Knap?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef Djokotron het volgende:
Iberico varken en bieten, volgens mij heb ik deze aflevering al gezien?
Jawohl!quote:
Ja en er gewoon weer over beginnenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:29 schreef Djokotron het volgende:
Rico.. pfff aub rot op zeg.
Ik was van slag omdat ie mijn naam niet wist.. ach meid toch
Moeten ze bij mij niet doen. De hete grillplaat, messen en hete pannen zijn geduldig.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:33 schreef Steeven het volgende:
Zo droog hoe ze lopen te zuigen af en toe. Ze leggen het er zo dik bovenop dat het me verbaast dat mensen daar nog geïrriteerd door raken.
Of ze houdt van de emotionele typesquote:Op woensdag 10 november 2010 19:35 schreef Drassss het volgende:
Nu scoort hij minpunten bij Stephanie
Volgens mij juist van emo's als ik zo de aflevering heb bekekenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Of ze houdt van de emotionele types
Ik zat er op te wachtenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:37 schreef Dekatria het volgende:
Twee stripfiguren?
[ afbeelding ]
Goh
En op diequote:
Priscillaquote:
Nou, nee, daar kan ik niet zo goed tegenquote:
Dat vind ik nou zo'n vreselijk kindquote:
Bobbie, denk dat we haar enige stille aanbidders zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 20:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo'n vreselijk kindbrrr
Ik ben bang van wel iddquote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Bobbie, denk dat we haar enige stille aanbidders zijn
Lekker toch, heb je geen concurrentiequote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Rico!![]()
Hij lijkt echt sprekend op Newman van Seinfeld. Ook hoe ie doet.
[ afbeelding ]
Haha, ja klopt. Ik dacht al: Waar ken ik die vent van!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Rico!![]()
Hij lijkt echt sprekend op Newman van Seinfeld. Ook hoe ie doet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |