Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 8 november 2010 11:44 schreef JoeBravo het volgende:
eens met TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 8 november 2010 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
ben meteen helemaal de kluts kwijt!
[/slecht ja]
Wat leuk! Gefeliquote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ken vriendje dit weekend precies een jaar. Dus veelja
quote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
Ik lees het, gniffelde erom en besefte me toen ook dat dat voor mij geld.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Le-zen mensen. Ik KEN hem een jaar, ik ga iets korter dan een jaar met hem.quote:
2 keer heb ik het langer volgehouden, de 3e keer is dus scheepsrechtquote:Op maandag 8 november 2010 11:48 schreef Kluts het volgende:
Ik lees het, gniffelde erom en besefte me toen ook dat dat voor mij geld.
ik weet hoe je hem hebt ontmoetquote:Op maandag 8 november 2010 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
Ik KEN hem een jaar, ik ga iets korter dan een jaar met hem.
In dat geval is er voor mij nog hoop ;')quote:Op maandag 8 november 2010 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
2 keer heb ik het langer volgehouden, de 3e keer is dus scheepsrecht
quote:Op maandag 8 november 2010 11:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 8 november 2010 11:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met kieskeurig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
quote:Op maandag 8 november 2010 11:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
For too much ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, doordat jij onze date cancelde. Ik ben je nog steeds dankbaarquote:
Waardeloos.quote:Op maandag 8 november 2010 11:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoi![]()
Wat een grafdag op werk, deze pc + netwerk is rete traag dus moet mezelf gaan aanpassen.
Als er iets is wat ik niet wilt doen is het aanpassen van mijn normale routine van werksnelheid en dingen oppakken.![]()
Ultieme vorm van karmaquote:Op maandag 8 november 2010 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, doordat jij onze date cancelde. Ik ben je nog steeds dankbaar
Epicquote:Op maandag 8 november 2010 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, doordat jij onze date cancelde. Ik ben je nog steeds dankbaar
euh..quote:Op maandag 8 november 2010 11:53 schreef Yuki het volgende:
1 x 2 jaar en 3 maanden
1 x 1 jaar (en 3 weken)
1 x 2 maanden
Nog best goede score
Moet goedkomenquote:Op maandag 8 november 2010 11:51 schreef Samzz het volgende:
In dat geval is er voor mij nog hoop ;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |