me toooquote:Op zondag 7 november 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
Ik moet nu weer aan de Lama's denken. Bij die blikken in de ogen.
Dat kanquote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef Cee het volgende:
Pheen, kan je nog even 'NL' achter sytycd zetten?
Noem je dat een kus?quote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vond het wel mooi.En stefano gaf dr een kus
Een dikke vette tongzoen!quote:
Dat. Ik vond het beter dan de choreo op 'Me ne quitte pas' , maar daar vond ik de muziek weer mooier.quote:
Ja, maar vind z'n muziek stomquote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nou Guus is wel Brabant Reprazent he
quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nou Guus is wel Brabant Reprazent he
Dat was mooi.quote:Op zondag 7 november 2010 21:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat. Ik vond het beter dan de choreo op 'Me ne quitte pas' , maar daar vond ik de muziek weer mooier.
eensquote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef IbeBen het volgende:
Toch denk ik dat Stefano niet de sms-publiekslieveling is
Lorenzo, Natasha of Florisquote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef IbeBen het volgende:
Toch denk ik dat Stefano niet de sms-publiekslieveling is
Ik ook. Immer. Droogkloot ftw.quote:
Zeker. Ik denk dat dat ook mijn favoriete dans is uit de show.quote:
Edit: hmm, ben beetje murw geloof ikquote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Franneh het volgende:
Wie moet er nog? Is iedereen nou geweest? ja toch?
ja tis klaar nuquote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Franneh het volgende:
dat is mannelijk.quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef IbeBen het volgende:
Valt me wel op dat Stefano de laatste weken steevast zn baard laat staan.
Niemand - ja - jaquote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Franneh het volgende:
Tot nu toe wel.quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zeker. Ik denk dat dat ook mijn favoriete dans is uit de show.
iedereen nog een solo.quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Franneh het volgende:
sexy BITCH is het maar dat hebben ze verkniptquote:
hahahaquote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen moet wel eens naar het toilet, zeg het maar gerust, je kan het aan ons kwijt.
Dat gaat niet over Hetty.quote:Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
When I see your faaaace, there is not a thing that I would change
Nee dat zeiden ze wel toch? Of dacht ik dat maarquote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
sexy BITCH is het maar dat hebben ze verknipt
Als ik moest plassen had ik dat wel getyptquote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen moet wel eens naar het toilet, zeg het maar gerust, je kan het aan ons kwijt.
ik verstond sexy fridge eigenlijkquote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee dat zeiden ze wel toch? Of dacht ik dat maar
Zie mijn editquote:
HIJ ZIT ONDER DE RODE KNOP.quote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
WAAROM MIS IK VIRGIL ELKE KEER OMDAT IK AAN HET TYPEN BEN.
ben blijquote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
WAAROM MIS IK VIRGIL ELKE KEER OMDAT IK AAN HET TYPEN BEN.
Virgil is da BOMB!!!!quote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef Cee het volgende:
Pheen, zag je 'm ook weer, met z'n petje zo ploep op z'n kop, als je blaast waait het ervan af?
Ik ook. Vind hem technisch heel erg goed en ik hou van klassiek. Ik betwijfel of hij is wat men zoekt- hij is niet super veelzijdig zoals bijvoorbeeld Chico of Floris. Maar ik ben een sucker voor techniek en ik hou van klassiek, dus ja, ik kijk graag naar hem als hij danst. Zou het jammer vinden als hij eruit gaat vanavond.quote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
Ik ben voor StefanoTwee dansen die ik goed vond deze reeks en hij was in beide dansen.
Na Hettie.quote:Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik vond die dans van Stefano en Lise zo mooi![]()
Potverdikkie, ik krijg echt ook respect voor Stefano. En ik zou graag een keer Natascha en Chico samen willen zien, twee perfectionisten bij elkaar, kijken wat daar uitkomt.
Voor vanavond mogen Enora en Eldrick van mij er gezamenlijk uit.
Euhm. Ja en?quote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef Franneh het volgende:
Hoe leuk Natascha ook is, ze heeft wel een ontzettend zeik kinderstemmetje.
Die hoor je zeker niet als ze dr mond vol heeft hequote:
"nee, niet daarin!".quote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef Franneh het volgende:
Hoe leuk Natascha ook is, ze heeft wel een ontzettend zeik kinderstemmetje.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 7 november 2010 21:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Eldrick wat mij betreft, hij blijft beperkt, en ik merk tot mijn grote ontsteltenis dat ik Stefano nog een aflevering wil zien dansen, hij mag nog niet weg, begin nu pas goed te zien hoe mooi hij technisch gezien danst!
Neequote:Op zondag 7 november 2010 21:29 schreef IbeBen het volgende:
JA JA MENSEN! IK HEB HET LICHT GEZIEN! IK WEET HET.... IK WIL EEN NIEUWE SUZUKI SWIFT![]()
![]()
ik * mute* de reclames altijd heel hard!quote:Op zondag 7 november 2010 21:29 schreef IbeBen het volgende:
JA JA MENSEN! IK HEB HET LICHT GEZIEN! IK WEET HET.... IK WIL EEN NIEUWE SUZUKI SWIFT![]()
![]()
Ja maar jij hoeft toch ook niet geil te worden van Nataschaquote:
Er zijn veel mooiere auto's.quote:Op zondag 7 november 2010 21:31 schreef IbeBen het volgende:
[..]
OkeMisschien sprak ik ook een klein beetje niet de hele waarheid daar.
Misschien ben ik wel lesbisch of biquote:Op zondag 7 november 2010 21:30 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft toch ook niet geil te worden van Nataschaof heb ik iets verkeerd begrepen hier
Geilquote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Franneh het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel lesbisch of bi
Chico en Stefano moeten van mij ook blijven, maar in plaats van Lorenzo zie ik dan toch eigenlijk liever Floris. Maar dat is wel echt een nipt verschil.quote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Cee het volgende:
Ik vond de dans met Stefano & meisje (sorry, naam zal ik nooit leren) het mooist. Stefano moet blijven. En Chico omdat die er helemaal voor gaat en niet zit te jankzakken en z'n partners ondersteunt en wil en kan groeien, nog meer.
En Lorenzo, want ik vind Lorenzo gewoon helemaal geweldig, ookal heeft hij een asymmetrische coiffure.
Autorijden is kut. Maar ik voel me wel altijd heel stoer als ik naast mijn papa in de auto zitquote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Weet ik. Staat een heule mooie voor mijn deur
Misschien is ze van de vrouwenliefde. Ben ik ookquote:Op zondag 7 november 2010 21:30 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft toch ook niet geil te worden van Nataschaof heb ik iets verkeerd begrepen hier
Waarom is autorijden kut?quote:Op zondag 7 november 2010 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Autorijden is kut. Maar ik voel me wel altijd heel stoer als ik naast mijn papa in de auto zit
De druk, de drank en de dweil.quote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
Wat bezielt een mens om te dansen op Nickelback?
Maar maarquote:Op zondag 7 november 2010 21:35 schreef -Peach het volgende:
Ohjah en ik wil ook mn piemel in je stoppen Natascha!
quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind Lorenzo ook nog steeds heel erg goed. Ben benieuwd wat hij gaat doen dalijk.
Je moest es wetenquote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Maar maarmeisjes hebben toch geen piemel?
Ik zet em in op een 7-dubbele salto mét schroef!quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind Lorenzo ook nog steeds heel erg goed. Ben benieuwd wat hij gaat doen dalijk.
Ze mag de vloer zo wel voor me doen hoor.quote:
Mag ze jou ook doen?quote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze mag de vloer zo wel voor me doen hoor.
Ook in die Winny de Pooh?quote:
Daar dacht ik ook al aanquote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef IbeBen het volgende:
Trouwens, die muziek matchte toch niet met de dans of wat?
Iddquote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef IbeBen het volgende:
Trouwens, die muziek matchte toch niet met de dans of wat?
ik in dan!quote:Op zondag 7 november 2010 21:35 schreef -Peach het volgende:
Ohjah en ik wil ook mn piemel in je stoppen Natascha!
Double penetration?quote:
Je zegt het nog subtiel.quote:
Vrouwen fantoompenissen!quote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef IbeBen het volgende:
Lijkt wel of het halve topic hier penisnijd heeft ofzo
quote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
Ja, de zeven-delige salto. Lorenzo, beat that!
Hij is snel arrogant aan het worden.quote:
En ongewild een boezem grijpen!quote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef Misstique het volgende:
Ah ja, niet vergeten: je bent neger dus je moet met ontbloot bovenlijf.
hehehehehehequote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
Ja kom hey, dat was geen dansen. Maar wel vet. Check 'm die chick hosselen!
Nouja, al die meisjes in hun broekje en topje met contrasterende BH vind ik ook wel typisch altijdquote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef Misstique het volgende:
Ah ja, niet vergeten: je bent neger dus je moet met ontbloot bovenlijf.
Wat dacht je van Natascha, die staat al 2 weken achter elkaar in praktisch niets anders op het podium dan in haar bh...quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, al die meisjes in hun broekje en topje met contrasterende BH vind ik ook wel typisch altijd
Wat heb ik gemistquote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ze vroeg er zelf omdat zag iedereen
Dat zeg ik, al die meisjesquote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat dacht je van Natascha, die staat al 2 weken achter elkaar in praktisch niets anders op het podium dan in haar bh...
Dat wordt straks tango'en in de bezemhok met Chico!quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ze vroeg er zelf omdat zag iedereen
Als je vrouw bent dan moet je voornamelijk over de grond rollen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, al die meisjes in hun broekje en topje met contrasterende BH vind ik ook wel typisch altijd
Niet met synoniemen gooien!quote:
En toch vind ik het er leuk uitzien.quote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat dacht je van Natascha, die staat al 2 weken achter elkaar in praktisch niets anders op het podium dan in haar bh...
Tjieko krijgt het dan nog druk vanavond met zn chocoladeprinsquote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt straks tango'en in de bezemhok met Chico!
Ja, de huishoudelijke taak van de vrouw moet wel getoond worden natuurlijkquote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je vrouw bent dan moet je voornamelijk over de grond rollen.
pleonasme, tautologie wat was t ook al weerquote:
Over de grond rollen en je benen zo omhoog tillen zodat we je ondergoed kunnen zien.quote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je vrouw bent dan moet je voornamelijk over de grond rollen.
Ik vind dit een goede solo van Hettie trouwesn, stukken beter dan dat ding van Raquel.
Doe mij dan maar Enora in bh, die is echt bloedmooi.quote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
En toch vind ik het er leuk uitzien.
Ik ook!quote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Don't get me wrong, ik vind Chico zonder shirt ook wel leuk hoor!quote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zondag 7 november 2010 21:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
OH YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
DIT WAS VETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik schrok wel
Hij fuckt wel lekker met het publiek.quote:
Ja maar we hadden het nog niet 100000 x gezien.quote:Op zondag 7 november 2010 21:48 schreef IbeBen het volgende:
Smerig die knietrucHeeft ie toch helemaal niet nodig in zn solo's?
Moet eigenlijk verplicht worden!quote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Misstique het volgende:
Eindelijk iemand die buiten haar stijl gaat.
We sturen Virgil wel op je af!quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
Argh ik heb het gemist. want want, ik moest wat typen en
D'OH!quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En Lise teleurstellend. Wel weer in bh
quote:Ah ja, niet vergeten: je bent neger blank meisje dus je moet met ontbloot bovenlijfin buhu
Wat? Nee echt? Oh my. Shocking!!!quote:
Niets van gemerktquote:
Jij op FOK!quote:
Eensch. Ik denk ook Hettie en Eldrickquote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef Franneh het volgende:
Ik vond het wel grappig van jan
Hettie en Eldrick ja denk ik ook.
bunga bunga feessie?quote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef IbeBen het volgende:
Bel Shownieuws. Albert Verlinde wil vast wel n kwartiertje vrijmaken voor Stafano
Ik heb gisteren geen RTL gekeken, dus ik weet niet wat dat isquote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
bunga bunga feessie?
heb gister tijdens een avondje rtl geleerd wat dat is
quote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef Franneh het volgende:
WAT NOU FLORIS STOMME BOER VAN EEN GERRIS
Zeker.quote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef Misstique het volgende:
Ze zouden trouwens ook gewoon de één man-één vrouw regel moeten laten vallen, geef ons een koppel van twee mannen of twee vrouwen, krijg je heel toffe choreo's bij.
"Dude looks like a lady" als muziek, lijkt me top!quote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef Misstique het volgende:
Ze zouden trouwens ook gewoon de één man-één vrouw regel moeten laten vallen, geef ons een koppel van twee mannen of twee vrouwen, krijg je heel toffe choreo's bij.
Marco. Die zoekt altijd wat om te zeiken op Stefano,quote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef Misstique het volgende:
Maar wel van Stefano een goede fuck you naar de "je bent niet mannelijk genoeg" jury.
En die belgische gast in de jury, Remco? Kan die niet weg? Die hoeft volgend jaar niet terug te komen.
Ja en dan Stefano het vrouwtje laten spelenquote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef Misstique het volgende:
Eensch, vooral 2 mannen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef Misstique het volgende:
zo worden de feestjes van berlusconi genoemd waar anale sex wordt bedrevenquote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen RTL gekeken, dus ik weet niet wat dat is
Of kijk naar de VS shows waar het vaker gebeurt.quote:Op zondag 7 november 2010 21:57 schreef Franneh het volgende:
[..]
Eensch, vooral 2 mannen.
*denkt terug aan Timor en Ivan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |