn mening wat goedkoop aanvoelt.

Zo goed? :')
pi_88491043
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Dat is bullshit, dat weet jij ook.
Waarom ging Apple zelf hoesjes erbij leveren dan om het probleem te voorkomen? Omdat het probleem er niet was..?
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 21:30:48 #29
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_88491084
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef Brawler het volgende:
Een Samsung Galaxy S is gewoon een poor men's iPhone.
Maar dat is niet per se negatief.
:|W
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 8 november 2010 @ 21:31:05 #30
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_88491109
Ik liet hem één keer plat op z'n scherm vallen... Bots, kapot :')
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_88491168
quote:
13s.gif Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef retorbrapi het volgende:
Ten tweede was het scherm ook best mooi. Het is geen Retina display, maar het zag er scherp en kleurrijk uit. Mooier dan het scherm van een 3GS, denk ik.
Ik ben ook geen fan van de bouwkwaliteit van de Galaxy, maar het scherm 'best goed' noemen is dan duidelijk een troll. De iPhone 4 mocht willen dat die dat er in had. De kleuren zijn mooier dan bij ieder ander scherm
pi_88491198
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Brawler het volgende:

[..]

Ok, het is een beetje overdreven. Ik bedoel er mee dat hij een paar honderd euro goedkoper is dan een iPhone 4. Plus dat de plastic behuizing naar mijn mening wat goedkoop aanvoelt.

Zo goed? :')
Ja, nu wel ja. Ik had ook een iPhone 4 abonnement kunnen nemen, alleen heb ik het niet zo op Apple en al die gesloten troep, net als iTunes etc.

Ik zelf vind de behuizing totaal geen probleem; hij is lekker licht en het went allemaal vanzelf.
pi_88491324
Vroeger was een telefoon groot en zwaar dus je wilde een kleine hebben die niet al te veel woog..

Nu hebben de Apple fanboys een zware telefoon en dan is dat een teken van klasse :O
pi_88491366
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Ja, nu wel ja. Ik had ook een iPhone 4 abonnement kunnen nemen, alleen heb ik het niet zo op Apple en al die gesloten troep, net als iTunes etc.

Ik zelf vind de behuizing totaal geen probleem; hij is lekker licht en het went allemaal vanzelf.
In plaats van iPhone, had ik er eigenlijk iPhone 4 neer moeten zetten, maar je snapt mijn punt nu ;) Ach ja, ieder zijn ding. Ik vind het zeker geen slecht toestel.
pi_88491460
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fan van de bouwkwaliteit van de Galaxy, maar het scherm 'best goed' noemen is dan duidelijk een troll. De iPhone 4 mocht willen dat die dat er in had. De kleuren zijn mooier dan bij ieder ander scherm
Oh nee, sorry. Je hebt gelijk

Ok iPhone 4 overklast Galaxy S in alles

http://www.engadget.com/p(...)-brightness/#3119696
  maandag 8 november 2010 @ 21:38:58 #36
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_88491652
TS' postgeschiedenis :') ! ik moet huilen
Tics van je petten.
pi_88491781
De iphone kwaliteit en vooral service van apple producten zijn zo ontzettend veel beter dan alle andere telefoons en computers. Kwa besturingssysteem kan je veel beter voor android gaan wat veel meer opties heeft beter werkt. Het is een keuze die je moet maken of goede service en kwaliteit. Of plastic telefoons met kieren die niet goed sluiten en als er iets met je telefoon is van het kastje naar de muur gestuurd worden.
pi_88491810
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Adames het volgende:

[..]

Oh nee, sorry. Je hebt gelijk

Ok iPhone 4 overklast Galaxy S in alles

http://www.engadget.com/p(...)-brightness/#3119696
Een scherm beoordelen op het feit dat je minder puntjes ziet als je helemaal met je neus erop zit :')

Een realistische test zou gewoon zijn dat je die twee in het echt naast elkaar zet, en dan is de Samsung Galaxy S toch écht de betere.
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 21:41:52 #39
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_88491832
Hooohooooo! Sinds wanneer is de HTC Desire een plastic geval? Best of 2 worlds als je het mij vraagt :o
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_88491870
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Noisiv het volgende:
De iphone kwaliteit en vooral service van apple producten zijn zo ontzettend veel beter dan alle andere telefoons en computers. Kwa besturingssysteem kan je veel beter voor android gaan wat veel meer opties heeft beter werkt. Het is een keuze die je moet maken of goede service en kwaliteit. Of plastic telefoons met kieren die niet goed sluiten en als er iets met je telefoon is van het kastje naar de muur gestuurd worden.
Jij hebt even de commotie gemist over Apple zijn garantie afhandelingen? Dat heeft verdomd weinig met service te maken.
pi_88492012
Ik heb de Iphone 4 gehad en was na zo'n 3 maanden spelen uitgekeken. Het zijn gewoon icoontjes en thats it bij Apple.

Nu over op de Galaxy s en nog geen seconde spijt gehad. Vooral de notificatiebalk is geniaal gevonden bij Android. Tevens is Android veel meer naar je eigen persoonlijke smaak in te delen. Nee, de Galaxy s is in mijn ogen net zo goed of net iets beter vind ik ivm de Iphone. Tevens is de half inch extra ook wel fijn. Heb jarenlang een Iphone gehad, maar al die Apple liefhebbers die niet eens de moeite nemen om Android eens te proberen of bij voorbaat afkraken zijn best sneu. Ow jah nog een voordel vind ik met de Galaxy s, het internetten gaat echt een stuk sneller. De stock web browser van Android 2.2 laadt echt snel zijn pagina's als ik het vergelijk met de Iphone 4:).
pi_88492099
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Een scherm beoordelen op het feit dat je minder puntjes ziet als je helemaal met je neus erop zit :')

Een realistische test zou gewoon zijn dat je die twee in het echt naast elkaar zet, en dan is de Samsung Galaxy S toch écht de betere.
bekijk even de giraffe foto dan ..

quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Jij hebt even de commotie gemist over Apple zijn garantie afhandelingen? Dat heeft verdomd weinig met service te maken.
Inderdaad, als er iets bagger is bij Apple dan is dat het wel.
Leuk voor de mensen met een veel te dure Applecare, die krijgen service. Maar verder is het een ramp als je gewoon je 'normale' garantie wilt
pi_88492207
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Renesite het volgende:
Hooohooooo! Sinds wanneer is de HTC Desire een plastic geval? Best of 2 worlds als je het mij vraagt :o
HTC mag dan wel niet van plastic zijn maar het is zoals elke HTC een bouwpakket met allemaal kieren die niet goed sluiten. Lees de review op tweakers over de htc desire hd of kijk hier maar ffies:

http://www.androidworld.n(...)rtjes-behuizing.html
http://www.androidworld.n(...)m-htc-desire-hd.html

Heb al 2x gehoord dat zelfs buiten de garantie periode een macbook laptop gratis werd gerepareerd nadat er schade was aan de magneetjes waar je laptop mee dichtklapt. Ook bij de telefoons geven ze goede service als ze een release datum geven dan is het er ook echt die datum zonder uitstellen en je kan zonder bon terecht bij macservice points om je iphone na te laten kijken.

Dat kunnen we van onze Aziatische vrienden met goedkope android spullen niet zeggen. Hoewel het android besturingsysteem een stuk beter is en de telefoons zijn betaalbaarder maar daardoor ook minder duurzaam.
pi_88492255
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef Adames het volgende:

[..]

bekijk even de giraffe foto dan ..
Nogmaals, ik heb ze beiden in het echt gezien en gebruikt, en mijn conclusie is dat het scherm van de Galaxy S gewoon mooier is. Heel leuk voor Engadget dat ze er foto's van hebben kunnen maken, maar het is gewoon een feit dat het scherm van de Galaxy S kleuriger is, maar dat kan je natuurlijk alleen meemaken als je ze beide hebt gebruikt, en daar zijn de meeste apple fanboys weer te idioot voor.
pi_88492323
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Noisiv het volgende:

[..]

Heb al 2x gehoord dat zelfs buiten de garantie periode een macbook laptop gratis werd gerepareerd nadat er schade was aan de magneetjes waar je laptop mee dichtklapt. Ook bij de telefoons geven ze goede service als ze een release datum geven dan is het er ook echt die datum zonder uitstellen en je kan zonder bon terecht bij macservice points om je iphone na te laten kijken.

Dat kunnen we van onze Aziatische vrienden met goedkope android spullen niet zeggen. Hoewel het android besturingsysteem een stuk beter is en de telefoons zijn betaalbaarder maar daardoor ook minder duurzaam.
Ik heb ook meer dan genoeg andere ervaringen gehoord... En buiten de garantieperiode? Doel je dan op de fabrieksgarantie? Buiten de wettelijke garantie zal het niet zijn lijkt mij?
pi_88492374
Ik ben dan wel geen fan van de iPhone, maar niets kan tippen aan iOS zoals dat ook op m'n iPad draait. Al die iPhone en iPad clones zijn maar matig.
pi_88492390
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Noisiv het volgende:

Ik heb al meer dan twee keer gehoord dat Apple regelmatig ernstige conflicten in een doofpot probeert te stoppen.
Dan kan je met bon en al naar Apple toe, maar enige service, ho maar.
Ze kunnen wel wat leren van onze Aziatische vrienden met duurzame android spullen. Goede service, mooi OS, duurzame toestellen en veel keuze.

Stel nou dat ik iOS een goed OS zou vinden, ben ik alsnog beperkt tot één toestel. Bij Android niet, dat is lekker divers :)
pi_88492463
quote:
Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Waarom ging Apple zelf hoesjes erbij leveren dan om het probleem te voorkomen? Omdat het probleem er niet was..?
Het is bullshit dat je 'm op een bepaalde manier moet vasthouden omdat je anders niet zou kunnen bellen. Met een hoesje heb je misschien 1 of 2 streepjes meer, maar in het gebruik merk je geen verschil.
pi_88492521
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Nogmaals, ik heb ze beiden in het echt gezien en gebruikt, en mijn conclusie is dat het scherm van de Galaxy S gewoon mooier is. Heel leuk voor Engadget dat ze er foto's van hebben kunnen maken, maar het is gewoon een feit dat het scherm van de Galaxy S kleuriger is, maar dat kan je natuurlijk alleen meemaken als je ze beide hebt gebruikt, en daar zijn de meeste apple fanboys weer te idioot voor.
Dus ik moet maar even van jou gekleurde mening uitgaan ipv verschillende testen die ze daadwerkelijk naast elkaar leggen en waarbij je ziet dat het beeld van de Galaxy S korreliger en onechte kleuren heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')