Ja maar jamaar, Bolkestein is ook scherp over de Islam. Of is die man ook al van god los?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar. Wilders zegt dat moslims dat enkel doen zodat ze ons land kunnen overnemen
Bolkestein schildert niet de complete moslimgemeenschap af als zijnde gevaarlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja maar jamaar, Bolkestein is ook scherp over de Islam. Of is die man ook al van god los?
En hij is natuurlijk ook nooit vies geweest van de xenofobe stemmen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bolkestein schildert niet de complete moslimgemeenschap af als zijnde gevaarlijk.
Je weet immers maar nooit of die Turkse groenteboer geen leugenaar is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar. Wilders zegt dat moslims dat enkel doen zodat ze ons land kunnen overnemen
quote:
Team America: World Police is op Comedy Central en dat nummer werd net gezongen, vandaar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Of probeer je gewoon van onderwerp te veranderen??
Dank voor de toelichting!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Team America: World Police is op Comedy Central en dat nummer werd net gezongen, vandaar.
Leers? Waar, in de TK? Wordt dat debat vandaag gehouden dan?quote:
Dat is mij overigens wel eens verteld op FOK! Zelfs de vriendelijke kebab-boer speelde een spelletje. Hij doet aardig, maar dat heeft een doel! Open je ogen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je weet immers maar nooit of die Turkse groenteboer geen leugenaar is.
Ja dat vrees ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is mij overigens wel eens verteld op FOK! Zelfs de vriendelijke kebab-boer speelde een spelletje. Hij doet aardig, maar dat heeft een doel! Open je ogen!
Dat ben je toch echt een tikkeltje te paranoide, als je het mij vraagt. Lijkt me bovendien ook lastig functioneren als je achter elke boom spoken ziet.quote:
Ach spoken, spoken zo zou ik de vijfde colonne niet willen omschrijven. Dat is een heel reeel gevaarquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat ben je toch echt een tikkeltje te paranoide, als je het mij vraagt. Lijkt me bovendien ook lastig functioneren als je achter elke boom spoken ziet.
Idioten die dat beweren lopen helaas maar al te veel rond hier op fokquote:
Ik dacht heel even dat je het onderschreef.. Schrok me rot!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Idioten die dat beweren lopen helaas maar al te veel rond hier op fok
Aan de andere kant lopen net zo veel idioten rond dus dat heft elkaar goed op. Geen ruimte voor redelijkheid in dit hele forum.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Idioten die dat beweren lopen helaas maar al te veel rond hier op fok
Dat is onzin.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Aan de andere kant lopen net zo veel idioten rond dus dat heft elkaar goed op. Geen ruimte voor redelijkheid in dit hele forum.
Merendeel doet precies waar die de andere van beticht. Je bent links of je bent rechts. Na een aantal posts wordt vaak al flink op de man gespeeld en gaat het al helemaal voorbij aan het werkelijke onderwerp. Je kan het beter het propaganda forum noemen.quote:
Daar zit helaas wat in.. Maar er zijn hier ook zat mensen die wél serieus willen discussieren. Het wordt ze echter niet altijd even makkelijk gemaakt..quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Merendeel doet precies waar die de andere van beticht. Je bent links of je bent rechts. Na een aantal posts wordt vaak al flink op de man gespeeld en gaat het al helemaal voorbij aan het werkelijke onderwerp. Je kan het beter het propaganda forum noemen.
Vaak wel maar je moet ook een beetje je discussies uitzoeken. En een deel maar laten voor degenen die niet beter kunnen of willen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Merendeel doet precies waar die de andere van beticht. Je bent links of je bent rechts. Na een aantal posts wordt vaak al flink op de man gespeeld en gaat het al helemaal voorbij aan het werkelijke onderwerp. Je kan het beter het propaganda forum noemen.
Daar heb je gelijk in alleen wel jammer aangezien een aantal zeer interessante topics vaak al snel verkloot worden door meningschijters of over the top getroll (beetje trollen kan soms geen kwaad). Maar goed dat is ook een afspiegeling van de maatschappij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vaak wel maar je moet ook een beetje je discussies uitzoeken. En een deel maar laten voor degenen die niet beter kunnen of willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |