Ik tracht niets anders dan in jullie vaarwater te dobberen en middels een omkering van jullie psychologie je te behoeden voor een wisse verstikkingsdood door te wijzen op de valstrik die jullie hebben opgetuigd. Ik ben een barmhartig mens, zie je.quote:Op maandag 13 december 2010 20:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tyft eens op met je "dommen" en je belachelijke plaatje. Ga liever even lekker ergens anders de pseudo intellectueel uithangen. Volgens mij heb jij een beetje last van megalomanie, getuige je trieste posts.
Verzoekje: lach je zelf lekker een kriek () en hou je op de achtergrond of doe gewoon normaal.
Dank!
Waarom? Neem een kortere sluitertijd.quote:Op maandag 13 december 2010 20:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zouden die foto's niet onscherp moeten zijn, door de valsnelheid?
Ga gewoon maar even je moeder pesten...quote:Op maandag 13 december 2010 20:33 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik tracht niets anders dan in jullie vaarwater te dobberen en middels een omkering van jullie psychologie je te behoeden voor een wisse verstikkingsdood door te wijzen op de valstrik die jullie hebben opgetuigd. Ik ben een barmhartig mens, zie je.
Dat heb ik van het weekend al gedaan. Vandaag schaar ik mij onder de Zelfstandige, Heldere Denkers van het 9/11-gezelschap om iets van hun denkkracht te kunnen proeven, om zo ooit ook eens in eenzelfde geestestoestand te kunnen geraken.quote:Op maandag 13 december 2010 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga gewoon maar even je moeder pesten...
Yup.. grootheidswaan!quote:Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat heb ik van het weekend al gedaan. Vandaag schaar ik mij onder de Zelfstandige, Heldere Denkers van het 9/11-gezelschap om iets van hun denkkracht te kunnen proeven, om zo ooit ook eens in eenzelfde geestestoestand te kunnen geraken.
Hoe had ik durven denken net zo'n denkbeest te kunnen worden als jij, die met luttele uurtjes investigooglen fictieve slachtoffers en acteurs wist aan te wijzen, in allerlei foto's en filmpjes onvermoede fakery meende te herkennen, zijn hand niet omdraaide voor het spotten van een psyop operatie meer of minder, technische papers in mum van tijd zich eigen wist te maken, etc, etc. Mijn grootheidswaan, mea culpa.quote:
Zo, daar heb je even over moeten denken he! Je hebt me diep geraakt!quote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hoe had ik durven denken net zo'n denkbeest te kunnen worden als jij, die met luttele uurtjes investigooglen fictieve slachtoffers en acteurs wist aan te wijzen, in allerlei foto's en filmpjes onvermoede fakery meende te herkennen, zijn hand niet omdraaide voor het spotten van een psyop operatie meer of minder, technische papers in mum van tijd zich eigen wist te maken, etc, etc. Mijn grootheidswaan, mea culpa.
Ik denk dat je maar ff moet handkarren op een donders geile foto van jezelf in string, gezien je zo vol bent van jezelf. Je hebt tenslotte ook nog genoeg energie!quote:Op maandag 13 december 2010 23:41 schreef Terecht het volgende:
Nope, ik heb zojuist gesport en ben weer fris en fruitig om te dollen met de zelfstandig en helder denkende heerschappen van het 9/11 complottersgilde. Kom maar op!
Ik had eigenlijk gedacht deze avond met jou en je vriendjes te sparren. Jullie zijn toch niet vies van enige zelfvleierij, wel? Kom nu even, niet zo bescheiden! Jullie hebben toch wel even mooi de samenzwering van de eeuw in de smiezen, he.quote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar ff moet handkarren op een donders geile foto van jezelf in string, gezien je zo vol bent van jezelf. Je hebt tenslotte ook nog genoeg energie!
Jammer dat ik jou niet in het dagelijks leven ken. Dat zou echt een ontzettende verrijking voor mijn leven zijn. Ik zou zoveel van je kunnen leren. Gelukkig ken ik je digitaal en kan ik toch nog een graantje van jouw intellect en verreikende inzichten meepikken! Wat fijn dat je hier met ons wilt zijn!quote:Op maandag 13 december 2010 23:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht deze avond met jou en je vriendjes te sparren. Jullie zijn toch niet vies van enige zelfvleierij, wel? Kom nu even, niet zo bescheiden! Jullie hebben toch wel even mooi de samenzwering van de eeuw in de smiezen, he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2010 00:12:16 ]
De dialoog gaat nog over het WTC ook.quote:"Unfortunately Mr. Hennessey, I have no idea how to fake killing 4000 people, so we just gonna have to do it for real - blame it on the Muslims of course"
Goh!?!?....wat een stilte ineens hierquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De dialoog gaat nog over het WTC ook.
Toeval... wellicht. In ieder geval is het wel om te smullen
Dat vind ik ook en dat vind ik niet Terecht.......quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Het lijkt er steeds meer op dat niet de radicale moslims als vijand worden gezien van het westen, maar wij de burgers!
Het was leerzaam als " hoe troll ik op een grappige manier "quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:49 schreef Terecht het volgende:
En het was zowaar nog een leerzame post.
Hier maar weer verder.......quote:Op maandag 13 december 2010 12:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja.. het is wat mij betreft een feit dat het een PSYOP was, maar anderen zullen zeggen dat we gek zijn.
Goede post iig!
Dora trolt niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het was leerzaam als " hoe troll ik op een grappige manier "
Omdat het helemaal niets verklaart. Het is simpelweg een onzinnige, overbodige en nodeloos ingewikkelde verklaring voor een probleem dat er helemaal niet is, of de complotteurs gemakkelijk konden omzeilen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Verder, als je dan wellicht bereid bent tot een normale discussie, wil ik weleens van jou weten waarom je het idee van fictieve slachtoffers zo belachelijk vindt. Dat kun je best op een normale manier uitleggen, neem ik aan? Misschien dat er dan wel weer een interessante discussie op bloeit in dit topic, want dat kan het topic best wel weer gebruiken.
Wat wil je nu eigenlijk allemaal zeggen? Een probleem dat er helemaal niet is? Wat zou het probleem dan zijn? Wat viel er gemakkelijk te omzeilen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
Omdat het helemaal niets verklaart. Het is simpelweg een onzinnige, overbodige en nodeloos ingewikkelde verklaring voor een probleem dat er helemaal niet is, of de complotteurs gemakkelijk konden omzeilen.
De vraag is: waarom zou je het idee van gefingeerde slachtoffers willen introduceren? Wat verklaart het dat de andere gangbare hypothesen niet kunnen verklaren? Of anders gesteld: waar zit nu de winst van deze hypothese?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk allemaal zeggen? Een probleem dat er helemaal niet is? Wat zou het probleem dan zijn? Wat viel er gemakkelijk te omzeilen?
Ik begrijp niet wat je hier zegt, maar dat kan ook aan mijn intellect liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |