Bokquote:Op maandag 8 november 2010 22:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee, het topic is saai geworden. Zet maar een slotteke!
Ah, dus zodra mensen serieus gaan reageren wordt het saai?quote:Op maandag 8 november 2010 22:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee, het topic is saai geworden. Zet maar een slotteke!
Plausibele reden heb ik ook nog niet gezien. Van mijn kant wel: ik ga een dutje doen.quote:Op maandag 8 november 2010 22:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ah, dus zodra mensen serieus gaan reageren wordt het saai?
Nee, wie zegt dat?quote:Op maandag 8 november 2010 22:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ah, dus zodra mensen serieus gaan reageren wordt het saai?
Nee we zijn het niet eens, want ik vind de iPhone nog steeds niet beter. De reden dat ik hem zou kopen als prijs geen rol speelt is puur omdat ik hem mooier vind.quote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef retorbrapi het volgende:
Oke, serieus: door met dat prijsargument te komen is deze discussie wat mij betreft doodgebloed. Ik zie prijs namelijk als een externe factor die losstaat van hoe goed een toestel is. Dus zonder naar de prijs te kijken vind ik de iPhone een beter toestel.
Nu blijkt dus dat als je de prijs wegdenkt, jullie ook voor de iPhone zouden kiezen. Dan zijn we het dus eigenlijk "eens", ook al hechten jullie wel waarde aan de prijs en ik niet.
TS is een rijkelui's kindquote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef retorbrapi het volgende:
Oke, serieus: door met dat prijsargument te komen is deze discussie wat mij betreft doodgebloed. Ik zie prijs namelijk als een externe factor die losstaat van hoe goed een toestel is. Dus zonder naar de prijs te kijken vind ik de iPhone een beter toestel.
Nu blijkt dus dat als je de prijs wegdenkt, jullie ook voor de iPhone zouden kiezen. Dan zijn we het dus eigenlijk "eens", ook al hechten jullie wel waarde aan de prijs en ik niet.
Al kreeg ik hem gratis, dan zou ik hem niet willen. Waarom niet? Omdat ik niets heb met iphone. Ik voel me meer "verbonden" met HTC dan met Apple. EDIT: ik vergeet trouwens dat ik hem niet mooi vind. Maargoed, da's mijn mening hè.quote:Op maandag 8 november 2010 22:56 schreef retorbrapi het volgende:
Dan ben jij een rasechte hater. Jij bent minstens zo irrationeel als wat van 'fanboys' wordt beweerd.quote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef nattermann het volgende:
[..]
Al kreeg ik hem gratis, dan zou ik hem niet willen. Waarom niet? Omdat ik niets heb met iphone. Ik voel me meer "verbonden" met HTC dan met Apple. EDIT: ik vergeet trouwens dat ik hem niet mooi vind. Maargoed, da's mijn mening hè.
Nee, ik haat dat ding niet hoor. Ik heb er simpelweg niets mee. Trouwens, een hater omdat ik iets niet mooi vindquote:Op maandag 8 november 2010 23:08 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dan ben jij een rasechte hater. Jij bent minstens zo irrationeel als wat van 'fanboys' wordt beweerd.
Irrationeel omdat je 'm niet zou willen zou je 'm gratis krijgen. En irrationeel omdat je "er niks mee hebt". Want is dat nog ergens op gebaseerd? Het lijkt er niet op namelijk. Irrationeel dus.quote:Op maandag 8 november 2010 23:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, ik haat dat ding niet hoor. Ik heb er simpelweg niets mee. Trouwens, een hater omdat ik iets niet mooi vind? Fanboy-mentaliteit blijkbaar.
Ja, het is goed. Het hoeft niet ergens op gebaseerd te zijn. Als ik hem niet mooi vind, dan vind ik hem niet mooi. Dat hoef ik niet te onderbouwen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:14 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Irrationeel omdat je 'm niet zou willen zou je 'm gratis krijgen. En irrationeel omdat je "er niks mee hebt". Want is dat nog ergens op gebaseerd? Het lijkt er niet op namelijk. Irrationeel dus.
Als ze even duur waren was ik waarnschijnlijk voor de iphone 4 gegaan.quote:Op maandag 8 november 2010 22:24 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zíjn probleem, ik ben niet degene die jaloers is hoor.
Multitasking in iOS is technisch en qua usability juist beter dan in Android.quote:Op maandag 8 november 2010 23:49 schreef Brombaard het volgende:
iOS is duidelijk inferieur. Ziet er misschien iets flitsender uit dan Android, maar geen widgets of goed notificatiesysteem en nog steeds beperkte multitasking.
Daar komt nog eens bij dat je aan T-mobile vastzit.
Hou eens op, one trick pony.quote:Op maandag 8 november 2010 23:51 schreef Hyundai het volgende:
TS verliest een discussie weg wilt meteen een slotje
Dit bericht is getypt vanaf mijn samsung galaxy s met swype, goede snelle software en geen apple stront.
Waar verliest hij dan een discussie?quote:Op maandag 8 november 2010 23:51 schreef Hyundai het volgende:
TS verliest een discussie weg wilt meteen een slotje
Dit bericht is getypt vanaf mijn samsung galaxy s met swype, goede snelle software en geen apple stront.
Android loopt nog ver achter op usability, iets wat bij iOS sinds het begin wel goed in elkaar steekt. Verreweg de meeste gebruikers hebben liever iets wat snel en gebruiksvriendelijk is ipv een paar features meer. Daarbij heeft iOS veel meer apps en games.quote:Op maandag 8 november 2010 23:49 schreef Brombaard het volgende:
iOS is duidelijk inferieur. Ziet er misschien iets flitsender uit dan Android, maar geen widgets of goed notificatiesysteem en nog steeds beperkte multitasking.
Daar komt nog eens bij dat je aan T-mobile vastzit.
Nou, nou, ik vind het niet zo moeilijk allemaal hoor. Ik zie om me heen steeds meer mensen met een Android toestel, en zie komen er allemaal prima zelf uit en zijn erg tevreden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Android loopt nog ver achter op usability, iets wat bij iOS sinds het begin wel goed in elkaar steekt. Verreweg de meeste gebruikers hebben liever iets wat snel en gebruiksvriendelijk is ipv een paar features meer. Daarbij heeft iOS veel meer apps en games.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |