abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88605158
How To Train Your Dragon
Ik kijk nooit trailers, dus mijn verwachtingen voor deze film waren volledig gebaseerd op de titel en een plaatje waarop alleen een of andere draak te zien was. Ik verwachtte een of andere semi-Harry Potter film waarbij kids op toverschool op draken leren vliegen. Was ik even blij verrast met de Viking-achtige aankleding van de film! Het plot ligt er uiteindelijk niet gek ver vanaf en het verhaal is verder natuurlijk erg voorspelbaar na de eerste 15-20 minuten, maar de mooie animaties en leuke cartoonvikingen maakten het tot een leuke popcorn-en-halve-liter-cola-film.

8/10

The Big Sleep
Film noir. Dus moord, intrige, verraad! Humprey Bogart is goed en de dialogen zijn scherp. Wordt iets matiger op het eind aan, maar nog steeds een zeer degelijke film.

7,5/10

Kung Fu Hustle
Al diverse malen gehoord dat deze film leuk is, dus nu eindelijk gezien. Het is een martial arts/comedy film, maar ik vond de comedy vaak te flauw en de martial arts niet echt indrukwekkend en dan blijft er weinig over...

5/10
"Music, man. Put that tape on!"
pi_88606527
Anatomy of a Murder

Spannend rechtbankdrama met een uitstekende James Stewart in de hoofdrol.

9/10
pi_88614489
24: redemption

Verenigde Staten
Actie / Drama
83 minuten / 98 minuten (langere versie)

geregisseerd door Jon Cassar
met Kiefer Sutherland, Cherry Jones en Bob Gunton

De film vindt in real time plaats tussen 3 en 5 uur 's middags op een dag in 2017, waarop de eerste vrouwelijke president van de Verenigde Staten, Allison Taylor, haar ambtseed aflegt. Tegelijkertijd vindt er in het fictieve Afrikaanse land Sangala een militaire staatsgreep plaats. Hiervoor hebben de rebellen kindsoldaten nodig, die ze uit de Sangalese school van Carl Benton willen halen. Ondertussen is Jack Bauer de hele wereld overgereisd om zijn arrestatiebevel te ontvluchten (in verband met de opheffing van CTU en de bijbehorende rechterlijke vervolgingen) en is hij aanbeland bij de school van Benton, waar hij juist op het moment van de staatsgreep naar elders wil vertrekken. Jack Bauer besluit om met zijn vriend Benton de kinderen te redden.

k vond het een redelijke film, het verhaal was niet slecht bedacht maar de film had gewoon te veel gebreken.
Er werd niet verteld waarom die gozer gezocht werd, en ook het verraad tussen het amerikaanse regering werd niet verder uitgewerkt.. Het verhaal had dus wel potentie maar is gewoon heel slecht uitgewerkt...
daarom maar 2*
pi_88614609
zombieland
melige zombiecomedy, met leuke vertolkingen, met name Woody Harrelson is hilarisch. Men heeft duidelijk veel lol gehad bij het maken van de film. Het plezier (en ingewanden) spat ervan af!
8!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  donderdag 11 november 2010 @ 22:17:46 #55
316126 Tieszo
be awesome instead
pi_88614837
Inside Man

Ondertussen de twaalfde keer dat ik 'm zie (* Tieszo is filmverslaafd :')) en blijft 'n prachtige film, goed verhaal, geniaal plan. Goed acteerwerk. Super gewoon ^^.

quote:
From a cell, a man tells us he has planned the perfect bank robbery; he invites us to watch. An efficient gang enters a Manhattan bank, locks the doors, and takes hostages. They work deliberately, without haste. Detective Frazier is assigned to negotiate, but half his mind is occupied with the corruption charges he is facing. The bank's president has something to protect in a safe deposit box, so he brings in Madaline, a high-power broker with a hidden agenda. With an army of police surrounding the bank, the thief, the cop, and the plutocrat's fixer enter high-stakes negotiations. Why are the robbers asking for a plane, if they are so competent and they know they won't get one? Why aren't they in more of a hurry? If the job's perfect, why is the thieves' leader in a cell?
  donderdag 11 november 2010 @ 22:57:32 #56
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_88616497
Chi bi (Red Cliff) (2008, China, John Woo)
John Woo keerde terug naar China voor de duurste Aziatische productie tot nu toe. Je mag de film dan ook met recht een epos noemen. De film wisselt qua actie heel mooi af tussen grote veldslagen en individuele gevechten. Ten eerste zijn er dus de prachtige grote veldslagen, waarin ook heel veel aandacht is voor tactiek en strategie. Er is zelfs oog voor het weer, wat een cruciale rol speelt. Deze inkijk in oude Chinese oorlogvoering vond ik het interessantste deel van het film. Als de hoge generaals zelf, die allemaal hun specifieke vechtstijl hebben, zich in de strijd werpen verandert de actie meer in het soort wuxia scene's zoals we gewend zijn van film als Hero.
Eigenlijk bestaat de film uit twee verschillende films. Maar toen ik deel twee opzette, kwam heel veel me bekend voor. Kennelijk hebben ze voor de Westerse uitgave de twee films samengevoegd tot één.
cijfer: 8
pi_88616600
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef Karina het volgende:
The Social Network
Waargebeurd

Over het ontstaan/oprichting van Facebook, de rechtzaak tegen een van de oprichters en de inmenging van Sean Parker, bedenker van Napster.

Als het allemaal waar is, dan was het niet zo netjes gegaan destijds.
Het is daarom ook voor meer als de helft verzonnen en doet men in de media voor alsof het zo is.
  donderdag 11 november 2010 @ 23:06:36 #58
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_88616785
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef Dale. het volgende:

[..]

Het is daarom ook voor meer als de helft verzonnen en doet men in de media voor alsof het zo is.
Ik heb 'm net gekeken en vond m boeiend tot ongeveer halverwege.
Justin Timberlake zet trouwens een uitstekende rol neer; had ik niet verwacht.
Je moeder is een hamster
pi_88618477
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef casper019 het volgende:

[ afbeelding ]

Verenigde Staten
Actie / Drama

De film vindt in real time plaats tussen 3 en 5 uur 's middags op een dag in 2017, waarop de eerste vrouwelijke president van de Verenigde Staten, Allison Taylor, haar ambtseed aflegt. Tegelijkertijd vindt er in het fictieve Afrikaanse land Sangala een militaire staatsgreep plaats. Hiervoor hebben de rebellen kindsoldaten nodig, die ze uit de Sangalese school van Carl Benton willen halen. Ondertussen is Jack Bauer de hele wereld overgereisd om zijn arrestatiebevel te ontvluchten (in verband met de opheffing van CTU en de bijbehorende rechterlijke vervolgingen) en is hij aanbeland bij de school van Benton, waar hij juist op het moment van de staatsgreep naar elders wil vertrekken. Jack Bauer besluit om met zijn vriend Benton de kinderen te redden.

k vond het een redelijke film, het verhaal was niet slecht bedacht maar de film had gewoon te veel gebreken.
Er werd niet verteld waarom die gozer gezocht werd, en ook het verraad tussen het amerikaanse regering werd niet verder uitgewerkt.. Het verhaal had dus wel potentie maar is gewoon heel slecht uitgewerkt...
daarom maar 2*
Dat uitwerken gebeurt in de serie, ik weet niet of je die volgt? Redemption zit eigenlijk tussen seizoen 6 en 7 in. Zonder de serie te kennen is de film ook niet echt goed te volgen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:06:21 #60
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_88618992
Srpski film

Ergens toch een best sterke film.
Niet voor mensen met zwakke magen en harten, absoluut niet!
Ik geef hem een 6,5. Maar weet nog steeds niet echt wat ik echt van moet denken.
Behalve dat ie echt ziek is.
The Outside Agency
pi_88622101
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef casper019 het volgende:

[ afbeelding ]

Verenigde Staten
Actie / Drama

daarom maar 2*
Dude..je hebt niet door dat 24 een tv-serie is die al tig seizoenen liep voor deze "Film"? En Jack Bauer ken je ook niet?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 12 november 2010 @ 07:37:45 #62
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_88623415
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 02:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dude..je hebt niet door dat 24 een tv-serie is die al tig seizoenen liep voor deze "Film"? En Jack Bauer ken je ook niet?
ik vond het een zeer matige aflevering nul van seizoen 7.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_88623615
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 02:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

de serie ken ik inderdaad niet, maar als je een dvd huurt uit de videotheek verwacht je toch gewoon een film te zien en niet iets van een serie?
pi_88626239
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 08:06 schreef casper019 het volgende:

[..]

de serie ken ik inderdaad niet, maar als je een dvd huurt uit de videotheek verwacht je toch gewoon een film te zien en niet iets van een serie?
Dude, like... Seriously _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:00:47 #65
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_88629723
quote:

[..]

Que
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:55:13 #66
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_88641998
quote:

[..]

:o Was het gezellig onder die steen? :P
pi_88642235
quote:

[..]

24 is een van de bekendste tv-series ooit gemaakt. De hoofdpersoon, Jack Bauer, is een van de bekendste personages in tv-history...Deze film is gemaakt als een soort aflevering 0 tussen twee seizoenen in..als je de serie niet volgt is het compleet nutteloos om te kijken _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_88643078
Alsof ze bij Sex and the City ook eerst 45min laten zien hoe ze elkaar kennen.

Of doen ze dat? Nooit gezien :P
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:45:27 #69
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_88650872
RED.

Wat een....Geweldige film! De humor is echt goed, verhaallijn is leuk, geweldige personages... topper! ^O^
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:30:17 #70
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_88653326
Sint
Onvervalste lollige Dick Maas-film met grappen, grollen en een goede portie horror. Het script en de dubieuze oneliners rammelen aan alle kanten. Menigmaal schoot ik in de lach van onzinnigheden als 'heeft dit bloedbad geen invloed op de betrekkingen met Spanje?' Met de sfx en de schrikmomenten zit het echter in orde hoor. Daar is gelukkig wel genoeg aandacht aan besteed door Dick Maas. Cijfer: 6,5

Gone in Sixty Seconds
Blegh, Gone in Sixty Seconds heeft zo weinig in zich op wat quasi-gave autoscheurscenes na. De film ziet er ultrahip uit en wil dit ook in de sfeer uitdragen. Dat laatste zorgt bij mij alleen voor :')-gelaatsuitdrukkingen, het eerste is nog redelijk gelukt. Met het blitse kleurgebruik zit het wel goed, maar voor de rest is het niet wat.Cijfer: 4,5

Scent of a Woman
Steengoede film met een glansrol voor Al Pacino. Geen idee, wie de andere genomineerden waren, maar terecht dat hij de Oscar voor beste mannelijke rol won _O_. Een aantal scenes worden lekker lang uitgerekt. Naast het knalwerk van Pacino speelt ook nog een aardig dilemma op de achtergrond, waarmee Chris O'Donnel meeworstelt. De manier waarop Pacino dit oplost op het einde van de film is geniaal :Y. Cijfer: 8,5

Men in Black II
In het begin nog best te pruimen door wat lolligheden. Maar gaandeweg werd het plot steeds onsamenhangender en vervelender. De diverse aliens zagen er gelukkig nog tof uit, maar dat alleen kan de film natuurlijk niet redden. Cijfer: 5,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:34:03 #71
316126 Tieszo
be awesome instead
pi_88653520
quote:

[..]

;( * Tieszo heeft medelijden
pi_88654849
Aftershock 2010
Film over een van de meest dodelijke aardbevingen, die van Tangshan in 1976. Had de trailer bij Knight en Day gezien toen ik nog in China was, maar helaas kon ik Tangshan Dadizhen (de Chinese naam van de film) niet meer in de bios zien daar. Dus maar even gedowload nu en het valt eigenlijk best tegen. De trailer focuste zich alleen op de ramp zelf en had een enorm vet "rewind"-effect van de hele ramp. De hele stad die in puin lag en dan langzaam weer omhoog kwam, zeg maar. Echt indrukwekkend. In de film niks van teruggezien. De CGI van de instortende gebouwen kan er net mee door.

En dat geeft ook al meteen aan dat de trailer en de film in niets op elkaar leken. De film zelf gaat na de eerste paar minuten met CGI van instortende gebouwen alleen maar over de tweeling die bij de aardbeving onvrijwillig gescheiden worden van elkaar. Dat is ook best een goed verhaal en niet vervelend om te kijken maar het is wel weer heel typisch en cliché en zorgt er dus voor dat er eigenlijk niks gezegd wordt over aardbevingen. Ze hadden ook een autocrash kunnen laten plaatsvinden bij wijze van spreken. Maakt allemaal verder niets uit. Had de film dan gemarket als "Separated" ofzo, al wilden ze waarschijnlijk meeliften op de Sichuan aardbeving hype. (Al dan niet gesubsidieerd/aangemoedigd door Chinese bureau voor film en tv.)

Daarnaast riekt het af en toe ook naar een milde vorm van "propaganda" als de aardbeving van Sichuan en die van Tangshan gekoppeld worden. Verhaal zelf is best in orde, cliché en voorspelbaar vanaf het begin maar de rit ernaartoe is best doable.

IMDB: 7,5
Mijn cijfer: 7 op basis van de film zelf, 6 op basis van verwachtingen door trailer
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:32:28 #73
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_88656493
Sint
De meest besproken van de afgelopen weken is dan eindelijk te zien in de multiplexen. Is het resultaat de ophef waard? Voor een deel.
Aan de ene kant kan ik best begrijpen dat dit voor kleine kinderen schokkend kan zijn. Aan de andere kant: de film heeft een leeftijdskeuring van 16 jaar en ouder gekregen dus zouden kleine kinderen `m sowieso niet in de bios mogen zien. Als de ouders hun jonge kroost dus geen films laten zien die niet voor hen geschikt is,is er niets aan de hand.

De mensen die wel oud genoeg zijn om een kaartje te mogen komen krijgen een heerlijk horror comedy a la Shaun of the Dead voorgeschoteld. Zo goed als die film is Sint nog net niet maar Dick Maas komt een heel eind. Er zit genoeg comedy in, de effecten zijn goed gemaakt en zien er voor het grootste deel goed uit en er zitten voldoende effectieve schrikmomenten in om ook de horror fans (enigzins) gerust te stellen.

Kortom: de hele ophef was (zoals te verwachten was) om niets. Dit is een heerlijke achteruit-in-je-stoel-met-een-bak-popcorn-hangen film omtrent een mooie typisch Nederlandse traditie die exact doet waarvoor ie bedoeld is. En hopelijk zorgt de media hype ervoor dat er nog wat extra mensen een kaartje kopen. Want dat verdient deze productie zeker.

IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 7,8/10
pi_88656925
Tideland

Canada / Verenigd Koninkrijk
Drama / Fantasy
122 minuten

geregisseerd door Terry Gilliam
met Jodelle Ferland, Jeff Bridges en Jennifer Tilly

Nadat haar moeder aan een overdosis heroïne is bezweken, wordt de jonge Jeliza-Rose door haar vader meegenomen naar het platteland. Daar gaan ze wonen in het geboortehuis van haar moeder en probeert ze samen met haar vader de recente gebeurtenissen te verwerken. Helaas verloopt het proces maar moeizaam en raakt Jeliza-Rose in haar eigen fantasiewereld verzeild, waarin ze praat met Barbies zonder lichamen en de geheimzinnige Dell die altijd een imkermasker draagt.

ik vond het een beetje vage film, ik vond er weinig verhaal inzitten.... eigenlijk ging het nergens over. Eigenlijk het enige goeie aan de film was het meisjes acteer werk. Film weg afgekeken, maar spijt dat ik eraan begonnen ben.
een 4-
pi_88663668
Half baked
Heerlijke kaasfilm met een geweldige rol van Snoop Dogg. Duurt ongeveer 1 minuut. :P

7.9/10 :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_88663730
antichrist.

film gewoon aangezet zonder ervoor iets erover te lezen of gehoord te hebben

met bizar camerawerk en éen van mijn favorieten : william dafoe.

^O^

8+

[ Bericht 15% gewijzigd door kitao op 13-11-2010 06:20:17 ]
megalomaniac
pi_88663735
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:38 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]

Meningen en vragen over het plot dienen gemarkeerd te worden met de spoiler-tag zodat je voor anderen de film niet verpest, als men ooit besluit de film nog eens te kijken :).

en waar moet je al die opgenoemde films vandaan halen, de videotheek bij mij in de buurt is allang failliet ?
megalomaniac
  zaterdag 13 november 2010 @ 06:07:08 #78
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88663738
The Bourne Identity

Matig acteurtje Matt Damon gedragen door een sterk verhaal van Ludlum
Tevens de enige interessante achtervolging die ik de laatste 30 jaar heb gezien.

1:47
7/10

DVD gehaald in de bibliotheek
pi_88663762
lekker controversieel dus.

>:)

(spoiler alert.)

quote:
In the British magazine Empire, film critic Kim Newman noted that "von Triers self-conscious arrogance is calculated to split audiences into extremist factions, but Antichrist delivers enough beauty, terror and wonder to qualify as the strangest and most original horror movie of the year."[39]
http://en.wikipedia.org/wiki/Antichrist_(film)

[ Bericht 21% gewijzigd door kitao op 13-11-2010 06:52:26 ]
megalomaniac
pi_88665728
Battle Royale

Een schoolklas bestaande uit 42 leerlingen wordt op een eiland gezet met maar 1 doel: Zorgen dat er na 3 dagen nog maar één persoon leeft. Elke deelnemer wordt voorzien van een basispakket dat een wapen, een landkaart met kompas, water en brood bevat. De wapens lopen uiteen van pannendeksel tot gps en van zwaard tot pistool.

Elke student draagt een halsband die hun locatie en status doorseint naar het basiskamp. Indien de studenten hun halsband proberen te verwijderen zal deze ontploffen. Tijdens het spel worden er ook dangerzones (aka gevarenzones) ingevoerd. Als de studenten in deze zone te lang blijven hangen, wordt de halsband tot ontploffing gebracht. Op deze manier worden de studenten langzaamaan bijeengebracht. Verder is er een tijdslimiet. Indien na een aantal dagen er meer dan één persoon nog in leven is zal iedereen sterven.

IMDB: 7,9
Ik: 9,5

Heb 'm al 8x gezien ofzo, blijft geweldige film!

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88666177
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2010 06:07 schreef caroline88 het volgende:
The Bourne Identity

Matig acteurtje Matt Damon gedragen door een sterk verhaal van Ludlum
Tevens de enige interessante achtervolging die ik de laatste 30 jaar heb gezien.

1:47
7/10

DVD gehaald in de bibliotheek
Ik vind matt damon niet matig acteren in de bourne films. Maar als dit de enige interessante achtervolging was die je in 30 jaar zag, ben je waarschijnlijk wat kritischer dan ik. *denkt aan ronin, the italian job o.a.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_88668302
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef casper019 het volgende:
Tideland

Canada / Verenigd Koninkrijk
Drama / Fantasy
122 minuten

geregisseerd door Terry Gilliam
met Jodelle Ferland, Jeff Bridges en Jennifer Tilly

Nadat haar moeder aan een overdosis heroïne is bezweken, wordt de jonge Jeliza-Rose door haar vader meegenomen naar het platteland. Daar gaan ze wonen in het geboortehuis van haar moeder en probeert ze samen met haar vader de recente gebeurtenissen te verwerken. Helaas verloopt het proces maar moeizaam en raakt Jeliza-Rose in haar eigen fantasiewereld verzeild, waarin ze praat met Barbies zonder lichamen en de geheimzinnige Dell die altijd een imkermasker draagt.

ik vond het een beetje vage film, ik vond er weinig verhaal inzitten.... eigenlijk ging het nergens over. Eigenlijk het enige goeie aan de film was het meisjes acteer werk. Film weg afgekeken, maar spijt dat ik eraan begonnen ben.
een 4-
ken bijna niemand die die film leuk vindt maar tis een van mijn favorieten :P vind m erg mooi.
pi_88668851
http://www.imdb.com/title/tt0188674/

Echt in geen tijden zo'n vermakelijke film gezien _O_
pi_88670955
Er zijn wel veel fims die ik geweldig vind maar kan niet allemaal bij naam noemen, veel te veel om te onthouden. maar ik zal wel wat opnoemen.

Steven Seagal films, altijd wel leuk om te kijken, op een paar eentonige films na, waar ook te weinig actie in voor komt.

kan ook gelden voor films van,jean cloude van dammen,Arnold Schwarzenegger,jet li,bruce willis,nicoles gace enz. de één wat minder leuken films dan de anderen in verband met verhaallijn, langdraadigheid, of als er iets gebeurt wat onzin is. (onwerkelijke dingen die in het echt niet kunnen zoals alians die erin voorkomen of dat personen die vliegen enz.)
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:39:08 #85
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_88671015
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:36 schreef Crystalmethharddrugs het volgende:
Er zijn wel veel fims die ik geweldig vind maar kan niet allemaal bij naam noemen, veel te veel om te onthouden. maar ik zal wel wat opnoemen.

Steven Seagal films, altijd wel leuk om te kijken, op een paar eentonige films na, waar ook te weinig actie in voor komt.

kan ook gelden voor films van,jean cloude van dammen,Arnold Schwarzenegger,jet li,bruce willis,nicoles gace enz. de één wat minder leuken films dan de anderen in verband met verhaallijn, langdraadigheid, of als er iets gebeurt wat onzin is. (onwerkelijke dingen die in het echt niet kunnen zoals alians die erin voorkomen of dat personen die vliegen enz.)
Verkeerde topic :?
O)))
pi_88673347
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:22 schreef bijdehand het volgende:
Battle Royale

Een schoolklas bestaande uit 42 leerlingen wordt op een eiland gezet met maar 1 doel: Zorgen dat er na 3 dagen nog maar één persoon leeft. Elke deelnemer wordt voorzien van een basispakket dat een wapen, een landkaart met kompas, water en brood bevat. De wapens lopen uiteen van pannendeksel tot gps en van zwaard tot pistool.

Elke student draagt een halsband die hun locatie en status doorseint naar het basiskamp. Indien de studenten hun halsband proberen te verwijderen zal deze ontploffen. Tijdens het spel worden er ook dangerzones (aka gevarenzones) ingevoerd. Als de studenten in deze zone te lang blijven hangen, wordt de halsband tot ontploffing gebracht. Op deze manier worden de studenten langzaamaan bijeengebracht. Verder is er een tijdslimiet. Indien na een aantal dagen er meer dan één persoon nog in leven is zal iedereen sterven.

[ afbeelding ]
Was nieuwsgierig naar aanleiding van je verhaal dus heb hem net gekeken. Best een goeie film. Verhaal goed opgezet en ook best spannend.

Moet zeggen dat ik bij Aziatische films altijd wat moeite heb omdat ik echt helemaal niks van de taal snap dus alles van de ondertitels moet hebben en het idee heb dat ik wat mis wat je bij andere talen nog wel redelijk oppikt (intonatie enzo, bij frans en spaans gaat dat nog wel aardig). Ook de "goedkope" bloedeffecten leiden mij een beetje af altijd. Maar goed zelfs met die handicaps best een goeie 7,5 waard :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_88673515
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:22 schreef Karstman het volgende:

[..]

Was nieuwsgierig naar aanleiding van je verhaal dus heb hem net gekeken. Best een goeie film. Verhaal goed opgezet en ook best spannend.

Moet zeggen dat ik bij Aziatische films altijd wat moeite heb omdat ik echt helemaal niks van de taal snap dus alles van de ondertitels moet hebben en het idee heb dat ik wat mis wat je bij andere talen nog wel redelijk oppikt (intonatie enzo, bij frans en spaans gaat dat nog wel aardig). Ook de "goedkope" bloedeffecten leiden mij een beetje af altijd. Maar goed zelfs met die handicaps best een goeie 7,5 waard :)
Aan jou dan de vraag als mede-internetter :
waar haal je zo'n film ineens vandaan, noem eens een goede site ?
bvd.
kitao.
megalomaniac
pi_88673832
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:29 schreef kitao het volgende:

[..]

Aan jou dan de vraag als mede-internetter :
waar haal je zo'n film ineens vandaan, noem eens een goede site ?
bvd.
kitao.
Je bent nieuw op internet?
Whiskyplankje
pi_88673961
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:42 schreef Karstman het volgende:

[..]

Je bent nieuw op internet?
Een jaartje of drie zoiets, dus in feite wel.
Ik had alleen begrepen dat het downloaden van films erg lang duurt, dus heb er niet veel over opgezocht.
Maar jij hebt daar blijkbaar geen problemen mee ?
megalomaniac
pi_88674106
Speciaal voor kitao.
Uit de FAQ.

quote:
Welk gedrag wordt niet op prijs gesteld in dit forum?
Ga niet naar elkaar lopen flamen, probeer het allemaal ontopic te houden en spam zijn we ook niet blij mee. Flame-posts worden ge-edit, spamtopics worden gesloten. Verder dienen de topics te gaan over het onderwerp uit de titel en niet over downloaden; posts die ingaan op downloaden worden verwijderd
pi_88674143
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 14:36 schreef Crystalmethharddrugs het volgende:

quote:
Verkeerde topic
Wat verkeerden topic?

De vraag is welke film heb jij vandaag\pas gezien?
Dat zijn dan steven seagal fims geweest.
De laatsen keer was het een ééntoonig film geweest (veel te langen gesprekken enz} die ik meerderen keren gezien heb.
Die keer daarvoor heb ik er één gehuurd dat was een echte goeie steven seagal film (veel actie en goed verhaal lijn enz.) zoals die hoort te zijn.
pi_88674283
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:44 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik vind matt damon niet matig acteren in de bourne films. Maar als dit de enige interessante achtervolging was die je in 30 jaar zag, ben je waarschijnlijk wat kritischer dan ik. *denkt aan ronin, the italian job o.a.
de hele bourne trilogie is geweldig! ik zou elk deel wel een 8 tot 9 geven!
pi_88674314
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:52 schreef trebremmit het volgende:
Speciaal voor kitao.
Uit de FAQ.

Oh, sorry en tnx.
Ben nieuw op dit subforum.
Ik hoop wel dat mijn bijdrage over de door mij pas bekeken film blijft staan die sinds vorige week op filmnet is te zien.
megalomaniac
pi_88675685
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:54 schreef Crystalmethharddrugs het volgende:

[..]

[..]

Wat verkeerden topic?

De vraag is welke film heb jij vandaag\pas gezien?
Dat zijn dan steven seagal fims geweest.
De laatsen keer was het een ééntoonig film geweest (veel te langen gesprekken enz} die ik meerderen keren gezien heb.
Die keer daarvoor heb ik er één gehuurd dat was een echte goeie steven seagal film (veel actie en goed verhaal lijn enz.) zoals die hoort te zijn.
kewl zeg ik heb laatst ook een film gezien, daar werd veel in geschoten, was ook wat bloed en op het eind was alles goed. Kewl he
pi_88675797
Haha, op de frontpage zit ook zo'n figuur, die snappen er helemaal niks van. De chinees bij mij op de hoek spreekt nog beter nederlands.

Oldboy gezien, kon er niet echt in komen. Misschien moet ik hem nog eens kijken, maar ik kom niet verder dan een 6,5.

Btw... Battle Royale ook net binnen, was even zoeken naar een goede versie. Zo maar eens kijken, of anders morgenmiddag. Maar heb voor zondag ook al Eat Pray Love, omg, hoop dat ie niet te gay is.

Edit: net trailer en wat reviews gezien, denk dat ik hem maar oversla.

[ Bericht 7% gewijzigd door JDx op 13-11-2010 18:07:00 ]
pi_88676688
Due Date

Verrassend leuke komedie van Todd Philips (The Hangover, Old School, Road Trip). Robert Downey Jr is een architect die naar zijn vrouw in LA gaat. Maar dankzij Zach Galafnakis(ofzoiets), die hij net ontmoet heeft, komt hij op een blacklist van de vliegtuigmaatschappij terecht en door nood gedwongen gaat hij met diezelfde zach per auto naar LA, 3 dagen rijden. Onderweg gaat natuurlijk alles fout in dit redelijk standaard verhaal. Maar de chemie tussen de 2 is zo goed dat dit zeker tot de beste komedie's van dit jaar gerekend mag worden. Niet zo goed als The Hangover maar hij komt in de buurt. Downey Jr in een komedie is zowiezo altijd goed. 7.8
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 november 2010 @ 18:30:32 #97
862 Arcee
Look closer
pi_88676785
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:22 schreef Karstman het volgende:
Moet zeggen dat ik bij Aziatische films altijd wat moeite heb omdat ik echt helemaal niks van de taal snap dus alles van de ondertitels moet hebben en het idee heb dat ik wat mis wat je bij andere talen nog wel redelijk oppikt (intonatie enzo, bij frans en spaans gaat dat nog wel aardig).
Inderdaad. :)

Daarom kijk in Aziatische animatiefilms meestal in het Engels.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_88677716
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:22 schreef bijdehand het volgende:
Battle Royale

[ afbeelding ]
thanks voor de tip, heb em ook geregeld, ga em deze week kijken!
er was ook een deel 2 zag ik... heb je die ookalgezien?
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:29:01 #99
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_88678471
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:05 schreef casper019 het volgende:

[..]

thanks voor de tip, heb em ook geregeld, ga em deze week kijken!
er was ook een deel 2 zag ik... heb je die ookalgezien?
Deel 2 is een stuk minder goed heb ik gehoord
O)))
pi_88678504
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:30 schreef Arcee het volgende:

[..]

Inderdaad. :)

Daarom kijk in Aziatische animatiefilms meestal in het Engels.
Snap ik, ik ook maar dit is live action. En als ik ergens een grafhekel aan heb dan is het aan nasynchronisatie (bij tekenfilms zie je daar gelukkig meestal niets van).
Whiskyplankje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')