Geen idee waarom iemand die iets sponst zou moeten lopen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is de lol van een sponserloop?
Je snapt mijn puntquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Geen idee waarom iemand die iets sponst zou moeten lopen.
Nee.quote:
Er is inderdaad geen lol aan het zetten van een paar autisten in een glazen huis. Een sponsorloop is ook niet leuk bedoeld. Het gaat erom dat deze mensen afzien voor een goed doel, en of je dat nou doet door een bepaald aantal meters te rennen, of door 3 dagen alleen maar vieze hapjes te eten, maakt natuurlijk niets uit. Het enige verschil tussen de sponsorloop en het glazen huis is dat het glazen huis 24/7 te bekijken en te beluisteren is en dat men voor het glazen huis een sponsorloop kan organiseren als het ware.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee.
Zelfs als ik weet dat je "sponsorloop" bedoelt, snap ik het nog steeds niet.
De mooie radio die het oplevert, dat hele goede doel kan me ook gestolen wordenquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is eigenlijk de lol ervan om een stel autisten in een glashuisje op te sluiten?
Dat kan iedereen gestolen worden , kwestie van in publiciteit willen en met je kop op tv komen of om je plaatje op je radio te horen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:38 schreef Piles het volgende:
Doe maar Ekdom, Rabbering en Stenders. Ekdom&Veenstra is me teveel koppel samen.
[..]
De mooie radio die het oplevert, dat hele goede doel kan me ook gestolen worden
Die nummers moeten natuurlijk wel in het hele plaatje passen van 3FM. Een nummer dat 's middags aangevraagd is, kan best pas de volgende dag gedraaid worden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
En het feit dat je plaatjes aan kan vragen maakt het glazen huis natuurlijk interessant. Waar hoor je nog op de Nederlandse radio een 24/7 verzoekplatenprogramma.
Mensen die wel op Paul Rabbering stemmen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:29 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen die niet op Paul Gabbering stemmen.![]()
Rabbering heeft met het popduel een van de leukste items van de hele dag 3FM.quote:Op maandag 15 november 2010 16:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
Mensen die wel op Paul Rabbering stemmen.
Hij maakt echt de meest degelijke dagradio die er bestaat.
Met een belspelletje en al.
Voor mij moet radio iets toevoegen, anders zou ik ook een cd/mp3 op kunnen zetten.
Er moet vermaak in zitten...
Idd Paul Rabbering is een prima dj, maar wel een beetje saai.quote:Op maandag 15 november 2010 16:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
Mensen die wel op Paul Rabbering stemmen.
Hij maakt echt de meest degelijke dagradio die er bestaat.
Met een belspelletje en al.
Voor mij moet radio iets toevoegen, anders zou ik ook een cd/mp3 op kunnen zetten.
Er moet vermaak in zitten...
Volgensmij tijdens Giel's programma.quote:Op maandag 15 november 2010 23:28 schreef Paul het volgende:
Maar goed, hoelaat is morgen nou die uitslag?
Het zou toch in de middag zijn?quote:Op maandag 15 november 2010 23:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Volgensmij tijdens Giel's programma.
Tussen 16 en 17uquote:Op maandag 15 november 2010 23:28 schreef Paul het volgende:
Maar goed, hoelaat is morgen nou die uitslag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |