Tja.. het is wat mij betreft een feit dat het een PSYOP was, maar anderen zullen zeggen dat we gek zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 12:17 schreef Culto het volgende:
Deze zag ik net op een ander forum; is zeker de moeite waard om ook hier te posten.
Een Amerikaanse dame slaat de spijker precies op z'n kop met haar analyse van de 9-11 Psy-Op:
Nu we het toch over Psy-Ops en de Kennedy-moord hebben, zelf beschouw ik de JFK-moord op zich ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd, hetzelfde zoals bij de moord op Kennedy.
Dat mag 'jij' denken.....maar dat was het niet, ik ruik een nieuwe topic!?quote:Op maandag 13 december 2010 13:00 schreef Culto het volgende:
[..]
Nu we het toch over Psy-Ops en de Kennedy-moord hebben, zelf beschouw ik de JFK-moord op zich ook
als een Psy-Op.
Reviews;quote:9/11: Press for Truth follows three of the Jersey Girls, as well as some other family members in their search for answers about the September 11 attacks. Among their questions were:
"Why had the U.S. military defenses failed to stop any of the four hijacked planes?"
"Why was there a lack of immediate response by the president and his secret service detail?"
"Why did the buildings fall?"
"How did U.S. intelligence miss the escape of terrorists from Afghanistan to Pakistan during time of war?"
"Why did the U.S. consider Pakistan an ally in the fight against terrorism when Pakistan's own intelligence service, ISI, apparently was funding terrorism?"
quote:A truly excellent film.
-James Ridgeway, Mother Jones
4 out of 5 stars! One of the most thought-provoking [films] I've seen.
-Glenn Erickson, DVD Savant Magazine
Drop[s] bombshells that destroy the credibility of the 9/11 Commission report.
-Larry Williams, Hartford Courant
Brilliant! There have been dozens of documentaries made about that day... None are as good as '9/11: Press For Truth'.
-Lisa Finnegan, award-winning journalist
Should be seen by all Americans who are committed to justice and are determined to secure our country against similar -- or worse -- attacks in the future.
-William F. Jasper, The New American Magazine
Gelukkig maken zij zichzelf ook belachelijk dan!quote:Ik stel: jullie zijn zelf een Psy-Op om de werkelijke 9/11 truthers belachelijk te maken. BOEM! Reverse psychology.![]()
Als er interesse voor is, wil ik daar best een nieuw topic over maken in de komende weken.quote:Op maandag 13 december 2010 13:12 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Dat mag 'jij' denken.....maar dat was het niet, ik ruik een nieuwe topic!?
Kom op, jij hebt die 'JAQing off' fase toch allang achter je gelaten, niet? Tuurlijk zijn zij PsyOps! Een beetje dommige vragen stellen terwijl De Waarheid veel vuiger is dan de Jersey Girls durven (lees: zijn opgedragen) te impliceren,quote:Op maandag 13 december 2010 15:44 schreef DarthHouse het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Reviews;
[..]
[..]
Gelukkig maken zij zichzelf ook belachelijk dan!
Er zijn er ook Amerikaanse Rev-Psy-Op's.....met vragen!uhhhhh..Boem!
Dingen stellen is prima, want dat dwingt je om na te gaan denken over de onderbouwing ervan.quote:Op maandag 13 december 2010 13:31 schreef Terecht het volgende:
Ik stel: jullie zijn zelf een Psy-Op om de werkelijke 9/11 truthers belachelijk te maken. BOEM! Reverse psychology.
Klopt, was ik maar zo'n Groot Redenaar als die Amerikaanse zolderkamerdeskundologe wier analyse jij zo treffend omschreef als: "slaat de spijker precies op z'n kop".quote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef Culto het volgende:
[..]
Dingen stellen is prima, want dat dwingt je om na te gaan denken over de onderbouwing ervan.
En dat is meestal een stuk lastiger....
Hahaha....ik vind dat Oliver Stone er een prima film over heeft gemaakt!quote:Op maandag 13 december 2010 16:11 schreef Culto het volgende:
[..]
Als er interesse voor is, wil ik daar best een nieuw topic over maken in de komende weken.
Ik denk dat jij een deel mist. Culto leest ook mee op Septemberclues en letsroll forums. Dit filmpje komt inderdaad niet al te snugger over, maar als je een beetje volgt wat er verder allemaal 'gevonden' wordt, dan is dit een prima vondst.quote:Op maandag 13 december 2010 16:16 schreef Terecht het volgende:
[..]
Klopt, was ik maar zo'n Groot Redenaar als die Amerikaanse zolderkamerdeskundologe wier analyse jij zo treffend omschreef als: "slaat de spijker precies op z'n kop".
In geen enkele context kan dat een prima vondst genoemen worden hoor, dit is zo slecht als ze maar kunnen zijn. Er wordt werkelijk geen enkel argument gegeven.quote:Op maandag 13 december 2010 16:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een deel mist. Culto leest ook mee op Septemberclues en letsroll forums. Dit filmpje komt inderdaad niet al te snugger over, maar als je een beetje volgt wat er verder allemaal 'gevonden' wordt, dan is dit een prima vondst.
En waarom dan wel niet?quote:Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef Terecht het volgende:
[..]
In geen enkele context kan dat een prima vondst genoemen worden hoor, dit is zo slecht als ze maar kunnen zijn. Er wordt werkelijk geen enkel argument gegeven.
Niks posten dan alleen maar commentaar....sommige laten anderen posten, dan hoeven ze zelf niet te researchen. Dan kunnen ze lekker vanavond op een verjaardag zeggen wat 'ze' hebben uitgevogeld. Zo jammer dit....quote:Op maandag 13 december 2010 16:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een deel mist. Culto leest ook mee op Septemberclues en letsroll forums. Dit filmpje komt inderdaad niet al te snugger over, maar als je een beetje volgt wat er verder allemaal 'gevonden' wordt, dan is dit een prima vondst.
Ze heeft een aantal foto's opgeblazen en zegt erbij, fakery. Dat is het. Nul argumentatie. Over de jumper die in haar ogen te ver van het gebouw vandaan is zegt ze: ik snap het niet dus kan het niet. Wat gaat er hier mis?quote:
Terecht is een hardcore denier die geen enkele bevinding "spannend" vindt. Van hem hoef je sowieso dus niets te verwachtenquote:Op maandag 13 december 2010 16:55 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Niks posten dan alleen maar commentaar....sommige laten anderen posten, dan hoeven ze zelf niet te researchen. Dan kunnen ze lekker vanavond op een verjaardag zeggen wat 'ze' hebben uitgevogeld. Zo jammer dit....![]()
Een slechte copy en paste is vaak prima te zien door flink in te zoomen. Je ziet dan dat de randen om het geknipte en geplakte heen troebel zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ze heeft een aantal foto's opgeblazen en zegt erbij, fakery. Dat is het. Nul argumentatie. Over de jumper die in haar ogen te ver van het gebouw vandaan is zegt ze: ik snap het niet dus kan het niet. Wat gaat er hier mis?
Helemaal mee eens:quote:Op maandag 13 december 2010 16:41 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Hahaha....ik vind dat Oliver Stone er een prima film over heeft gemaakt!
Krijgen we weer lekker ge-OH, zoals; Mannlicher-Carcano 6.5, terwijl het een Mauser 7.65 was!
Roger Graig beaamt het, hij was daar en dat weet jij ook![]()
Arme man.....de CIA/FBI zat op zijn lip tot in de 70 'er jaren.
Maar er staat nog wat op de grond![]()
Laat ze eerst maar eens de mogelijkheden uitsluiten dat dit compressie-artefacten zijn of dat de foto is geretoucheerd om het er fraaier uit te laten zien bijv. Dan pas zou ik misschien willen gaan denken aan kwaadaardige fakery, maar dan nog mis ik een geloofwaardig motief.quote:Op maandag 13 december 2010 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een slechte copy en paste is vaak prima te zien door flink in te zoomen. Je ziet dan dat de randen om het geknipte en geplakte heen troebel zijn.
EDIT: Wat zou voor jou bewijs zijn dat een dergelijke foto bewerkt is en dus fake? Dat er groot "FAKE" in de foto's als watermerk op is genomen?
Tyft eens op met je "dommen" en je belachelijke plaatje. Ga liever even lekker ergens anders de pseudo intellectueel uithangen. Volgens mij heb jij een beetje last van megalomanie, getuige je trieste posts.quote:Op maandag 13 december 2010 17:45 schreef Terecht het volgende:
Is dat niet de PsyOp, dat jullie je een beetje blind zitten te staren op wat pixels en Cheney en zijn boevenbende zich een kriek lachen om al die dommige complottheorieen die zij de lucht in hebben geslingerd en en masse de aandacht van de dommen trekken en zo de aandacht van het werkelijke verhaal afleiden? Hmm?
Wie weet? Wees bang, wees ontzettend bang! [ afbeelding ]
wat zijn het toch een teringlijers, de VS is al bijna een politiestaat.quote:Op maandag 13 december 2010 13:09 schreef DarthHouse het volgende:
Na aanleiding van de aanslagen van 911, hebben ze de vliegvelden 'dusdanig' beveiligd.
Dat ook de kleintjes er aan moeten geloven..........![]()
[ afbeelding ]
zouden die foto's niet onscherp moeten zijn, door de valsnelheid?quote:Op maandag 13 december 2010 17:32 schreef Terecht het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens de mogelijkheden uitsluiten dat dit compressie-artefacten zijn of dat de foto is geretoucheerd om het er fraaier uit te laten zien bijv. Dan pas zou ik misschien willen gaan denken aan kwaadaardige fakery, maar dan nog mis ik een geloofwaardig motief.
Haar verklaring voor het waarom van de zgn fakery vind ik nl ontstellend zwak: alsof de complotteurs zich gaan bemoeien met zulke pietlullige details die niets wezenlijks toevoegen aan het verhaal dat op zichzelf al meer dan angstaanjagend genoeg bleek. Sterker nog, ze zegt dat alle foto's van jumpers oplichterij zijn, dat zou dus betekenen dat er helemaal geen jumpers waren. Een al helemaal zotte gedachte als je naar de branden en rookontwikkeling kijkt, en naar de 911 noodoproepen van de mensen die in de torens vastzaten luistert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |