Voordat ik de film keek had ik alleen het cijfer op IMDB gekeken en welke acteurs er in spelen, dus wist verder niet wat ik ervan moest verwachten. Het verhaal beviel me wel zeker aangezien het gebaseerd is op echte gebeurtenissen, er wordt goed geacteerd door de hele cast en de film kijkt lekker weg. Ik vind hem wel een 8 waard.quote:Jack Abramoff (Kevin Spacey) is werkzaam als lobbyist in Washington. In een poging zijn macht uit te breiden houdt hij zich niet aan de wet en maakt een hoop vijanden.
Documentaire zoals The Quest: Drunken Jackasses? Die was geniaal namelijk voor op de zaterdagavond.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:27 schreef El_Matador het volgende:
The Boys and Girls Guide to Getting Down
Film over feesten, drugs en sex en (dus) goed, haha.
Beetje documentaire, maar wel leuk om te zien.
7.5/10
Geen idee, ken ik niet, maar die ga ik ook zeker kijken dan! Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:47 schreef JDx het volgende:
[..]
Documentaire zoals The Quest: Drunken Jackasses? Die was geniaal namelijk voor op de zaterdagavond.
En ook die lees ik veel goeds over...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:29 schreef bijdehand het volgende:
Gister Scott Pilgrim vs The World gekeken. Verwachtte er niet veel van maar tering, wat een geniale film!
8,2
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:37 schreef bijdehand het volgende:
Moet nog steeds een keer Kick-Ass zien
dats een film die je MOEETT zienquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:37 schreef bijdehand het volgende:
Moet nog steeds een keer Kick-Ass zien
Koop een 500 gieg harddisk, IDEAAL. Niet die van Samsung trouwens.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:43 schreef bijdehand het volgende:
heb 'm al gebrand enzo maar even tijd maken van 't weekend. heb ook nog heel ouders films die ik MOET zien
In het vliegtuig kan je niet genieten van films. Bij ons werd eens Dragonball gedraaid, die speelfilmquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Koop een 500 gieg harddisk, IDEAAL. Niet die van Samsung trouwens.
Maar ik vond Kick-Ass aardig, maar ook niet supermeer dan dat. Misschien nog es zien, in het vliegtuig is niet ideaal...
Laptopkabeltje naar de TV, hippiebank, stukje kaas en genieten maar. Aanrader!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In het vliegtuig kan je niet genieten van films. Bij ons werd eens Dragonball gedraaid, die speelfilmToen ben ik maar gaan slapen.
En ik heb wel een grote hdd, maar toch brand ik de meeste films gewoon met ondertiteling enzo, ook al zet ik die zelf nooit aan.
Ik kijk films meestal op de PCquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laptopkabeltje naar de TV, hippiebank, stukje kaas en genieten maar. Aanrader!
ditte inderdaadquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laptopkabeltje naar de TV, hippiebank, stukje kaas en genieten maar. Aanrader!
Helemaalquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:51 schreef t0sti het volgende:
[..]
ditte inderdaad![]()
jammer dat ik niet kan/mag smoken in de huiskamer, maar films onder invloed kijken is zoiezo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al niet veel waard.
Ik twijfel voor een cijfer, ik denk tussen 0-4 in.The Outside Agency
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef haakon het volgende:
Ajax - Real Madrid
Tering wat een belachelijk slechte film
Ging helemaal nergens over, maar er werd wel goed geacteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al niet veel waard.
Ik twijfel voor een cijfer, ik denk tussen 0-4 in.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |