quote:Op maandag 8 november 2010 17:23 schreef Civilian het volgende:
Michiel Veenstra en Gerard Ekdom. Een geniaal koppel!
quote:Op maandag 8 november 2010 17:23 schreef Civilian het volgende:
Nee, niet samen, pleasequote:Op maandag 8 november 2010 17:23 schreef Civilian het volgende:
Ja, dat kwam gewoon uit het budget voor ontwikkelingssamenwerking. Dus daar merkte jij helemaal niets van. Anders was het wel ergens anders aan ontwikkelingssamenwerking uitgegeven.quote:Op maandag 8 november 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
Niemand, laat ze maar weer een jaartje overslaan. Vorig jaar was al dubbel aangezien iedereen EN doneerde, EN de regering het even leuk verdubbelde... Over een sigaar uit eigen doos gesproken
Die is saai.. Die gozer heeft werkelijk meer dan z'n halve show van te voren opgenomen.quote:Op maandag 8 november 2010 17:36 schreef Tja..1986 het volgende:
Timur gestemd, omdat Ekdom al best veel stemmen had. Maar 1x kunnen stemmen
Ja wat telefoongesprekken, maar dat is nodig anders had je de hele show mensen die niet opnamen. Zo doen Coen en Sander dat ook hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 17:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die is saai.. Die gozer heeft werkelijk meer dan z'n halve show van te voren opgenomen.
Die draait 's zaterdagnacht 2 uurtjes, en is zodoende een 3fm dj.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Helaas zal het niet gebeuren maar: Ekdom, Veenstra en Stenders.
Dat zou een bazenteam zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Helaas zal het niet gebeuren maar: Ekdom, Veenstra en Stenders.
Giel en Timur mogen van mij wel maar Timur gaat vast wel weer die TV items doen buitenquote:Op maandag 8 november 2010 19:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Als Giel, Claudia, Bart en Timur maar ver uit de buurt van het Glazen Huis blijven.
Lachuh joh.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:25 schreef rubje het volgende:
hey, bestaat er geen optie om iemand van het Koninklijk Huis eens daar in op te sluiten?
QFT!quote:
en daarbij als toevoeging Rob Stenders (goedschiks, dan wel kwaadschiks), Rudy Mackay, Bert van Lent, Freek van Leeuwen (al is deze nog geen DJ op 3fm), Paul Rabbering.quote:Op maandag 8 november 2010 17:23 schreef Civilian het volgende:
Wat is de lol van een sponsorloop?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is eigenlijk de lol ervan om een stel autisten in een glashuisje op te sluiten?
Geen idee waarom iemand die iets sponst zou moeten lopen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is de lol van een sponserloop?
Je snapt mijn puntquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Geen idee waarom iemand die iets sponst zou moeten lopen.
Nee.quote:
Er is inderdaad geen lol aan het zetten van een paar autisten in een glazen huis. Een sponsorloop is ook niet leuk bedoeld. Het gaat erom dat deze mensen afzien voor een goed doel, en of je dat nou doet door een bepaald aantal meters te rennen, of door 3 dagen alleen maar vieze hapjes te eten, maakt natuurlijk niets uit. Het enige verschil tussen de sponsorloop en het glazen huis is dat het glazen huis 24/7 te bekijken en te beluisteren is en dat men voor het glazen huis een sponsorloop kan organiseren als het ware.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee.
Zelfs als ik weet dat je "sponsorloop" bedoelt, snap ik het nog steeds niet.
De mooie radio die het oplevert, dat hele goede doel kan me ook gestolen wordenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is eigenlijk de lol ervan om een stel autisten in een glashuisje op te sluiten?
Dat kan iedereen gestolen worden , kwestie van in publiciteit willen en met je kop op tv komen of om je plaatje op je radio te horen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:38 schreef Piles het volgende:
Doe maar Ekdom, Rabbering en Stenders. Ekdom&Veenstra is me teveel koppel samen.
[..]
De mooie radio die het oplevert, dat hele goede doel kan me ook gestolen worden
Die nummers moeten natuurlijk wel in het hele plaatje passen van 3FM. Een nummer dat 's middags aangevraagd is, kan best pas de volgende dag gedraaid worden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
En het feit dat je plaatjes aan kan vragen maakt het glazen huis natuurlijk interessant. Waar hoor je nog op de Nederlandse radio een 24/7 verzoekplatenprogramma.
Mensen die wel op Paul Rabbering stemmen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:29 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen die niet op Paul Gabbering stemmen.![]()
Rabbering heeft met het popduel een van de leukste items van de hele dag 3FM.quote:Op maandag 15 november 2010 16:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
Mensen die wel op Paul Rabbering stemmen.
Hij maakt echt de meest degelijke dagradio die er bestaat.
Met een belspelletje en al.
Voor mij moet radio iets toevoegen, anders zou ik ook een cd/mp3 op kunnen zetten.
Er moet vermaak in zitten...
Idd Paul Rabbering is een prima dj, maar wel een beetje saai.quote:Op maandag 15 november 2010 16:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
Mensen die wel op Paul Rabbering stemmen.
Hij maakt echt de meest degelijke dagradio die er bestaat.
Met een belspelletje en al.
Voor mij moet radio iets toevoegen, anders zou ik ook een cd/mp3 op kunnen zetten.
Er moet vermaak in zitten...
Volgensmij tijdens Giel's programma.quote:Op maandag 15 november 2010 23:28 schreef Paul het volgende:
Maar goed, hoelaat is morgen nou die uitslag?
Het zou toch in de middag zijn?quote:Op maandag 15 november 2010 23:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Volgensmij tijdens Giel's programma.
Tussen 16 en 17uquote:Op maandag 15 november 2010 23:28 schreef Paul het volgende:
Maar goed, hoelaat is morgen nou die uitslag?
Wanneer is straks?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:07 schreef Paul het volgende:
Straks de uitslag
Ik gok op
Domien Verschuuren
Giel
Roosmarijn Reijmer
neuh, da's waarquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef JJH het volgende:
Dat Giel en Gerard er in zitten is toch geen verassing?
Die overleeft dat niet nog een keer neequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:30 schreef Marcoss het volgende:
Stenders wilde zelf niet, dan houdt het op natuurlijk.
Misschien is dat dit jaar anders?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, da's waar
al vond ik Coen de vorige keer nou niet echt uitstralen dat ie er "plezier" in had
Oh? Noujaquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:15 schreef Piles het volgende:
Stenders mocht dus niet, is opgenomen in z'n contract
Waarom mocht ie niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:15 schreef Piles het volgende:
Stenders mocht dus niet, is opgenomen in z'n contract
Dat staat er toch, staat in z'n contract met Pownedquote:
Raarquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat staat er toch, staat in z'n contract met Powned
Zal wel iets met linkse hobby's te maken hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |