okquote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
Geen modje zijn en door slotje heen posten. Win.
Ik weet het niet.quote:
Alsof jij mij slaat.quote:
faalnquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar ben je te kawaii voor inderdaad
quote:
opbokkequote:
quote:
Is op zich niet zo gek moeilijk.quote:Op zondag 7 november 2010 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
ik neem mezelf al een half jaar voor dat ding ook eens te maken
Okquote:Op zondag 7 november 2010 21:59 schreef Zeroku het volgende:
Linken vanaf Skoften, dat kan sinds de oerknal al niet meer
Gewoon muffin, sausje over heen, laten stijfen, blauw spul erop, ogen erop en koekie in bek.quote:
Ja.quote:Op zondag 7 november 2010 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon muffin, sausje over heen, laten stijfen, blauw spul erop, ogen erop en koekie in bek.
quote:
En terecht.quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
Best male: Justin Bieber____________________!
quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
whehehe, malequote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
Lekker slapen slet.quote:
quote:
Mijn geloof in de mensheid...quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
...wat doen jullie?!quote:
quote:
Dat maakt niet uit Bos, je moet doen wat je niet laten kanquote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef Bos81 het volgende:
Sorry dat ik er niet veel ben vanvond. IN de KSC is het veul te leuk
ik had dat eiland ookquote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Desunoto het volgende:
Ik had vroeger het Thunderbirds eiland. Nam hem mee op "speeldag" op de basisschool. Ik was echt de eindbaas toen.
Laysaquote:
Ja, maar dat was net bij de EMA'squote:Op zondag 7 november 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat treedt in werking als plan A gefaald heeft
Ik weet niet precies wat het was... klonk als een mengeling van verschillende genresquote:Op zondag 7 november 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
op de myspace staat er hiphop,
*wegklikt
er stond soul, hiphop en acoustischquote:Op zondag 7 november 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het was... klonk als een mengeling van verschillende genres
Ik vond het iig herriequote:Op zondag 7 november 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er stond soul, hiphop en acoustisch
Jaquote:Op zondag 7 november 2010 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moest wel lachen om die lekke band bij je vader, pgr.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Ik snap nu ook waarom Bella door het slotje kon posten net...
Iedereen kon het
Ik zou niet durven... Al is ze zonder dat te doen natuurlijk al speciaalquote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ho ho, maak Bella niet minder speciaal, Benny.
Ja.quote:Op zondag 7 november 2010 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Omdat het weer een nieuwe werkweek/schoolweek is?
Zuchtquote:Op maandag 8 november 2010 00:28 schreef iBenny het volgende:
Ik heb hier gewoon laat van een mug![]()
En dat ik deze tijd van het jaar... het zou verboden moeten worden
Gutenmorgen meine Hans! Alles goed?quote:
Prima. Ondertussen een beetje meer levend dan gister gelukkig.quote:Op maandag 8 november 2010 07:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gutenmorgen meine Hans! Alles goed?
Mooi zo, moet ook wel het is nog maar maandag.quote:Op maandag 8 november 2010 07:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima. Ondertussen een beetje meer levend dan gister gelukkig.
Wel weekend voor mij.quote:Op maandag 8 november 2010 07:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooi zo, moet ook wel het is nog maar maandag.
Bennyquote:
Ik vond het ook koud buitenquote:Op maandag 8 november 2010 08:40 schreef JJH het volgende:
Mogguh c_a.
Ik vind het trouwens maar koud....
Kallyquote:
Idem, uur of 4 voor mij pas toen ik sliep.quote:Op maandag 8 november 2010 08:13 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik kon niet in slaap komen gisteren.... en sliep pas om een uur of 2
mijn oorzaak weet ik welquote:Op maandag 8 november 2010 08:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Idem, uur of 4 voor mij pas toen ik sliep.![]()
Goedemorgen!
Ook al zo onrustig geslapenquote:Op maandag 8 november 2010 08:51 schreef Kally het volgende:
Ik heb trouwens een rokje aan, dus ja ik heb het koud haha.
Ik werd een paar keer wakker vannacht
hier lullen ze ook de oren van me kop.... en dt isquote:Op maandag 8 november 2010 08:56 schreef Kally het volgende:
Pffff mijn collega zit maar te lullen, ik heb geen idee waarover, kan er niet naar luisteren, waarom doet ze zo druk
Geef 'r een appel.quote:Op maandag 8 november 2010 08:56 schreef Kally het volgende:
Pffff mijn collega zit maar te lullen, ik heb geen idee waarover, kan er niet naar luisteren, waarom doet ze zo druk
Vanavond vroeg naar bed dan maarquote:Op maandag 8 november 2010 09:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Behoorlijk. Als ik nog wat uren kon maken deed ik het direct.
Soms duurt het fftjes tot je het zietquote:Op maandag 8 november 2010 09:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woot? Wrm is de quote niet in kleur?
Dat was eerst wel
Verrek.quote:Op maandag 8 november 2010 09:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woot? Wrm is de quote niet in kleur?
Dat was eerst wel
Nou, qoutes van mij die eerder wel rood waren zijn het nu niet meer.quote:Op maandag 8 november 2010 09:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Soms duurt het fftjes tot je het ziet
Het duurt soms fftjes voor het is 'geladen'quote:Op maandag 8 november 2010 09:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, qoutes van mij die eerder wel rood waren zijn het nu niet meer.
quote:Op maandag 8 november 2010 09:13 schreef Kally het volgende:
Zal ik haar mond dichtplakken, die verhalen wtfoks boein mij die
Kun je het niet op een andere manier laten merken?quote:Op maandag 8 november 2010 09:13 schreef Kally het volgende:
Zal ik haar mond dichtplakken, die verhalen wtfoks boein mij die
Nu weer wel.quote:Op maandag 8 november 2010 09:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het duurt soms fftjes voor het is 'geladen'
En dan nog doorgaan?quote:Op maandag 8 november 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
Benny, ik zeg geen woord terug en als ze wat vraagt snauw ik, hoe duidelijk wil je het hebbeb
quote:Op maandag 8 november 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
Benny, ik zeg geen woord terug en als ze wat vraagt snauw ik, hoe duidelijk wil je het hebbeb
Wat had je met je nek dan?quote:Op maandag 8 november 2010 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
Morge iedereen, ja nek wel goed eigenlijk, misschien proberen vandaag in een goede positie te houden
Weet ik niet, verkeerd gelegen ofzoquote:
Gewoon een stijve nek dus. Wel kut.quote:Op maandag 8 november 2010 09:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik niet, verkeerd gelegen ofzo
Maar als je boos bent en alleen maar snauwt.quote:Op maandag 8 november 2010 09:21 schreef Kally het volgende:
Benny ik ben ontsnapt, nu sta ik buiten te blauwbekken in mijn rokje
En Hans ik ben heel lief hoor
Naar buiten?quote:Op maandag 8 november 2010 09:21 schreef Kally het volgende:
Benny ik ben ontsnapt, nu sta ik buiten te blauwbekken in mijn rokje
En Hans ik ben heel lief hoor
Ja denk het, meestal heb ik dat 1 dagje ofzo, maar nu al een tijdje langer maar alleen maar als ik bijvoorbeeld TV kijk terwijl mijn hoofd wat gedraaid is.quote:
Ik denk dat ze dan wel heel duidelijk overkomt.quote:Op maandag 8 november 2010 09:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar als je boos bent en alleen maar snauwt.
Hihi knopjesquote:Op maandag 8 november 2010 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
zo effe mijn instellingen weer goed gezet, knopjes weer vastgezet, en mijn smileys
Kan dat ook? Waar?quote:Op maandag 8 november 2010 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
zo effe mijn instellingen weer goed gezet, knopjes weer vastgezet, en mijn smileys
Ik had hem al voorbij zien komen.quote:
rechts bovenin, en dan tabblad overigquote:Op maandag 8 november 2010 09:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan dat ook? Waar?
[..]
Ik had hem al voorbij zien komen.![]()
Heldin.quote:Op maandag 8 november 2010 09:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Of custom css
Trouwens, over dieren gesproken, moet je eens zien wat ik op één van mijn foto's van gister ontwaarde!quote:
Wat staat daar? bij die elektramast?quote:Op maandag 8 november 2010 09:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Trouwens, over dieren gesproken, moet je eens zien wat ik op één van mijn foto's van gister ontwaarde!
[ afbeelding ]
En nu zit ze met de beentjes over elkaar.quote:Op maandag 8 november 2010 09:31 schreef Kally het volgende:
Snauwen hielp ook niet, dus heb nu vriendelijk verzocht of ze bakkes kut wilde doen
Staat een spuiterij in Dronten in de fik.quote:Op maandag 8 november 2010 09:33 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg net een sms: 'Er heeft een calamiteit plaatsgevonden in Flevoland. Stem af op Radio Flevoland 89.8 FM, TV Flevoland of surf naar www.omroepflevoland.nl'
Ik had echt zo'n "If you see this, you'll shit bricks" momentje.quote:Op maandag 8 november 2010 09:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat staat daar? bij die elektramast?
quote:Op maandag 8 november 2010 09:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had echt zo'n "If you see this, you'll shit bricks" momentje.
Lamaquote:Op maandag 8 november 2010 09:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Trouwens, over dieren gesproken, moet je eens zien wat ik op één van mijn foto's van gister ontwaarde!
[ afbeelding ]
Brandweer doet metingen, maar van autolak kun je heel gek gaan doen.quote:
Omdat heel Flevoland. Maar Flevoland is best groot.quote:Op maandag 8 november 2010 09:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van is in Dronten... vraag me af waarom ik het dan krijg
Van autolak zeker ja.quote:Op maandag 8 november 2010 09:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Brandweer doet metingen, maar van autolak kun je heel gek gaan doen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)erij-in-dronten.html
Geen idee hoe de wind staatquote:Op maandag 8 november 2010 09:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat heel Flevoland. Maar Flevoland is best groot.
je gaat er niet dood van hoor, tenzij je in die spuiterij staatquote:Op maandag 8 november 2010 09:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Van autolak zeker ja.
Al die schadelijke stoffen
Hoop voor hem dat het een wijnkelder isquote:Op maandag 8 november 2010 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voor de zekerheid naar de kelder dan maar
met genoeg blikken knakworstjesquote:Op maandag 8 november 2010 09:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat het een wijnkelder is
We hebben niet eens een kelder of een zolderquote:Op maandag 8 november 2010 09:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb niets met kelders eigenlijk. Kille ruimten.
Swifterbant mis je ook niet veel aan.quote:Op maandag 8 november 2010 09:42 schreef iBenny het volgende:
Als het aan de wind ligt dan gaat het richting het markermeer, over Swifterbant. Geen last van dus
Nu nog Urkquote:Op maandag 8 november 2010 09:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Swifterbant mis je ook niet veel aan.
Je woont in Almere...quote:Op maandag 8 november 2010 09:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben niet eens een kelder of een zolder
wij hebben een kruipkelderquote:Op maandag 8 november 2010 09:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de koeienstallen danquote:Op maandag 8 november 2010 09:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, zo'n ding hebben we volgens mij ook welquote:Op maandag 8 november 2010 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij hebben een kruipkelderMaar daar zitten allemaal vieze beestjes....
Ligt aardig op lijn, maar daar word zoveel gesnoven dat ik me afvraag of ze die dampen van de lak wel merken.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 09:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hebben we ook niet
Almere... stad enzulks
Waar moet je dan heen vluchten?quote:Op maandag 8 november 2010 09:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hebben we ook niet
Almere... stad enzulks
Als je er maar genoeg Almeres verzint word het vanzelf een stad ja.quote:Op maandag 8 november 2010 09:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hebben we ook niet
Almere... stad enzulks
Als er echt wat gebeurd? Ik denk naar een schoolgebouw ofzo... waar we allemaal tegelijk eraan gaanquote:Op maandag 8 november 2010 09:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waar moet je dan heen vluchten?
Is wel zo gezellig jaquote:Op maandag 8 november 2010 09:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als er echt wat gebeurd? Ik denk naar een schoolgebouw ofzo... waar we allemaal tegelijk eraan gaan
zwem naar amsterdam, snel!quote:Op maandag 8 november 2010 09:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als er echt wat gebeurd? Ik denk naar een schoolgebouw ofzo... waar we allemaal tegelijk eraan gaan
Of gewoon alle ramen en deuren sluitenquote:Op maandag 8 november 2010 09:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2010 09:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Net zoals het Community-center in South Park.
Precies...quote:Op maandag 8 november 2010 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of gewoon alle ramen en deuren sluitenEn lekker in je huisje blijven, laptop op schoot, fok aan, skaaip... en iedereen op de hoogte te houden via twitter
En als je spuit dan ben je spuiter, lalalaa.quote:Op maandag 8 november 2010 09:51 schreef iBenny het volgende:
En dan luister je die radiozender en dan krijg je echt van die vrolijke huppelmuziek alsof er niks aan de hand is
Spuit eleven.quote:Op maandag 8 november 2010 09:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En als je spuit dan ben je spuiter, lalalaa.
Burn motherfucker, BURN!quote:Op maandag 8 november 2010 09:53 schreef Kally het volgende:
wat moeten ze dan? Alleen liedjes met fire spelen haha
whehehequote:Op maandag 8 november 2010 09:53 schreef Kally het volgende:
wat moeten ze dan? Alleen liedjes met fire spelen haha
Bazennummerquote:Op maandag 8 november 2010 09:54 schreef JJH het volgende:
Luistert er nog iemand anders 3fm?
Dat nieuwe nummer van de New Kids!
Ik vond het niks.quote:Op maandag 8 november 2010 09:54 schreef JJH het volgende:
the roof, the roof, the roof is on fire, we don't need no water let the motherfucker burnquote:
Hoi Natascha.quote:Op maandag 8 november 2010 09:57 schreef Kally het volgende:
Nee of ik werk wilde over nemen en ik heet Natascha
Ik hoor net dat dat een gecensureerde versie is. Stomme Amerikanen.quote:Op maandag 8 november 2010 09:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
the roof, the roof, the roof is on fire, we don't need no water let the motherfucker burn
burn motherfucker, burn
quote:Op maandag 8 november 2010 09:57 schreef Kally het volgende:
Nee of ik werk wilde over nemen en ik heet Natascha
Het is dus ook gewoon een cultfilm natuurlijk en dat lied past er echt goed bij. Om het echt goed te noemen nee maar ik vind het echt een bazenliedquote:Op maandag 8 november 2010 09:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond het wel geinig, maar echt goed... neuh.
Hajeeeeeeeequote:
New Kidsquote:Op maandag 8 november 2010 09:54 schreef JJH het volgende:
ik zag een keer z'n emomeisje lopen met een bordje "free hugs"quote:
quote:
Whahaha.quote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zag een keer z'n emomeisje lopen met een bordje "free hugs"
toen kwam er zo'n blackmetal gast aangerend, helemaal onder de spikes en andere metalen uitsteeksels
er klonk een klein gilletje toen hij haar keihard knuffelde
quote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zag een keer z'n emomeisje lopen met een bordje "free hugs"
toen kwam er zo'n blackmetal gast aangerend, helemaal onder de spikes en andere metalen uitsteeksels
er klonk een klein gilletje toen hij haar keihard knuffelde
Oh straks ff kiekenquote:
Moggeh Bosquote:
Dat is mooi. Waar werk je nu? of heb je het over je freelance journalisten opdrachten?quote:Op maandag 8 november 2010 10:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat gelukkig voorspoedig met het werk.
Wat freelanceklussen.quote:Op maandag 8 november 2010 10:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi. Waar werk je nu? of heb je het over je freelance journalisten opdrachten?
Ja, ze komen zaterdag e.e.a. bij me ophalen.quote:Op maandag 8 november 2010 10:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze vind ik interessanter [GEZ][GRATIS] Alle knuffels, spelletjes, puzzels, speelgoed
Ik las het... tof van jequote:Op maandag 8 november 2010 10:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ze komen zaterdag e.e.a. bij me ophalen.
En dat is serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |