De sovjets bestaan al 20 jaar niet meer hoorquote:Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Red Alert 1, ff gedownload tijd geleden, kei gaaf snel nog! Meer dan 10 jaar oud maar wel echt jeugd sentimentOja, de sovjets hadden toen blijkbaar de beste wapens
Ach, op zich is er natuurlijk niets mis met de VVD. Dat heb ik ook meerdere malen verkondigd op dit forum. Kan mij alleen moeilijk vinden in haar programma, maar dat maakt de partij nog niet verkeerdquote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij was wel een goed politicus
Maar toen mijn eigen politiek bewustzijn zich ontwikkelde kon ik me ook niet echt meer in zijn standpunten vinden. Toch heb ik de eerste paar keer dat ik mocht stemmen nog wel VVD gestemd. Maar dat ging daarna via D'66 naar de PvdA.
Ik werk als verslaggever voor een dagblad.quote:
Command & Conquer: Red Alert werd uitgebracht in 1996 en is de prequel van de eerste Command & Conquer. Het verhaal gaat over de strijd tussen de sovjets, onder leiding van Jozef Stalin, en de geallieerden, onder leiding van General Gunter von Esling. Professor Einstein heeft na de Tweede Wereldoorlog een tijdmachine gebouwd en Adolf Hitler uit de tijdlijn gewist. Hierdoor is de machtsbalans in Europa veranderd. In het spel kan je een van deze zijdes kiezen en moet je respectievelijk de Sovjets leiden bij het veroveren van Europa of de geallieerden leiden die dit moeten tegengaan. Als men de kant van de Sovjets kiest komt men meer te weten over The Brotherhood of NOD. Het spel is één van de meest legendarische strategiespellen ooit. Het introduceerde onder andere het "Skirmish" principe, een spelvariant waarbij de speler in losstaande levels tegen een computer tegenstander kan spelen zonder dat dit bij het verhaal hoort. Er zijn twee uitbreidingen voor Red Alert gemaakt; Counterstrike en The Aftermath. Verder is het spel Red Alert uitgekomen op (alleen) de PlayStation, en heeft ook een eigen PlayStation uitbreiding/vervolg: Retaliation (vergelijkbaar met The Aftermath uitbreiding voor de PC).quote:Op maandag 8 november 2010 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De sovjets bestaan al 20 jaar niet meer hoor
Chill, betaalt dat een beetje?quote:Op maandag 8 november 2010 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik werk als verslaggever voor een dagblad.
Voor mijn leeftijd mag ik niet klagen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Chill, betaalt dat een beetje?
Ach, je hebt iig wel vrijheid zoals ik het zie! Dat is natuurlijk ook heel belangrijk.quote:Op maandag 8 november 2010 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor mijn leeftijd mag ik niet klagen.
Gaat over [CENTRAAL] [PVV] - Deel 31 - Waar de PVV haar ware aard toontquote:Op maandag 8 november 2010 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier heeft php wel een punt, in dit topic discussierde hij prima mee..
Vrijheid in welke zin?quote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, je hebt iig wel vrijheid zoals ik het zie! Dat is natuurlijk ook heel belangrijk.
Dat blijkt ook wel uit je meningquote:Op maandag 8 november 2010 19:44 schreef phpmystyle het volgende:
Zit te twijfelen als ik de Elsevier gaan verlengen of niet. Opzich wel een leuk blad maar wel vergezeld met een hoop reclame en onzin. En het is ook redelijk aan de prijs. Van de andere kant is dat het enige tijdschrift wat ik lees.
Jij post hier wanneer je maar kan en wilquote:
Hoezo? Ik vind Elsevier een leuk blad. Maar los zijn ze stukken duurder dan met abonnement.quote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat blijkt ook wel uit je mening
Ik heb geen abonnementen, koop de ene keer het ene blad, de andere keer het andere.
Ah, op die fiets. Ja, zolang je je stukken voor de volgende maar afkrijgt, zal je de chef niet horen klagen. Een baan naar mijn hart. Daar staat tegenover dat wanneer er echt iets gebeurt je soms echt 's ochtends in alle vroegte begint en pas na middernacht huiswaarts keert,quote:Op maandag 8 november 2010 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij post hier wanneer je maar kan en wil
Ach alles beter dan wat ik nu doequote:Op maandag 8 november 2010 19:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Ja, zolang je je stukken voor de volgende maar afkrijgt, zal je de chef niet horen klagen. Een baan naar mijn hart. Daar staat tegenover dat wanneer er echt iets gebeurt je soms echt 's ochtends in alle vroegte begint en pas na middernacht huiswaarts keert,
Hoezo?quote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
Wilde trouwens nog effe kwijt dat Red Alert echt een kick-ass game is.
Je volgt toch een studie? Wat wil je later worden dan, om maar even op clichematige wijze uit de hoek te komen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach alles beter dan wat ik nu doeIn een lawaaierige kut fabriek werken, en op zaterdag vrachtwagens wassen. Beter ga ik straks chauffeurs rijbewijs halen. Betaalt ook beter.
Ik wilde gewoon even mijn liefde voor die game tot uiting brengenquote:Hoezo?
Studie???quote:Op maandag 8 november 2010 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je volgt toch een studie? Wat wil je later worden dan, om maar even op clichematige wijze uit de hoek te komen.
[..]
Ik wilde gewoon even mijn liefde voor die game tot uiting brengen
Opmerkelijk dat school je tot voorkort weinig interesseerde terwijl je politiek juist enorm boeiend vindt. Maar goed, als je nu op de goede weg bentquote:Op maandag 8 november 2010 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Studie???![]()
Korte samenvatting.
Ik deed op de basisschool geen ruk en het interesseerde me niet, ik was liever de clown. Daarna deed ik op het VO VMBO-basis (_!), ook daar was de schoolleiding mij zat en ben ik naar rebound getrapt, na 1 jaar mocht ik daar vandaan en ik ging ik verder met VMBO-basis met als profiel elektro. Ook daar deed ik geen zak, maar afin ik heb dat gehaald. Daarna ging ik MBO doen (niv 2
__!). Dat heb ik 3 maanden volgehouden, en ook daar deed ik geen zak meer. Daarna had ik zoiets van dat ik toch wat meer moest gaan doen. Dus aangemeld op de VAVO, en met hangen en wurgen hebben ze mij toegelaten op mavo. Daar ben ik dus na de zomervakantie mee gestart. Aanvankelijk had niemand daar ook maar enig vertrouwen in, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat dat best redelijk. Hopelijk kan ik na dit schooljaar havo gaan doen.
Genoeg getypt
Succes, en volhouden he!!quote:Op maandag 8 november 2010 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Studie???![]()
Korte samenvatting.
Ik deed op de basisschool geen ruk en het interesseerde me niet, ik was liever de clown. Daarna deed ik op het VO VMBO-basis (_!), ook daar was de schoolleiding mij zat en ben ik naar rebound getrapt, na 1 jaar mocht ik daar vandaan en ik ging ik verder met VMBO-basis met als profiel elektro. Ook daar deed ik geen zak, maar afin ik heb dat gehaald. Daarna ging ik MBO doen (niv 2
__!). Dat heb ik 3 maanden volgehouden, en ook daar deed ik geen zak meer. Daarna had ik zoiets van dat ik toch wat meer moest gaan doen. Dus aangemeld op de VAVO, en met hangen en wurgen hebben ze mij toegelaten op mavo. Daar ben ik dus na de zomervakantie mee gestart. Aanvankelijk had niemand daar ook maar enig vertrouwen in, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat dat best redelijk. Hopelijk kan ik na dit schooljaar havo gaan doen.
Genoeg getypt
Zag je geen heil meer in de wereld zonder geld discussie?quote:
Politiek is iets van het laatste anderhalf jaar. En het gevoel dat school toch belangrijk is, is pas gaan groeien toen ik op het MBO zat, vorig jaar dus. Jaar afgemaakt en direct naar de vavo gegaan.quote:Op maandag 8 november 2010 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat school je tot voorkort weinig interesseerde terwijl je politiek juist enorm boeiend vindt. Maar goed, als je nu op de goede weg bentAl enig wat je wilt gaan doen?
Goede vraag, misschien wel werken. Alhoewel mijn hart wel ligt bij transport.quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Succes, en volhouden he!!
Wat wil je na de Havo gaan doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |