Woah ziet er goed uit, doet me zelfs een beetje denken aan laputa halverwege qua ruines / kostuums. Zal helaas wel even duren voor deze hier te bezichtigen is aangezien hij eerst in de bios zal komen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef SleepSub het volgende:
Sorry dat ik deze serieuze discussie stoor, maar check dit!
Er komt een nieuwe film van de Directeur van 5 Centimeters per Second, Voices of a Distant Star en The Place Promised in Our Early Days![]()
![]()
![]()
![]()
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef SleepSub het volgende:
Er komt een nieuwe film van de Directeur van 5 Centimeters per Second, Voices of a Distant Star en The Place Promised in Our Early Days![]()
![]()
![]()
![]()
Ziet er geniaal uit. Nu hopelijk met een goed verhaal, want dat van 5cm was ruk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef SleepSub het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef SleepSub het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen kopen liever dure japans voedsel in NL dan reizen naar Hong Kong + voedsel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:47 schreef Yi-Long het volgende:
Sushi wel eens gehad maar vond het niet echt bijzonder of lekker.
Daarnaast is japans eten hier in NL gewoon belachelijk duur, dus ik eet het eigenlijk alleen wanneer ik op vakantie in Hong Kong ben (hopelijk over een paar maanden weer), maar dan eet ik geen sushi maar gewoon rijst met gemarineerde beef enzo...
Je moet volgensmij ook een belachelijke hoeveelheid voedsel inslaan wil je je reis eruit halen :Squote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef L.no het volgende:
Sommige mensen kopen liever dure japans voedsel in NL dan reizen naar Hong Kong + voedsel.
Ik weet dat ik een film heb gezien "Suzumiya Haruhi no Shoushitsu"... Vond er geen reed aan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:05 schreef .Cake. het volgende:
En weet iemand al wat meer over de Haruhi Suzumiya film??
Soushitsu is verdwijning? Zojah dan... is die film al uit!? Ik dacht dat er tot u toe alleen nog maar een lelijke cam-rip was.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een film heb gezien "Suzumiya Haruhi no Shoushitsu"... Vond er geen reed aan.
Is het deze die je bedoel?
Ja, verdwijning ja... Ik heb een wat betere cam rip gezien (er waren er 2 waaronder 1 echt slecht was. De andere was 720p camcorder, een fansub die het vertaald had, geen idee welke fansub).quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Soushitsu is verdwijning? Zojah dan... is die film al uit!? Ik dacht dat er tot u toe alleen nog maar een lelijke cam-rip was.
Ik reis niet naar Hong Kong voor het voedsel, maar als ik er ben dan maak ik er uiteraard wel heel dankbaar gebruik van, van al dat heerlijke eten wat daar gewoon zeer betaalbaar is...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef L.no het volgende:
Sommige mensen kopen liever dure japans voedsel in NL dan reizen naar Hong Kong + voedsel.
The Vanishment/Disappearance of Haruhi Suzumiya, die bedoel ik ja. Ik had toen wel de cam op m'n pc staan maar toch maar besloten om op een goede versie te wachten. Wacht al een tijdje, ben nu toch wel erg benieuwd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:34 schreef Qunix het volgende:
Ja, verdwijning ja... Ik heb een wat betere cam rip gezien (er waren er 2 waaronder 1 echt slecht was. De andere was 720p camcorder, een fansub die het vertaald had, geen idee welke fansub).
Yeah, ik heb het geld niet om uberhaupt naar Hong Kong te gaan, laat staan voor de rest.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik reis niet naar Hong Kong voor het voedsel, maar als ik er ben dan maak ik er uiteraard wel heel dankbaar gebruik van, van al dat heerlijke eten wat daar gewoon zeer betaalbaar is...Even met de lunch een grote biefstuk inclusief heel menu wegwerken voor een paar euro enzo
![]()
Daarnaast haal ik meestal de reis er wel uit, want ik koop daar voor een paar jaar aan kleding, schoenen, lenzen, bril, etc etc, plus artbooks, games en DVD's enzo. Allemaal veel goedkoper dan wanneer ik het hier zou kopen of zou bestellen.
Als ik het mij goed herrinner vond ik alleen de laatste 5 - 6 afleveringen er een beetje vreemd tegenaan geplakt. Maar verder was het een geweldige serie ja, ik hou wel van die politieke spelletjes in een seriequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
The 12 Kindoms afgekeken! Wat een bazenserie!
Sekishi is echt een van mijn all-time favoriete anime personages! Vooral aflevering 39 was zoo enorm goed!
Staat meteen in de wishlist.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:55 schreef SleepSub het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bakuman vind ik echt goed.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:18 schreef .Cake. het volgende:
Zijn er trouwens nog series dit seizoen die verrassend goed blijken te zijn? Heb namelijk alleen maar t/m de 2e episode van een aantal gekeken.
Gebaseerd daarop ga ik vanaf nu voor dit seizoen alleen Ore no Imouto, Samurai Girls en Bakuman volgen. En tussendoor af en toe wat Hiraku
Nog nooit van gehoord, waar gaat ie over?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:28 schreef L.no het volgende:
Kennen jullie de manga Noblesse? Het is best zeldzaam voor mij om een manga te lezen dat helemaal ingekleurd is. Het verhaal is wel.. oke.
Ja, die komen nog, ben ik momenteel aan het checken, Episode 6 wordt momenteel vertaaltquote:Op woensdag 10 november 2010 18:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bakuman vind ik echt goed.
Hey Sleepsub... Ik mis Shinrei Tantei Yakumo episodes 4 t/m 6, komen die nog?
Jeuj! Thanksquote:Op woensdag 10 november 2010 18:45 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Ja, die komen nog, ben ik momenteel aan het checken, Episode 6 wordt momenteel vertaalt
Kan vandaag komen, en anders zeker morgen, morgen hoef ik niet over te werken, dusja..
Edit: Net met vertaler gesproken, Ik krijg zometeen Episode 6, dus kan ik ook gelijk checken...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |