quote:Op maandag 8 november 2010 20:00 schreef roos85 het volgende:
gaat die gast nou fileren met een officemesje
Tequote:Op maandag 8 november 2010 20:00 schreef roos85 het volgende:
Die had 'm ermee neergestoken en gefileerdquote:Op maandag 8 november 2010 20:01 schreef roos85 het volgende:
jammer dat Gordon Ramsay er niet bijstond
Ik las "flieren" met een "officemeisje" en ik snapte hem nietquote:Op maandag 8 november 2010 20:00 schreef roos85 het volgende:
t wat zou ie met Pascal gedaan hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 20:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die had 'm ermee neergestoken en gefileerd
Uitbenen. Wel zo comfortabel.quote:Op maandag 8 november 2010 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
t wat zou ie met Pascal gedaan hebben
Ik weet in elk geval dat dit de laatste voorrondeweek is. De rest, geen idee... maar klinkt wel waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 november 2010 20:28 schreef Paul99 het volgende:
Is dit de laatste week van de voorrondes?
En dan? Één week halve finale en één week finale?
Sabinequote:
Knorr ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Voordat Topchef begint moeten we natuurlijk zelf ook weer de Topchef uithangen. Vanaaf staat er Kip Madras op het menu
quote:
Jouw pijn, is mijn pijnquote:
Grolschquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:30 schreef Drassss het volgende:
Weer geforceerd dat bierflesje in beeld
Omhooggevallen kwal dat het isquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Omar: Tu lekkuhr, tuh Lekkuuhhrr
Omhooggevallenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Omhooggevallen kwal dat het is
Hij is Canadeesquote:
Alles is in september/oktober opgenomen, dus je raadt het alquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:39 schreef Vork het volgende:
Rabarber in het seizoen, zei ze dat nou? Is dat programma alweer zo erg lang geleden opgenomen, of gaat er hier is mis in iemands beleving?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Alles is in september/oktober opgenomen, dus je raadt het al
Als je dat saus noemt; het leek meer op slagroomquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nu weer teveel SAUS?
Het is ook nooit goed
Ze noemden het zelf sausquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Als je dat saus noemt; het leek meer op slagroom
Ik wilde het net zeggenquote:
Knap?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef Djokotron het volgende:
Iberico varken en bieten, volgens mij heb ik deze aflevering al gezien?
Jawohl!quote:
Ja en er gewoon weer over beginnenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:29 schreef Djokotron het volgende:
Rico.. pfff aub rot op zeg.
Ik was van slag omdat ie mijn naam niet wist.. ach meid toch
Moeten ze bij mij niet doen. De hete grillplaat, messen en hete pannen zijn geduldig.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:33 schreef Steeven het volgende:
Zo droog hoe ze lopen te zuigen af en toe. Ze leggen het er zo dik bovenop dat het me verbaast dat mensen daar nog geïrriteerd door raken.
Of ze houdt van de emotionele typesquote:Op woensdag 10 november 2010 19:35 schreef Drassss het volgende:
Nu scoort hij minpunten bij Stephanie
Volgens mij juist van emo's als ik zo de aflevering heb bekekenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Of ze houdt van de emotionele types
Ik zat er op te wachtenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:37 schreef Dekatria het volgende:
Twee stripfiguren?
[ afbeelding ]
Goh
En op diequote:
Priscillaquote:
Nou, nee, daar kan ik niet zo goed tegenquote:
Dat vind ik nou zo'n vreselijk kindquote:
Bobbie, denk dat we haar enige stille aanbidders zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 20:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo'n vreselijk kindbrrr
Ik ben bang van wel iddquote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Bobbie, denk dat we haar enige stille aanbidders zijn
Lekker toch, heb je geen concurrentiequote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Rico!![]()
Hij lijkt echt sprekend op Newman van Seinfeld. Ook hoe ie doet.
[ afbeelding ]
Haha, ja klopt. Ik dacht al: Waar ken ik die vent van!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Rico!![]()
Hij lijkt echt sprekend op Newman van Seinfeld. Ook hoe ie doet.
[ afbeelding ]
Nog 2,5 uur.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:21 schreef Djokotron het volgende:
Dat Priscilla die jankerds maar goed aanpakt dadelijk
Ik hoor Rico straks alweer:quote:Op donderdag 11 november 2010 16:21 schreef Djokotron het volgende:
Dat Priscilla die jankerds maar goed aanpakt dadelijk
Ook wel weer eens goed, voor je ogenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Neee!!! Ik kan de almachtige Priscilla vanavond niet bewonderen
Fantaseren is ook leukquote:Op donderdag 11 november 2010 17:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Neee!!! Ik kan de almachtige Priscilla vanavond niet bewonderen
Volgens mij wel....quote:Op donderdag 11 november 2010 19:14 schreef wonderer het volgende:
Oh jezus, die perenIk denk niet dat Omar het gaat redden tot de halve finale
quote:
Ook echt maar een chipje he...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Djokotron het volgende:
Omar gaat wel door, zag je al in de promo. Maar goed, half uur priscillagemist.
Tjipje van knolselderij![]()
Er was weinig inkijk... er zat een sjaal/das oid overheenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Djokotron het volgende:
Omar gaat wel door, zag je al in de promo. Maar goed, half uur priscillagemist.
Tjipje van knolselderij![]()
Inkijk is leuk, maar ik geniet meer van haar gedrag en haar welbespraaktheidquote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er was weinig inkijk... er zat een sjaal/das oid overheen
Was dat niet Bastiaan?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef Djokotron het volgende:
Pascal sukkeltje.
Als je in het restaurant eet, wil je toch ook geen zand in je eten, dom kalf
En een lekker kopje Lavazza koffie toequote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef Ryon het volgende:
Hoe het komt weet ik niet. Maar ook vandaag weer krijg ik een geweldige zin in een plak old Amsterdam met een lekker glas bockbier erbij.
Dat is wel zo, maar ik vind het ook wel een beetje zuur.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef Djokotron het volgende:
Pascal sukkeltje.
Als je in het restaurant eet, wil je toch ook geen zand in je eten, dom kalf
En zijn gebleekte tandenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef Dekatria het volgende:
Omar's rechterwenkbrauw is gefacelift.
quote:
Ik moet wel om 'm lachen, maar volgens mij is z'n scholgerecht veel te simpel. Zeker in de Bokkedoorns.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:13 schreef Montagui het volgende:
Kan me die Omar steeds beter velen eigenlijk.... en levert natuurlijk wel betere tv op als hij en Rico de halve finale zouden halen!
En Pascal niet te vergetenquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En Pascal niet te vergeten
Wie weet valt volgende week de helft wel af, of meer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:07 schreef k_man het volgende:
Als ze alle 16 tegelijk moeten is het geen halve finale. Ik had gerekend op weer twee groepen van acht.
ja.quote:Op maandag 15 november 2010 17:41 schreef Drassss het volgende:
Dus vanavond alle 16 in 1 aflevering?
Omar of Kaiquote:Op maandag 15 november 2010 17:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja.
met wie zal Pascal het eerste conflict krijgen?
lijkt me een prima groepjequote:Op maandag 15 november 2010 17:55 schreef Drassss het volgende:
Ik stem voor het groepje. Omar/Ibira/Pascal en clown Rico..
Vlam in de pan, (over)kokend van woede, etcquote:
en Julius die zeurt om meer sausquote:Op maandag 15 november 2010 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vlam in de pan, (over)kokend van woede, etc
En Robert die vindt dat er te veel saus isquote:
En de 2 sterren chef die er tussenin zit vindt het prima en zowaar Julius/Kranenborg ookquote:Op maandag 15 november 2010 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
En Robert die vindt dat er te veel saus is
Ja, echt tegenspreken durven ze die kerels op vrijdag niet, he?quote:Op maandag 15 november 2010 18:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
En de 2 sterren chef die er tussenin zit vindt het prima en zowaar Julius/Kranenborg ook
niet bepaaldquote:Op maandag 15 november 2010 18:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, echt tegenspreken durven ze die kerels op vrijdag niet, he?
Koning Julius is ook gewoon grootsquote:Op maandag 15 november 2010 18:13 schreef wonderer het volgende:
Als ze het met een grootheid eens zijn, betekent dat natuurlijk dat ze zelf ook groots zijn
"groots" is wat anders dan "groot", dat weet je toch?quote:Op maandag 15 november 2010 18:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Koning Julius is ook gewoon groots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |