Dit legt het goed uit (ik ben soms slecht in dingen verwoorden op de goede manier):quote:Op woensdag 10 november 2010 18:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, waar gaat ie over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vampieren manhwa dus. Ik lees m bij Manga Fox."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:17 schreef Frag_adder het volgende:
Vampieren of van die twilight dingen?
quote:
Shinryaku! Ika Musume als je van melige anime houdtquote:Op woensdag 10 november 2010 12:18 schreef .Cake. het volgende:
Zijn er trouwens nog series dit seizoen die verrassend goed blijken te zijn? Heb namelijk alleen maar t/m de 2e episode van een aantal gekeken.
Gebaseerd daarop ga ik vanaf nu voor dit seizoen alleen Ore no Imouto, Samurai Girls en Bakuman volgen. En tussendoor af en toe wat Hiraku
Maar dus niet hoe je een gebakken ei met spek moet bestellen!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Shinryaku! Ika Musume als je van melige anime houdt
Plus je leer veel japanse woorden die met eten te maken hebben
Meer specifiek zee voerquote:Op woensdag 10 november 2010 19:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar dus niet hoe je een gebakken ei met spek moet bestellen!
Politiek in anime is altijd goed. Het toont aan dat de maker er lang over na gedacht heeft. De laatste 6 afleveringen vielen mij mij ook niet helemaal in de smaak. Begrijp me niet verkeerd ik vind Shouryuu en Enki leuke personages maar hun verhaal leek te veel op de lange arc daarvoor. Ik had het waarschijnlijk leuker gevonden als ze tenminste het verhaal rond de Taiki hadden afgerond, maar naar wat ik kon vinden is dat zelfs in de boeken (nog) niet helemaal opgelost.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herrinner vond ik alleen de laatste 5 - 6 afleveringen er een beetje vreemd tegenaan geplakt. Maar verder was het een geweldige serie ja, ik hou wel van die politieke spelletjes in een serie
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:32 schreef Frag_adder het volgende:
Dat is toch garnaal? (lang leve fairy tail...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Je bent niet de enigequote:
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef lelouch het volgende:
[..]
Je bent niet de enige![]()
2 dagen lang college slides zitten nalezen
En al bijna week geen anime gekeken
Het is érg leukquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef .Cake. het volgende:
Hahaha, tentamens...![]()
Dat is lang geleden...
Shinryaku! Ika Musume, ehb ik wel eentje van gezien, was wel vrolijk meen ik mij te herinneren... Oké, ga ik die ook nog toevoegen![]()
Als wdn het leuk vindt dan vind ik het meestal ook leuk, dus dit durf ik wel aan.
Morgen avond inderdaad biertje scoren ergens in Utrecht. Tips?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
Ik kan geen slide meer zien de komende dagen en morgenavond ga ik hard aan het bier.
Is daar nog iemand naar toe geweest? Ik kon zelf niet, was te laat terug vanuit m'n werkquote:Op donderdag 11 november 2010 08:58 schreef Frag_adder het volgende:
Ik vond de professor layton film best wel leuk eigenlijk, zeker de eerste helft
Wat een ongezellige bende in mijn groep. Iedereen ging thuis eten en daarna bankhangen, geen een wilde ook junkfood en bierquote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef lelouch het volgende:
[..]
Morgen avond inderdaad biertje scoren ergens in Utrecht. Tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |