abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 2010 @ 01:57:15 #1
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_88422991
Ik zit wel eens te denken; Fok! heeft zoveel leden (noem het bijna een community van mensen die elkaar steeds weer opzoeken, ondanks alle verschillen), toch zijn de meeste initiatieven tot mislukken gedoemd.
Fok! meets op Lowlands etc... het komt er nooit echt van of van al die duizenden komen er hooguit een handjevol opdagen (en dan meestal ook alleen nog moderatoren en columnisten).

Maar met een beetje geluk kun je haast wekelijks een Fok TV avond samenstellen, gemaakt door Fokkers zelf. Voorbeeld; zo'n Oh oh Cherso is al mogelijk als je met 8 of 10 Fokkers samen een villa boekt... waarbij iedere deelnemer ook een filmcamera meeneemt om de anderen te filmen.
Nu bleken bij Oh oh Cherso de types behoorlijk op elkaar te lijken, terwijl bij Fok! men vooral opvalt door de verschillen en conflicten.
Dat kan heel leuke televisie zijn; compleet verschillende mensen die twee weken met elkaar moeten doorbrengen... blijft het (op politiek vlak gezien) een links - rechts verhaal... of worden linkse mensen en rechtse mensen vrienden, ondanks hun verschillen.... welke schandalen komen aan het licht en hoe reageert iedereen hierop. Wie valt buiten de boot (en brengt hierdoor zo'n reportage op een compleet ander niveau... en wie valt goed in de groep, maar voelt zich er tegelijkertijd niet goed bij? Interessante televisie dus, al dan niet via Fok of Youtube te bekijken.

De fascinatie voor verschillende mensen op vakantie is groot... hoe ze met elkaar omgaan etc...

Mijn vraag; wie zou hieraan mee durven doen en waarom... Niet dat de reiskosten vergoed worden, maar wie zou het experiment aandurven? Gewoon om via Fok! uitgezonden te worden (op eigen kosten dit experiment / vakantie aangaan) en tegelijkertijd ook een redelijk goede camera weten te hanteren.

En hoe zou jouw omschrijving van jezelf zijn....hoe praat je jezelf in zo'n programma? Ben je een brutale Hagenees, een redelijk schuchtere Groninger, een eigen gereide Fries, of een Limbo met hel andere ideeën... of misschien een Noord of Zuid Hollander met weer eigen ideeën?

Maar als het er op aan komt, durf jij? En waarin verschil jij met de rest van de Fokkers? Kom maar op! Wie weet worden sommige ideeën wel in de praktijk gebracht en ben jij straks een beroemde Fokker door dat jij identiek blijft aan jezelf.

Persoonlijk hoop ik zelf als programma maker straks een paar low budget programa's te maken., soms in de stijl van Oh oh Cherso... maar dan juist door meer verschillende types op te voeren... en ook helaas nog door degenen die er aan mee doen zelf betaalt.

Is het alleen te zien voor Fok, dan verdient niemand iets terug... maar wordt het verkocht, dan is het heel goed mogelijk dat deze vakantie alsnog terugverdien wordt (geheel of gedeeltelijk) om een volgende vakantie mee te bekostigen.

Maar voor wie voor avontuur wil gaan en zelf een camera meeneemt... en niet bang is zonder bekenden op vakantie te gaan... kan het een erg leuke vakantie worden... Maar verder dan ook niets behalve voor duizenden Fokkers in beeld te komen in een serie uitzendingen.

Disclaimer; Fok! weet momentel niets van dit experiment. Dit experiment gaat pas een eigen leven leiden wanneer er genoeg deelnemers zijn die net iets bekender willen zijn dan nu en hieraan willen deelnemen op grotendeels eigen kosten.

Een vertoning op Fok! betekent nog maar weinig, behalve dat jou populartteit op dat moment eventueel op Fok iets toeneemt.

Mocht het programma aan een omroep worden verkocht, dan kun je eventueel jouw vakantie flink terug verdienen, maar dga hiervan niet direct van uit. Zie het eerst vooral als een experiment voor jezelf. Misschien gaat dit later een eigen leven leiden.

Per januari 2011, wil ik echt gaan filmen... wie doet er mee? En hoe moet dit programma er uit zien... tips en suggesties worden uiteraard zeer gewaardeerd.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_88423009
Kansloos
pi_88423013
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:58 schreef Bombshell het volgende:
Kansloos
:D
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_88423118
Het is FOK!
  zondag 7 november 2010 @ 02:37:01 #5
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88423646
Dan moet je eerst een paar Fokkers achter hun PC vandaan zien te krijgen. Een webcamversie heeft wellicht meer succes ^O^ :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_88423661
Ik doe mee.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 7 november 2010 @ 02:39:37 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_88423676
Acht mensen achter een laptop op een zonnig eiland. ^O^
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_88423777
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:38 schreef Beach het volgende:
Ik doe mee.
No resentment ever evened out a weaker hand
  zondag 7 november 2010 @ 02:48:54 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88423800
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 02:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Dan moet je eerst een paar Fokkers achter hun PC vandaan zien te krijgen. Een webcamversie heeft wellicht meer succes ^O^ :')
Inderdaad webcamversie

Ik zou wel meedoen in ieder geval.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_88423998
Ik ben absoluut geen befaamde fokker. Maar geloof me. Jullie willen me.
pi_88424045
Goed idee, ik doe mee aan de webcamversie. Morgen maak ik een chatroom aan, een goed topic met verwijzing hier naartoe en is iedereen met een webcam welkom. :)

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2010 03:18:07 ]
  zondag 7 november 2010 @ 10:32:44 #12
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_88426015
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:16 schreef Floxcie het volgende:
Goed idee, ik doe mee aan de webcamversie. Morgen maak ik een chatroom aan, een goed topic met verwijzing hier naartoe en is iedereen met een webcam welkom. :)
En dan bouwen we een functie in zodat je elke keer een andere fokker te zien krijgt! En dan noemen we het chatroulette *O* :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 7 november 2010 @ 10:43:11 #13
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_88426197
Lijkt me wel leuk :D
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_88467282
Ohw, ik wil best meedoen hoor :D
pi_88467484
Lijkt me ook best leuk... maar ik wil hier geen vakantie voor opnemen ;)

Ik zou wel meedoen als alles vergoed zou worden... :) :@
pi_88471758
Ik weet al een bestemming :7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 8 november 2010 @ 17:25:01 #17
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_88479182
Oh Oh Cherso met FOK!? En wie gaat de villa dan betalen? Danny?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_88479467
nee yvonne
to err is human, to arrr is pirate
  maandag 8 november 2010 @ 17:33:07 #19
138448 PeZu
Suspended animation
pi_88479482
de grote autisten show O+
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  maandag 8 november 2010 @ 17:42:44 #20
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_88479832
Goed, om maar een inhoudelijke post te maken:

Als je dit serieus van plan bent, raad ik het je in de eerste plaats aan dit niet alleen te doen. Wil je hier geld aan verdienen (of als je het zelfs op een televisiezender wil uitzenden), heb je professionals nodig. Die komen inderdaad niet uit de lucht vallen, maar niemand zit te wachten op een Oh Oh Cherso-kloon met een camera die alle kanten op beweegt en waarbij het geluid slecht is.

Ook moet je zorgen dat de organisatie gewoon dik in orde is. Mensen op het internet zitten prima achter hun computer en hebben echt geen zin om geld te betalen om met een paar compleet onbekende mensen in een villa te zitten.

En trouwens, is Januari niet een beetje vroeg?
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  maandag 8 november 2010 @ 18:12:44 #21
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_88480910
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 03:16 schreef Floxcie het volgende:
Dan mag het in RLS *O*
  maandag 8 november 2010 @ 18:13:51 #22
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_88480939
quote:
15s.gif Op maandag 8 november 2010 17:25 schreef Faux. het volgende:
Oh Oh Cherso met FOK!? En wie gaat de villa dan betalen? Danny?
ik weet nog wel iemand die een bunker te huur heeft
  vrijdag 12 november 2010 @ 03:40:26 #23
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_88622799
quote:
2s.gif Op maandag 8 november 2010 17:42 schreef Faux. het volgende:
Goed, om maar een inhoudelijke post te maken:

Als je dit serieus van plan bent, raad ik het je in de eerste plaats aan dit niet alleen te doen. Wil je hier geld aan verdienen (of als je het zelfs op een televisiezender wil uitzenden), heb je professionals nodig. Die komen inderdaad niet uit de lucht vallen, maar niemand zit te wachten op een Oh Oh Cherso-kloon met een camera die alle kanten op beweegt en waarbij het geluid slecht is.

Ook moet je zorgen dat de organisatie gewoon dik in orde is. Mensen op het internet zitten prima achter hun computer en hebben echt geen zin om geld te betalen om met een paar compleet onbekende mensen in een villa te zitten.

En trouwens, is Januari niet een beetje vroeg?
Ik ben serieus als de deelnemers ook serieus zijn.
En nee... met Fok heb ik nog geen contact gehad (waarom zou ik, wanneer het alleen nog een suggestie is).
Ook hoef ik hier niet direct geld aan te verdienen...ik wil er zelfs verlies op lijden... als het maar niet te gek wordt. Elke start van een nieuw project kost geld...
En mijn professionaliteit hoeft ook verder niemand direct in te geloven. Wel kan ik al rekenen op mensen die o.a. Baantjer, de meiden van de Witt en Zoop hebben gemonteerd.
Degenen die ik binnen deze produkties ken, willen graag aan mijn projekten meewerken. Dit zijn vooranslnog mensen die al eerder achter de camara's hebben meegewerkt... regisseurs, etc..

Kortom, ik kan alleen beloven dat er professionals achter de cameras aan het werk zijn. Iedere idioot of geniale idioot die zich hiervoor opgeeft krijgt camera tijd. En ja... de idioten staan meer garant voor de juiste kijkcijfers... maar enkele mensen met brains kan ik ook gebruiken. Het moet niet alleen een parade van idioten zijn... zelfs al wil het publiek juist die mensen het meest.

Een derde normale reizigers, en hun strubbelingen.. die moeten toch ook een groot deel uitmaken van de vakantie...

Met vriendelijke groet,
Erik
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:21:57 #24
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_88639208
Dat je er verlies mee wilt leiden snap ik niet, maar goed. Ik zou toch gewoon contact met FOK! opnemen, want - ik ben geen deskundige - het lijkt met dat je toch vast zit aan copyrights en alles wil je de naam van FOK! en het logo gebruiken. Zo te horen zit je geluid, licht en beeld en alles wel goed.

Toch geef ik je weinig kans als je het met FOK! wilt proberen. Veel leden hebben een grens tussen realiteit en online en hebben dus geen zin om die twee gekoppeld te krijgen. Bovendien werken FOK!kers ook gewoon dus zullen ze weinig tijd hebben. Of ze hebben gewoon geen zin.

Kortom: veel succes met je project, maar ik denk dat je dit beter bij een ander forum kan proberen. :)
pi_88639454
Alle zelfbenoemde FOK! hosselkoningen die hun skills showen op een zonnig strand :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')