+ Ik vind de achtergrond met name erg mooi bij deze foto. De compositie is ook prima.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Raven_NL het volgende:
+ leuk spel met licht
+ apparte foto
- achtergrond vind ik minder linksboven stoort een beetje
[ afbeelding ]
Gaaf man...quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:47 schreef firewirecable het volgende:
+ Het beneden gedeelte van de foto is goed belicht, en de kleuren zijn mooi zacht en doen zilver aan.
- Ik mis compositie, en de foto bevat té veel zwart zonder details (tevens ontbreekt de perspectief correctie, de kerk helt naar achteren)
Pont Petroli Badalona : 2 minuten belicht
[ link | afbeelding ]
Pont Petroli by jsprhrmsn.photography, on Flickr
Is die toevallig in spijkenisse gemaakt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Even een opmerking over de perspectief correctie. Die kerk staat aan alle kanten totaal scheef, dat dinge is helemaal weggezakt dus dat is wel erg lastig dan.
Ps. Hoe krijg je trouwens een foto zoals als jij met een 2 minuten belichting op klaar lichte dag niet overbelicht?
+ mooi lichtquote:Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef _Loki het volgende:
+ Mooie belichting!
+ die 2 hoedjes maken het interessant, het contrast ertussen ook.
- de rest van de foto is wat saai en verteld niet veel.
[ afbeelding ]
+ Mooie kleuren. Door het pad in het midden krijgt de foto mooie diepte.quote:Op maandag 20 december 2010 18:43 schreef RikKer93 het volgende:
+ Scherpte van de muffin en vervaging van de rest
+ Reflectie in het raam
- Onderwerp, het spreekt me niet aan
- Gek stuk karton links in het beeld
[ afbeelding ]
Tnx !quote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef Omniej het volgende:
Bonuspluspunt voor Wiebeldak: je hebt én de sneeuw, én de vogel perfect belicht gekregen. Beide zijn nog volledig doortekend, netjes gedaan.
Haha, dan zal het wel waar zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:59 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx !
Grappig dat je dat zegt. Op Flickr zeiden 2 mensen precies hetzelfde
+ Scherpte vogel en takquote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef actuele_vertrektijd het volgende:
+ contrast
+ scherpte vogel
- richting vogel (ook al doe je daar weinig aan)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |