Ietsje maar.quote:Op maandag 8 november 2010 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken je al heel wat langer als vandaag
ja ik ping hem gelijkquote:Op maandag 8 november 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan vraag je een nieuwe aan Sinterklaas
Heel ietsjes jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach nee, gewoon dat snot opsnuiven en blijven doorgaanquote:Op maandag 8 november 2010 20:38 schreef TJDoornbos het volgende:
ja goed hoor. Beetje grieperig. Maar dat mag de pret niet drukken.
ja, dan zeg ik wel weer dat ik naar yogaquote:
je pingt hem?quote:Op maandag 8 november 2010 20:40 schreef PeZu het volgende:
ooeh bambi is in de sneeuw nu![]()
ja ik ping hem gelijk
Met je androidquote:Op maandag 8 november 2010 20:40 schreef PeZu het volgende:
ooeh bambi is in de sneeuw nu![]()
[..]
ja ik ping hem gelijk
Oooooow. Dus dát bedoelen ze met yogaquote:Op maandag 8 november 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan zeg ik wel weer dat ik naar yoga
kijk jij en bambiquote:
o ja, yogaquote:Op maandag 8 november 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan zeg ik wel weer dat ik naar yoga
ik blijf doorgaan ondanks dat Muck dat niet slim vindt.quote:Op maandag 8 november 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach nee, gewoon dat snot opsnuiven en blijven doorgaan
nou jaaa...'ze'...ik wel in elk gevalquote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooooow. Dus dát bedoelen ze met yoga! Nee, nou snap ik het
.
pfff hoeft ze niet bij mij te doen, kom ik helemaal de deur niet meer uitquote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik blijf doorgaan ondanks dat Muck dat niet slim vindt.
ping.quote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk jij en bambi![]()
[ afbeelding ]
ja mijn mam is de sint en die heeft ping
Niet echt een zedelijke moment heb je gekozen om te screenen, eh?quote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk jij en bambi![]()
[ afbeelding ]
ja mijn mam is de sint en die heeft ping
ach ja, maar je moet ook nooit naar je vrouw luisterenquote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef TJDoornbos het volgende:
ik blijf doorgaan ondanks dat Muck dat niet slim vindt.
zulke associaties heb ik niet, door mijn aandoening ben ik a seksueelquote:Op maandag 8 november 2010 20:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet echt een zedelijke moment heb je gekozen om te screenen, eh?
Jij... jij....jij....quote:Op maandag 8 november 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou jaaa...'ze'...ik wel in elk geval
Geeft niks, wat je niet kent mis je niet.quote:Op maandag 8 november 2010 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
zulke associaties heb ik niet, door mijn aandoening ben ik a seksueel
En zeker niet als ze Muck heetquote:Op maandag 8 november 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach ja, maar je moet ook nooit naar je vrouw luisteren
ja!quote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef MPG het volgende:
Jij... jij....jij....
Vrouw van bijna dertig![]()
![]()
!
ik luister te vaak vrees ik.quote:Op maandag 8 november 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach ja, maar je moet ook nooit naar je vrouw luisteren
en dat zeg je nu pas............quote:
ja botte hond, ik heb die aandoening dus pas later gekregen dus ik ken en mis het welquote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geeft niks, wat je niet kent mis je niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |