Wie weet valt volgende week de helft wel af, of meer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:07 schreef k_man het volgende:
Als ze alle 16 tegelijk moeten is het geen halve finale. Ik had gerekend op weer twee groepen van acht.
ja.quote:Op maandag 15 november 2010 17:41 schreef Drassss het volgende:
Dus vanavond alle 16 in 1 aflevering?
Omar of Kaiquote:Op maandag 15 november 2010 17:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja.
met wie zal Pascal het eerste conflict krijgen?
lijkt me een prima groepjequote:Op maandag 15 november 2010 17:55 schreef Drassss het volgende:
Ik stem voor het groepje. Omar/Ibira/Pascal en clown Rico..
Vlam in de pan, (over)kokend van woede, etcquote:
en Julius die zeurt om meer sausquote:Op maandag 15 november 2010 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vlam in de pan, (over)kokend van woede, etc
En Robert die vindt dat er te veel saus isquote:
En de 2 sterren chef die er tussenin zit vindt het prima en zowaar Julius/Kranenborg ookquote:Op maandag 15 november 2010 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
En Robert die vindt dat er te veel saus is
Ja, echt tegenspreken durven ze die kerels op vrijdag niet, he?quote:Op maandag 15 november 2010 18:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
En de 2 sterren chef die er tussenin zit vindt het prima en zowaar Julius/Kranenborg ook
niet bepaaldquote:Op maandag 15 november 2010 18:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, echt tegenspreken durven ze die kerels op vrijdag niet, he?
Koning Julius is ook gewoon grootsquote:Op maandag 15 november 2010 18:13 schreef wonderer het volgende:
Als ze het met een grootheid eens zijn, betekent dat natuurlijk dat ze zelf ook groots zijn
"groots" is wat anders dan "groot", dat weet je toch?quote:Op maandag 15 november 2010 18:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Koning Julius is ook gewoon groots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |