quote:
Op maandag 8 november 2010 17:42 schreef Faux. het volgende:Goed, om maar een inhoudelijke post te maken:
Als je dit serieus van plan bent, raad ik het je in de eerste plaats aan dit niet alleen te doen. Wil je hier geld aan verdienen (of als je het zelfs op een televisiezender wil uitzenden), heb je professionals nodig. Die komen inderdaad niet uit de lucht vallen, maar niemand zit te wachten op een Oh Oh Cherso-kloon met een camera die alle kanten op beweegt en waarbij het geluid slecht is.
Ook moet je zorgen dat de organisatie gewoon dik in orde is. Mensen op het internet zitten prima achter hun computer en hebben echt geen zin om geld te betalen om met een paar compleet onbekende mensen in een villa te zitten.
En trouwens, is Januari niet een beetje vroeg?
Ik ben serieus als de deelnemers ook serieus zijn.
En nee... met Fok heb ik nog geen contact gehad (waarom zou ik, wanneer het alleen nog een suggestie is).
Ook hoef ik hier niet direct geld aan te verdienen...ik wil er zelfs verlies op lijden... als het maar niet te gek wordt. Elke start van een nieuw project kost geld...
En mijn professionaliteit hoeft ook verder niemand direct in te geloven. Wel kan ik al rekenen op mensen die o.a. Baantjer, de meiden van de Witt en Zoop hebben gemonteerd.
Degenen die ik binnen deze produkties ken, willen graag aan mijn projekten meewerken. Dit zijn vooranslnog mensen die al eerder achter de camara's hebben meegewerkt... regisseurs, etc..
Kortom, ik kan alleen beloven dat er professionals achter de cameras aan het werk zijn. Iedere idioot of geniale idioot die zich hiervoor opgeeft krijgt camera tijd. En ja... de idioten staan meer garant voor de juiste kijkcijfers... maar enkele mensen met brains kan ik ook gebruiken. Het moet niet alleen een parade van idioten zijn... zelfs al wil het publiek juist die mensen het meest.
Een derde normale reizigers, en hun strubbelingen.. die moeten toch ook een groot deel uitmaken van de vakantie...
Met vriendelijke groet,
Erik
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.