Tamago is eiquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:03 schreef Frag_adder het volgende:
Man ik kan tot 10 tellen en ik ken een aantal woorden en dan houd het ook echt op. Een gebakken ei met spek bestellen in een restaurant. ho maar!
Dat is zo iets als een ei alsjeblieft. No nog het gebakken en de spekquote:
yaku is dat niet gebakken?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat is zo iets als een ei alsjeblieft. No nog het gebakken en de spek
Japans is gewoon heel veel meer leren omdat het niet om letters gaat maar om lettergrepen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mijn fout. Mijn fout. Het neemt niet weg dat het Spaans veel meer op het Nederlands lijkt dan het Japans. Iirc is Japans een van de moeilijkste talen om te leren voor Engelstaligen en vice versa. Wat ik probeer te zeggen dat Japans gewoon als onlogisch gebrabbel klinkt als je het voor het eerst hoort.
Het wordt anders gemaakt: ze roken het vlees eerst waar wij het gewoon meteen bakken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:14 schreef Frag_adder het volgende:
en je wilt zeggen dat het tot de dag vandaag onmogelijk is spek met eieren te eten in japan?
quote:In Japan
In Japan, bacon () is pronounced "beikon". It is cured and smoked belly meat as in the U.S., but is usually shorter. There are also other kinds of "bacon" made from the shoulder and loin. The uncured belly slices, known as bara (), are used in a variety of dishes.
Uhmm nee? Wat voor kok ben jij! Gebakken spek is vrijwel altijd eerst gerookt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:23 schreef wdn het volgende:
Het wordt anders gemaakt: ze roken het vlees eerst waar wij het gewoon meteen bakken.
en mensen denken dat we hier ooit offtopic gaanquote:
Hier haal ik al mijn Japanse voer:quote:
sorry ik zeg het fout (weer)quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Uhmm nee? Wat voor kok ben jij! Gebakken spek is vrijwel altijd eerst gerookt.
Rauw spek bakt voor geen meter
Maar bedankt, ik zal het onthouden voor wanneer ik naar Japan ga, Tamagoyaki beikon
Hey, die ken ik. Ik heb eentje op de Utrecht treinstation gezien.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Hier haal ik al mijn Japanse voer:
http://www.tinytokyo.nl/
Vandaag 1x yakisoba en 1 tokyi set gehad
Die persoon kan echt voor geen meter vertellen, bij best answer staan eerst 5 alineas dat ie het gaat beschrijven en dan daarna zegt ie gewoon dat ze gerookt spek medium rare bakken. Het maakt mij geen bal uit hoe ze het bakken, als ik het maar kan krijgen, het is een principe kwestie, geen kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:27 schreef wdn het volgende:
[..]
sorry ik zeg het fout (weer)
Hier -> http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070725160647AAyj08U
Heb ik nog nooit gegeten..quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Hier haal ik al mijn Japanse voer:
http://www.tinytokyo.nl/
Vandaag 1x yakisoba en 1 tokyi set gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |