Is dit ook degene waarin je de sponsor bedragen voor Ajax en PSV had aangepast?quote:Op zondag 7 november 2010 21:13 schreef rednitro het volgende:
Eredivisie, eerste divisie, topklasse, hoofdklasse
transfers, speler aanpassingen, stadion aanpassingen
alles in 1, voor de liefhebber
http://www.sendspace.com/file/rhs4k8
Kijk eens rond op manutd.nlquote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef PirE het volgende:
Zoek nog steeds een site voor 2010/2011 shirtjes![]()
Ja en die Ass.manager vertrouw ik voor geen meter dus ik doe al die persdingetjes zelf, vind dat een beetje saai onderdeel.quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik vind het gedoe met spelers spreken wel leuk, maar niet als ze stug volhouden.Speler begint mij echt de neus te hangen nu.
Ik verloor ook met 1-0 van ADOquote:Op zondag 7 november 2010 22:20 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben met ADO bezig. Denk je wat. Ik win net 0-1 bij Ajax.
Moet je even aangeven wat voor speler het is. Backup, rotation. Als je key speler kiest kan je hem waarschijnlijk wel betalen.quote:Op zondag 7 november 2010 22:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben net ook begonnen met fm11, natuurlijk bij Sparta!
Alleen ik heb een probleem. Als ik dus nu een speler wil aankopen dan kan dat niet want ik kan geen salaris bieden ofzo? Er staat dan iets van kan geen deal bieden ga naar bestuur? Ik snap er niets van, de bevestig knop bij zo een salaris onderhandeling is niet aanklikbaar..
Nieuwe versie van het forum is er al een tijdje, en van FM wist je ook al dat er nieuwe wasquote:Op zondag 7 november 2010 22:59 schreef badboynova het volgende:
pssst nieuwe versie van FM, nieuwe versie van het forum.
Is er een link?
dat sommige met 1-2 winnen, en andere met 0-1 verliezen.quote:Op zondag 7 november 2010 23:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nieuwe versie van het forum is er al een tijdje, en van FM wist je ook al dat er nieuwe was
Zie je probleem niet echt, zolang je wedstrijden "eenvoudig" blijft winnen!quote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef Snuf. het volgende:
Nou dus begonnen met Sparta, gaat goed in de voorbereiding!
Jong Sparta 4-1 verslagen
1-2 verloren van Graafschap
1-1 tegen FC Porto
3-0 tegen Capelle
2-0 tegen Roeselare
1 keer verloren dus maar er wordt goed voetbal gespeeld en ik speelde tegen Capelle met 10 spelers uit de eigen jeugd. (alleen Seliga niet) Elke wedstrijd een stuk of 6 a 7 spelers uit de jeugd in de basis en ik probeer het langszaam aan meer te laten worden. Maar ja, competitie moet nog beginnen en moeten kampioen worden!
Het enige vervelende is dat mijn spits niet scoort. Of er nou Voskamp, Redan of Mayele staat, ze scoren zelden tot nooit. Terwijl voor de rest bijna mijn hele team er wel eens een balletje in legt en mijn CAM (Duarte) in het speciaal.
Probeer Bogavac of Palmiteri te halen, vooral de eerste kan je goed gebruiken en kost niksquote:Op zondag 7 november 2010 23:34 schreef Snuf. het volgende:
Nou dus begonnen met Sparta, gaat goed in de voorbereiding!
Jong Sparta 4-1 verslagen
1-2 verloren van Graafschap
1-1 tegen FC Porto
3-0 tegen Capelle
2-0 tegen Roeselare
1 keer verloren dus maar er wordt goed voetbal gespeeld en ik speelde tegen Capelle met 10 spelers uit de eigen jeugd. (alleen Seliga niet) Elke wedstrijd een stuk of 6 a 7 spelers uit de jeugd in de basis en ik probeer het langszaam aan meer te laten worden. Maar ja, competitie moet nog beginnen en moeten kampioen worden!
Het enige vervelende is dat mijn spits niet scoort. Of er nou Voskamp, Redan of Mayele staat, ze scoren zelden tot nooit. Terwijl voor de rest bijna mijn hele team er wel eens een balletje in legt en mijn CAM (Duarte) in het speciaal.
Wat versta jij onder niks? Ik heb namelijk op het moment 80k aan transferbudget..quote:Op zondag 7 november 2010 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Probeer Bogavac of Palmiteri te halen, vooral de eerste kan je goed gebruiken en kost niks
Ik versta onder niks dus ook gewoon niks! 0.0 euro dusquote:Op zondag 7 november 2010 23:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat versta jij onder niks? Ik heb namelijk op het moment 80k aan transferbudget..
Mja ik vind het alleen vervelend. Ze staan er toch om goals te maken en dat doen ze niet. Met zijn drieën in al die wedstrijden welgeteld 2 goals..quote:Op zondag 7 november 2010 23:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zie je probleem niet echt, zolang je wedstrijden "eenvoudig" blijft winnen!
Oh oké dat is tof! Ik ga morgen eens kijken want ik ga nu slapen moet morgen weer vroeg uit mijn mandje en als ik nu 'eventjes' ga spelen is het zo 2 uur..quote:Op zondag 7 november 2010 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik versta onder niks dus ook gewoon niks! 0.0 euro dus
Interessante keuzequote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn nieuwe club.
[ afbeelding ]
Santos FC of Engen Santos (sponsornaam) is een Zuid-Afrikaanse voetbalclub uit Kaapstad. De club werd in 1982 opgericht als Lightbody's Santos.
Klopt ja, samen met Kadlec de beste speler tot nu toe.quote:Op maandag 8 november 2010 09:16 schreef Kn0x het volgende:
Dries Mertens is trouwens ook een beest. Ik wilde hem naar Roda halen maar hijzelf wilde niet
nice, altijd lekker om zo iemand in het team te hebbenquote:
Sta nu na 8 wedstrijden op een 3e plaats, gaat wel goed dus. Jack Tuyp scoort aan de lopende band, en naast hem zijn Platje en Dissels (uiteraard basis) de wekelijkse uitblinkers. Ook Sander van Gessel is goed bezig! Sjaak Polak bakt er dan weer vrij weinig vanquote:Op maandag 8 november 2010 12:40 schreef Snuf. het volgende:
Hoe gaat het met volendam?? Charles in de basis?
Haha ja ik haalde Sjaak ook niet zozeer voor zijn voetbalkwaliteitenquote:Op maandag 8 november 2010 13:03 schreef Snuf. het volgende:
Sjaak wil momenteel niet mij onder handelen want ik bood hem te weinig.. Ik wil hem gewoon hebben voor zijn status. Fucking baas gewoon.
Al moet ik zeggen dat ik in Henk Dijkhuizen een nieuwe Sjaak Polak zie
Mja, die van mij is helaas ook niet alles. Strootman, Voskamp en Rutjes zijn wel bazen trouwens.quote:Op maandag 8 november 2010 13:07 schreef Snuf. het volgende:
Met die verdediging van Sparta verbaasd me dt niets
Jammer dat er ook is gesleuteld aan attributes van spelers, dan krijg je weer een world class Ajax enzo, dus nee dank je.quote:Op maandag 8 november 2010 13:24 schreef rednitro het volgende:
En we hebben weer een update
Reserve competitie toegevoegd voor topklasse en Hoofdklasse.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=35381
Met Quick Boys naar de top(of IJsselmeervolgels natuurlijk.
Idd dat denk ik ook! Doel is promoveren en heb als reserve bijna alleen maar jeugd waar een paar hele aardige gasten tussen zitten! Ik wil op den duur een team met alleen maar eigen opleiding jongensquote:Op maandag 8 november 2010 13:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Prima opstelling voor de Jupiler League lijkt me.
Verre van dat, het is een realistische database.quote:Op maandag 8 november 2010 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jammer dat er ook is gesleuteld aan attributes van spelers, dan krijg je weer een world class Ajax enzo, dus nee dank je.
Ja dat wil ik ookquote:Op maandag 8 november 2010 13:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idd dat denk ik ook! Doel is promoveren en heb als reserve bijna alleen maar jeugd waar een paar hele aardige gasten tussen zitten! Ik wil op den duur een team met alleen maar eigen opleiding jongens
In de jeugd bij mij zitten bijna alleen maar Nederlanders.quote:Op maandag 8 november 2010 13:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook. In ieder geval allemaal Nederlanders, en hopelijk zoveel mogelijk opleidingspelers, bij voorkeur nog Volendammers ook
. Een team vol met namen als Molenaar, Jonk en Tol
.
Heb trouwens nu een transferverbod vanwege de overnamegesprekken.
Toch pak ik liever een update met alleen de Topklasse erbij, en die is er ook zie ik, dus.quote:Op maandag 8 november 2010 13:37 schreef rednitro het volgende:
[..]
Verre van dat, het is een realistische database.
Neem de moeite om te lezen wat er is veranderd.
Na 3 seizoenen testen werden zowel Ajax, PSV en Twente kampioen.
Elke 3 Seizoenen was de Top 3 PSV, Ajax, Twente.
Integenstelling tot de Standaard Database waarin niets klopte van de eredivisie.
Twente draaide iedere keer rond plaats 13 in mijn games. dat is met deze update verholpen.
Competitie en speler updates zijn 2 losse files.
Ooh nog effe dit, in de game die ik speelde met twente rolde ik Ajax met 4-1 op (4-0) rust.
Slechts een 5-6 tal Ajax splers zijn heel lichtes op sommige stats enkele puntjes omhoog gegaan.
Voor he grootste gedeelte zjin de karakter eigenschappen aangemaakt.
Veel van de eredivisie spelers hadden daar niets ingevuld.
SI concentreert zich namelijk voor 99% op de premier league en dat is goed te zien
Dat doet die draak van een Zaari bij mij ook. Meestal begint 'ie al richting de middenstip te rennen als de keeper van de tegenpartij een doeltrap neemtquote:Op maandag 8 november 2010 13:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Oja, en ik erger me dood aan die Slowaakse Fin op doel. Die heeft teveel banden van Barthez gezien en komt als een dolle stier uit zijn goal rennen zodra de bal binnen 20 meter van het doel is.
Mooi hequote:Op maandag 8 november 2010 14:20 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Dat doet die draak van een Zaari bij mij ook. Meestal begint 'ie al richting de middenstip te rennen als de keeper van de tegenpartij een doeltrap neemtEn dan bokst hij de bal regelmatig als een gehandicapte in de voeten van de tegenstander.
dat heeft met een combinatie van club reputatie en competitie reputatie te maken denk ik.quote:Op maandag 8 november 2010 14:04 schreef Scorpie het volgende:
@rednitro; enige jammere van de update is dat de sponsor deal van Ajax bijvoorbeeld 2e seizoen keihard naar beneden donderd, van 10 miljoen naar 4 ofzo.
Denk het niet aangezien zijn waarde al 850k is en hij in de jeugd van Ajax zitquote:Op maandag 8 november 2010 14:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is het mogelijk om hem te kopen? En voor welk bedrag ongeveer?
Oke, nou ja maar even rekening mee houden dan. Heb nog steeds problemen met een goede training te vinden.quote:Op maandag 8 november 2010 14:23 schreef rednitro het volgende:
[..]
dat heeft met een combinatie van club reputatie en competitie reputatie te maken denk ik.
Ik heb geprobeerd om Khune te halen, een Zuid-Afrikaan. Maar hij koos voor een clubje in Denemarkenquote:Op maandag 8 november 2010 14:33 schreef Pinterman het volgende:
Als iemand trouwens een aardige keeper weet voor 100 - 200k of gratis, die ook nog naar FC Den Bosch wil komen, dan houd ik me aanbevolen. Dan zal ik hem het riante topsalaris van 2500 euro per week bieden
Heb echt een keeper nodig die meer dan drie stats in het blauw heeft
Bepaald geen verkeerde vent! Als hij mentaal een beetje bijtrekt (ze zeggen altijd wel dat dat met de leeftijd komt, maar valt vaak toch wat tegen) dan is het een prima verdediger.quote:
Wat je ook doet, kom niet in de buurt van Oscar Moens. Ik heb hem gehaald bij Darlington omdat ie er goed uitzag maar hij heeft echt om de wedstrijd afschuwelijke blunders. Gelukkig ligt ie maar 1 seizoen vast dus volgend seizoen even een nieuwe halenquote:Op maandag 8 november 2010 14:33 schreef Pinterman het volgende:
Als iemand trouwens een aardige keeper weet voor 100 - 200k of gratis, die ook nog naar FC Den Bosch wil komen, dan houd ik me aanbevolen. Dan zal ik hem het riante topsalaris van 2500 euro per week bieden
Heeft deze update ook Vitesse Delft er in zitten? Daar voetbal ik namelijk (niet in het 1e haha)quote:Op maandag 8 november 2010 13:24 schreef rednitro het volgende:
Mijn Ex club ookquote:Op maandag 8 november 2010 15:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Heeft deze update ook Vitesse Delft er in zitten? Daar voetbal ik namelijk (niet in het 1e haha)
Ja volgens mij klopt het wat je zegt. Nou dan moet ik snel maar eens 2011 op me computer zien te krijgen en dan deze update er bij zetten!! Maidenhead is leuk maar komt beetje me neus uit. Vitesse Delft naar de Champions League!!!!quote:Op maandag 8 november 2010 16:21 schreef rednitro het volgende:
[..]
Mijn Ex club ookja die zitten in de .... uit me hoofd Hoofdklasse zaterdag A ?
Zitten nu ook in het spel.
Sulejmaniquote:Op maandag 8 november 2010 17:15 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]
Schijt Bruno Silva. Heeft zo'n hekel aan mij dat 'ie Mickey zijn been eraf hakt.
Dacht ik ook toen ik zijn stats zag, maar doet het goed.quote:
Ja en eigenlijk was ie als reserve gekochtquote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
nice, altijd lekker om zo iemand in het team te hebben
Die zijn nog verder van huis dan het huidige Ajax bestuur.quote:Op maandag 8 november 2010 17:43 schreef TJV het volgende:
Niets mis met ome Jos.
Bestuur is wel gek geworden trouwens:
[ afbeelding ]
Van Nistelrooy in de spitsquote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
bonevacia held
nu in de return op de vijverberg winnen
Twente staat hier gewoon netjes 2de?!quote:Op maandag 8 november 2010 13:37 schreef rednitro het volgende:
[..]
Verre van dat, het is een realistische database.
Neem de moeite om te lezen wat er is veranderd.
Na 3 seizoenen testen werden zowel Ajax, PSV en Twente kampioen.
Elke 3 Seizoenen was de Top 3 PSV, Ajax, Twente.
Integenstelling tot de Standaard Database waarin niets klopte van de eredivisie.
Twente draaide iedere keer rond plaats 13 in mijn games. dat is met deze update verholpen.
Competitie en speler updates zijn 2 losse files.
Ooh nog effe dit, in de game die ik speelde met twente rolde ik Ajax met 4-1 op (4-0) rust.
Slechts een 5-6 tal Ajax splers zijn heel lichtes op sommige stats enkele puntjes omhoog gegaan.
Voor he grootste gedeelte zjin de karakter eigenschappen aangemaakt.
Veel van de eredivisie spelers hadden daar niets ingevuld.
SI concentreert zich namelijk voor 99% op de premier league en dat is goed te zien
Vorige topic, staat al keeperquote:Op maandag 8 november 2010 14:33 schreef Pinterman het volgende:
nog wel ja, maar denk dat dit heldje dat ik uit de jeugd van RBC heb kunnen oppikken hem zeer binnenkort gaat vervangenquote:Van Nistelrooy in de spits
Zo, dat is inderdaad spannend zeg. Wat verliezen ze allemaal veel - minimaal 3, en de nummer 1 zelfs 5 wedstrijden verloren, en dat op de helftquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
De eredivisie is hier spannender dan ooit tevoren.
Chaouchi van ES Setif, voor niks op te halen, en hoeft niet zo'n dik contract. Deze keeper is beter dan menig keeper in de Eredivisie!quote:Op maandag 8 november 2010 14:33 schreef Pinterman het volgende:
Sodeju, dat is inderdaad een goede keeper! Hij is helaas naar Arsenal Kyiv vertrokkenquote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Chaouchi van ES Setif, voor niks op te halen, en hoeft niet zo'n dik contract. Deze keeper is beter dan menig keeper in de Eredivisie!
Moet je naar Portugal gaan, competitie met 16 teamsquote:Op maandag 8 november 2010 20:53 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb net Celtic uit de Europa League geknikkerd in de eerste knock-out ronde. Waar ik wel van baal zijn de vele wedstrijden. Ben haast blij dat ik uit de beker lig, kunnen mijn spelers alle energie richten op de eredivisie en Europa League.
Heb je z'n closing down niet gewoon te hoog staan?quote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Sodeju, dat is inderdaad een goede keeper! Hij is helaas naar Arsenal Kyiv vertrokkenDaar krijgt hij 3700 per week, iets wat ik hem niet had kunnen betalen, maar toch... Misschien had het gekund als ik er aan het begin van de game meteen bij was geweest.
Voorlopig blijft mijn doel nog een altijd-prijs schiettent, met Zaari als kermisbaas
Nah, 6 of 7 punten ofzo, niet veel maar het kan minder. Ik heb wel graag een Sweeper Keeper, alleen faalt Zaari er regelmatig in. Eerlijk gezegd is het ook niet zo'n ramp als ik het hier doe klinken. Ik geef weliswaar elke wedstrijd goaltje(s) weg, maar meestal niet meer dan een.quote:Op maandag 8 november 2010 21:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je z'n closing down niet gewoon te hoog staan?
Ik wil dat het volgende stadion naar mij vernoemd wordt, dus ik blijfquote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Moet je naar Portugal gaan, competitie met 16 teams.
Hier wil ik Sander van Gessel aan toe voegen. Toppertje voor een JL-club en ook transfervrij.quote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef Pinterman het volgende:
Voor mensen die in de Jupiler league (of vergelijkbaar) starten zijn de volgende spelers overigens nog wel het overwegen waard:
- Jasar Takak, zit zonder club, heeft een salaris van 2,000 p/w en een gemiddelde rating van 7.30 na een half seizoen bij FC Den Bosch als advanced playmaker op het middenveld. Is m'n beste speler.
- Tommie van der Leegte, zit ook zonder club, ex-NAC. Heeft veel ervaring, goede mental stats, en kan een goede aanvoerder zijn + aanspeelpunt op het middenveld. Verdient ook 2,000 p/w
- Chiro n'Toko, ook zonder club, jong (22 jaar), kan prima uit de voeten in de verdediging centraal of op rechts, en komt voor 1,400 p/w
Gehuurd heb ik Ramón van AZ en Darko Bodul van Ajax. Die laatste zou aardig moeten zijn maar schiet zojuist, als spits, na meer dan 12 uur voetbal, zijn éérste goal erin
Zelfde soort type als Van der Leegte inderdaad, niet slecht. Voetbalt in mijn game zijn laatste dagen uit bij Kilmarnock in Schotland.quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hier wil ik Sander van Gessel aan toe voegen. Toppertje voor een JL-club en ook transfervrij.
Hier wou ik de volgende namen dan nog even bijvoegen:quote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef Pinterman het volgende:
Voor mensen die in de Jupiler league (of vergelijkbaar) starten zijn de volgende spelers overigens nog wel het overwegen waard:
- Jasar Takak, zit zonder club, heeft een salaris van 2,000 p/w en een gemiddelde rating van 7.30 na een half seizoen bij FC Den Bosch als advanced playmaker op het middenveld. Is m'n beste speler.
- Tommie van der Leegte, zit ook zonder club, ex-NAC. Heeft veel ervaring, goede mental stats, en kan een goede aanvoerder zijn + aanspeelpunt op het middenveld. Verdient ook 2,000 p/w
- Chiro n'Toko, ook zonder club, jong (22 jaar), kan prima uit de voeten in de verdediging centraal of op rechts, en komt voor 1,400 p/w
Gehuurd heb ik Ramón van AZ en Darko Bodul van Ajax. Die laatste zou aardig moeten zijn maar schiet zojuist, als spits, na meer dan 12 uur voetbal, zijn éérste goal erin
Hee leuk! Hoe doet Parzyszek het?quote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
bonevacia held
nu in de return op de vijverberg winnen
Zo speel ik met 3 spitsen bij PSV..quote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef Pinterman het volgende:
Inderdaad, FM is geen reet aan als je geen programma hebt waarmee je in 1 oogopslag de grootste talenten kunt vinden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 04:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Laat die genie scout eens snel releasen voor fm 2011, fm is kut zonder.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 04:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb gisteren 75 Italiaanse spelertjes van 15 die transfervrij waren gescout, geen enkele kwam naar voren als talentjequote:Op dinsdag 9 november 2010 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Inderdaad, FM is geen reet aan als je geen programma hebt waarmee je in 1 oogopslag de grootste talenten kunt vinden.
Voor mij is het leukste aan FM ZELF scouten, kop koffie, jointje, en scrollen langs al die teams in obscure competities.
Jij stuurde je scouts erop af ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 75 Italiaanse spelertjes van 15 die transfervrij waren gescout, geen enkele kwam naar voren als talentje
Ja, ik gebruik scouts om de kaf van het koren te scheiden zeg maar. Ik kan nooit zo goed inschatten of een speler nog kan groeien of niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij stuurde je scouts erop af ?
Dat doe ik dus nooit, ik scout echt zelf zeg maar, alle <19 en <21 teams langs, alle competities langs, ieder team bekijken, en als ik dan een leuke speler zie qua attributes (die zijn niet masked bij mij, dat vind ik altijd onzin) dan haal ik m gewoon, ongeacht wat een scout ervan vind.
Dan open je toch gewoon de database-editor?quote:Op dinsdag 9 november 2010 04:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
beetje een Noob vraag. Ik heb deze update gedownload. Waar moet ik de gegevens heen kopieren? voornamelijk de nederlandse competitie wil ik er in kopieren omdat ik de hoofdklasse wil spelen. Ik las daar op die site dat het onder mijn documenten/sports interactive/Football manager 2011/ editor data gezet moet worden. Echter deze map bestaat helemaal niet bij mij.quote:Op maandag 8 november 2010 13:24 schreef rednitro het volgende:
Wat betreft dat eerste, die map bedoelen ze ja, alleen heb ik die map niet gevonden daar...vandaar dat ik zoiets had van huh? maar goed ik zal het eens zoeken op de manier die jij aangeeft. Ik heb uberhaupt nog geen savegame aangemaakt. Spel staat net nieuw op mijn laptop.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:03 schreef Lastpost het volgende:
Waarschijnlijk hier:
C:\Users\Aanmeldnaam in Windows\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\editor data
En anders moet je even kijken hoe een van je savegames heet en moet je in Windows zoeken op savegamenaam.fm en moet je vanuit die map een mapje terug en dan zie je de map editor data.
Zodra je je spel (FM zelf, geen savegame) opstart krijg je de mogelijkheid tot het kiezen van die editor data wanneer je een nieuwe game start, daarbij kun je de verschillende editor data-bestanden selecteren.
Parzyszek doet het wel aardig(zie statistieken), maar is nog niet de geweldenaar die ik hoopte dat hij werd(al is hij wel gewild door clubs als liverpool, valencia en werder), maar een goede spits voor een club als de graafschap wordt hij zeker.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hee leuk! Hoe doet Parzyszek het?
dat had ik dus oko gedaan maar om de een of andere reden zag FM deze map niet ofzo...vreemd ik probeer het vanavond nog wel ffquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:37 schreef Kn0x het volgende:
Als die map nog niet bestaat, kan je hem ook zelf aanmaken he
Oefenwedstrijden zeggen toch vrij weinig, gaan bij mij meestal ook dramatisch terwijl het seizoen zelf goed gaat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:28 schreef borisz het volgende:
Die oefenwedstrijden met Ajax gaan maar matig
Waarschijnlijk had je club al teveel veldtrainers in dienst, waardoor je er nu niet meer aan kunt nemen. Verder misschien een tip, als ze je veldtrainers weg willen kapen, moet je je veldtrainer zelf ook nieuw contract aanbieden. Grote kans dat ze blijven dan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
Kut spel, al mijn trainers worden weg gekaapt en dan bied op op een trainer krijg ik direct 'We hebben geen extra veldtrainer nodig' .. hallo ik ben er al 5 kwijt geraakt
Doe ik al jaren, maar nu is er blijkbaar zo'n klein budget. Er zijn er inmiddels al 8 weg en nog kan ik geen nieuwe aannemen. Heb alle jeugdtrainer ook meteen trainers gemaakt, heb ik er wat meer aan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:11 schreef Moron het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had je club al teveel veldtrainers in dienst, waardoor je er nu niet meer aan kunt nemen. Verder misschien een tip, als ze je veldtrainers weg willen kapen, moet je je veldtrainer zelf ook nieuw contract aanbieden. Grote kans dat ze blijven dan.![]()
Leuk PSG! Ik heb er in FM 2010 een game mee gehad en idd heel veel goede jonge spelertjes! Vooral Chantôme, Ngoyi en Areola zijn echt helden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:27 schreef Kevillac het volgende:
Voor de release van FM11 was ik al maanden van plan om een game te starten met Feyenoord en Tottenham Hotspur, mijn cluppies in Nederland en Engeland. Zo gezegd zo gedaan, met beide teams een aantal oefenwedstrijdjes gespeeld. Totdat ik zondagavond ineens de geest kreeg om een game te beginnen met Paris Saint Germain. Daarmee heb ik inmiddels begin oktober bereikt en ik sta na zeven wedstrijden gedeeld 1ste (5 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren). Tevens groepsfase Europa League bereikt, maar daarin nu al twee keer verloren, van Rode Ster uit en van Atletico Madrid thuis.
Ik heb geprobeerd om een aantal spelers van de hand te doen, vooral om ruimte in het salarishuis te creëren. Tot nu toe is echter mijn ervaring in FM11 echter dat het moeite kost om spelers kwijt te raken. Met Feyenoord en Spurs lukte het bijna niet en met PSG is het ook niet gelukt. Of ik had Mateja Kezman ¤45.000,- per week mee moeten geven en Zoumane Camara vroeg ook of ik een deel van zijn salaris door wilde betalen, daar schiet ik dus niets mee op. Meer mensen last van moeite met verkopen?
Ik heb desondanks twee spelers vast kunnen leggen uit de Franse Ligue 2: Zargo Touré (DM, US Boulogne) en Mamadou Wagué (DC, Le Mans). Ik ben onder de indruk van de youth squad van PSG, volgens mijn scout heel veel potentiële toppers.
@ Denninho: ik zag dat jij ook met PSG bent begonnen, hoe gaat het inmiddels bij jou? Wat zijn jouw eerste 11?
quote:[b] Op maandag 8 november 2010 23:47 schreef Falstyr het volgende:[/b
Iemand nog suggesties voor een rechtsback/winger voor Ajax...zo goedkoop mogelijk?
Dat jij het programma niet gebruikt en je tijd verspilt aan het zoeken van talenten is toch echt jouw probleem. Dat anderen daar geen tijd of interesse voor hebben is een gegeven. Het kortzichtig oordelen hierover laat dan ook je stompzinnigheid blijken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Inderdaad, FM is geen reet aan als je geen programma hebt waarmee je in 1 oogopslag de grootste talenten kunt vinden.
Voor mij is het leukste aan FM ZELF scouten, kop koffie, jointje, en scrollen langs al die teams in obscure competities.
Nu ik toch in de Franse sferen zit: Sebastien Corchia, Serge Aurier of Mathieu Debuchy?quote:Op maandag 8 november 2010 23:47 schreef Falstyr het volgende:
Iemand nog suggesties voor een rechtsback/winger voor Ajax...zo goedkoop mogelijk?
Jep, bij de Spurs kreeg ik ook niemand weg. Ook al bood ik ze op hun waarde, of zelfs eronder, aan!quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:27 schreef Kevillac het volgende:
Meer mensen last van moeite met verkopen?
Same here. Hou er ook veel te veel bij Ajax over.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:00 schreef Moron het volgende:
[..]
Jep, bij de Spurs kreeg ik ook niemand weg. Ook al bood ik ze op hun waarde, of zelfs eronder, aan!Heb 1 speler kunnen verkopen, terwijl ik er min. 5 kwijt wilde.
Zo dacht ik er ook over, maar als die vervloekte Kezman dan een soort 'zakcentje' mee vraagt waardoor ik twee jaar krom moet liggen, is het de moeite niet waard. Hopelijk beperkt dit probleem zich tot de eerste zomer, want ik moet er niet aan denken om die vent nog een jaar in m'n selectie te hebben (en ik zou ook wel eens wat geld willen hebben om wat spelers te halen...).quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef CarlosJacques het volgende:
Ik heb bij Darlington gewoon een zooitje spelers voor 0 euro weggedaan omdat ze gewoon teveel op m'n loonbudget drukten. Zonde van het geld om spelers die je toch nooit gebruikt in je team te houden.
Ik moet zeggen dat ik 2011 de best speelbare editie vind vanaf de release.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:46 schreef Scorpie het volgende:
Ik wacht denk sowieso met serieus spelen totdat de eerste patches/updates er zijn.
Netjes. Volendam heeft een paar aardige spelers tot hun beschikking, ik heb zelf thuis gelijk gespeeld tegen je FC. En mijn scout raadt iedere wedstrijd Dominique van Dijk aanquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn FC Volendam staat na een half seizoen keurig op de tweede plek, 2 puntjes achter koploper Sparta.
Hoe zit je met Afellay? Tekent ie bij?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:36 schreef MMUFC het volgende:
Bij mij gaat het een beetje wisselvallig bij PSV...
Verlies eerst uit bij Groningen, vervolgens sta ik bij rust met 0-3 voor uit bij Rapid Wien en wordt het nog 3-3. Daarna het thuis duel tegen Vitesse voor rust met 0-2 achter door 2 penaltys. Verlies uiteindelijk met 1-2.
Daarna win ik in de beker met 3-0 van Noordwijk en ben ik heer en meester in eigenhuis tegen Ajax(2-0).
Een paar dagen later verlies ik in eigen huis met 1-0 van Rapid
Na 4 duels Europa League(1x Celtic en Napoli en 2x Rapid Wien) heb ik toch al 1 punt, en ben ik uitgeschakeld.![]()
Jupsquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe zit je met Afellay? Tekent ie bij?
Met de juiste training kan het zeker een leuke speler worden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:26 schreef Burrito het volgende:
Ik vond dit trouwens in mijn jeugd bij Ajax
[ link | afbeelding ]
Wordt het wat denken jullie?
Wat is de juiste training dan? Ik heb nu gewoon op de standaard "defense" trainingquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Met de juiste training kan het zeker een leuke speler worden.
Oke, prima. Ik heb mijn belangrijkste spelers allemaal tot 2014 kunnen vastleggen. Kromkamp eruit gegooid en vervangen voor een gelijkwaardige, maar dan de helft minder in salaris. Toch moet ik nu nog flink salariskosten betalen, omdat ik mijn sterspelers heb vastgelegd, terwijl er interesse was vanuit o.a de Spaanse en Engelse top. Salarissen zijn 300k per week, maar liefst.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Jupstot 2014. Met een jaar verlenging als hij in zijn laatste contractjaar minimaal 10 duels speelt.
Hij loopt overigens niet te zeiken dat hij weg wil..
Tot nu toe alleen Toivonen die aangegeven heeft weg te willen.
Bij FM2010 wilde Dzsudzsak, Afellay en Toivonen alle 3 binnen 2 weken na starten van de game weg
nee ik heb het daar niet kunnen vinden, wel stom wil eigenlijk wel weten wat ik kwijt ben en wat ik ervoor terugkrijg, ik weet nu alleen wanneer de uitbreiding af is.quote:
Sebastián Coates, Lacina Traoré, Oyvind Hoas, Anthony Gardner, Danny Shittu, Martin Jiranek... En Michael Uchebo van VVV, in het echt is hij 1.94m, maar op FM is hij om één of andere reden 2.04m!quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:13 schreef Hamilcar het volgende:
Opnieuw geinstalleerd en gepatched en nu doet FM2011 het zoals het hoort![]()
Ik ben een potje met Blackpool gestart, met als doel alleen maar spelers van 1.85 met veel kracht en koppen aan te trekken. Als mensen nog (goedkope) spelers kunnen aanraden dan zou dat top zijn ^^
Ik ben nog niet veel verder gegaan. De beker aan het begin van t seizoen tegen OM heb ik gewonnen met 2-0. Gewoon netjes verdedigend gespeeld, wedstrijd voorbereiding stond op counteren en die counter kansen zijn goed benut. De eerste wedstrijd van de competitie gewonnen met 3-1. Al met al gaat t dus lekker, en als het programma drukker word heb ik voldoende vertrouwen in m'n reservespelers om hun een paar wedstrijdjes af te laten handelen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:27 schreef Kevillac het volgende:
@ Denninho: ik zag dat jij ook met PSG bent begonnen, hoe gaat het inmiddels bij jou? Wat zijn jouw eerste 11?
Het verschil tussen ons is dat jij een formatie hebt gecreëerd waarin iedereen op zijn natuurlijke positie staat. Daar valt wat voor te zeggen. Ik wilde graag met Hoarau en Erdinç samen voorin spelen, dus ik heb Séssegnon als AMR, Bodmer en Clément beiden als DM. Ik denk wel dat ik het volgend seizoen anders ga doen. Er komt in ieder geval salarisruimte vrij, want de contracten van Kezman, Rothen, Makelélé en Coupet lopen af. Giuly blijft, maar is akkoord gegaan met een salarisverlaging van ¤45.000,- per maand (bizar!). Dus in totaal kan ik bijna ¤200.000,- meer besteden aan salarissen. Ben benieuwd wat ik daarmee kan doen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:41 schreef Denninho het volgende:
[..]
Ik ben nog niet veel verder gegaan. De beker aan het begin van t seizoen tegen OM heb ik gewonnen met 2-0. Gewoon netjes verdedigend gespeeld, wedstrijd voorbereiding stond op counteren en die counter kansen zijn goed benut. De eerste wedstrijd van de competitie gewonnen met 3-1. Al met al gaat t dus lekker, en als het programma drukker word heb ik voldoende vertrouwen in m'n reservespelers om hun een paar wedstrijdjes af te laten handelen.
Ik ben trouwens wel al die spelers met een te hoog salaris kwijtgeraakt. Gewoon blijven aanbieden, desnoods voor 0 euro. Alleen makalele heb ik 2.5M betaald om m weg te krijgen. Maar dat is op jaarbasis alsnog iets goedkoper dan z'n salaris dus zit wel goed.
Hier is mijn team op dit moment:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
Goede uitslagen in de Zuid-Afrikaanse eerste divisie.
[ afbeelding ]
Ook in Nederland is dat een zeer welkome verandering! In FM halen de Nederlandse clubs Europees toch vaak grotere successen dan in het echt... En zeker als je er zelf in speeltquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:04 schreef Lindgren. het volgende:
Nu zijn dat soort competities trouwens ineens superaantrekkelijk door de meeveranderende leaguereputatie
Klopt, ik heb de formatie gemaakt op basis van de natuurlijke posities van de spelers. Eerst wou ik ook met 2 spitsen spelen en Sessegnon eruit knikkeren, maar ik ben blij dat ik het zo heb gedaan. de AMC positie zorgt voor veel dreiging en opbouw van de aanval, en de 2 spitsen wisselen elkaar prima af. Bij een aanval heb ik ook zat mensen binnen de 16 meter staan, vooral Verhoek is heel attent op voorzetten, die ondersteunt altijd de spits als ie zelf de voorzet niet geeft.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:55 schreef Kevillac het volgende:
[..]
Het verschil tussen ons is dat jij een formatie hebt gecreëerd waarin iedereen op zijn natuurlijke positie staat. Daar valt wat voor te zeggen. Ik wilde graag met Hoarau en Erdinç samen voorin spelen, dus ik heb Séssegnon als AMR, Bodmer en Clément beiden als DM. Ik denk wel dat ik het volgend seizoen anders ga doen. Er komt in ieder geval salarisruimte vrij, want de contracten van Kezman, Rothen, Makelélé en Coupet lopen af. Giuly blijft, maar is akkoord gegaan met een salarisverlaging van ¤45.000,- per maand (bizar!). Dus in totaal kan ik bijna ¤200.000,- meer besteden aan salarissen. Ben benieuwd wat ik daarmee kan doen!
Ik heb het afgelopen seizoen gespeeld in deze formatie:quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:10 schreef Denninho het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de formatie gemaakt op basis van de natuurlijke posities van de spelers. Eerst wou ik ook met 2 spitsen spelen en Sessegnon eruit knikkeren, maar ik ben blij dat ik het zo heb gedaan. de AMC positie zorgt voor veel dreiging en opbouw van de aanval, en de 2 spitsen wisselen elkaar prima af. Bij een aanval heb ik ook zat mensen binnen de 16 meter staan, vooral Verhoek is heel attent op voorzetten, die ondersteunt altijd de spits als ie zelf de voorzet niet geeft.
Wat is jouw formatie en opstelling? Al iets aangekocht/gehuurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodmer en Séssegnon speelden dus niet op hun natuurlijke posities. Séssegnon deed het nog steeds heel goed, maar Bodmer presteert waarschijnlijk beter als CM. Daar kan ook vervanger Chantôme beter spelen. Ik laat het nog van eventuele aankopen afhangen welk systeem ik het komende seizoen ga spelen, maar ik denk dat het een systeem wordt met drie centrale middenvelders (DM, CM, CM), aangezien er ook twee talentvolle middenvelders terugkomen van hun uitleenbeurt, Sankharé en Ngoyi.
Mijn aankopen waren overigens een DM en een DC uit de Franse tweede divisie: Zargo Touré van US Boulogne en Mamadou Wagué van Le Mans. Beiden zijn voor de toekomst gehaald.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2010 19:36:01 ]
Ja ik heb dat ook een keer gehad. De bal viel telkens direct dood op het veld en ik eindigde de wedstrijd met 9 man vanwege 3 blessures.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:45 schreef Pinterman het volgende:
Hebben jullie al eens in de sneeuw gevoetbald trouwens? Zat net in een ware sneeuwstorm, zag de bal niet eens, en wat faalde iedereen hard
Nou, had ik dat maar eerder gezegd. Het loopt tot nu toe zeer goed. Sta 1e met 4 punten voorsprong op Everton (quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:11 schreef Moron het volgende:
Verder ben ik zelf een tijdje bezig met de Spurs. Ik sta 2e in de competitie, maar ben totaal niet tevreden. Ik win bijv. makkelijk met 3-0 van Dinamo, maar verlies daarna weer met 2-1 van Auxerre. Verder scoor ik maar minimaal. Vorige wedstrijd scoorde ik de 1-0 in de 91e minuut tegen BlackburnAchja, hopelijk gaan ze beter presteren.
Gezien die abnormaal brede selectie van Spurs en het feit dat ik ze binnenkort ook nog een keer naar successen wil proberen te leiden, vraag ik me af: met welke spelers/tactiek speel je? Ik denk zelf dat ik Robbie Keane, Palacios, Kaboul en O'Hara op de transferlijst zou zetten en met name Sandro veel speeltijd zou gunnen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:34 schreef Moron het volgende:
Nou, had ik dat maar eerder gezegd. Het loopt tot nu toe zeer goed. Sta 1e met 4 punten voorsprong op Everton () en in Europa gaat het ook weer aardig. Waarschijnlijk gaat het vanaf nu af aan weer kut omdat ik dit zeg
![]()
Achja, nu staat Man City op het programma, ben benieuwd..
Everton is echt overdreven goed in dit spel. Bij mij werden ze direct het eerste seizoen met een straatlengte voorsprong kampioen van Engelandquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:34 schreef Moron het volgende:
Nou, had ik dat maar eerder gezegd. Het loopt tot nu toe zeer goed. Sta 1e met 4 punten voorsprong op Everton () en in Europa gaat het ook weer aardig. Waarschijnlijk gaat het vanaf nu af aan weer kut omdat ik dit zeg
![]()
Achja, nu staat Man City op het programma, ben benieuwd..
Ik speel met deze tactiek.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:45 schreef Kevillac het volgende:
Gezien die abnormaal brede selectie van Spurs en het feit dat ik ze binnenkort ook nog een keer naar successen wil proberen te leiden, vraag ik me af: met welke spelers/tactiek speel je? Ik denk zelf dat ik Robbie Keane, Palacios, Kaboul en O'Hara op de transferlijst zou zetten en met name Sandro veel speeltijd zou gunnen.
Sandro is een zeer groot talent in FM11 jammer dat je daarvoor eigenlijk een vervanger hebt gekocht, na mijn idee jammer van het geld.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:54 schreef Moron het volgende:
[..]
Ik speel met deze tactiek.
[ afbeelding ]
Ik heb inderdaad afscheid genomen van Palacios en ook O'Hara wilde ik verkopen, maar niemand wou hem, dus naar het 2e gegooid. Kaboul is nog wel een leuke wisselspeler en tegen Keane kijken veel spelers en de fans ook op, dus die bied ik aardig wat speeltijd.
Van der Vaart is wel een beest hoor!![]()
Sandro gebruik ik niet veel, aangezien ik Fellaini heb gekocht.
Do sharequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef poiuytr het volgende:
Iemand hier een goed trainingsschema met downloadlinkje? Op al die football managers sites moet je je registeren weinig trek in.
Heb 't al
Ja, ben een Bossche Bolquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:23 schreef Jirdo het volgende:
Pinterman, ben jij een Bosschenaar?![]()
Ik ben ook maar eens met mijn favoriete club (Den Bosch dus) begonnen, mijn eerste echte carrière. Ik heb wel Reniers en Verhoek wat aangepast want die waren slecht in game maar in het echt zijn ze de betere spelers. En mijn financiën staan inmiddels alweer in de plus door wat vriendschappelijke wedstrijden.Helaas zit ik wel dicht op mijn salarisbudget terwijl ik nog geen een speler heb gehaald.
Kaboul is inderdaad een leuke speler. Ik had 'm graag bij mijn PSG selectie gehad. Maar tegen King, Gallas, Dawson en Bassong legt ie het wel af, vind ik. Ik zie dat je vrij veel spelers hebt die DL/ML kunnen spelen, ik hoop dat je iedereen tevreden kunt houden! ;-)quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:54 schreef Moron het volgende:
[..]
Ik speel met deze tactiek.
[ afbeelding ]
Ik heb inderdaad afscheid genomen van Palacios en ook O'Hara wilde ik verkopen, maar niemand wou hem, dus naar het 2e gegooid. Kaboul is nog wel een leuke wisselspeler en tegen Keane kijken veel spelers en de fans ook op, dus die bied ik aardig wat speeltijd.
Van der Vaart is wel een beest hoor!![]()
Sandro gebruik ik niet veel, aangezien ik Fellaini heb gekocht.
Prödl is goed.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:43 schreef Kevillac het volgende:
Ik heb mijn PSG-selectie voor het seizoen 2011-2012 rond. Het is gelukt om wat wisselspelers te verkopen: Tripy Makonda, Jean-Eudes Maurice, Zoumane Camara, Stéphane N'Guéma en Everton Santos (de moeilijkheid van het verkopen valt dus eigenlijk wel mee). Mateja Kezman, Claude Makelélé, Gregory Coupet en Jérome Rothen zijn transfervrij vertrokken, wat een slok op een borrel scheelt qua salaris.
Om een en ander te besparen heb ik het meeste van binnenuit proberen op te vullen. Twee nuttige middenvelders zijn teruggekomen van een uitleenbeurt: Younousse Sankharé en Granddi Ndoyi. Uit de jeugd heb ik Alex Sainrimat (AMR, ST) en Frederic Girardet (DL, een regen van 15) bij de selectie gehaald. Toch waren er nog wat aankoopjes nodig, om de overgebleven gaten in de selectie op te vullen: Sebastian Prödl (DC, Werder Bremen), Yassine El Ghanassy (AML, AA Gent) en Gaël Kakuta (AMR, op huurbasis).
Met deze selectie wil ik gaan strijden voor plaats 1 t/m 3. Er is veel ervaring weg, maar die oudjes voegden al niet zo veel meer toe. Daarentegen is er aardig wat talent bijgekomen, dus ik heb er vertrouwen in. Toch vraag ik me af: heeft iemand ervaring met Prödl? Ik ben niet echt overtuigd, maar hij was een koopje en mijn eerste keuzes (Kaboul, Woodgate, Barzagli) waren om verschillende redenen niet haalbaar.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef donroyco het volgende:
Als jullie Football Manager afsluiten, start bij jullie dan ook automatisch Windows Media Center op?
Nog belangrijker: hoe krijg ik het niet meer?
Wat de neuk is Windows Media Center überhaupt?quote:
Ik verloor ook gewoon van nummer 13 Feyenoordquote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben bij Feyenoord ontslagen net voor januari
stond 9de en had gewonnen van Ajax en PSV
Marcus Berg ging bij mij meteen terug, 30k in de week vond ik iets te. Nu speelt ie bij AZ voor 15kquote:Op woensdag 10 november 2010 08:01 schreef MMUFC het volgende:
AZ draaide lange tijd gewoon mee in de subtop(4e tot 6e) nu staan ze een tijdje 8e en ontslaan ze Verbeek..
Feyenoord stond na speeldag 3 8e, zakte daarna naar de 15e plaats en is daarna niet meer boven plaats 13 uitgekomen, en Been is nog niet ontslagen
Het PSV bestuur is heel aardig voor mij.. ik voor 1,4m Garra Dembele gekocht, houd ik 250k aan transfergeld over.. krijg ik de melding dat er nieuw transfergeld beschikbaar is gesteld.. toch wel 85.000 euro
Het spel is wel realistisch.. Feyenoord 13e en die verliezen zojuist uit met 2-1 bij Excelsior..
Ik sta zelf met PSV 3e, 3 punten achter zowel Ajax als FC Groningen(na 26 duels). Het wordt nog spannend wie topscorer gaat worden, na die 26 duels staat nummer 3 Bas Dost op 12. Nummer 1 Marcus Berg en nummer 2 Ola Toivonen hebben beide 16 goals
Deze training loopt erg goed op MU. Geen idee of hij ook écht goed is. Schijnbaar is ie nogal heavy voor je spelers,quote:
Dat ze Castaignos überhaupt hebben kunnen houden vind ik al een prestatie op zich. Bij mij gaat hij telkens naar Arsenal of Chelsea.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:27 schreef MMUFC het volgende:
Ik verloor ook gewoon van nummer 13 Feyenoord3-2.. de 2-1 van Feyenoord was echt een lucky-buitenspel-pisgoal
Castaignos scoorde 3x
Die gebruik ik ook en voor een paar spelers is ie wel te zwaar ja. Heb 3 spelers die zeuren, waaronder 2 jeugdspelers en 1 wisselspeler. Maar schijtquote:Op woensdag 10 november 2010 10:44 schreef Tha_T het volgende:
Deze training loopt erg goed op MU. Geen idee of hij ook écht goed is. Schijnbaar is ie nogal heavy voor je spelers,
Ach hij scoort bij mij wel lekkerquote:Op woensdag 10 november 2010 10:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Marcus Berg ging bij mij meteen terug, 30k in de week vond ik iets te. Nu speelt ie bij AZ voor 15k.
Maar ik zal voorlopig niet meer spelen, want Black Ops
Oké, leuk! Dat van die prognose klopt inderdaad, die is altijd veel te hoog. De AI wordt altijd 10e of zo, althans in FM 2010 was dat. Reniers is trouwens geen spits maar een rechtsbuiten, daarom had ik hem ook nog wat aangepast.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:37 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ja, ben een Bossche BolIk speel FM eigenlijk alleen maar met FC Den Bosch. Het doet me niet zoveel om een andere club te zijn, dan heb ik niet echt het gevoel dat ik iets groots aan't doen ben. Ik ken de oude en nieuwe spelers van Den Bosch in FM ook goed, dus vind het leuk om te zien wie er nog is, wie er niet meer is, en dat ze allemaal nog steeds slecht zijn
Dat is het jammere aan Den Bosch in FM, vind ik. Ze worden als favoriet gezien (afgelopen 4 jaar FM wordt altijd verwacht dat ze in de top 3 eindigen) terwijl dat in het echt, en zeker ook afgaande op de spelerskwaliteiten in het spel (erg matig), natuurlijk niet zo is.
Maar, iedere keer lukt het me weer om toch te promoveren met ze, dus ook dit jaar gaan we weer flink aan de bak! Jij ook succes! Reniers is topscorer van de Jupiler league bij mij - ook zonder te editen doet hij het goed, maar aan z'n stats zal het niet liggen. Lucius doet het helaas drama bij mij.
Yep heb ik ook al een keertje gehad. Als ik nu een video ga uploaden ga ik eerst even een dagje verder en sla ik mn game op.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:58 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
maar helaas is het spel gecrasht na het uploaden van deze video(gebeurt vrijwel altijd na het uploaden), hebben meer mensen hier last van?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:32 schreef Kevillac het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen seizoen gespeeld in deze formatie:Netjes man. Ik denk dat het goed gaat lopen met 3 middenvelders, ik heb zelf ook over die formatie nagedacht. Als ik jouw was zou ik zelfs gaan kijken voor spelers die je speciaal voor dat systeem kan gebruiken ipv het systeem aanpassen naar je spelers. Een ijzersterke vent als DM, en centraal een controlerende middenvelder en een spelmaker, ideaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodmer en Séssegnon speelden dus niet op hun natuurlijke posities. Séssegnon deed het nog steeds heel goed, maar Bodmer presteert waarschijnlijk beter als CM. Daar kan ook vervanger Chantôme beter spelen. Ik laat het nog van eventuele aankopen afhangen welk systeem ik het komende seizoen ga spelen, maar ik denk dat het een systeem wordt met drie centrale middenvelders (DM, CM, CM), aangezien er ook twee talentvolle middenvelders terugkomen van hun uitleenbeurt, Sankharé en Ngoyi.
Mijn aankopen waren overigens een DM en een DC uit de Franse tweede divisie: Zargo Touré van US Boulogne en Mamadou Wagué van Le Mans. Beiden zijn voor de toekomst gehaald.Misschien ga ik het 2de seizoen ook die formatie hanteren, bied toch meer stabiliteit dan hoe ik nu speel. Kan ik ook meteen incashen op Sassegnon die dan overbodig word. Kheb al sinds t begin niet zo'n goeie relatie met die gozer dus zou mooi uitkomen.
Lekker sociale medespelers bij die 1-0.. hij scoort, loopt naar de zijkant.. en zijn medespelers lopen gewoon meteen terug naar eigen helftquote:Op woensdag 10 november 2010 11:58 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
En de knock-out fase van de europa leaugue is bereikt
maar helaas is het spel gecrasht na het uploaden van deze video(gebeurt vrijwel altijd na het uploaden), hebben meer mensen hier last van?
Edit: wat is de oranje bal slecht zichtbaar zeg :S
Ik zat gister een beetje te spacen daarover. Dit is waar de nieuwe wedstrijdvoorbereiding functie belangrijk word. Je weet nu dat je veel te verduren krijgt, zorg dat je spelers daarop kunnen anticiperen door in de voorbereiding veel defensieve tactieken in te plannen. Er is ook een tabblad in de voorbereiding die je kan openklikken en daar zie je dan hoe goed de spelers aan die tactieken gewend zijn. Als je dus zo'n lastig programma goed voorbereid verhoog je weer je kans op succes.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef Buitendam het volgende:
Met pijn en moeite de voorrondes champions league bereikt door timisoara en as monaco uit te schakelen, gooien ze me in een poule met ac milan, dortmund en glasgow rangers
Ah, dat is balen! Beker is toch wel een goede bron van inkomsten, maargoed, dan heb je wel een rustiger programmaquote:Op woensdag 10 november 2010 15:46 schreef Jirdo het volgende:
Verdomme, met FC Den Bosch 1-0 verloren bij Haaglandia in de tweede ronde van de KNVB beker.
Iemand?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wtf hebben ze trouwens met het wedstrijden overzicht gedaan tijdens een wedstrijd. Ligt het aan mij of kun je niet meer de wedstrijden zien van andere competities die tegelijk bezig zijn in het overzichten scherm?
Ja, dat dan weer wel. Ik hoop dat we daar gebruik van kunnen maken. Maar het gaat nu nog niet echt geweldig, negen punten uit zeven wedstrijden. Ook nog maar zes keer gescoord, Verhoek (mijn enige spits) heeft er maar een gescoord.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:14 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ah, dat is balen! Beker is toch wel een goede bron van inkomsten, maargoed, dan heb je wel een rustiger programma
Tof dat je dat bent gaan doen. Leuk altijd die onbekende competities.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn tactiek werkt uitstekend, zonder noemenswaardige aankopen, niemand wil ook komen, te hebben gedaan draai ik na gepromoveerd te zijn met Cape Town FC gemakkelijk mee in Premier League. Enige probleem zijn de vele blessures waar ik momenteel mee te kampen heb.
Nog een jaar Zuid-Afrika en dan eens kijken hoe ik in Europa aan de slag kan geraken.
Als ik mijn huidige game zat ben (kan niet lang duren want eerste jaar al de dubbel gewonnen), dan ga ik ook in een pauperland met een paupercompetitie spelen, Oezbekistan of Singapore ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tof dat je dat bent gaan doen. Leuk altijd die onbekende competities.
Ik zou het wel het liefst doen in een Europees land zodat je nog CL kan spelenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ik mijn huidige game zat ben (kan niet lang duren want eerste jaar al de dubbel gewonnen), dan ga ik ook in een pauperland met een paupercompetitie spelen, Oezbekistan of Singapore ofzo.
Het kan je spelers demotiveren als de assistent verkeerde antwoorden geeft.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:59 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe belangrijk is je omgang met de media eigenlijk? Ik vind het namelijk vrij irritant om steeds dezelfde vragen te beantwoorden en laat het dan ook vaak over aan mijn assistent.
Zo zie je maar weer hoe realistisch FM is, ik denk dat veel trainers het met je eens zijn.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het namelijk vrij irritant om steeds dezelfde vragen te beantwoorden
De CL winnen met FC Vaduz.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het wel het liefst doen in een Europees land zodat je nog CL kan spelen. Andorra, IJsland, Malta, Albanië ofzo.
Dat heb ik ook inderdaad. En ik sta nu na elf wedstrijden 15e met tien puntenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:00 schreef Pinterman het volgende:
Ik snap de nieuwe salarisbesprekingen echt niet hoor.
Spelers vragen zó veel meer salaris dan FM2010... Haast niet leuk meer. Matige gasten, ver in de twintig, 'Very Interested', die met een huidig contract van 2,000 in de maand bij mij ineens 15,500 willen verdienen? Come on! Ik ben FC Den Bosch, niet Manchester City!
Zelfs mijn eigen spelers, die het leuk vinden bij de club en niet wanted zijn willen alleen een nieuw contract voor een verdubbeling van het salaris. Dat krijgen ze in de Eredivisie niet eens, wat denk je nou!Kan helemaal niemand halen zo.
Dat is vervelend.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
lekker is dit, komen ze naar een half jaar mee aankakken
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:37 schreef PirE het volgende:
Gelijkspel was ook genoeg geweest voor een plek in de volgende ronde, maar een overwinning in Bernabeu is ook goed. Countervoetbal ftw![]()
[ afbeelding ]
Wel met dank aan Arsenal en hun 2 overwinningen op Real![]()
[ afbeelding ]
Baasquote:Op woensdag 10 november 2010 19:37 schreef PirE het volgende:
Gelijkspel was ook genoeg geweest voor een plek in de volgende ronde, maar een overwinning in Bernabeu is ook goed. Countervoetbal ftw![]()
[ afbeelding ]
Wel met dank aan Arsenal en hun 2 overwinningen op Real![]()
[ afbeelding ]
FC Baaselquote:
Ik vind hem nog leuk ookquote:
Er lopen wel leuke jonge spelers rond. Shaqiri en Stocker zijn 2 jonge wingers die zeker meekunnen in de eredivisie. En de rechtsback, Inkoom (21 jaar), doet het ook behoorlijk goed.quote:
Supertip! Garra Dembele is niet haalbaar voor mij (gewild door o.a. Arsenal, OL, City, etc) maar ik zie dat er genoeg degelijke spelers rondlopen daar - en ze lijken niet eens veel te vragen! Ik hou ermee op met al die Argentijnen, Chilenen, en andere Zuid-Amerikaanse semi-vedettesquote:Op woensdag 10 november 2010 19:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Tip: Garra Dembele (snelle spits, ideaal in voor de snelle counter), kan je voor ongeveer 400.000 ophalen bij Levski. In Bulgarije vragen ze nog niet zulke hoge transfersommen dus daar kan je best goedkoop shoppen![]()
Wat verdient hij nu dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:23 schreef heloef het volgende:
Die salarissen slaan echt helemaal nergens op zeg. Wil Paauwe nog een jaartje behouden wil hij meteen 3.000 meer per week vedienen.
Hij verdient nu 1,500 per week en wil 4,100 per week gaan vedienen op zijn 35ste.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat verdient hij nu dan?
Ik doe altijd alles per jaar, vind ik veel overzichtelijker.
Nee dat kan natuurlijk niet. Doe hem een take it or leave it aanbod voor wat je maximaal kwijt wilt anders? Voor welke positie is het eigenlijk? Want Paauwe speelt toch DC en Buijs RB of DM?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij verdient nu 1,500 per week en wil 4,100 per week gaan vedienen op zijn 35ste.Daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord een opvolger heb ik al op het oog: Danny Buijs.
Doe het dan gewoon andersom, en scout eerst. Meestal krijg je dan toch ook wel een indicatie van het salaris wat de speler wil?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:42 schreef Fenomeno het volgende:
Elke keer als ik ff naar contract offer ga om te kijken of een speler een voor mij betaalbaar bedrag wil verdienen, en ik druk daarna op exit talks omdat ik er nog niet zeker van hem, hem vervolgens ga scouten en later weer een offer maak willen ze niet meer met me praten
Kut is dat hè? Klaagde ik hier eerder ook al overquote:Op woensdag 10 november 2010 20:42 schreef Fenomeno het volgende:
Elke keer als ik ff naar contract offer ga om te kijken of een speler een voor mij betaalbaar bedrag wil verdienen, en ik druk daarna op exit talks omdat ik er nog niet zeker van hem, hem vervolgens ga scouten en later weer een offer maak willen ze niet meer met me praten
Gewoon op Back drukken ipv exit talks.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:42 schreef Fenomeno het volgende:
Klik gewoon niet op afbreken maar ga gewoon weg uit het scherm.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:42 schreef Fenomeno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |