quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Nee, te grappigquote:Op maandag 8 november 2010 19:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik gok dat je hem al kent, maar een leuk stukje van Jimmy Carr over Moral Dillemas.![]()
quote:
Ik zou gewoon keihard gaan schreeuwen van machteloze frustratie, totdat de buren komen en die je kunnen helpen zoeken.quote:Op maandag 8 november 2010 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat stel je wel kunnen![]()
echt alles al 3x bovenste onder gehaald
Ik ben nog steeds niet over de laatste familieverjaardag heen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo bang voor represailles van haar?
ik heb al geschopt en geslagenquote:Op maandag 8 november 2010 20:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou gewoon keihard gaan schreeuwen van machteloze frustratie, totdat de buren komen en die je kunnen helpen zoeken.![]()
[..]
Ik ben nog steeds niet over de laatste familieverjaardag heen.
quote:
daar heb je ook een aapje voor, driftbuiaapjequote:
Dat weet je tochquote:Op maandag 8 november 2010 20:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou gewoon keihard gaan schreeuwen van machteloze frustratie, totdat de buren komen en die je kunnen helpen zoeken.![]()
[..]
quote:Op maandag 8 november 2010 20:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
ik vind het eigelijk heel ergquote:Op maandag 8 november 2010 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar heb je ook een aapje voor, driftbuiaapje
Nu ben ik ook nieuwsgierigquote:
Hey Trevquote:
Toekquote:
Hey Barretjequote:Op maandag 8 november 2010 20:09 schreef Barretje80 het volgende:
terug!
en pfoeee.. wat waait het hard!!
Gelukkig! Je bent niet ontvoerdquote:Op maandag 8 november 2010 20:09 schreef Barretje80 het volgende:
terug!
en pfoeee.. wat waait het hard!!
Ik zou serieus gewoon naar buiten gaan en alle voorbijgangers in hun gezicht krijsen dat het hufters zijn en ze je niet helpen.quote:
Wat een anti-climax zeg.quote:Op maandag 8 november 2010 20:11 schreef PeZu het volgende:
ooh gelukkig voor usenet![]()
ik kijk bambi inmiddels
quote:Op maandag 8 november 2010 20:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou serieus gewoon naar buiten gaan en alle voorbijgangers in hun gezicht krijsen dat het hufters zijn en ze je niet helpen.
[..]
Wat een anti-climax zeg.
quote:
nog steeds kut want ik wil gewoon mijn originele dvdquote:Op maandag 8 november 2010 20:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou serieus gewoon naar buiten gaan en alle voorbijgangers in hun gezicht krijsen dat het hufters zijn en ze je niet helpen.
[..]
Wat een anti-climax zeg.
Serieus, wat een vernakt leven heb jij. Wil je gewoon een jeugdherinnering ophalen, iets liefs en zacht en dan raakt de wereld je met volle kracht in je gezicht. Klotezooi.quote:Op maandag 8 november 2010 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog steeds kut want ik wil gewoon mijn originele dvd![]()
plus deze is alleen nederlands en mist dus deze cuteness
Ah... de woeste woerd wordt getemd door zijn nichtjes?quote:Op maandag 8 november 2010 20:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Over de familieverjaardag; ik woon wat verder weg, dus ik kom relatief weinig op familiebezoekjes. Dus als ze dan iemand even moeten jennen weten jullie wel wie het is.
Alsof jij nooit mee doetquote:Op maandag 8 november 2010 20:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Over de familieverjaardag; ik woon wat verder weg, dus ik kom relatief weinig op familiebezoekjes. Dus als ze dan iemand even moeten jennen weten jullie wel wie het is.
Ah. Daar komt de aap uit de mouw!quote:
Natuurlijk, ze willen even laten zien wie de baas is.quote:Op maandag 8 november 2010 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah... de woeste woerd wordt getemd door zijn nichtjes?
jaquote:Op maandag 8 november 2010 20:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Serieus, wat een vernakt leven heb jij. Wil je gewoon een jeugdherinnering ophalen, iets liefs en zacht en dan raakt de wereld je met volle kracht in je gezicht. Klotezooi.
Ik ben gewoon een lieve grote neef die het lijdzaam laat gebeuren, terwijl hij in zijn gedachten smeekt dat God hem opbeamt en terug plaats in zijn huisje.quote:
Sla het raam van de buren in voor de schermen. Extra aandacht verzekert.quote:Op maandag 8 november 2010 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
ik ga maar even in mijn polsen krassen
Waarom geloof ik dat nou nietquote:Op maandag 8 november 2010 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een lieve grote neef die het lijdzaam laat gebeuren, terwijl hij in zijn gedachten smeekt dat God hem opbeamt en terug plaats in zijn huisje.
HEIDEN! Geloof jij niet?quote:
ik heb geen burenquote:Op maandag 8 november 2010 20:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sla het raam van de buren in voor de schermen. Extra aandacht verzekert.
ik zit in nederland op een platform hoor ..quote:Op maandag 8 november 2010 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig! Je bent niet ontvoerd![]()
Bemanning olieplatform ontvoerd in Nigeria
Dan zou ik de kindertelefoon bellen en die mee laten luisteren terwijl het gebeurd.quote:
ik heb geen telefoonquote:Op maandag 8 november 2010 20:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan zou ik de kindertelefoon bellen en die mee laten luisteren terwijl het gebeurd.
Ja verdorie, een beetje constructief meedenken kan ook wel hoor. Beetje pro-activiteit mag best.quote:
als ik dat kon zat ik er toch niet zo bijquote:Op maandag 8 november 2010 20:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja verdorie, een beetje constructief meedenken kan ook wel hoor. Beetje pro-activiteit mag best.
Aangeleerde hulpeloosheid. Maak keuzes en sta erachter. Wees een man.quote:Op maandag 8 november 2010 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik dat kon zat ik er toch niet zo bij
ik maak altijd de verkeurde keuzesquote:Op maandag 8 november 2010 20:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aangeleerde hulpeloosheid. Maak keuzes en sta erachter. Wees een man.
Ja, die eeuwige slachtofferrolquote:Op maandag 8 november 2010 20:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Aangeleerde hulpeloosheid. Maak keuzes en sta erachter. Wees een man.
Eigenlijk zou je het liefst nu gewoon in een veilig hokje willen zitten en Bambi kijken he? Alleen jij, de zachte muren, bambi op de tv en de dwangbuis.quote:
Dat kwetst mij wel een beetje, dat je mij niet gelooft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |