quote:From a cell, a man tells us he has planned the perfect bank robbery; he invites us to watch. An efficient gang enters a Manhattan bank, locks the doors, and takes hostages. They work deliberately, without haste. Detective Frazier is assigned to negotiate, but half his mind is occupied with the corruption charges he is facing. The bank's president has something to protect in a safe deposit box, so he brings in Madaline, a high-power broker with a hidden agenda. With an army of police surrounding the bank, the thief, the cop, and the plutocrat's fixer enter high-stakes negotiations. Why are the robbers asking for a plane, if they are so competent and they know they won't get one? Why aren't they in more of a hurry? If the job's perfect, why is the thieves' leader in a cell?

Het is daarom ook voor meer als de helft verzonnen en doet men in de media voor alsof het zo is.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef Karina het volgende:
The Social Network
Waargebeurd
Over het ontstaan/oprichting van Facebook, de rechtzaak tegen een van de oprichters en de inmenging van Sean Parker, bedenker van Napster.
Als het allemaal waar is, dan was het niet zo netjes gegaan destijds.

Ik heb 'm net gekeken en vond m boeiend tot ongeveer halverwege.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef Dale. het volgende:
[..]
Het is daarom ook voor meer als de helft verzonnen en doet men in de media voor alsof het zo is.

Dat uitwerken gebeurt in de serie, ik weet niet of je die volgt? Redemption zit eigenlijk tussen seizoen 6 en 7 in. Zonder de serie te kennen is de film ook niet echt goed te volgen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef casper019 het volgende:
24: redemption
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Actie / Drama
83 minuten / 98 minuten (langere versie)
geregisseerd door Jon Cassar
met Kiefer Sutherland, Cherry Jones en Bob Gunton
De film vindt in real time plaats tussen 3 en 5 uur 's middags op een dag in 2017, waarop de eerste vrouwelijke president van de Verenigde Staten, Allison Taylor, haar ambtseed aflegt. Tegelijkertijd vindt er in het fictieve Afrikaanse land Sangala een militaire staatsgreep plaats. Hiervoor hebben de rebellen kindsoldaten nodig, die ze uit de Sangalese school van Carl Benton willen halen. Ondertussen is Jack Bauer de hele wereld overgereisd om zijn arrestatiebevel te ontvluchten (in verband met de opheffing van CTU en de bijbehorende rechterlijke vervolgingen) en is hij aanbeland bij de school van Benton, waar hij juist op het moment van de staatsgreep naar elders wil vertrekken. Jack Bauer besluit om met zijn vriend Benton de kinderen te redden.
k vond het een redelijke film, het verhaal was niet slecht bedacht maar de film had gewoon te veel gebreken.
Er werd niet verteld waarom die gozer gezocht werd, en ook het verraad tussen het amerikaanse regering werd niet verder uitgewerkt.. Het verhaal had dus wel potentie maar is gewoon heel slecht uitgewerkt...
daarom maar 2*

Dude..je hebt niet door dat 24 een tv-serie is die al tig seizoenen liep voor deze "Film"? En Jack Bauer ken je ook niet?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef casper019 het volgende:
24: redemption
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Actie / Drama
83 minuten / 98 minuten (langere versie)
geregisseerd door Jon Cassar
met Kiefer Sutherland, Cherry Jones en Bob Gunton
De film vindt in real time plaats tussen 3 en 5 uur 's middags op een dag in 2017, waarop de eerste vrouwelijke president van de Verenigde Staten, Allison Taylor, haar ambtseed aflegt. Tegelijkertijd vindt er in het fictieve Afrikaanse land Sangala een militaire staatsgreep plaats. Hiervoor hebben de rebellen kindsoldaten nodig, die ze uit de Sangalese school van Carl Benton willen halen. Ondertussen is Jack Bauer de hele wereld overgereisd om zijn arrestatiebevel te ontvluchten (in verband met de opheffing van CTU en de bijbehorende rechterlijke vervolgingen) en is hij aanbeland bij de school van Benton, waar hij juist op het moment van de staatsgreep naar elders wil vertrekken. Jack Bauer besluit om met zijn vriend Benton de kinderen te redden.
k vond het een redelijke film, het verhaal was niet slecht bedacht maar de film had gewoon te veel gebreken.
Er werd niet verteld waarom die gozer gezocht werd, en ook het verraad tussen het amerikaanse regering werd niet verder uitgewerkt.. Het verhaal had dus wel potentie maar is gewoon heel slecht uitgewerkt...
daarom maar 2*

ik vond het een zeer matige aflevering nul van seizoen 7.quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dude..je hebt niet door dat 24 een tv-serie is die al tig seizoenen liep voor deze "Film"? En Jack Bauer ken je ook niet?

de serie ken ik inderdaad niet, maar als je een dvd huurt uit de videotheek verwacht je toch gewoon een film te zien en niet iets van een serie?quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dude..je hebt niet door dat 24 een tv-serie is die al tig seizoenen liep voor deze "Film"? En Jack Bauer ken je ook niet?

Dude, like... Seriouslyquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:06 schreef casper019 het volgende:
[..]
de serie ken ik inderdaad niet, maar als je een dvd huurt uit de videotheek verwacht je toch gewoon een film te zien en niet iets van een serie?

Quequote:Op vrijdag 12 november 2010 08:06 schreef casper019 het volgende:
[..]
de serie ken ik inderdaad niet, maar als je een dvd huurt uit de videotheek verwacht je toch gewoon een film te zien en niet iets van een serie?

quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:06 schreef casper019 het volgende:
[..]

24 is een van de bekendste tv-series ooit gemaakt. De hoofdpersoon, Jack Bauer, is een van de bekendste personages in tv-history...Deze film is gemaakt als een soort aflevering 0 tussen twee seizoenen in..als je de serie niet volgt is het compleet nutteloos om te kijkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:06 schreef casper019 het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:06 schreef casper019 het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |