Gefeliciteerd en dat er maar veelquote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ken vriendje dit weekend precies een jaar. Dus veelja
Het werd bij mij wel steeds korterquote:Op maandag 8 november 2010 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
euh..
1 keer 11 maanden
1 keer 4.5 jaar
3 keer ongeveer een week of 6 ( blijkt toch een cruciaal moment te zijn)
Ik zal er verder maar niet op in gaanquote:Op maandag 8 november 2010 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, doordat jij onze date cancelde. Ik ben je nog steeds dankbaar
aangezien ook m'n ex geen kans bij me zou maken als ik haar nu zou leren kennen, denk ik dat dat wel een beetje het geval is.quote:
Vooral dat "de rest minder"quote:Op maandag 8 november 2010 11:54 schreef Godtje het volgende:
1 keer 3 jaar
1 keer 6 jaar
De rest minder.
Nee, en het mag duidelijk zijn dat dat iig niet in het topic besproken wordt verderquote:
Ik mis nog eenquote:
Ik denk dat je een beetje je eigen glazen aan het ingooien bent op die manier... Ik bedoel, je hoeft niet te settlen for less, maar less kan ook more betekenenquote:Op maandag 8 november 2010 11:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
aangezien ook m'n ex geen kans bij me zou maken als ik haar nu zou leren kennen, denk ik dat dat wel een beetje het geval is.
Ik ben altijd van het alles of niks principe. Of ik stort me er volledig in, of ik kom erachter dat het toch niet is wat ik dacht en dan kap ik er gelijk mee.quote:Op maandag 8 november 2010 11:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het werd bij mij wel steeds korterOf dat nou een goed teken is...
Maar, ik ben nog jong
Karma is a bitchquote:Op maandag 8 november 2010 11:57 schreef STING het volgende:
Ik heb From Sarah with love in m'n hoofd zitten
quote:Op maandag 8 november 2010 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mis nog eenmet een roze strikje
Oh, jakkes.quote:Op maandag 8 november 2010 11:57 schreef STING het volgende:
Ik heb From Sarah with love in m'n hoofd zitten
Hoe dan?quote:Op maandag 8 november 2010 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje je eigen glazen aan het ingooien bent op die manier... Ik bedoel, je hoeft niet te settlen for less, maar less kan ook more betekenen
Echt, serieus, hoe dom kan je zijn? Beetje het hele fractional bankingsysteem niet begrijpen.quote:Op maandag 8 november 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
http://www.zonnewind.be/e(...)ecember-2010-2.shtml
Welke mongool dit dan ook verzint... En de mongolen die eraan meedoen
Same.quote:Op maandag 8 november 2010 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben altijd van het alles of niks principe. Of ik stort me er volledig in, of ik kom erachter dat het toch niet is wat ik dacht en dan kap ik er gelijk mee.
Dat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |