SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.Gourmetten of steengrillen?
Vrees niet, er zijn genoeg mannen die die regels niet aanhouden, hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben niet valsen zelfs nog beetje serieus ook
Doe mij ook maar een hark dan.quote:Op maandag 8 november 2010 15:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
Waar 30 euro per maand veel te duur is! Een avond stappen kost net zo veel (ok, iets meer ...) en dan krijg je de vrouwen er gratis bij!
Een middag FOKken is gratis en ook hier zijn de dames gewillig binnen te harken
Ik overleef het wel hoorquote:Op maandag 8 november 2010 15:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vrees niet, er zijn genoeg mannen die die regels niet aanhouden, hoor.
Het is ook weer wachten op de eerste frusti die roept: "vrouwen kosten altijd geld! in de kroeg moet je ze ook drankjes aanbieden om ze te versieren!"quote:Op maandag 8 november 2010 15:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
Waar 30 euro per maand veel te duur is! Een avond stappen kost net zo veel (ok, iets meer ...) en dan krijg je de vrouwen er gratis bij!
Een middag FOKken is gratis en ook hier zijn de dames gewillig binnen te harken
Ja, dat moet toch om te scoren?quote:Op maandag 8 november 2010 15:13 schreef After_Dark het volgende:
Jamaar vrouwen kosten altijd geld! In de kroeg moet ik ze altijd drankjes aanbieden om ze te versieren!
Mannen willen gewoon van die kutwijven af die denken de hele avond gratis te kunnen zuipen op kosten van zo'n sukkel die al hun drankjes betaalt. En dan op het eind zonder te tongen weglopen en zeggen 'bedankt, was een leuke avond!'.quote:Op maandag 8 november 2010 15:17 schreef Cue_ het volgende:
En door al die mannen die denken dat alle vrouwen geëmancipeerd zijn.. kost het mij nu als vrouw ook handen vol met geld!!!!
Je gaat er nog serieus op in ookquote:Op maandag 8 november 2010 15:22 schreef Silenus het volgende:
Mannen willen gewoon van die kutwijven af die denken de hele avond gratis te kunnen zuipen op kosten van zo'n sukkel die al hun drankjes betaalt. En dan op het eind zonder te tongen weglopen en zeggen 'bedankt, was een leuke avond!'.
Vrouwen drinken sowieso al veel minder, het zou juist nobel van ze zijn om een deel van onze biertjes te betalen. Ik bedoel, wij vinden ze vaak na 10 bier toch pas lekker genoeg om te versieren, da's een investering van 10x2,20 = 22 euro.
Was die emancipatie toch nog ergens goed voor.quote:Op maandag 8 november 2010 15:17 schreef Cue_ het volgende:
En door al die mannen die denken dat alle vrouwen geëmancipeerd zijn.. kost het mij nu als vrouw ook handen vol met geld!!!!
Maar ik moet potverdorie wel m'n eigen eten kokenquote:Op maandag 8 november 2010 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Was die emancipatie toch nog ergens goed voor.
Ik heb ook lang niets betaald. Paiq en zo. Maar dat blijft een kleine vijver - veel leuke vrouwen hoor, maar kwam er niet die bijzondere vrouw meer tegen. Dan maar rp, en kerels moeten nu eenmaal betalen daar. 43 euro voor 3 maanden, ach..quote:Op maandag 8 november 2010 14:55 schreef After_Dark het volgende:
Precies, een maand kost 30 je euro. Het wordt per maand een stuk goedkoper als je je lidmaatschap voor een langere termijn vastlegt. Weet je wat ik doe? Ik betaal lekker niks.
Ow die zijn er absoluut! Ook irritant hoor, hoor je mij niet ontkennenquote:Op maandag 8 november 2010 15:28 schreef Silenus het volgende:
Ik zie jou niet aan voor zo'n vrouw, maar ik weet dat ze er zijn.
Je mag best mijn eten komen koken hoorquote:Op maandag 8 november 2010 15:27 schreef Charles.Darwin het volgende:
Maar ik moet potverdorie wel m'n eigen eten koken
"Sorry, maar ik heb een investering gedaan van 43 euro. En dat is exclusief drankjes, etentjes, te investeren tijd. Om het geld eruit te halen dien ik nog minimaal 4/5 vrouwen te versieren danwel te neuken. Ik hoop dat je begrip hebt voor het feit dat we daarom nu niet vaker kunnen afspreken. Mvg, macondo".quote:Op maandag 8 november 2010 15:27 schreef macondo het volgende:
(En dan met de eerste date al iets beginnen)
Als jij de drankjes regeltquote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je mag best mijn eten komen koken hoor
Dat is geen probleemquote:
Vaker afspreken kan wel, mits legitiem daten!quote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Sorry, maar ik heb een investering gedaan van 43 euro. En dat is exclusief drankjes, etentjes, te investeren tijd. Om het geld eruit te halen dien ik nog minimaal 4/5 vrouwen te versieren danwel te neuken. Ik hoop dat je begrip hebt voor het feit dat we daarom nu niet vaker kunnen afspreken. Mvg, macondo".
Te koop tegen elk aannemelijk bod. RP profiel met goede teksten, zelf eigen foto invoegen. Gratis half dozijn geïnteresseerde vrouwen. Wel noodzakelijk verder te willen leven onder de naam Macondo. mvg, Macondoquote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Sorry, maar ik heb een investering gedaan van 43 euro. En dat is exclusief drankjes, etentjes, te investeren tijd. Om het geld eruit te halen dien ik nog minimaal 4/5 vrouwen te versieren danwel te neuken. Ik hoop dat je begrip hebt voor het feit dat we daarom nu niet vaker kunnen afspreken. Mvg, macondo".
Die betaal ik ook nooit voor vrouwen. Tenzij ik al een hele tijd sta te praten en ik zelf ook dorst heb.quote:Op maandag 8 november 2010 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het om drankjes in de kroeg ging
Ook niet op een date?quote:Op maandag 8 november 2010 16:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die betaal ik ook nooit voor vrouwen. Tenzij ik al een hele tijd sta te praten en ik zelf ook dorst heb.
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 16:20 schreef Silenus het volgende:
Nee, gewoon splitten. Of heb ik bij jou nou de hele tijd betaald? Weet het niet meer.
Ik zeg: Goeie reddingquote:Op maandag 8 november 2010 16:23 schreef Silenus het volgende:
Nouja, om jou te laten betalen voor die twee appelsapjes was ook wel treurig geweest.
En zelfs Silenus is niet zo stoer als ie zich voordoetquote:Op maandag 8 november 2010 16:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
Conclusie: niet elke regel is geschreven in steen
Sterker nog, SIlenus doet hier een Lamonnetje..:Dquote:Op maandag 8 november 2010 16:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En zelfs Silenus is niet zo stoer als ie zich voordoet
Eh, heus wel!quote:Op maandag 8 november 2010 16:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En zelfs Silenus is niet zo stoer als ie zich voordoet
Ja maar dat laatste is dan ook weer je eigen schuld. Of had je niks in die drankjes gedaan?quote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, heus wel!
Ik ga er gewoon vanuit dat de vrouw ook de helft betaalt. Maar ik ben niet zo'n zeikerd die eist dat ze haar portemonnee trekt, zeker niet als ze al half in slaap is gevallen door die paar drankjes.
Aangehaald door Spirit zelf inderdaadquote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef Neelix het volgende:
Sjonge, die date is ondertussen wel erg beroemd/berucht geworden...ik ben de tel kwijt geraakt hoe vaak die al aangehaald is
Het was dan ook zeer gedenkwaardigquote:Op maandag 8 november 2010 16:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Aangehaald door Spirit zelf inderdaad
*blanco cheque uitschrijft*quote:Op maandag 8 november 2010 15:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Te koop tegen elk aannemelijk bod. RP profiel met goede teksten, zelf eigen foto invoegen. Gratis half dozijn geïnteresseerde vrouwen. Wel noodzakelijk verder te willen leven onder de naam Macondo. mvg, Macondo
Pssst Joe? iets voor jou?
Dus je bent nu openlijk aan het hinten dat je wel een vervolg wil?quote:Op maandag 8 november 2010 16:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het was dan ook zeer gedenkwaardig
Hoewel ik begrijp war je bedoelt en het ongeveer met je eens ben, moet je het echt nooit meer zo beschrijven, dat is echt te ergquote:Op maandag 8 november 2010 18:32 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik ben een tijdje lid geweest van E-Matching en dat kostte danwel geen 30 euro per maand, maar het was mij toch het geld niet waard. Eigenlijk waren er maar heel weinig profielen waar ik echt iets van had: dat zou iemand voor mij kunnen zijn.
Overigens wel een keer een leuke date gehad, en het heeft mijn ogen geopend om wat pro-actiever in het leven te staan. Ik zie daten en vrouwen nu meer als een manier om het leven nog mooier te maken, en vroeg of laat kom je het winnende lot tegen. (Eigenlijk komt zij dan het winnende lot tegen natuurlijk...)
Precies, je lijkt wel een wijf - held_op_sokken!quote:Op maandag 8 november 2010 18:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hoewel ik begrijp war je bedoelt en het ongeveer met je eens ben, moet je het echt nooit meer zo beschrijven, dat is echt te erg
Net zoiets als "het missende stukje van de puzzel"
Stel dan godverdomme tenminste 1 vraag!quote:Ga naar: Ontvangen berichten of Verzonden berichten
Afzender: /////
Datum: 07/11/2010 23:30
Titel: Re: he
Inhoud:
verder is er niet zo veel ingevuld dus daar kan ik niks over zeggen
Ik: Is dat alles?
>> Leuke foto heb je!
Meisjes die vragen worden overgeslagen. Maar dan letterlijk.quote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Stel dan godverdomme tenminste 1 vraag!
nee, hij wil een wip tegen eenzame avonden achter de hand houden..quote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef Ruudt het volgende:
Zeg dan gewoon even braaf dat het niets gaat worden.
Zo erg, uitsloverij, omdat ze het niet kunnen hebben dat jij degene bent die het afkapt... Laf gedrag idd.quote:Op maandag 8 november 2010 20:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
Gisteren avond via RP weer eens eens een interesse bericht gekregen. Helaas 20 sigaretten per dag en veel te ver weg. Stuur ik netjes een mail terug dat ik geen interesse heb vanwege bovenstaande reden.
En jawel hoor vandaag in mijn mailbox bij RP ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
EEN GEEN INTERESSE BERICHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Roken en korte termijngeheugen gaan blijkbaar niet samen
Of gapenquote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Om zoiets doms kun je toch alleen maar lachen?
Bedankt man.quote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb het gehad met Paiq, woensdag nog 1 date, maar het sterft daar van de valse profielen, ik heb dat ook maar even aangegeven bij de webbeheerders.
valse profielen?quote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb het gehad met Paiq, woensdag nog 1 date, maar het sterft daar van de valse profielen, ik heb dat ook maar even aangegeven bij de webbeheerders.
Ja, veel mensen met nep-foto's...en het is klein dus het zijn vaak dezelfde mensen die meerdere profielen hebben...quote:
Ik vermoed profielen van hoaxersquote:
Dat heeft niks met geheugen te maken, de dames op rp zijn gewoon zoquote:Op maandag 8 november 2010 20:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
Gisteren avond via RP weer eens een interesse bericht gekregen. Helaas 20 sigaretten per dag en veel te ver weg. Stuur ik netjes een mail terug dat ik geen interesse heb vanwege bovenstaande reden.
En jawel hoor vandaag in mijn mailbox bij RP ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
EEN GEEN INTERESSE BERICHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Roken en korte termijngeheugen gaan blijkbaar niet samen
Waarom zou je ook in hemelsnaam met iemand die je niet ziet zitten nog verder in discussie gaan?quote:Op maandag 8 november 2010 23:05 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat heeft niks met geheugen te maken, de dames op rp zijn gewoon zo
Ze vechten gewoon om het laatste woord te hebben en dat gaat ze goed af, omdat niemand op Silenus na dan terugvecht.![]()
Je hebt het toch al snel door als iemand nep is? Ik bedoel, maak je het dan zo vaak mee dat je goed met iemand kunt praten, de foto bevalt, je vervolgens afspreekt en het een vadsige vent blijkt te zijn?quote:Op maandag 8 november 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, veel mensen met nep-foto's...en het is klein dus het zijn vaak dezelfde mensen die meerdere profielen hebben...
Kan nog wel goed komen, maar dan moeten ze er wel wat aan doen.
nooit meegemaakt daar..quote:Op maandag 8 november 2010 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vermoed profielen van hoaxers
Ik ga Lamon. wel bijna geloven. Ik heb voor de zoveelste keer een "match" die in de zorg werkt.quote:
Dan doen vrouwen ook om je te stangen hoor. Had er onlangs eentje waarbij we er uit waren dat we niks voor elkaar waren omdat ze mij alleen maar positief wilde discrimineren. Komt ze later nog effe snel op msn zeggen van ik heb je uitnodiging toch gehad op msn zo te zien.quote:Op maandag 8 november 2010 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom zou je ook in hemelsnaam met iemand die je niet ziet zitten nog verder in discussie gaan?
Ehm, watte?quote:Op maandag 8 november 2010 23:28 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dan doen vrouwen ook om je te stangen hoor. Had er onlangs eentje waarbij we er uit waren dat we niks voor elkaar waren omdat ze mij alleen maar positief wilde discrimineren. Komt ze later nog effe snel op msn zeggen van ik heb je uitnodiging toch gehad op msn zo te zien.
Ik zei dat ik daar niet van gediend was, zij zei toen nou ik wil niet dat je me zo ziet dus we kunnen beter stoppen, ik zei prima.
Zou best kunnen toch?quote:Op maandag 8 november 2010 23:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik ga Lamon. wel bijna geloven. Ik heb voor de zoveelste keer een "match" die in de zorg werkt.
Was ik weer vrouwonvriendelijk dan?quote:
"Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten"quote:Op maandag 8 november 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, veel mensen met nep-foto's...en het is klein dus het zijn vaak dezelfde mensen die meerdere profielen hebben...
Kan nog wel goed komen, maar dan moeten ze er wel wat aan doen.
Zit wat in natuurlijk.quote:Op maandag 8 november 2010 23:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zou best kunnen toch?
Ik ben dus ook arts
Wat kieskeurig klaagde. En nee das geen grap. Artsen en ICTers (en nog hoop andere beroepsgroepen) zijn gewoon veel in het online date wereldje omdat ze met drukke banen weinig (interessante) vrouwen dagelijks ontmoeten...
Geld ook voor zusters denk ik...
Hmmhmm, had net een zuster op de speeddate.quote:Op maandag 8 november 2010 23:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zou best kunnen toch?
Ik ben dus ook arts
Wat kieskeurig klaagde. En nee das geen grap. Artsen en ICTers (en nog hoop andere beroepsgroepen) zijn gewoon veel in het online date wereldje omdat ze met drukke banen weinig (interessante) vrouwen dagelijks ontmoeten...
Geld ook voor zusters denk ik...
Que?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:13 schreef Lamon. het volgende:
Jullie zijn al fakers, die niet eens een foto durven te plaatsen, kom op zeg.
Zo triest dat je dat deed idd, ik wist het al, en nu ben je echt de grootste loser ooit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:14 schreef Silenus het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA ik lig nu helemaal dubbel.
schuin zegt zij:
ik ben net gewist door iemand!!!!!!
call 911
hij dacht dat mijn profiel NEP was
WAT EEN LULL
hahaha
hahah loser
hoe heette ie?
Dave uit wassenaar
en hij vond zichzelf heel knap (was hij niet)
hahaha grappig
maar hij dacht dat mijn foto's nep waren
JOSTIE
waarom dan?
weet ik niet/
zijn allemaal echt
Wie kwam er ook alweer uit Wassenaar zei 'ie laatst?
Hahahaha tyfus zeg![]()
Silenus heeft zojuist bewezen dat hij een loser van het grootste soort is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:14 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Que?
Ik ben ook nog geen fake-paiqers tegengekomen. Krijg wel veel goedvertaalde mails van russische dames
Sure,quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:18 schreef Silenus het volgende:
Wat lul je nou man klapjosti? Ik zit gewoon met dat meisje te praten.
Je bent echt gestoord Lamon, meen ik echt. Zoek hulp ofzo.
Tuurlijk anonieme user, echt helemaal geslaagd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:20 schreef Silenus het volgende:
Tering zeg, je moet echt wat aan dat paranoïde gedrag van je gaan doen. Je spoort echt niet.
Ik zit nu gewoon met dat meisje te lachen om je debiele gedrag.Hahaha wat een lutser ben je
mooi verhaalquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:20 schreef Silenus het volgende:
Tering zeg, je moet echt wat aan dat paranoïde gedrag van je gaan doen. Je spoort echt niet.
Ik zit nu gewoon met dat meisje te lachen om je debiele gedrag.Hahaha wat een lutser ben je
Silenus heeft zelf een nepprofiel op Paiq aangemaakt, en doet nu net alsof om dat ik er niet intrapte alsof hij zijn eigen nepprofiel sprak over mij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
Misschien zijn jullie in voor een driegesprek? Dat zou veel onduidelijkheid de wereld uit helpen.
Jammer dat het niet kan bij Paiq
Ik ook niet, ik heb morgen een echte date, maar het was wel grappig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:26 schreef Charles.Darwin het volgende:
Uhm, en hoe heeft hij dan de match gemaakt? Dat is random bij Paiq ... ?
Anyway, ik heb geen tijd voor deze onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |