Duidelijk dat je klokkenluideronline niet volgt...quote:Op maandag 15 november 2010 01:04 schreef ToT het volgende:
Nou nou nou, een beetje minder extreem mensen zwart gaan lopen maken mag ook wel hoor.
Ik zie helemaal géén uitzendingen die gaan over;quote:Op maandag 15 november 2010 09:38 schreef fruityloop het volgende:
Ik ben dan wel weer benieuwd welke items Zembla niet heeft mogen maken/uitzenden volgens Lambiekje, hij schijnt dat dan weer wél te weten.
En daar worden nu de tafelpoten van weggezaagd.quote:Op maandag 15 november 2010 14:31 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Ik zie helemaal géén uitzendingen die gaan over;
The Consul of Foreign Relations
Trilateral Commission
New World Order
Freemasons
Illuminati
Bilderberg
Haarp
Bluebeam
9/11 was a 'inside job' movement
FEMA
NIST
en andere Conspiracy achtige zaken!
Goh?!....hoe zou dat komen....misschien omdat het WWW zo'n beetje de enigste media
is die overblijft.
Misschien letterlijk vanwege het feit dat ze er geen brood in zien? Maar goed, Lambiekje wéét blijkbaar van een aantal onderwerpen waar ze geen uitzending over móchten maken, daar ben ik benieuwd naar. En dan wooral wie Zembla waarom gesommeerd heeft om uitzending X niet te maken. Het simpele feit dat ze ergens geen aandacht aan besteden is natuurlijk geen bewijs voor inmenging van wie/welke organisatie dan ook.quote:Op maandag 15 november 2010 14:31 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Ik zie helemaal géén uitzendingen die gaan over;
The Consul of Foreign Relations
Trilateral Commission
New World Order
Freemasons
Illuminati
Bilderberg
Haarp
Bluebeam
9/11 was a 'inside job' movement
FEMA
NIST
en andere Conspiracy achtige zaken!
Goh?!....hoe zou dat komen....misschien omdat het WWW zo'n beetje de enigste media
is die overblijft.
Ze hebben Danny Jowenko toch al eens bezocht tijdens een Zembla uitzending?quote:Op maandag 15 november 2010 17:13 schreef ToT het volgende:
Precies, het is een serieus programma, en ik denk dat als ze met zulke onderwerpen aankomen, dat geen hond hen meer serieus neemt. (No offense!)
Zou kunnen, maar aangezien dat een complottheorist is (toch?) kun je weer niet zeggen dat Zembla zwaar gecensureerd wordt op dat gebied.quote:Op maandag 15 november 2010 17:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze hebben Danny Jowenko toch al eens bezocht tijdens een Zembla uitzending?
In hoeverre ben je een complottheorist als je als gecontroleerde sloopexpert vindt dat een gebouw met stalen constructie niet met vrije val vernelling door toedoen van brand nagenoeg symmetrisch kan instorten?quote:Op maandag 15 november 2010 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar aangezien dat een complottheorist is (toch?) kun je weer niet zeggen dat Zembla zwaar gecensureerd wordt op dat gebied.
Dan ben je er toch wel eentje, want je hebt de theorie dat er wat anders gebeurd moet zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 19:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In hoeverre ben je een complottheorist als je als gecontroleerde sloopexpert vindt dat een gebouw met stalen constructie niet met vrije val vernelling door toedoen van brand nagenoeg symmetrisch kan instorten?
Tja.. dan ben je er al een als je denkt dat je vriendin weer eens tegen je heeft gelogen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ben je er toch wel eentje, want je hebt de theorie dat er wat anders gebeurd moet zijn.
waarschijnlijk omdat men voornamelijk Nederlandse onderwerpen maakt en bij hoge uitzondering een buitenlands onderwerp.quote:Op maandag 15 november 2010 15:15 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Misschien letterlijk vanwege het feit dat ze er geen brood in zien? Maar goed, Lambiekje wéét blijkbaar van een aantal onderwerpen waar ze geen uitzending over móchten maken, daar ben ik benieuwd naar. En dan wooral wie Zembla waarom gesommeerd heeft om uitzending X niet te maken. Het simpele feit dat ze ergens geen aandacht aan besteden is natuurlijk geen bewijs voor inmenging van wie/welke organisatie dan ook.
erg irrelevant voor dit onderwerpquote:Op maandag 15 november 2010 20:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja.. dan ben je er al een als je denkt dat je vriendin weer eens tegen je heeft gelogen.
Géén brood er in zien?! Hier een paar voorbeelden uit de roerige jaren 60.quote:Op maandag 15 november 2010 15:15 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Misschien letterlijk vanwege het feit dat ze er geen brood in zien?
Heel simpel..... voordat er teveel vragen komen! Dan worden er gewoon weer een 'shitloadquote:Het simpele feit dat ze ergens geen aandacht aan besteden is natuurlijk geen bewijs voor inmenging van wie/welke organisatie dan ook.
CT-er ? Kijk de uitzending ff dan heb je antwoord op je vraag.quote:Op maandag 15 november 2010 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar aangezien dat een complottheorist is (toch?) kun je weer niet zeggen dat Zembla zwaar gecensureerd wordt op dat gebied.
Gáááá toch weg man.......jij en ik zijn een van de weinigen die geloven in acteurs/fotoshoppenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je moet dan natuurlijk wel ff uitleggen waar "nothing found" voor staat.
Ja het blijft een heel raar verhaal rondom die victims. Er wordt op internet ook gewoon volop gespeculeerd over deze "personen", maar geen enkel familielid of whatsoever die moeilijk gaat doen en eist dat het stopt. Ik zou gek worden als ik op internet zou lezen dat mijn dierbare belachelijk gemaakt wordt en dat er gezegd wordt dat het een sim is die niet heeft bestaan...quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:34 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Gáááá toch weg man.......jij en ik zijn een van de weinigen die geloven in acteurs/fotoshoppen
en andere zaken![]()
Er zaten toch 55 passagieren in die 757,...... they all vaporised![]()
Anyway........steeds meer nieuws, de laatste tijd
Misschien weten ze niet dat het gebeurt, misschien kan het ze niet schelen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja het blijft een heel raar verhaal rondom die victims. Er wordt op internet ook gewoon volop gespeculeerd over deze "personen", maar geen enkel familielid of whatsoever die moeilijk gaat doen en eist dat het stopt.
Merkwaardig, dat je er dan toch mee doorgaat.quote:Ik zou gek worden als ik op internet zou lezen dat mijn dierbare belachelijk gemaakt wordt en dat er gezegd wordt dat het een sim is die niet heeft bestaan...
Ik maak ze niet belachelijk. Ik trek alleen het bestaan in twijfel. Laat er maar eens bewijs komen dat ze hebben bestaan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Misschien weten ze niet dat het gebeurt, misschien kan het ze niet schelen.
[..]
Merkwaardig, dat je er dan toch mee doorgaat.
Mee eens.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik maak ze niet belachelijk. Ik trek alleen het bestaan in twijfel. Laat er maar eens bewijs komen dat ze hebben bestaan.
9-11 crash victim Barbara Olson arrested in Europequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:01 schreef DarthHouse het volgende:
FLIGHT 77;
CREW
Charles Burlingame CHARLES F BURLINGAME 12 Sep 1949 -- 11 Sep 2001
David Charlebois (DAVID J CHARLEBOIS 10 Oct 1960 -- 06 May 1993 DAVID CHARLEBOIS 01 Jul 1963 -- Aug 1984)
Michele Heidenberger Nothing found
Jennifer Lewis, 38 Nothing found
Kenneth Lewis, 49, Nothing Found
Renee May, 39 Nothing Found
PASSENGERS
Paul Ambrose, 32, Nothing Found
Yeneneh Betru, 35 YENENEH BETRU 21 Jan 1966 -- 11 Sep 2001
M.J. Booth MARY J BOOTH 18 Nov 1936 -- 11 Sep 2001
Bernard Brown, 11 Nothing Found
Suzanne Calley, 42 Nothing found
William Caswell WILLIAM E CASWELL 22 Jun 1947 -- 11 Sep 2001
Sarah Clark, 65 Nothing Found
James Debeuneure, 58 Nothing Found
Rodney Dickens, 11 Nothing Found
Eddie Dillard (EDGAR A DILLARD 13 Oct 1940 -- 03 Sep 2001)
Charles Droz Nothing Found
Barbara Edwards, 58 Nothing Found
Charles S. Falkenberg, 45 Nothing Found
Zoe Falkenberg, 8 ZOE E FALKENBERG 08 Nov 1992 -- 11 Sep 2001
Dana Falkenberg, 3 DANA C FALKENBERG 21 Jul 1998 -- 11 Sep 2001
Joe Ferguson (JOSEPH L FERGUSON 19 Sep 1980 -- 10 Sep 2001)
Wilson "Bud" Flagg WILSON F FLAGG 26 Oct 1938 -- 11 Sep 2001
Dee Flagg (DARLENE M FLAGG 07 Apr 1959 -- 17 May 2002)
Richard Gabriel Nothing Found
Ian Gray, 55 IAN J GRAY 01 Sep 1946 -- 11 Sep 2001
Stanley Hall, 68 STANLEY R HALL 14 Apr 1933 -- 11 Sep 2001
Bryan Jack, 48 Nothing Found
Steven D. "Jake" Jacoby, 43 Nothing Found
Ann Judge, 49, ANN C JUDGE 28 Dec 1951 -- 11 Sep 2001
Chandler Keller, 29, CHANDLER R KELLER 08 Oct 1971 -- 11 Sep 2001
Yvonne Kennedy Nothing Found
Norma Khan, 45 Nothing Found
Karen A. Kincaid, 40 Nothing Found
Norma Langsteuerle Nothing Found
Dong Lee Nothing Found
Dora Menchaca, 45 Nothing Found
Christopher Newton, 38, Nothing Found
Barbara Olson, 45 Nothing Found
Ruben Ornedo, 39 Nothing Found
Robert Penniger, 63 Nothing Found
Lisa Raines, 42 LISA J RAINES 30 Dec 1958 -- 11 Sep 2001
Todd Reuben, 40 Nothing Found
John Sammartino Nothing Found
Diane Simmons Nothing Found
George Simmons Nothing Found
Mari-Rae Sopper Nothing Found
Bob Speisman, 47 ROBERT S SPEISMAN 09 Aug 1953 -- 11 Sep 2001
Hilda Taylor Nothing Found
Leonard Taylor (Sank with the Titanic at age 23)
Leslie A. Whittington, 45, Nothing Found
John Yamnicky, 71 JOHN D YAMNICKY 08 Jun 1930 -- 11 Sep 2001
Vicki Yancey VICKI L YANCEY 14 Jan 1957 -- 11 Sep 2001
Shuyin Yang Nothing Found
Yuguag Zheng Nothing Found
VERS-VAN-DE-PERS!!!
Nummertje 33 op de lijst van gevonden voorwerpen.....en NEE ze stond al op deze lijst als 33steingedeeld, dus dat heb ik niet gedaan....is terecht
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaja....Barbara Olson is 'alive and kicking'![]()
En voor de thruthers onder ons,ze heeft gebeld.....op de grond!!!
![]()
![]()
Nog 54 te gaan........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |