Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 8 november 2010 11:44 schreef JoeBravo het volgende:
eens met TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 8 november 2010 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
ben meteen helemaal de kluts kwijt!
[/slecht ja]
Wat leuk! Gefeliquote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ken vriendje dit weekend precies een jaar. Dus veelja
quote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
Ik lees het, gniffelde erom en besefte me toen ook dat dat voor mij geld.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Le-zen mensen. Ik KEN hem een jaar, ik ga iets korter dan een jaar met hem.quote:
2 keer heb ik het langer volgehouden, de 3e keer is dus scheepsrechtquote:Op maandag 8 november 2010 11:48 schreef Kluts het volgende:
Ik lees het, gniffelde erom en besefte me toen ook dat dat voor mij geld.
ik weet hoe je hem hebt ontmoetquote:Op maandag 8 november 2010 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
Ik KEN hem een jaar, ik ga iets korter dan een jaar met hem.
In dat geval is er voor mij nog hoop ;')quote:Op maandag 8 november 2010 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
2 keer heb ik het langer volgehouden, de 3e keer is dus scheepsrecht
quote:Op maandag 8 november 2010 11:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 8 november 2010 11:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met kieskeurig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
quote:Op maandag 8 november 2010 11:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
For too much ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, doordat jij onze date cancelde. Ik ben je nog steeds dankbaarquote:
Waardeloos.quote:Op maandag 8 november 2010 11:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoi![]()
Wat een grafdag op werk, deze pc + netwerk is rete traag dus moet mezelf gaan aanpassen.
Als er iets is wat ik niet wilt doen is het aanpassen van mijn normale routine van werksnelheid en dingen oppakken.![]()
Ultieme vorm van karmaquote:Op maandag 8 november 2010 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, doordat jij onze date cancelde. Ik ben je nog steeds dankbaar
Epicquote:Op maandag 8 november 2010 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
euh..quote:Op maandag 8 november 2010 11:53 schreef Yuki het volgende:
1 x 2 jaar en 3 maanden
1 x 1 jaar (en 3 weken)
1 x 2 maanden
Nog best goede score
Moet goedkomenquote:Op maandag 8 november 2010 11:51 schreef Samzz het volgende:
In dat geval is er voor mij nog hoop ;')
Gefeliciteerd en dat er maar veelquote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
Het werd bij mij wel steeds korterquote:Op maandag 8 november 2010 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
euh..
1 keer 11 maanden
1 keer 4.5 jaar
3 keer ongeveer een week of 6 ( blijkt toch een cruciaal moment te zijn)
Ik zal er verder maar niet op in gaanquote:Op maandag 8 november 2010 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
aangezien ook m'n ex geen kans bij me zou maken als ik haar nu zou leren kennen, denk ik dat dat wel een beetje het geval is.quote:
Vooral dat "de rest minder"quote:Op maandag 8 november 2010 11:54 schreef Godtje het volgende:
1 keer 3 jaar
1 keer 6 jaar
De rest minder.
Nee, en het mag duidelijk zijn dat dat iig niet in het topic besproken wordt verderquote:
Ik mis nog eenquote:
Ik denk dat je een beetje je eigen glazen aan het ingooien bent op die manier... Ik bedoel, je hoeft niet te settlen for less, maar less kan ook more betekenenquote:Op maandag 8 november 2010 11:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
aangezien ook m'n ex geen kans bij me zou maken als ik haar nu zou leren kennen, denk ik dat dat wel een beetje het geval is.
Ik ben altijd van het alles of niks principe. Of ik stort me er volledig in, of ik kom erachter dat het toch niet is wat ik dacht en dan kap ik er gelijk mee.quote:Op maandag 8 november 2010 11:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het werd bij mij wel steeds korterOf dat nou een goed teken is...
Maar, ik ben nog jong
Karma is a bitchquote:Op maandag 8 november 2010 11:57 schreef STING het volgende:
Ik heb From Sarah with love in m'n hoofd zitten
quote:Op maandag 8 november 2010 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mis nog eenmet een roze strikje
Oh, jakkes.quote:Op maandag 8 november 2010 11:57 schreef STING het volgende:
Ik heb From Sarah with love in m'n hoofd zitten
Hoe dan?quote:Op maandag 8 november 2010 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje je eigen glazen aan het ingooien bent op die manier... Ik bedoel, je hoeft niet te settlen for less, maar less kan ook more betekenen
Echt, serieus, hoe dom kan je zijn? Beetje het hele fractional bankingsysteem niet begrijpen.quote:Op maandag 8 november 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
http://www.zonnewind.be/e(...)ecember-2010-2.shtml
Welke mongool dit dan ook verzint... En de mongolen die eraan meedoen
Same.quote:Op maandag 8 november 2010 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben altijd van het alles of niks principe. Of ik stort me er volledig in, of ik kom erachter dat het toch niet is wat ik dacht en dan kap ik er gelijk mee.
Dat!quote:
Misschien vind je wel iemand die je in de eerste instantie niet echt bij je vindt passen maar kom je er toch achter naarmate je diegene beter leert kennen, hij/zij helemaal de ware voor je is.quote:
qua gevoel is het niet moeilijk (te makkelijk zelfsquote:Op maandag 8 november 2010 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje je eigen glazen aan het ingooien bent op die manier... Ik bedoel, je hoeft niet te settlen for less, maar less kan ook more betekenen
Ja, dat dusquote:Op maandag 8 november 2010 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt, serieus, hoe dom kan je zijn? Beetje het hele fractional bankingsysteem niet begrijpen.
Daar ben ik maar mee opgehouden. Ik geloof nu alleen nog maar in mezelf.quote:Op maandag 8 november 2010 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zover je in de ware gelooft dan
TJAKKAAAAAAH!quote:Op maandag 8 november 2010 12:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ben ik maar mee opgehouden. Ik geloof nu alleen nog maar in mezelf.!
Het komt wel goed, schatjequote:Op maandag 8 november 2010 12:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
qua gevoel is het niet moeilijk (te makkelijk zelfs), maar m'n verstand moet ook mee willen, en daar zit 'm de kneep.
Inderdaad, dat heb ik iemand. Met iemand die ik helemaal het einde vind, werkt het vaak niet. Iemand die ik wel heel leuk vind, kan veel veel meer wordenquote:Op maandag 8 november 2010 12:00 schreef Samzz het volgende:
Misschien vind je wel iemand die je in de eerste instantie niet echt bij je vindt passen maar kom je er toch achter naarmate je diegene beter leert kennen, hij/zij helemaal de ware voor je is.
Voor zover je in de ware gelooft dan
De beste startquote:Op maandag 8 november 2010 12:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ben ik maar mee opgehouden. Ik geloof nu alleen nog maar in mezelf.!
herkenbaar....quote:Op maandag 8 november 2010 12:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
qua gevoel is het niet moeilijk (te makkelijk zelfs), maar m'n verstand moet ook mee willen, en daar zit 'm de kneep.
quote:Op maandag 8 november 2010 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mis nog eenmet een roze strikje
Ik moet eerst nog wat aan mezelf werken voor ik me weer ergens als kip zonder kop in kan storten.quote:
Geloof je dan wel al in jezelf?quote:Op maandag 8 november 2010 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog wat aan mezelf werken voor ik me weer ergens als kip zonder kop in kan storten.
en dat.quote:Op maandag 8 november 2010 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog wat aan mezelf werken voor ik me weer ergens als kip zonder kop in kan storten.
Ik denk dat zoiets voor mij ook wel een goed idee isquote:Op maandag 8 november 2010 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Altijd toch?quote:Op maandag 8 november 2010 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Meestal wel. Maar dat moet nog vaker worden.
Mijn record is een half jaar en dat vond ik al een eeuwigheid.quote:Op maandag 8 november 2010 12:07 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook eenwaar ik het voor de verandering eens langer mee uithoudt dan 1 jaar max
Ik moet toegeven dat 1 jaar best wel heel lang klinkt.quote:Op maandag 8 november 2010 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn record is een half jaar en dat vond ik al een eeuwigheid..
Vrouwen zijn ook veel te moeilijk.quote:Op maandag 8 november 2010 12:07 schreef Q. het volgende:
Mijn record is een half jaar en dat vond ik al een eeuwigheid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |