Net thuis aangekomen. Wel junkfood en bier opquote:Op donderdag 11 november 2010 18:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat een ongezellige bende in mijn groep. Iedereen ging thuis eten en daarna bankhangen, geen een wilde ook junkfood en bier
2 weken gelden in de Melkweg te Amsterdam. Ik heb 'm daarzo met wat mensen gezien.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:52 schreef Frag_adder het volgende:
Wanneer en waar was die in de bios dan?
Echo!quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
^ Elke laatste vrijdag van de maand.... Een willekeurige anime film.
[..]
Echo!
Het regende dus we hadden geen zin om het centrum in te gaanquote:
is dat niet gruwelijk duur daar?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:26 schreef lelouch het volgende:
[..]
Het regende dus we hadden geen zin om het centrum in te gaan![]()
We hebben bij The Basket gezeten op het Uithof zelf.
Wat duurder, niet extreem.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:33 schreef Ascendancy het volgende:
is dat niet gruwelijk duur daar?
en er rijden toch bussen
Taigono no chi was ook wel goed.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef .Cake. het volgende:
Hahaha, tentamens...![]()
Dat is lang geleden...
Shinryaku! Ika Musume, ehb ik wel eentje van gezien, was wel vrolijk meen ik mij te herinneren... Oké, ga ik die ook nog toevoegen![]()
Als wdn het leuk vindt dan vind ik het meestal ook leuk, dus dit durf ik wel aan.
Durarara is wel vet. Amagami hangt heel erg van de verhaal lijn af. Je hebt steeds een aantal afleveringen per karakter, als dit karakter je niet kan boeien dan is die verhaal lijn ook minder. Ik heb er 2 gezien en die vond ik wel leuk, maar ik heb besloten te wachten tot de hele serie klaar is ipv. elke week 1.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:24 schreef Yi-Long het volgende:
Afgelopen nacht even Durarara binnengehaald, wat wel leuk schijnt te zijn. Ik ga wel eerst Bamboo Blade afkijken voor ik er aan begin.
Ik moet eigenlijk even een goede memorystick of nieuwe externe HDD kopen zodat ik het kan aansluiten op mijn TV of PS3...
Is Amagami trouwens leuk?
ik kijk ze per arc, dus elke maand heb ik wat te kijkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Durarara is wel vet. Amagami hangt heel erg van de verhaal lijn af. Je hebt steeds een aantal afleveringen per karakter, als dit karakter je niet kan boeien dan is die verhaal lijn ook minder. Ik heb er 2 gezien en die vond ik wel leuk, maar ik heb besloten te wachten tot de hele serie klaar is ipv. elke week 1.
Bamboo Bladequote:Op vrijdag 12 november 2010 01:24 schreef Yi-Long het volgende:
Afgelopen nacht even Durarara binnengehaald, wat wel leuk schijnt te zijn. Ik ga wel eerst Bamboo Blade afkijken voor ik er aan begin.
Ik moet eigenlijk even een goede memorystick of nieuwe externe HDD kopen zodat ik het kan aansluiten op mijn TV of PS3...
Is Amagami trouwens leuk?
Baccano: zie bakabt. Of wilde je dat niet weten?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:19 schreef Xaryna het volgende:
Ik wilde Durarara! kijken, maar mijn vriend vindt dat ik eerst Baccano moet zien, maar die kon hij niet vinden. Dus toen ben ik maar Noir gaan kijken.
Nee, tenzij jij weet in welke van zijn vele mappen met DVDs die ene zit met Baccano erop?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Baccano: zie bakabt. Of wilde je dat niet weten?
ctrl+f -> Baccano -> zoeken op W:\quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee, tenzij jij weet in welke van zijn vele mappen met DVDs die ene zit met Baccano erop?
Nyah, gebrande DVDs in van die dvd-mappen in de kast, zonder een database erbijquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ctrl+f -> Baccano -> zoeken op W:\
![]()
dat snapte ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nyah, gebrande DVDs in van die dvd-mappen in de kast, zonder een database erbijDie wil hij nog steeds ooit eens maken
Hè, gets.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:29 schreef Frag_adder het volgende:
Gewoon lekker ouderwets alles 1 voor 1 af gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |