ik lig in mijn bed omringd met 35 kussens zachtjes te huilen en te fokken terwijl ik bambi kijkquote:Op maandag 8 november 2010 20:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je het liefst nu gewoon in een veilig hokje willen zitten en Bambi kijken he? Alleen jij, de zachte muren, bambi op de tv en de dwangbuis.
Meer omdat ik in geval wel beter weetquote:Op maandag 8 november 2010 20:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat kwetst mij wel een beetje, dat je mij niet gelooft.
spiraalvormig zoutjequote:
quote:Op maandag 8 november 2010 20:29 schreef PeZu het volgende:
ooh crap ik was vergeten dat ik in mijn polsen had gekrast, nu zijn mijn lakens rood![]()
zie j e altijd de verkeerde keuzes
quote:Op maandag 8 november 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die eeuwige slachtofferrol
het is heus niet mijn schuld dat mijn bambi dvd zomaar weg is hoorquote:
ach man, die ligt morgen gewoon voor je neus, je bent nu veel te boos om hem te vindenquote:Op maandag 8 november 2010 20:33 schreef PeZu het volgende:
het is heus niet mijn schuld dat mijn bambi dvd zomaar weg is hoor
ik zoek hem al een paar wekenquote:Op maandag 8 november 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach man, die ligt morgen gewoon voor je neus, je bent nu veel te boos om hem te vinden
eigenlijk had ik hartige tosti's met een heet sausjequote:
hee hoi, ja, goehoedquote:
tostis met hete suikerquote:Op maandag 8 november 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eigenlijk had ik hartige tosti's met een heet sausje
hou daar dan mee op, dan kom je hem vanzelf tegenquote:
daar zou je bijna van gaan hardlopen he?quote:Op maandag 8 november 2010 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
tostis met hete suiker![]()
hete tostis met suiker(taartje)
ik ben bang van nietquote:Op maandag 8 november 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hou daar dan mee op, dan kom je hem vanzelf tegen
ja goed hoor. Beetje grieperig. Maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op maandag 8 november 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hee hoi, ja, goehoed![]()
morgen mijn laatste dagje weekend![]()
en daaaar?
Klotezooi, door mijn studie mag ik hier officieel niet om lachen en nu zit ik mij gewoon te verbijten om niet te lachen. Hufter!quote:Op maandag 8 november 2010 20:29 schreef PeZu het volgende:
ooh crap ik was vergeten dat ik in mijn polsen had gekrast, nu zijn mijn lakens rood![]()
zie j e altijd de verkeerde keuzes
Vast!quote:Op maandag 8 november 2010 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meer omdat ik in geval wel beter weet
quote:Op maandag 8 november 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar zou je bijna van gaan hardlopen he?
dan vraag je een nieuwe aan Sinterklaasquote:Op maandag 8 november 2010 20:38 schreef PeZu het volgende:
ik ben bang van niet![]()
maar goed ik kijk inmiddels wel bambi
Ik ken je al heel wat langer als vandaagquote:Op maandag 8 november 2010 20:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Klotezooi, door mijn studie mag ik hier officieel niet om lachen en nu zit ik mij gewoon te verbijten om niet te lachen. Hufter!
[..]
Vast!
Ietsje maar.quote:Op maandag 8 november 2010 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken je al heel wat langer als vandaag
ja ik ping hem gelijkquote:Op maandag 8 november 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan vraag je een nieuwe aan Sinterklaas
Heel ietsjes jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach nee, gewoon dat snot opsnuiven en blijven doorgaanquote:Op maandag 8 november 2010 20:38 schreef TJDoornbos het volgende:
ja goed hoor. Beetje grieperig. Maar dat mag de pret niet drukken.
ja, dan zeg ik wel weer dat ik naar yogaquote:
je pingt hem?quote:Op maandag 8 november 2010 20:40 schreef PeZu het volgende:
ooeh bambi is in de sneeuw nu![]()
ja ik ping hem gelijk
Met je androidquote:Op maandag 8 november 2010 20:40 schreef PeZu het volgende:
ooeh bambi is in de sneeuw nu![]()
[..]
ja ik ping hem gelijk
Oooooow. Dus dát bedoelen ze met yogaquote:Op maandag 8 november 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan zeg ik wel weer dat ik naar yoga
kijk jij en bambiquote:
o ja, yogaquote:Op maandag 8 november 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan zeg ik wel weer dat ik naar yoga
ik blijf doorgaan ondanks dat Muck dat niet slim vindt.quote:Op maandag 8 november 2010 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach nee, gewoon dat snot opsnuiven en blijven doorgaan
nou jaaa...'ze'...ik wel in elk gevalquote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooooow. Dus dát bedoelen ze met yoga! Nee, nou snap ik het
.
pfff hoeft ze niet bij mij te doen, kom ik helemaal de deur niet meer uitquote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik blijf doorgaan ondanks dat Muck dat niet slim vindt.
ping.quote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk jij en bambi![]()
[ afbeelding ]
ja mijn mam is de sint en die heeft ping
Niet echt een zedelijke moment heb je gekozen om te screenen, eh?quote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk jij en bambi![]()
[ afbeelding ]
ja mijn mam is de sint en die heeft ping
ach ja, maar je moet ook nooit naar je vrouw luisterenquote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef TJDoornbos het volgende:
ik blijf doorgaan ondanks dat Muck dat niet slim vindt.
zulke associaties heb ik niet, door mijn aandoening ben ik a seksueelquote:Op maandag 8 november 2010 20:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet echt een zedelijke moment heb je gekozen om te screenen, eh?
Jij... jij....jij....quote:Op maandag 8 november 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou jaaa...'ze'...ik wel in elk geval
Geeft niks, wat je niet kent mis je niet.quote:Op maandag 8 november 2010 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
zulke associaties heb ik niet, door mijn aandoening ben ik a seksueel
En zeker niet als ze Muck heetquote:Op maandag 8 november 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach ja, maar je moet ook nooit naar je vrouw luisteren
ja!quote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef MPG het volgende:
Jij... jij....jij....
Vrouw van bijna dertig![]()
![]()
!
ik luister te vaak vrees ik.quote:Op maandag 8 november 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach ja, maar je moet ook nooit naar je vrouw luisteren
en dat zeg je nu pas............quote:
ja botte hond, ik heb die aandoening dus pas later gekregen dus ik ken en mis het welquote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geeft niks, wat je niet kent mis je niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |